100 – Yeraltı Labirenti

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



  Tensei Shitara Slime Datta Ken Bolum- 100 – Yeraltı Labirenti



Çevirmen: Kylerxy
Düzenleyici: Xeia

Bolum- 100 – Yeraltı Labirenti

Fuze ile buluşmayı bitirdikten sonra, Tempest'e geri döndüm.
Daha önceden ziyaret ettiğim yerlere 'Uzaysal yolculuk' ile ışınlanabilirim.
Biraz sihirli enerji kullanıyor ama benim rezervlerim o kadar çok ki hissetmiyorum bile.
Bu yüzden hiçbir yere zarar vermeden ışınlanmamı sağlayan süper kullanışlı bir yetenek.
Şehre yaklaştığımda, Gerudo telepati ile benimle iletişime geçti.
(Size hemen rehberlik ediyoruz, Rimuru-sama!)
Ne yanlış olabilir? Bu düşünce ile Gerudo ile temasa geçtim.
Tek bir anda tamamlanan bir zıplama ile Gerudo'nun karşısına vardım.
Gerçekten kullanışlı bir yetenek. Hemen onun yanında görünmüyorum aksine onun yakınlarında cisimleşiyorum. Eğer gerekirse tam olarak istediğim noktada görünebilirdim, ama bu sefer biraz daha uzağa ışınlanalım.
Aslında, daha önceden ziyaret ettiğim bir yer olduğu için, ışınlanmak için bir kişiye odaklanmama gerekmiyor.
Ve bu nokta da ona doğru yürüyerek ilerlemek daha kolay.
Gerudo, Veldora'nın havaya uçtuğu tüneldeydi.
Şeytani çelik parçaları yıkık dökük tüneli zar zor gizleyen bir manzara yayıyordu.
Restore edilmesini emrettim ama henüz yapılmamış gibi görünüyordu.
Nedenini merak ediyorum?
Gerudo birisi ile tartışıyor gibi görünüyordu.
[Sana söylüyorum~! Artık bu tünelleri işgal ediyoruz!]
[Sen söylesen bile, taleplerinizi kabul edemeyiz. Lütfen önce Rimuru-sama'ya danışmamıza izin verin.]
[Yolu yok! Görmüyor musun, Nasıl tünelden vazgeçebiliriz?! Siz cidden bizi evsiz yapmayı mı planlıyorsunuz?]
[Hiç kimse böyle bir şey söylemiyor. Bu arada şeytan çeliğini buradan çalmaya çalışmayı bırak] (Burada sneak ne anlamda bulamadım )
[Tch. Ne kadar keskin! Küçük şeylere bu kadar takılma, ya da Beratta seni-ne!!]
Varlığımı silip, Ramiris'i başarıyla yakaladım. Ve benim yüzüme doğru baktı. Bununla ilgili soru yok, Ramiris.
[Ne yapıyorsun lan?]
[Y-yahoo! Naber, Rimuru?]
Gözlerini kaçırıken, Ramiris beni selamladı.
Sormadan bile, ne yapmayı planladığını tam olarak biliyorum.
Şeytan çeliğini toplamayı ve tünelle labirenti bağlamayı planlıyor.
Herşeyden önce buralardan bir yere bir giriş inşa etmekle ilgili bir şeyler söyledi.
[Yani, burda bir labirent yapmayı planlıyordun ve Gerudo tarafından keşfedildin mi?]
[...Eh...hayır, hiçbir bir yolu yok...bence...olabilir...?]
[Diğer bir deyişle, haklıyım. Cidden...]
[Aha, ahahaha.....]
Bir şey yokmuş gibi gülmeye çalıştı.
Etrafa baktığımda kaynakları geri almanın ve araziyi tamir etmenin açıkça gerekli olduğunu düşündüm. Ama, belki de labirent inşa etmeleri iyi bir fikir olabilir mi?
