099 – Turnuva Hazırlıkları

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



  Tensei Shitara Slime Datta Ken Bolum 099 – Turnuva Hazırlıkları




Çevirmen: Kylerxy
Düzenleyici:RuyaGezer


Bölüm 099 – Turnuva Hazırlıkları

Myormilles acele ile dükkanına geri döndü. Önden bir uşak gönderebilirdi ama öyle yapmadı. Gerçekten benim için bekler mi? Biraz endişeyle dükkana girdi. Ve girdiğinde tapılası güzellikteki kızı(?) yastığa yaslanırken gördü. O da, Myormillesi gördüğü zaman genişçe gülümsedi.

[Yo! Bu hızlı oldu]

Yüzüyle tamamen çelişen bir konuşma stili ile, elini kaldırarak selam verdi. Şüphesiz bu usta Rimuru. Bunu doğruladıktan sonra Myormilles, Rimuru'nun hala hayatta ve iyi durumda olduğu için yürekten mutluluğunu dile getirdi.

Diğer görevliler, ustalarını gördüklerinden dolayı, herhangi bir sürprize tepki vermemişlerdi ve Rimuru'ya saygılı davranıyorlardı. Elbette bu, onunla bir saat geçirmenin etkisindendi. Buzlu çayını içtikten sonra indirdi ve Rimuru direkt konuya girdi.

[Şey, ne. Bir iş isteğim var, anladın mı? Emi-nim Myormiles'in bunu yapabileceğini düşünüyorum. Yakında bir etkinliğim var ve bunun için bir düzenleyici istiyorum. Bu işi sana bırakabilir miyim?]

Rimuru, tüm insan ırklarının kötülüğünü temsil edebileceği düşündüğü geniş bir gülümseme ile sordu. Myormilles aklında ne olduğunu okuyamadı ama tehlikeli bir şeye bulaştığından emindi. Yine de,

[Danna, nasıl bir etkinlikten bahsediyor?]

Myormiles bir sebepten dolayı, daha fazlasını duymak istedi. Nasılsa bu kişi tarafından büyülenmişti. Kayıp ve karla alakalı hiçbir düşünce olmadan, içi bu tür, doğal olmayan duygular ile doldu. Belki de şuan bir tüccar olarak başarısız olmuştu. Ama şimdi bu bir başarısızlığa dönüştüğü için, bu varlığa hizmet etmek için mükemmel zaman değil miydi?

Böylece Rimuru'ya hizmet etmenin nasıl bir şey olacağını hayal etmeye başladı. Bu düşünce onu sınırsız bir sevinçle doldurdu.

Böyle düşünürken, Rimuru'nun açıklamasını duydu. Şok edici bir teklif ortaya koymuştu.

Tempest yakında bir turnuva düzenleyecekti ve o bunu Myormiles'in ellerine bırakmayı istiyordu. Bunu eğlenceli olarak bulmuştu ama kısaca, kitleler için gerçek bir gösteriydi. On bin kişinin izleyeceği ve yarışmacılar için tezahürat yapacakları bir kolezyum oluşturacaklar. Belki de giriş ücreti ile orta düzey insanların da izleme şansı olacak.

İyi ancak, giriş ücretsiz ise. Tempest yemek ve konaklama yerlerini uygun bir şekilde duyurulduğu sürece. Daha da önemlisi on bin misafirin etrafta gezmesi.

Karayolları hazırlanmış olmasına rağmen, taşıma ve yiyecek vagonlarının idare edilmesine gerek var. Ayrıca misafir sayısını yönetmek. Kalacak yer sunmak. Sadece buraya taşınması ile kazanacağı zenginlik hakkında düşünmek ağzını sulandırmaya başladı.

Tempest'in yemek ve konaklaması mükemmel, bu yüzden misafirlerin kabul etmesini sağlamak çok kolay. Problem ekonominin sürekli dalgalandırılması ve karın maksimize edilmesi. Bu turnuvanın arkasında ki tek nokta bu.

Çok eğlenceli! Myormiles'in ellerine bırakmak için böyle detaylı bir plan hazırlamak.

[Bu iş bir ustaya bırakılmalı, değil mi? Sakın söyleme, kendine güvenmiyor musun?]

[Hahahahaha! Ne kadar acımasız! Rimuru-sama kötü bir insan]

[Ha ha ha ha. Evet, aynen! Ama senin kadar değil]

İkisi de yüksek sesle güldü. Yüzlerinde kötü bir gülümseme ile.

