101 – Pürüzsüz Plan

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



  Tensei Shitara Slime Datta Ken Bolum- 101 – Pürüzsüz Plan


Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Kylerxy
Düzenleyici: Xeia

Bolum- 101 – Pürüzsüz Plan

Veldora'nın yaşayacağı ve içinin düzenleneceği son kata gittik.
Tüm ev eşyalarını karnımdan çıkardım ve odada blokların altındaki bölgeye yerleştirdim.
Atmosfer gerçekten çok önemli, bu yüzden halkın bunu görmesine izin veremem.
Veldora'nın beğendiği bazı öğeleri kopyaladım ve hazırladım.
Ve odananın dekorasyonunu bitirdikten sonra, 100. katın merkezine doğru ilerledik ve Veldora aurasını saldı.
Veldora aurasını dikkatlice çıkardı ve bu sayede bir kaza olmadan bunu başardı.
Odanın iç duvarları cevherden yapıldı. Büyü gücü ile yıkandıktan sonra şeytani çeliğe dönüşecek,bu yüzden basit bir gösteri duvarı.
Bu şekilde maliyetten biraz tasarruf edebiliriz.
Bu arada zindanın birinci katı 250 m genişiliğinde kare bir oda. 4 Tokyo Kubbesi ile aynı boydalar ama daha devam edeceğinizde,bu boyut dahada küçülüyor.
Zindan bu yolla yapıldı, böylece aura düzgünce yayılabilirdi.
Veldora'nın odası 100 metrekare genişliğindeydi. Oldukça büyük gözüküyordu, ama Veldora gerçek formuna geçtiğinde, aslında oldukça küçük.
Oda oluşturuldu ama eğer Veldora rahatsız edici bulursa bu daha sonra genişletilebilir. Zindan Ramiris'in kontrolü altında, bu yüzden bir dereceye kadar serbestçe özelleştirebilir.
Aura planlandığı gibi her kata sızıyor. Burada yolu engelleyecek blok olmadığından odayı sıkıntı olmadan doldurur.
Şimdi tek yapmamız gereken canavarlar ortaya çıkana kadar beklemek.
Veldora insan formuna geri döndükten sonra, bir sonraki adıma geçtik.
İlk olarak, tuzaklar,
Zehirli Ok ●●● Zehir bulaşmış oklar belirsiz bir yerden uçarak gelir.
Zehir Bataklığı ●●● Gerçekten zehirli bataklık.Eğer birisine düşerseniz,zehir hasarı ve anormal statüsü alırsınız.
Dönen tuğla/paspas ●●● Yön duygun dengesiz bir hale gelir,haritanın önemini hisset!
Hareketli tuğla/paspas ●●● Her şeyi kendi başına taşıyan zemin,gerçekten korkutucu.
Kesme Teli ●●● Farketmeden onu geçersen,başın kopar. Acımasız sonuçlar için hareketli zemin ile kombineli.
(EN: Bundan ben korktum :D)
Çukur Tuzağı ●●● Düşmeden oluşacak hasardan ziyade,sizi bekleyen şey daha korkutucu.
Aldatıcı Hazine Kutusu ●●● Güzel,bir hazine kutusu...? Çok kötü, O BENİM!
Güle Hazine Kutusu ●●● Güzel ,bir hazine kutusu, gülerken öl.
Canavar Odası ●●● Hi burada!Sonunda bir şölen.
Mühürlü Oda ●●● Bir ateş açın ve...
Karanlık Kat ●●● Meşale getirdiyseniz çokta zor değil,eğer bir tanesine sahip değilseniz,yüksek bir fiyata bir tanesini satabiliriz,ne dersiniz?
Düşük Tavanlı Kat ●●● Emeklerken canavarlarla karşılaşmak istemiyorum.
Arazi Etkili Kat ●●● Bu ne lan böyle?! Neden bir zindanda volkan var!
Düşünebildiğim tüm tuzakları listeledim. Hemen hemen hepsi mümkün. Sadece Arazi etkili kat çok zor. Şey, volkan beklenildiği gibi imkansız. Yanan kat, donmuş kat yada kar fırtınası katının doğal bir tuzak yaptığını hayal ediyorum, ama...