Demek istediğim Myormiles ile son konuşmamı düşün. İnsanların sürekli olarak Tempest'i ziyaret etmesini istiyoruz.Ama belki de her gün değil, en azından her mevsim.
Yani sık sık insanları cezbedecek yapabileceğimiz bir şey var mı? Mesela... bir zindan(labirent) yaratmaya ne dersin?
Bu iyi bir fikir olabilir.
Ramiris'e bakıyorum, umurunda değil sadece bana gülümsüyor. O biraz... hayır, o çok güvenilmez, ama belki o yönetecek.
Kendimle çelişiyorum, önerimi ifade ettim.
Benim önerim, çok basit, gerçekten. Labirenti oluşturmasını ve yönetici olarak hareket etmesini sağlayacağım. Ve böylece labirentin biraz kar elde etmesini sağlayacağız.
Ramiris orada yaşayacak ve biraz cep değişterecem.
Ama bu fikir de onun tam desteği gerekiyor ama buna karşı gibi gözükmüyor? Aslında planı açıkladığımda,
[Eh, eh,? Başka bir deyişle, burada labirent yapabilir miyim?... Sonunda... bu korkunç nickname: NEET'in değişmesi için bir şans olabilir?!]
Gözlerini genişçe açarak bağırdı. Şey, bende bir şaka olduğunu düşünmüştüm.
[U-umm... bu şekilde biraz para kazanabileceğim doğru mu?]
Serçe yutkundu ve bana ciddi bir ifade ile sordu.
Muhtemelen fikrimi değiştireceğimden korkuyordu. Yine de yapmamın bir yolu yok.
Tüm sözlerim yapılabilir olmasına rağmen bunun gibi değil.
[Ben ciddiyim. Ama denemeden ne kadar kar yapabileceğimizi bilemem. Belli giderler olacak, karın yüzde 20'sine ne dersin?]
[Umm. Bu ne kadar olur?]
[Şey, eğer günde bin maceracı ziyaret ederse,2 altın para kazanırsın]
[Geh!! B-b-böyle bir s-s-servet?]
[Şey, aslında kazançlar tahmin ettiğimden daha düşük veya yüksek olabilir. Ve yine de yaşayacağın bir yer inşa etmelisin, sonuç olarak katlanabilirsin değil mi?]
O şiddetle kafasını salladı. İlk etapte istediği bir yere labirent kurmuştu, hala onu devam ettirmek zorundaydı.
Yani burada bunun hakkında hoş olmayan bir şey yoktu.
Beni sevinçten sıkıca sarstı. İki tarafta memnun olduğundan, bu benim denetleyeceğim başka bir proje olacak.
Gerudoyu tartışmamıza ekledikten sonra, ayrıntıları kararlaştırdık.
Öncelikle şehirden bir yol açmak için bir gecede planlarımızı yaptık.
Yarım gün bile sürmeyecek bir yolculuk. Bu yeri şehrin dış çevresi olarak seçmiştik.
10 km uzaklıkta, söylemek isterim ki yol bittiğinde, yakınlarına sabit bir bina inşa etmeyi planlıyoruz.
Buradan insanları ve bagajları taşımak için ray döşemek istiyorduk.
At ve büyülü hayvanların şehrin içine girmelerine izin verdiğimizde yeni hijyen sorunlarına yol açacaktı.
Bu amaç için şeytan çeliğini geri almam gerekiyor, ama biraz daha hazırlayabilirim.
Şehre nispeten yakın olduğundan burada bir hanın çok fazla müşteri getirmesi olası değil.
Bu yüzden yerine bir motel inşa etmeye karar verdik.
Ama eğer burada bir labirent inşa edilecekse, o zaman han daha uygun olur.
Eğer gerçekten rahatlamak istiyorlarsa, onlar her zaman Tempeste geri gelebilirler.
İşyerinizi ve evinizi ayrı tutmak iyi bir fikirdir. Eğer bir labirent inşa edeceksek, bazı maceracıları cezbetmek zorundayız.