[Muazzam bir sermayenin buralarda hareket edeceğini biliyorsun, değil mi?]

[Fu fu fu fu. Sıkıntı değil, bu Myormiles'in uzmanlık alanı... Rimuru-sama tamamen sonuçlardan memnun kalacağını garantilerim]

Bu etkinlikten muazzam sermaye akacak. Rimuru'nun söylediği gibi. Ne... korkunç bir varlık. Ne kadar uzağı görebiliyor...

[Başka bir nokta, canlandırıcı ilacın kullanılmasının başka yolunu görebiliyorum. İnanıyorum ki biri ölmediği sürece restore edilmesi mümkün... Bu yüzden bunu katılımcılara satabiliriz... Ve gerçek amaç reklam, doğru mu? Bu yüzden insanlar Tempest’i bu zamandan sonra daha çok ziyaret edecekler, doğru mu? Bu amacı temel alarak, ben işimi yapacağım...]

[...Beklenildiği gibi. Bunu sana bırakmaya karar verdiğime sevindim, Myormiles! Turnuvanın hiçbir kar üretmesi umurumda değil. Eğer, İnsanlar 'Tekrar gelmek istiyorum' duygusuyla ayrılırsa, biz de başarılı olmuşuzdur. Davetiyeleri size bırakıyorum, tamam mı?]

Böylece el sıkıştılar. Myormiles kafasını düşünceler ile doldurduğunda korkunç bir ürperti geldi. Bu etkinliği, bir ülke gibi yönetmenin sayısız yolu var.

İnsanların kazanan üzerine bahis oynamasından, büyük bir gelir elde edilebilir. Sonunda bu isteğin birçok fikri ve sorumluluğun ağırlığını fark etti. Ve bunu yaptığı zaman, sınırsız bir heyecan bedenini doldurdu.

Sonunda yapabilirdi. Sonunda ona gösterebilirdi! Sonunda Tempest için bir şey yapabilirdi. Ve sonra Rimuru ekledi.

[Oh, sonrasında, eğer bu iyi giderse, bize katılmak ister misiniz? Ticaret Bölümü Şefi yada Tüccar Bölüm Şefi. Pekala, isim önemli değil, ama bu görevi üstlenmeni istiyorum. Son zamanlar da oldukça büyüyoruz, bu yüzden bu sektörün kontrolüne ihtiyacımız var. Bunun hakkında ne dersin?]

Buna ne dersin? Buna ne dersin? Buna ne dersin? ...? Bu sözler kalbinde telli çalgılar çalıyor gibi, yankılandı tekrar ve tekrar. Büyük bir kafa sallama ile kabul etti.

Tabiki de yapardı. Rimuru ona büyük ölçüde yatırım yapmaya istekliydi. Başarısızlık için yer yoktu. Eğer iyi yaparsa, en güvenilir dairesine katılabilirdi! Tüm Myormiles'in günleri içerisinde, sahip olduğu herhangi bir hayal veya umuttan daha fazlası, şu ana kadar hiç hissetmediği hissetti. Bu duygu asla gitmesini istemediği tatlı bitki özü gibiydi.

Rimuru ile bir kez daha buluşmayı planladıklarından beri, onun heyecanı hiç azalmamıştı. İşler meşgul olacak. Birincisi mülkünü toplama isteğini beyan etti. Bu etkinliğin başarılı gerçekleşmesi halinde… hayır başarılı olacak, Brumund'a dönme niyeti yoktu. Böylece ilan etti ve sordu.

[Ne yapacaksın? Eğer bu konaktan hoşlanıyorsan, bunu önemsememeli miyim? Ve bunu söyledikten sona tüm görevliler seslendi,

[Lütfen sizinle seyahat etmemize izin verin.]

Dediler. Bu noktada, hiçbir şey geri döndürülemezdi. Ülkeden lisans almış olmasına rağmen, Myormiles bir lonca üyesiydi. Ülkeler arasında seyahat etme özgürlüğüne sahipti. Her zaman hareket etmeye hazır olmalıydı! Ancak bu dükkana gidip katılmamak gelecekte dezavantajlı olabilir.

Bu yüzden Brumund'un güzelleşmesine karşın birkaç kişinin geride kalmasına karar verdi. Hizmetkarlarına toplanmayı emretti ve mağazaya geri döndü. Ve başka bir tezgahtarını ofisine çağırdı. Tezgahtar daha oturmadan önce,

[Yo, geçenlerde oldukça iyiydin, dükkanı devralmaya ne dersin?]