[İmkansız, böyle bir şeyi sürdürmek için enerjim yok!]
Beklenildiği gibi bu imkansız. Şey, gerçeknte saçma bir şey sormuş olabilirim. Ve o plandan vazgeçmeyi düşündüğümde,
[Biryerlerde bir buz yada ateş ejderhası evcilleştirmemi ister misin?]
Orada olmaması gereken birinin sesini duydum. Armakı döndüğümde gümüş saçlı ikizkuyrukları görebiliyordum.
[Eh....? Neden buradasın? Milim....]
Yüz katlı bir yeraltı. Diğer bir deyişle, yeni inşa edilen zindanın son katında, güzel bir genç iblis lordu ilgisiz gülümsemesi ile gülümsüyor.
[Fufun. Bir şekide eğlenceli bir şeyler yaptığınızı hisediyorum. Beni dışlayacak kadar cesur olduğunuzu düşünmek]
Zavallı göğüslerini vurgulayarak sırtını kemer yapıp ve küstahlaşırken söyledi.
Her zamanki gibi,soluk bir ışık yayan ve bileğine zar zor gelen siyah bir ejderha bilekliğini giyiyordu
Yine de beklenildiği gibi. Bu tarz gizli anlaşmalara gerçekten hassas. Şüphesiz bir şeyleri Milim'den gizlemek imkansız.
İlk olarak Milim'le etraflıca düşünmek imkansız. Sadece burada ortaya çıktığı için şaşırmaya gerek yok.
Milim ve Veldora birbirlerine dik dik baktılar, ama sonradan el sıkıştılar, dostça bir görüntü oluşturuyorlardı.  Eğer ikisi birbirleri ile savaşırlarsa, bu ciddi bir sorun olur. Tanrıya şükürler olsun arkadaş oldular.
[Bunun hakkında üzgünüm. Seni olayın dışında bırakmaya niyetim yoktu. Seni her şeyi tamamladıktan sonra davet edecektim.]
[Gerçekten mi? Ama böyle bir şey yapılıyorsa iş üzerindeyken olaya dahil olmak daha eğlencelidir.]
[Şey bu doğru olabilir. Bu arada, ülken iyi mi?]
O aslında bir iblis lorduydu. Dahası onun toprakları eski iblis lordları Frey ve Karion'un toprakları ile birleşince, daha büyük hale gelmişti.
Benim gibi dolaşması ve oynaması onun için uygun mu? (Hmm,ben? Ben iyiyim. Herkes gerçekten mükemmel, bu yüzden onları rahatsız etmemek daha iyi) Sorumu duyduktan sonra bakışlarını kaçırdı.
[İyi, o iyi. Gördün mü. Herşeyden sonra gerçekten çok iyiyim... Katiyen buraya ders çalışmaktan nefret ettiğim için kaçarak gelmiyorum!]
Anlıyorum. Frey ve diğerleri ülkenin durumunu inceleyip özetleyerek Milim'e öğretmeye çalıştılar. Nefret etti ve bu yere kaçtı. Muhtemelen gerçek durum bu.
[Hiç yolu yok! Ne olursa olsun katılacağım!]
Bir şey söylemeden önce reddetti. Beklenildiği gibi. Sezgisi her zaman ki gibi keskin. Şey, neyse azarlanacak olan ben değilim ne de olsa. Bunun yerine,
[Tamam, azarlanacak olan ben değilim, bu yüzden bu konuyu bir kenera bırakalım. Daha önce bahsettiğin şey hakkında, ejderha evcilleştirmek mi? Bu mümkün mü?]
[Ugh... Gerçekten azarlanacak mıyım...? Hayır, ama... Bundan kurtuluş yok. Dışarı çıkmaya çalışırken, biraz tehlike olması mecbur.
Bu arada bir ejderha evcilleştirmek mümkün. Eğer istersen sana bir tane evcilleştireyim mi?]
[Ooh, sana güvenebilir miyim? Bu durum da hangi türler var?]
Milim azarlanmaktan korkuyor, tıpkı ödevini yapmayan çocuk gibi.