Cüce Krallığı ve eski Farmas Krallığına gelip giden araçlarada servis yapmak iyi bir fikir olabilir.
Planı çizerken, Gerudo bunu onayladı.
Bunu kabul edilebilir buluyor.
Dahası şövalyelerle savaş alanımız sadece birkaç adım uzakta.
Şehrin 2 kilometre ilerisinde, bir dizi yolların kesiştiği yerde arenanın bölgesi olarak planlandı.
Nispeten şehire yakın olduğundan misafirlerin oraya kadar yürümelerini bekleyebiliriz.
Dünyamızın aksine buradaki insanlar yürümeye eğilimlilerdir.20 km den daha az bir gidiş dönüş yoluculuğu yapmak hayal edilemez.
Ayrıca erken yaşlarda yatağa alışmak, bu politikayı arttırıyor. Yani turnuvayı 10:00~15:00 aralarında düzenlersek, bu yürüyüş için onlara yeterli zamanı sağlar.
Personele gelince, muhtemelen onlar handa kalabilirler. Gerudo ile anlaştığımız için arena planını tartışmaya başladık.
Myormiles ile görüştükten sonra, neye bakmak istediğim gözümün önüne geldi.
Normalde plan hazırlamak için dizüstü bilgisayarımın önünde saatler harcardım ama şuan elimle yapabiliyorum.
Raphael böyle küçük şeylerde gerçekten yararlı.
Gerudo benim tasarımında sorun olmadığını kabul ettikten sonra ayrıldı. Ramiris'e baktığımda,
[Uhehe... şuan bile para kazanacağım huh, yoksul iblis lordu olarak eğlendiğim günler geride kaldı]
Hafifçe dans mı ediyor? Tamamen kendi dünyasında kaybolmuş gibi görünüyor.
Şey, sanırım iyi olacak. Şuana kadar çoğunlukla alay edildi.
Kim para isteyen iblis lordu duymuştu? Paradan daha fazlası olsada, problem çözmüyor ben böyle inanıyorum...
Doğru Ramiris'in labirenti  insanlardan oldukça... yoksuldu.
O muhtemelen gerçekten sıkılmış ve yanlızdı
Ben gerçekten maceracıların Ramiris ve benim hatırım için ortaya çıkmasını umuyorum.
Ramiris sürüklenerek gerçekliğe geri döndükten sonra, labirentin detaylarının üzerinde duracağız.
Ramiris kararlı yüzünü gösterdi, daha önce hiç görmediğim şeyleri gösteriyor ve gitmeye hazır. Onun için beş sorum vardı.
Yeraltına kaç kat inşa edilebilir? Bitirmek kaç gün alır? İçindeki canavarlardan ne haber? Dahası, hazine sandıkları kurulabilir mi? İç mekanın düzeni değiştirilebilir mi? Ölüm halinde, yüzeyde yeniden doğdukları bir sistem kurabilir miyiz? Bunları sordum. O da cevap verdi.
[Burada bir limit yok, ama gerçekçi olursak en fazla 100 kat. Bir günde bitirmek mümkün. Tür yeteneği 'labirent yaratma' ya teşekkürler bir anda yaratılabilir. İç kısmı. Önceden beri yaşayan ruhların olacağını umut ediyorum, ama ortaya çıkmadılar.(hiç anlamadım 15 dk düşündüm bide)(Bende ama yapabildiğimi yaptım ama yumurtlamadılar yazıyordu :D)
Fakat büyü konstrasyonu düşerse, sadece zayıf canavarlar ortaya çıkar. Bu mümkün. Aslında, iç mekânı özelleştirmek onun işlevsel yeteneklerinden biridir. Kat modellerin bir dönüşümü yapmak mümkün ama aynı anda sadece bir kat. Yapısı değil, ama iç kısmı-ki bu nispeten basit bir şekilde değiştirilebilir. Bu mümkün ama  'labirent yaratma' ile oluşturulan özel bir eşya giymelisiniz.] İşte bu onun söyledikleriydi.