Direkt konuya girdi. Bir kaç kez duyduğunu anlamaya çalışan tezgahtar gözlerini kırptı. Aslında Myormiles'in akrabalarından birini oğluydu ve buraya okumak için gönderilmişti. Myormiles'in hoşuna giden parlak bir çocuktu. Ama aslında korkunç bir başarısızlık nedeniyle gerçek evini kaybetti ve kalacak bir yer sahibi olmak için tezgahtar oldu. Ancak iş ahlakı konusunda eksiği yoktu. Myormiles'in kolayca güvenebileceği birisiydi.

[Im, patron...Bununla ne demek istediniz?]

Duyduğu şeylere inanmadığı için o gerçekten sordu. Büyük bir baş sallama ile,

[Mesele şu ki, ben... önemli bir iş ile görevlendirildim. Ülkeyi terk edeceğim, bu yüzden dükkanı sana bırakmaya karar verdim. Mağazayı başarılı bir hale getir ve bir gün aileni ziyarete çağır.]

Myormiles dedi, sevgi dolu bir gülümseme ile tezgahtarın sırtını okşadı. Gerçekte sadece mağazayı ona ödünç vermeyi planlamıştı. Yani tamamen mağazanın giderlerini kurtarmasını bekliyordu. Myormiles nazik bir birey değil tüccardı. Dahası... (Eğer ödemeyi yapmazsa, bu sadece başlangıçta başarısız olduğunu gösterir) Bir öğretmen olarak motive etmek onun göreviydi.

[Teşekkür ederim, gerçekten, teşekkür ederim... Kesinlikle... Hayırseverliğinizi geri ödeyeceğim!]

Nihayet söylenenleri kavrayarak, tezgahtar Myormiles'e teşekkür etti. Onun minnettarlığını görmezden gelerek,

[Sıkı çalış]

Myormiles kafa sallayarak söyledi. Sadece, mal alışverişi için sözleşme yaptılar. Bu sonuçta hiçbir dikkatsizlik yoktu. Ve sonra tekrar tezgahtar tarafından teşekkür aldı, liderlikteki değişim mağazanın geri kalanlarında duyuruldu. Onlar hep birlikte şaşırırken, o ekledi,

[Milyonda bir ihtimalle, bir şey oldu mu bana danışmakta özgürsünüz. Ancak, eminim ki siz çocuklar yeni siparişleri hemen düzenleyebilirsiniz. Sadece unutmayın soyluların şüpheli anlaşmalarını temizce yönetin]

Herkes onun sözlerine kafasını salladılar. Myormiles'in öğretilerini kalplerine kazıdılar, bu yüzden hiç kimse şüpheli anlaşmalar yapmazlardı. Ve sonra,

[Umm... seni takip etmemize izin vermez misin, usta?]

Aralarında bazıları söyledi. Bu beş kişide Myormiles potansiyeli gördü. Bu yüzden çok şaşırdı. Onu takip etmek için geçim kaynaklarında vazgeçmeye istekli olmalarını beklemiyordu. Bu yüzden nasıl cevap vereceğine kararsızdı. Ama sorarlarken en ufak tereddütleri yoktu. Eski tezgahtar gülümsedi ve şöyle dedi,

[Myormlies-sama, buradaki herkes senin öğrencin. Lütfen bu kişileri de yanınıza alın]

[Ancak...Onlarsız, sorun olmaz mı?]

[Hahaha, Bu yüzden mi endişelendin! Bende senin öğretilerini aldım, biliyorsun!]

Myormiles bu güven verici sözleri tasdikledi. Düşününce, beraber çalışıp önemli görevlerde güvendiği kişiler onun için oldukça değerliydiler. Bu yüzden teklifi kabul etmeye karar verdi. Böylece yolculuk için hazırlıkları denetledikten sonra, Myormiles Tempest'e doğru yola çıktı.

Myormiles ile ayrıldıktan sonra rahatladım. Tanrıya şükür o kabul etti. Bir turnuvaya ve her şeye sahip olmak güzel ama bundan nasıl faydalanmalıyız? Tüm bunları başlatan düşünce buydu. Düşmek bile bedavaya değildir.

Kolezyumun acilen inşa edilmesini emrettim. Şövalyeler ile karşılaştığımız ovaya bu büyük yapıyı inşa etmeye karar verdik. Erişimi kolay ve uygun olmalı.

Turnuvanın iblis lordu beyanı ile birlikte düzenleneceğini ilan ettik. Böylece Jura ormanında herhangi bir güçlü varlığın katılmasını karar verdik.