Endişeli ifadesinin üstesinden geldikten sonra, Milim'in ruh hali bize ejderhalar hakkındakileri öğretirken kolayca değişti.
Veldora'nın hiç ilgisi yokmuş gibi görünüyordu.
Ramiris 'Bu yere ne getirmeyi düşünüyorsunuz?' benzeri bir şeyi sorarken Milim ona dikdik baktı ve susturdu.
Milim'in açıklamalarında 4 tür ejderha vardı. Ateş ejderhası,buz ejderhası,rüzgar ejderhası ve toprak ejderhası.
Özel evrim geçirenler ve eşsiz olanlarda vardı ama bunlar sadece dört tipti.
Beklenildiği gibi bir ejderha iblis lordunu evcilleştirmek imkansızdı, ama lord olmadığı sürece yetişkin birini evcilleştirmek mümkündü.
Bununla arazi etkisine benzer bir etkiye sahip olmak mümkün. Ve böylece ejderhalar alt katlarda yaşayacaklar.
Bir ejderhanın ne kadar güçlü olduğunu bilmiyorum, ama neredeyse her bir dragon en azından A-sınıfı'dır. Bu 6 kutsal şovalyenin yenebileceği bir seviyedir.
Elementsel bir ejderha zorluğu daha da arttırıyor. Böylece kaygısız olmakla birlikte, tabi ki ejderha katlarını ben düzenlerim.
Güç sırası, ateş> buz> rüzgar> toprak şeklindeydi.
Yada eğer bu genç bir ejderha olursa.Yaşlılardan biriyle bu sıra değişebilir. Yani tüm gücünü kullanabilen zaferle ayrılacaktır. Eğer bu güce bağlı sıralama olursa böyle olur.
Ve böylece, 99. kat ,Ateş Cehennemi katı, yüksek sıcaklıkta ateşle kaplandı, son geçit. Isıya dayanıklı ekipman gerekliydi.
(Çk bu saçma oldu ne bu)
(EN: Ben düzelttim :D)
Önünde bekleyen şey için bir tane!?
98. kat, Buz Cehennemi Katı, eğer durursan, ölürsün. Soğuğa dayanıklı ekipmanlarla dayanabilir misin?
97. kat Işık Katı. Gökyüzünde ince tel gibi ışıklar düşüyor. Bu katta kesilebilirsiniz yada kesilmessiniz, bu sizin şansınıza bağlı!
96. kat sallantı katı. Buraya kadar gelmeyi başaran birisi için bir söz, şeytani bir deprem başınıza gelecek. Ejderhanın gazabını hissedin!
Ve böylece süper zor arazi katları oluşturuldu. Ejderhalar Veldora'nın yiyecek olarak ortaya sürdüğü aurayı kullanabilirler, böylece burada hiç bir sorun olmadan yaşayabilirler.
Bu katlara müdahale etmeye gerek yok. Sadece Milim'in evcilleştirdiği ejderhaların yuva yapmasına izin verin, bu yeterli olacaktır.
Sonrası, her 10 katta bir güvenli bölge oluşturma. Her güvenli bölgeden önce bir patron odası var, böylece sadece patronu yendikten sonra ona erişebilirler.
Orada sihirli taşları satın alabilirler, düşen eşyaları satabilirler, yüksek fiyatlara iksirleri satın alabilirler
Bir taverna veya restaurant kurmak iyi bir fikir olabilir, ama bir mola isterlerse zindandan ayrılamazlar mı? Güzel, işler ilerledikçe buna karar vereceğim.
İlk katın zorluğu sadece test için. Yani başlayanlar bile kolayca bitirebilirler.
Yollar oldukça geniş, bu yüzden kaybolmaları olası değil.
Bununla birlikte, 250 m genişiğinde, herhangi bir sonuç/gelir olmadan çokça yürümenizi sağlayan katlar olacak
Tabi ki 2. kattan itibaren o kadar kolay olmayacak.Tuzakların zamanı geldi.
Kolay olmayacağını söylesem bile, gerçekte onuncu kata kadar tek bir acımasız tuzak yok, bu yüzden büyük zorluklar yaşamayacaklarından eminim.