[Olağanüstü! Bu harika, Ramirus-kun]
[Gerçekten, gerçekten gerçekten mi? Gerçekten harikayım mı?]
[Evet, Şimdi hırslarımız çakıştı.]
[Gerçekten, Bende aynı şeyi düşünüyordum]
Birbirimize kafa salladık.
[Seninle çalışmak için sabırsızlanıyorum, Ramiris]
[Yeah, senin gözetiminde olacağım. Büyük bir organizasyona katılmak büyük bir gemiye binmek gibi. Güven verici.]
Büyük gemi huh. Umarım Titanik değilizdir.
Bedenlerimiz boyutları farklı olduğundan, biz gerçekten el sıkışmadık ama ruhlarımızla yaptık.
Ramiris'in etrafa saçılmış şeytan çeliğini almasına karar verdim. Göründüğü kadarıyla oldukça faydalı bir şey olacak.
Zindanın tasarımı ve konsepti ile ilgili fikir alışverişinde bulunduk.
Çok mutlu olurken, ben ve Ramirus neşeli olmayı ve zindanı tartıştık.
En azından söylemek gerekirse, konuşmamız çok garip bir yöne kaydı ve süper gelişmiş bir zindan tasarımı hazırladık.
Sıradaki üretim. Ramiris'in açıkladığı gibi, yarın kolaylıkla yapılabilir.
Ziyarete gelmek için umut verici, şehre geri dönüyorum. Yakın zamanda markette görünmeyecek tüm test zırhlarına ve silahlarına Kurobee'nin el koymasına ihtiyacım var.
[Bu iyi mi Rimuru-sama? Bu maddeler kusurludur. Ortalama bir kişi tarafından bile kullanılmazlar.]
[Hayır, sorun değil. Ruhları beslemek için bir yere ayıracağım ve onlardan biraz büyü enerjisi emdireceğim. Sihirli öğeler haline gelebilirler, görüyorsun]
[Öyle mi bu durumda uygun gördüğünüz gibi yapın]
Dedi ve ürünleri mahsenden çıkardı.
Onları kabul ettim ve teşekkürlerimi ifade ettim.
Neyse çok fazla deneme ürünü olduğunu düşünmek. Bu noktada o bu listeye 100 tane item eklemiş.
Burada full setler var, ve bu itemlerin hepsi bir mağazada satılanlardan bulabileceğinizden çok daha iyi.
Kurobee'nin bahsettiği gibi bunlar kullanıcıların asla ayarlayamayacağı kusurlu öğeler.
Yani bunlar neredeyse aletler olarak çağırılabilir. Ancak, büyülü enerjiyi emme ve onu ham kuvvete dönüştürme karşılığında, kullanıcı geçici olarak inanılmaz bir fiziksel güç elde edebilir. Şey,sadece eğer böyle bir ölüm isteğiniğiniz varsa kullanmalısınız.
Ama sadece bir aptal test edilmemiş bir ürün kullanacaktır. Bunun için sorumluluk alacağımdan değil.
Peki bu ürün çizgileri hakkında ne yapmalıyım? Ben aslında zindanın içindeki hazine sandıklarına koymayı planlıyorum ve özel canavarların bunları koruması. Gerçek yaşamda bir zindan yaratma şansım olduğunu düşünmek... bu çok heyecanlı.
Eh, bu ürünlerin açık arttırma da çok fazla altın getireceği bir gerçek.
Aslında bu en iyi seçenek olabilir. Ama bu iyi değil. En önemlisi Tempest'in reklamlarının devamlılığı.
Şehrimizin güzelliğini görürler ve çekiciliğini hissederlerse kesinlikle tekrar geleceklerdir. Dürüstçe Ramires'e labirente bir giriş oluşturabileceğini söylediğimde, şehrin ortasında olmasını istedim.