Ayrıca yeni üyeler arıyoruz. Yasal bir devlet olduğumuzdan beri, saflarımıza güçlü varlıklar eklemek iyi bir fikir. Diğer iblis lordları, etkilerini arttırmak için iblis astları arıyorlardı ama söyledikleri iblislerin gerçekten güçlü olup olmadıkları belli değil.

Ney-se! Bu sefer turnuvada savaşacakları için, onların gerçek güçlerini görebileceğiz. Bir nokta da çok az katılımcı ve çok fazla seyirci var.

Eğer sadece kendi devletimin gücünü gösterirsek, serseri iblisler buna öfkelenip muhtemelen vazgeçerler. Yaramazlık nedeniyle kararlaştırılan bu aptallar ne olursa olsun silinirler.

Eğer mümkünse bunlar gerçekleşmeden onları saflarımıza katmayı tercih ederim. Her şeyden sonra, meleklerin istilaya geleceklerini söylüyorlar. Bunu ilk kez duymama rağmen, ilerlememizi durdurmak için bir neden göremiyorum.

Hoş ve rahat bir hayat arzuluyorum! İşte bu yüzden savaşma gücümüzü arttırmak iyi bir fikir olabilir. Bu yüzden güçlü klanları hedeflemek yerine, güçlü bireyleri toplamayı ve kazanana bir ödül vermeyi çok isterim.

Canavarlar parayla pek ilgilenmiyorlar bu yüzden makul bir isteklerini kabul edeceğimi ilan ettim. Bu yüzden çok sayıda katılımcının kendini göstereceğini umut ediyorum. Aksi taktirde bu bir gösteri olmazdı.

Tv'de Yıl sonu dövüş şovlarını seven birisi için, bu ideal bir eğlence. Ama sermayeyi yönetme sorunu var. Tempest uygun bir şekilde ilan ettiği sürece görüntüleme ücreti bedava olabilir.

Bunu düşündüğümde personel konusunda eksik olduğumuzu fark ettim. Finans alanında uzmanlaşmış canavar yok.Tek başıma yapabileceğim halde, lanet olası şey çok zahmetli.

Ve sonra Myormiles-kun'u hatırladım. Ne mükemmel bir kaynak. Neden bu kadar heyecanlandığını bilmiyorum ama o daha da istekli. Bu planı harekete geçireceğim. Belki de yıllık bir etkinlik yapabiliriz.

Dahası ilacı etkinlikte satmak için bir plan bile düşündü. Ne korkunç birisi. Bu durumda hızlıca inşa edilen arenadan muhtemelen daha büyük bir şey inşa etmeliyiz.

Biraz panikle, Gerudo ile temasa geçtim. Onlarda, temel atmanın ortasında oldukları için binanın boyutunun büyütülmesine takılmadılar.

İlk başlarda loca koltuklarına karşı çıkmış olsam da, bunların önemli olacaklarını tahmin ediyorum. Bu arada kabinemiz (ÇN: kendi aralarında savaşa katılacaklar) gizli eğitim sürelerini oybirliği ile ilan etti ve ortadan kayboldu. Sadece Ragna her zaman benim gölgemde kaldı.

Şuan Brumund'da olduğum için, Fuze'yi selamlamalıyım. Brumund'un Özgürlük Birliği Şubesi'nin kapısı açıldı, ben girdim. Ve 'bu kim' bakışları karşıladı. Doğru, her geldiğim de maske takardım, bu yüzden beni bilmiyorlar. Neyse, Eğer burada değilse, ayrılacağım. Böyle kaygısız bir tavırla, resepsiyoniste yaklaştım.

[Yo. Ben Rimuru; Fuze etraflarda mı? Oh işte bu benim lonca kartım]

Cebimden bir kart çektim ve dedim. İnsanların 'bu bir kız maceracı mı?' diye sorduklarını duydum ama onlara aldırış etmedim. Resepsiyonist bayan beni hatırlamış görünüyordu.

[Ah! Amanın, uzun zaman oldu! Görüşmeyeli nasılsınız?]

[Hmm? Oldukça iyi! Sen de iyi görünüyorsun. Yani onunla görüşebilir miyim?]

[Ah, evet. Lütfen beni takip edin]

Hemen takip etmeye başladım. Arkamdan ' Cidden? Kim bu kız!' tarzında sözler duyuyordum ama muhtemelen bu kelimeyi görmezden gelmeliyim. Ve her zaman olduğu gibi aynı daireye çembersel büyüler ile yönlendirildim. İçeride, Fuze kafasını tutuyordu.