Hemen bir ölüm tuzağı ile karşı karşıya gelmek insanları devam etmekten caydıracaktır, bu yüzden bu sorunların dışında.
Bu şekilde tartışırken, dördümüz her katı düzenlemeye devam ettik. Ve böylece üç gün sonra, neredeyse ince ayarlar bitti.
Birbirimizin yüzüne gülümsüyor zindana başarı hissi ile kafa sallıyoruz.
[Söylemeye gerek yok, zindan bir dahaki sefere geldiğimizde cavarlarla dolu olacak.]
Milim ejderhaları evcilleştirmek için dışarı çıktı. Özellikle canavarların yok olmasını önemsemiyorum, ama ama bu ejderhalar için geçerli değil. Tüm evcilleştirilmiş ejderhaları Ramiris'in astları olarak atadık.
Bunu elde ettiğinde 'Zindan Yaratma' ile içeride Ramiris'in astları ölümsüzdür. Eğer Ramiris öldürülürse ortadan kaybolacaktır ama astları kaydedilen noktadan yeniden canlanabilirler.
Beretta'yı bu kadar çok istemiş olmasının sebebi bu.
Eğer Ramiris'in hiçbir gücü olmasa bile, zindan içerisinde Ramiris'in askerleri yok edilemez olacaktır.
Astları olmayan Ramiris için bu anlamsız bir yetenek.
Beretta bir hizmetçi gibi hiç bir şikayette bulunmadan bize çay servis edebilir. Beretta'nın Ramiris için çalışmasına izin vermemek kötü olmamış gibi görünüyor.
[Bunula sonunda,ben gerçek astlarımı kazandım....!]
Açıkça duygusal bir şekilde söyledi.Gerçekten yanlız olabilir.Beretta'ya bakarken,
[Oi, Beretta. Ramiris'in kalıcı hizmetçisi olmak ister misin?]
Beretta'ya sordum. Bir süredir bunun hakkında düşünüyordum. Eğer Beretta da isterse, onun sadakatini değiştirmesine izin vereceğim.
Eğer Beretta istmesse, Ramiris için yeni bir ast hazırlayacağım. Beretta cevapladı.
[Sorun yok mu? O zaman Ramiris-sama'nın hizmetçisi olarak bağlılık yemini edeceğim.]
Tereddüt etmeden dedi. Bu iyi değil mi, Ramiris. Beklenmedik şekilde sevimdi.
Kafa salladım,
[İyi, O zaman Beretta. Bundan sonra, Ramiris'in altında çalışacaksın!]
Efendi kilidini kaldırıp Ramiris'e transfer ettiğimi söyledim. Tabi ki meydana gelen olaydan açıkça ağzı açık kalmıştı.
[Ay! Şimdiye kadar ki her şey için çok teşekkür ederim. Bu dünyaya gelmeme izin verme iyiliğinizi asla unutmayacağım.]
[Benim için endişelenme. Şuandan itibaren sıkı çalış ve Ramiris'i koru]
[Ay! Hayatım pahasına!]
Hadi ona inanalım. Eğer bu Beretta ise endişelenmeme gerek yok.
Aktarım herhangi bir sorun olmadan sonuçlandı. Bundan sonra sadece yarı-efendi olacağım.
Ramiris'e bir şey olmadığı sürece, Beretta sadece Ramiris'in emirlerini dinleyecektir.
Sonunda durumu anlamaya başlayan Ramiris, zevkle etrafta zıplamaya başladı. Gerçekten çk mutlu olabilir.
Ama bu iyi. Zindanın içerisindeki tüm ejderhaları kontrol etmek çok zor olabilir.
Yani eğer ihtiyacı olduğunda Bererra orada ise, bir sorun olmayacaktır.
Ayrıca Beretta bir süredir ona hizmet ettiği için ilk hizmetçi pozisyonunu istemiyor gibi gözüküyor.
Veldora ve ben zıplayan Ramiris'e bakmaktan usanmaya başlamıştık. Resmi usta-hizmetçi ilişkisi olduktan sonra, Beretta zindanın içerisinde ölümsüz hale geldi.