Ancak yakında maceraperestlerin rahatlığı için bir taverna kasabası olmasının faydalarını fark ettim. Ekipman ve benzeri şeyler şehirden satın alınmalıdır.
Sadece ne kadar para harcanacağını düşün, eğer önceden stoklasak bile, muhtemelen tükeniriz. Hammadde ve bakımdan kalan para ile, muhtemelen geri dönen müşteriler için satış sunabiliriz.
Bu şekilde maceracılar aralarında bizden konuşacaklar ve Tempest kesinlikle şöhret kazanacak.
Dahası vatandaşları meşgul tutmak iyi bir fikir. Bu turnuva muhtemelen yılda en fazla iki kez yapılacak ama kesinlikle başka etkinlikler düzenleyeceğiz. Askeri tatbikatlar, maceraperest testleri.
Bu yüzden tüm bu binaları kuşkusuz kullanacağız ve zindan kesinlikle daha fazla dikkat çekecek.
Böylece tüm parçaları birleştirdiğimde, sonunda kazanmak için her şeyi yapmam gerektiğine karar verdim. Veldora. Veldora benim odamda. Buna çok alışmaya başladı.
[Hey, Veldora, senden bir ricam var]
[Hmm? Meşgul olduğumu görmüyor musun?]
Evet manga okuyorsun ve açıkça yaptığın bir şey yok.
[Görüyorum... bu çok kötü. Ve yapmak için eğlenceli bir şey sunmak üzereydim. Meşgülsen, bu yardımcı olmaz. Sanırım sadece Diablo'ya soracağım]
Dedim ve ayrılmak için davrandım.
[Hey, bekle. Meşgülüm, ama isteğini dinleyeceğim. Konuş!]
Kanca, halat ve ağ. Onu manipüle etmek ne kadar kolay. Bu eski moruğa bir bebeğe şeker almak kadar manipüle etmek kolay. Ama bu bir kenara,
[Şey, senin için bir konut inşa etmeyi düşünüyorduk. Ramiris ve ben bunun hakkında konuşuyorduk ve şuanda inşa ediyor.]
[N-Ne dedin? Cidden? Ama neden bir iyilik yaptın?]
Onunla çok ilgileniyor olsun yada olmasın, yüzünde ciddi bir bakış var. Cidden... çok kolay. Veldora'ya zindan planını hakkındakileri anlattım.
[Yani, şey, zindana hükmetmesi için bir krala ihtiyacımız var. Ramiris denetleyecek ve 100. katta ruhlar labirentine giden bir giriş yapacağız. Bu kapıyı koruması için güçlü birine ihtiyacımız var.]
[Görüyorum...ve ne benim yapmamı mı istiyorsun?]
[Kesinlikle ve labirentte iken, sürekli auranızı göstermenizi istiyorum]
[Cidden? Sorun değil?]
[Bu]
Başımı salladım. Açıkças, koruyucu konusu hiç umrumda değil. İstediğim şey Veldora'nın aurası. Eğer onu burada etrafa yayarsa, o kadar yoğun olacak ki, normal insanlar hayatta kalamayacaklar.
Eğer onu çok uzun süre tutarsa, onu serbest bırakmak son kez olduğu gibi bir patlama yaratacaktır. Bu yüzden onu uzun süre tutmak iyi bir fikir olmayabilir.
Bu yüzden onu salmak için bir ihtiyaç var. Bunu anlamı onun bunu yapması için bir yer bulmamız gerekli...
Mağara tamamıyle Veldora'nın aurası ile doldurulamazdı. İşte bu yüzden zindanı 100 kat derinliğinde yaptık ve o aurasını özgürce salabilir.
Bu gerçek amaç... Büyü konstrasyonu artıkça canavarlar doğal olarak doğacaktır.
Yukarılara çıkıldıkça, üst katlar kesinlikle daha güçlü varlıkların yavruları tarafından işgal edilecektir. Mağarada A-sınıfı Tempest yılanları bile vardı.