[Yo! Eğlence için geldim. Sorun nedir? Aklında bir şey mi var?]

[Eh? Cidden mi? Ne tehdit ama. Neden bu kadar rahatsın?]

[Hayır, hayır iblis lordu yanımda. Ne yapmalıyım?]

[Oh, Öyle mi? Biraz çay vermeye ne dersin, kekte iyi bir fikir olabilir?]

[Kek, huh... Lanet olası! Böyle bir inceliği kolayca yapabileceğimi mi düşünüyorsun? Cidden bir iblis lordu olsan bile bu kadar kaygısız olman uygun mu?]

Şikayet ederken biraz çay döktü. Göründüğün farklı olarak gerçekten iyi bir adam. Ona teşekkür ettim çayı yudumladım. Ve Walpurgis ziyafetindeki olayın kısa versiyonunu bilmesine izin verdim. Artık 'Oktogram' olarak bilinen sekiz iblis lordu var. Ve en önemlisi, Özgürlük Derneği lonca ustası Kagurazaka Yuuki bir şekilde Kaos Lordu Kazarim ile bağlantılı. Fuze inanamayarak mırıldandı. Ama hikayeme şüphelenmeden, karşı önlemleri düşünmeye başladı. Aksine, sözlerime şüphe ederken söylemeliydim.

Eğer yanılıyorsan iyi, eğer haklıysam o zaman bir eylem planı kesinlikle gerekli. Sağduyulu kalmak en iyisidir. Ne güvenilir adam.

[Asıl nokta, zihin kontrolünü engelleyen büyü eşyalarını kullanmamızın en iyisi olacağını düşünüyorum. Ayrıca hepimiz kullanmalıyız. Ve bu konuyu güvenmediğiniz hiç kimseye söylemeyin ve Yuuki ile ilgisi olan hiçbir kimseye açıklamayın.]

[Anlaşıldı...Bu beklenen bir şeydi. Beyin yıkama ve zihin kontrol yeteneklerini ortadan kaldırabilecek kişileri aramaya çalışacağım.]

O konuyu hızlıca kavradı. O şimdiden benimle.

[Eğer bir şey olurda beni ara]

Dedim, yüz altın sikke ve bir iletişim topu çıkardım.

[Hey, Danna... Bu ne?]

[İletişim cihazı ve gerekli masraflar. Yeterli?]

[Yardımcı olacaktır. Ama bu kadarı ortaya çıkartacak kadar ciddi mi?]

[Öyle. Bu noktada Ingracia'nın hiç de güvenilir olabileceğini düşünmüyorum. Yuuki'nin ağını genişletmesi 10 yıl sürdü, anlıyorsun?]

Fuze'nin ifadesi söylediğimle daha da ciddileşti. Ve kendince homurdanmaya başladı.

[Cidden...Ortaya çıkmadan önce işler çok daha huzurluydu...]

[Bu iyi değil mi?, bir işe sahipsin. Hem den büyük bir tane!]

Fuze vazgeçmiş gibi ellerini kaldırdı.

[Bir istek yap]

Kararlılıkla dolu bir yüzle dedi. Onun üstlerini sorgulaması isteğini vermek zor. Onun için üzülüyorum bu yüzden daha ayrıntılı bir şekilde açıklamaya karar verdim. Benim asıl amacım çocuklar. Bu yüzden ona söyledim.

Eğer Yuuki şüpheli ise, çocukları kurtarmaya ihtiyaç var. Eğer bunu düzgün bir şekilde yapmazsak, benim ondan şüphelendiğimi öğrenir. Yani bu tamamen gizlilik içerisinde yapılmalı. Tercihen benimle hiçbir ilişkisi olmayan üçüncü bir tarafla.

Fuze kafa salladı ve stratejiyi düşünmeye başladı. Neyse, bunu aceleye getiremeyiz. Henüz fark etmediğinden, ciddi bir eylem yapmaya gerek yok. Bunu yavaştan alabiliriz, bu yüzden burada dikkatlice ilerlememiz gerektiğine inanıyorum.

[İsteğini kabul ediyorum. Bana bırak!]

Fuze başını salladı ve söz verdi. Şu an için zihin kontrolünden etkilenenleri bulmak için güvenilir kişileri kullanacaktır. Mümkünse çocukları koruyacak. Şu anda ona güvenmekten başka seçenek yok.

[Ayrılıyorum o zaman]

Başımı salladım ve ince detayları tartışarak sonuçlandırdık.

Gelecek Bölüm: Yeraltı Labirenti