Hizmetçi sadece önceden belirlenmiş bir yerde canlanabilir ama canlanmanın sınırı yok. Yeterli sayıda askerle Ramiris'in yeteneği korkunç. Çünkü sahibi bu yeteneğin henüz gün ışığını görmedi.
Ona söylemeyeceğim, ama kullanımına bağlı olarak herhangi bir savaşı kolayca hükmedebilirdi.
Şimdiden bile, sınırsız canlanmaya sahip olan Beretta aşırı güçlüydü. Ve şimdi, ayrıca biz Milim'in ejderhalarını ekliyoruz.
Bu çocuğun yakında ellerinde inanılmaz bir güce sahip olma şansı var. Ama sonuçta bu Ramiris. Herhangi bir sorun olmayacaktır.Bu sevimli peri sadece küçük yapayanlız bir çocuk.
Canlanma Bileziği olarak çağırılan yeniden canlandırma itemi Ramiris tarafından kabul gördü, bu yüzden onu giyen hiçkimse ölmeyecek. Ama, bunun zindanın dışında hiçbir etkisi olmayacaktır.
Eğer bir şey tam olarak açıklanmazsa, yanlış anlaşılma ihtimali vardır. Ve sonra çeşitli şeyleri onaylarken, zindan sürekli şekilleniyordu.
[Hava geçirmez oda ne için? Bu da bir tuzak mı?
Bu soruya,
[Eğer aniden hava ile birlikte odaya girersen, nefes alamamaktan düşeceksiniz. En kötüsü ölürsün. Herhangi bir odanın önünde dikkatli olmalısınız, Bu bir katı kural. Odanın içindeki zehiri inceleyin, hava konstrasyonunu ölçün. Eğer en azından bunu yapamazsanız, uzun süre dayanamayacaksınızdır. En kötüsü de, havalandırma için rüzgar büyüsünü kullanmaya sahip olmalısın.]
Cevap verdim, anlamamış gibi görünüyordu.
[Şey, Bunun çok acımasız bir tuzak olduğunu biliyorum. Sen... Bunu bir süredir düşünüyorum ama sen korkunç bir adamsın. Ama aynı zamanda güvenilir. Bu tür bir tuzağı tek başıma düşünemezdim.]
Ramiris tuzaklara hayranlıkla bakarken söyledi.
Yani benim hakkımda ne düşünüyor.
Şey önceki dünyamdaki oyunları severdim, bu yüzden bunlar alıştığım tuzaklar. Eğer gerçek hayatta bunu açıklamamı söylerseniz, farklı olmak için yalvarıyorum.
Zehirlerden etkilenmeyen ve bizim gibi nefes almaya ihtiyacı olmayan neredeyse hiçkimse yok. Acımasız bir zindan olacağını düşünüyorum.
Tamamlanan şahaser sadece acımasız ile tanımlanamaz. (Eğer,bu tür tuzaklara canavarları eklerseniz,elbette bu şeytani bir şey olacaktır.) Bir ses duydum gibi hissediyorum, ama sadece benim hayal gücüm.
Ancak, bahse girerim yakında tekrar tekrar duyacağım.
Zindanın yapımını bitirdikten sonra şehre geri dönüyorum.
Veldora ve Ramiris muhtemelen geri kalanını mutlu bir şekilde bitireceklerdir. Onlar ben tuzakları kurarken çok ilgiliydiler...
Ayrıca bir tane kurmak için izin istediler, ancak reddetim aslında 10. kattan önce hastalıklı bir şakadan kaçınmak istiyordum.
Aksi halde müşteri(maceracılar) kalpleri veya zihinleri kırılacak ve ilerlemeyeceklerdir.
Ancak geri kalanını, katların geçilebilir olması şartıyla onlara bırakmaya karar verdim.95. ve 94. katlar muhtemelen sonunda absürd katlar olacak,ama sorun değil.
91. ila 93. katlar arası dokunulmaz. Milim bir tane yapmak isteyebilir, bu yüzden daha sonra kuracağız. Ve böylece gerisini onlara bırakıyorum. Kendi kendilerine bu kadar zevk aldıklarını görmek güzel.