Şimdi ne tür canavarlar doğacak, hayal bile edemiyorum.
Belki de başka bir akıllı slime bunların arasında doğar. Yani Veldora kendi aurasını salıyor yani sadece bize faydası olacak. Aslında bu bir taşla iki kuş vurmak.
[....Ve ben maceracıları gördüğüm de,
[Kuahahahaha, bu kadar ileriye gelebildiniz! Hadi size hoşgeldin diyeyim, böcekler!] yada buna bezer bir şe,
[Kuahahahaha, benden kaçamazsınız. Bilmiyor muydun? Fırtına Ejderhasından kaçamazsınız!] Ve onlarla savaş, değil mi?]
Veldora dedi. O tamamen işe kendini kaptırdı. Yine de başlangıçtaki gibi görünmüyordu. Kafa salladım,
[Dahası tüm maceracı birimleri ile yüzleşmende mümkün olacak. Gördüğün gibi, gerçek bir simülasyon oyunu gibi. Buna ne dersin? Kulağa eğlenceli geliyor mu?
Veldora ayağa kalktı, mangayı cebine koydu ve bana dönüp,
[Rimuru'dan beklenildiği gibi. Her zaman harika şeyler yapabileceğini biliyordum.]
Dedi ve elimi salladı. Tanrıya şükür o bir salak. Ve böylece Veldoraya sahip oldum(büyük zorluklarla)
Ertesi gün. Ben ve Veldora Ramiris'i görmeye gittik. Söz verdiği gibi labirent tamamlandı.
[Yo, Ramiris, iyi misin?]
[Ah, usta! Bir süre olmuştu. Ben oldukça sağlıklıyım!]
Bu ikisi her zaman ki gibi dostçalar. Ramiris değişim başladığından beri, Veldora'nın omzunda oturuyordu.
Ve selamlaştıktan sonra açıklamaya başladık. İstediğim gibi labirent bir takım bloklar üzerinden yapıldı.
Bu birkaç günde bir, düzenini değiştirebiliriz. Her on katta bir kayıt noktaları oluşturduk.
Bu noktaya geldiğinizde ,bir daha ki gelişinizde buradan devam edebilirsiniz. Bu amaçla sihirli ışınlanma çemberlerini kullanmak için maceracılara lisans vermeye karar verdik.
Satılan haritalar muhtemelen çok kötülerdir. Ayrıca her gün yenilerini yapmak acılı olur. Ve en önemli öğeyi unutmayalım.
Ramiris'in 'Labirent Yaratma' büyüsü. Sadece bir kez kullanılabilir. Labirent işgalinde ölümlerde iptal edilecek ve kullanıcı yüzeye geri gönderilecek.
Ölüm onaylandıktan 10 saniye sonra aktif hale gelecektir. Kullanıcıyı yüzeye geri döndüren acil durum kaçış öğesi de var.
Bu önlemler girişte satmayı planladıklarımız, alıp almamak onların tercihi. Ama eğer yapamayıp ölürsen... sadece kendini suçlayabilirsin.
Ben şahsen kesinlikle alırdım. Fiyata gelince, daha sonra buna karar verebiliriz. Şimdilik hepsi bitti. İnşallah bu istediğimiz şekilde bitecek.(Çevirmenin inşallah yazışı :D ve Editörün kıyamayıp öyle bırakışı.)
Hala uygulanacak çok şey var, ama bu daha sonraları için. Bakışlarımızı değiştik ve gerçek kötüler gibi güldük.

Gelecek Bölüm: Pürüzsüz Plan

Hiç not bırakmadım ama hadi buna yazayım Slime Novelinde 100. Bölüm Hayırlı Olsun....
EN: SHeY bHende yHeni EdiTöR

Harumiruyuma notu: vaybe slime da 100. Bolum 😀😁😀😁😂😂😂😂😂😎😎😎😎