Şehre geri geldiğim zaman, Myormiles gelmişti. Kendisini büyük bir acele ile hazırlamış olmalı. Onun gelişi, planladığımdan daha hızlıydı.
Onu önceden hazırladığım konağa götürdüm ve gerisini Rigurdo'ya bıraktım. Myormiles'e teşekkürlerimi sundum ve ona yeni olayları anlattım.
Arenanın yerini ve orada bir taverna kasabası kurma planlarını açıkladım. Ayrıca maceracı çekmek için yeni inşa edilen planı anlattım.
Myormiles ve Rigurdo bunu duyduklarında oldukça şaşırdılar ve tamamen tartışmaya daldılar. Rigurdo buraya gelecek olan insan türünü tartışmak istedi.
Myormiles arena ve zindanın açılışını tartıştı.Onların fikirlerini tartıştıktan sonra,gerekli olan kaynakları tartışmaya başladık.
Çabucak iyi arkadaş oldular.Rigorda'ya Myormiles'e İş bölümünün resmi lideri olarak muamele etmesini söyledim.
Ayrıca Myormiles'in yayın lideri olarak ikinci bir görev alacağını da söyledim. Rigurdo kafa salladı ve söz konusu bölümlere yardımcı olacak bireylerle temasa geçti.
Böylece hazırlıklar devam etti. Myormiles kolayca Tempest sakini olarak kabul edildi. Onu sadece tanıttım ve diğerlerinin de kendilerini tanıtmalarına izin verdim. Akış o kadar pürüzsüzdü ki beni şaşırttı.
Her neyse, Myormiles'in çalışma adabını gördükten sonra onların hiçbir şikayeti kalmadı. Myormiles, kendisine atanan astlarının yeteneklerini kavrayabileceğini açıkça gösterdi.
Ve arkadaş çevresi de olmak üzere her üyeye ayrı ayrı işler verdi. Göz açıp kapatıncaya kadar tamamlanan bir hiyerarşiyi görmek oldukça canlandırıcı.
Myormile iki bölümden sorumlu olmaktan gerçekten neşeliydi. Şimdi, çeşitli liderler ve figürler için davetlere gelince. Şahsen tanıdığım kişiler hariç, davetiyeyi Myormiles'in adına gönderiyoruz.
Her şehrin etkili soyluları ve zengin tüccarları. Onun ilerlemesi o kadar hızlı ki, tüm hayatı boyunca bunu yaptığını düşünebilirsiniz.
Ayrıca yaklaşan etkinlik için prosedür ve maliyetleri hazırladık. Sace planlama ve yönetim değil, işler her cephede pürüzsüz bir şekilde ilerliyor. Doğru kişiyi seçmişim gibi görünüyor.
Belki de yapabildiğim tüm fikirlerim arasında Myormiles'i seçmek en iyisiydi. Eğer burada olmasaydı, işlerin ters gitme olasılığı yüksekti.
Sadece gücümüzle, bunu iyi yapamayız. İyi insanlarla tanışabildiğim için gerçekten şanslıyım.
Ayrıca Myormiles bu kasabanın yemekleri,çevresi ve rahatından büyüleniyordu.
[İmkansız... Bu imkansız! Kraliyet başkenti ile karşılaştırıldığında daha da rahat!]
Bu laf, onun sloganı olana kadar söylemeye devam etti. Beğendiğine sevindim.Sonra tekrar, yormiles'in reaksiyonu, her şeyin iyi olacağının birincil kanıtıdır.Ve Myormiles kendisini tanıyor.
[Rimuru-sama, bu planın başarısızlığa uğramasının bir yolu yok. Her şey olduğu gibi, herkes bunu başarabilir.]
Heyecan dolu bir şekilde söyledi. Bence herkes çok fazla ama bunu duyduğuma sevindim. Hazırlıklar ilerledikçe, tanımadık insanlar şehre gelmeye başladılar. Yaklaşan hararetli bir sezon hissediyorum. Ve bizimle ilgili olacak.
Gelecek Bölüm: Canavarların Huzura Kabulü

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm