002 – Mücadeleci Oburluk Yeteneği

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




 Glutton Berserker  002 – Mücadeleci Oburluk Yeteneği







 Çevirmen: Yuyep
Düzenleyici: RuyaGezer



Bölüm 002 – Mücadeleci Oburluk Yeteneği

Şarabımı içtikten sonra, Roxi’nin durumunu, eve gitmeden önce görmeye karar verdim. Rafal’ın grubuyla ilgili mesele yüzünden, onun için endişelendim.

Rafal ne kadar kurnaz olursa olsun, onu hemen taciz etmeye başlayacağını düşünmüyorum. Ancak, ayrılırken gösterdiği korkusuz gülüşünü, aklımdan çıkaramıyorum.

Bir şey olsa bile, onun işine yarayacak bir güce sahip olamayabilirim, ama en azından onun için bir etten duvar haline gelebilmem gerekir

Dışarıdaki ay ışığı ile kale kapısının nerede olduğunu görebiliyordum. Korumalığını düzgün bir şekilde yapıyordu.

Rahatlamıştım. Endişelerimin asılsız olduğu göründüğünden rahat uyuyabilirdim. İşini düzgün yapan kıza, kalbimden böyle dua ediyordum: [Roxy-sama, lütfen elinden geleni yap]

Ve sonra, evime geri dönmek üzereyken, doğu tarafındaki duvara tırmanan bir gölge olduğunu fark ettim.

Roxy'nin ve diğer muhafızların kör bir noktasında olan bir yerdi, ama durduğum yerden rahatça görünüyordu.

Eminim bu bir hırsızdı. Bu hırsız gecenin ortasında duvarı tırmanıp gizlice kaleye girmek istiyor gibi görünüyordu. Aceleyle kapı muhafızı olarak bekleyen Roxy'e koştum.

[Roxy-sama, acil!]

[Ne oldu? Henüz eve geri dönmedin mi…?]

[Temiz hava almak için dolaşırken, kaleye gizlice giren şüpheli bir kişi gördüm. O kişi, diğer taraftaki doğu duvardan tırmandı.]

[Bu gerçek mi!?]

[Hata yok. Kendi gözlerimle gördüm]

Bir an kötü hissettim çünkü aniden bana inanmasını istemiştim. Ancak, Roxy gözümün içine baktıktan sonra,

[Sana inanıyorum. Oraya doğru gideceğim, bu arada burayı kollayabilir misin?]

[Evet, yapacağım]

Krallık armalı olan mızrağı, Roxy'den aldım.

[Savaşın şansı senin tarafında olsun, Roxy-sama]

[Lütfen bana bırak. Silahım yanımda]

Gümüş-beyazı bir kılıç çekti ve işaret ettiğim yöne doğru koştu. Çok hızlı… Bir Kutsal Şövalye'den beklendiği gibi.

Onun silüeti şaşırtıcı bir hızda karanlıkta kayboldu

Çok geçmeden, bir adamın çığlığını duydum. Roxy'nin hırsızları birbiri ardına yenmesini aklımda kolaylıkla canlandırabiliyordum.

Erkeklerin çığlıklarının sayısından, önemli sayıda hırsız var. İki, hayır, eminim üç kişi var.

Ama Roxy bir Kutsal Şövalye. Hırsızlara karşı kaybetmez. Tabii ki, gürültüler gittikçe sessizleşiyor.

Artık, bittiğini düşünerek rahatlamışken, karanlıktan bana doğru gelen bir adam gördüm.

Eminim Roxy'nin öldüremeden elinden kaçırdığı bir hırsız. Yaklaşırken, görünüşü, ay ışığında yavaş yavaş ortaya çıkıyordu.

Bu... nefesimi tutuyorum.

Sağ kolu kesilmişti ve umutsuzca sol eliyle kanamayı durdurmaya çalışıyordu. Şu anda durduğum yere doğru koşuyordu.

Aşırı kan kaybından oluşan anemiden dolayı ten rengi gittikçe solmuştu.

Mızrağımı yeniden hazırladım. Gitmesine izin veremezdim. Açıkçası, o adam yakında ölse bile, hala yenilmesi gereken bir hırsız.

Roxy ile kapı muhafızı olarak yer değiştirdim, eğer bu adamın gitmesine izin verirsem, onun için sorun yaratacağım. Onu kesinlikle öldürmem gerek.

Rakibim yaralı. Gücüm olmasa bile onu indirebilmeliyim. Kendime odaklandım ve mızrağı hırsıza karşı bütün gücümle sapladım.

Şansıma, mızrak hırsızın kalbine saplandı.

Hırsız öfkeyle bana bakarken mızrağımı tuttu; Göğsünden büyük miktarda kan fışkırdı ve sırt üstü yere düştü

Bir süre için elleri ve ayakları titredi ve ardından hareket etmeyi bıraktı. Hırsız kesinlikle ölmüştü.

[Başardım, onu cehenneme postaladım… Ha !?]

Birdenbire vücuduma akan bir şey hissediyorum. Bundan sonra, zihnimde bir ses duyuyorum.

<Tanımlama, Zihin Okuma, Gizlenme, Tek-elli Kılıç ustalığı yeteneklerinize eklenmiştir>

Durumuma eklendi mi? Becerilere eklendi mi? Bu seste nedir? Ne oluyor?

Ve sonrasında ilk defa bir doygunluk hissi geldi. Hatta çok yediğim halde bile tatmin edemediğim, açlığımı doyurmuştum. Şu anda çok iyi, tatmin olmuş bir haldeyim.

Gizemli coşkuya dalmışken, Roxy bana panik içinde koştu.
 
[İyi misin? Yaralanmadın değil mi?]

Bunu sorarken, elimi tuttu ve yaralarımı kontrol etti.

(Endişelendim… Rengim de uçmuş… Aaa, endişelendim)

Ne? Roxy’nin sesini doğrudan zihnimde duydum. Konuşmuyor, ama neden sesini duyabiliyorum?

[Bu ne?]

[.... Hayır, bu hiçbir şey. Hiç yaralanmadım]

(Bu doğru! Sevindim… Gerçekten sevindim)

Sesin, güvende olduğum için çok rahatlamış olduğunu söylediğini duydum.

Bu, Roxy’nin iç sesi mi? Ve sonra elini geri çektiğinde, artık duymuyordum.

Bu gerçekten tuhaf. Belki de savaşmaktan gelen gerilimden dolayı oldu; Birinin işitsel halüsinasyonlardan etkilenebileceğini duymuştum. Diğer kişi bir Kutsal Şövalye olduğundan dolayı, bunu kontrol etmek için ona tekrar dokunamam.

Kaleye gizlice girmeye çalışan toplam 10 hırsız vardı. Roxy kendi başına durduramasa bile, onları idare edecek kadar güçlüdür. Ondan kaçan bir kişiyi öldürdüm. Bu mümkün oldu çünkü onu ölümcül bir şekilde yaralamıştı.

Bu nedenle, tüm ödülün Roxy'ye ait olması gerekir.

[Roxy-sama, lütfen tüm ödülü kendinize alınız]

[Olmaz. Onlardan birini sen yenmedin mi?]

Belli bir sıkıntım var. O da benim işverenim Rafal.

Eğer bunu duyarlarsa, öfkelenecekler çünkü diğer Kutsal Şövalyeler'den birinden yardım aldım, daha sonra bana ne yaparlar bilemiyorum. Ayrıca, Rafal Roxy hakkında iyi düşünmüyor, bu yüzden beni daha da azarlar.

[Rafal-sama bunu duyarsa, durumum daha da kötü olur…]

[Ah ... doğru. Anlıyorum. Pekala, dediğin gibi yapacağız.]

[Çok teşekkür ederim]

[Teşekkür etmesi gereken kişi benim. Bana söylemeseydin benim hatam olurdu.]

En iyi ve rahat hayata sahip olan bir Kutsal Şövalye olsa da, aralarındaki rekabet şiddetli gözüküyor. Nasıl sıkıntılı bilmiyorum çünkü en alttayım.

[O zaman, lütfen sana bir ödül vermeme izin ver]

[Yo sıkıntı yok, kutsal şövalyenin böyle demesine gerek yok]

Her zaman başkalarına boyun eğen kendim gibi hareket etmediğinden, jestimden memnun oldu, yanaklarını şişirdi ve gülümsedi. Normalde böyle bir şey yapmadığından şaşırdım. Benimle biraz daha samimi olduğunu hissettim.

[Bakalım… Ah evet]

Her nasılsa, Roxy her iki elini de birbirine vurdu ve belirli bir jest yaptı.

Bir ödül alacak olsam da, ne alacağım? Beklenti içinde bekliyorum.

Ve sonra, ağzından hiç beklenmedik bir söz çıktı.

[Heart Ailesi için çalışmak ister misin? Bu konuyu babama soracağım, eminim bunu kabul edecektir]

[Ha !? Ancak, hiçbir yeteneğim yok… Bu benim kabiliyetlerimin ötesinde]

[Bunun gibi bir şeye gerek yok!  Az önce, bir hırsızı yenmedin mi?] (Rgn: Ne hırsızmış arkadaş :D)

O zaman şanslıydım, yine aynı şeyi tekrar yapmam istenmiş olsa, bunun imkansız olduğunu düşünüyorum.

[Sonuçta… benim için….]

Benim yarı-belirsiz cevabımla sakinliğini kaybetti ve bana cesurca konuştu:

[Burix Ailesi hakkında, onlardan endişelenmene gerek yok. Ya da, hayatının geri kalanı için Burix Ailesinin altında çalışmayı tercih eder misin?]

[Uuh]

Burix Ailesi'nin tacizinden korktuğumu fark etmiş gibi görünüyor. Beni işe almak istediğini söylemek için bu kadar ileri gitti. Ağlayacak gibi hissediyorum.

Rafal ve grubu en kötüsü, ben ölene kadar beni çok fazla çalıştıracaklar.

Öte yandan hayatım, nazik ve zarif olan Roxy’nin altında gülpembe geçecek.

Dürüst olmak gerekirse, başlangıçtan beri bir Roxy hayranıydım.

Benim dileğim temelde yerine gelmiyor mu?

[Her şey için, çok teşekkür ederim. Roxy-sama!]

[Çok iyi. Bugün çok geç olduğu için, lütfen yarın öğlen saatlerinde Heart Ailesi Konağına gel. Bekliyor olacağım]

Sevincimden oraya buraya zıplamak istiyorum. Roxy'ye birçok kez boyun eğdim ve sonra yerimi ona bıraktım

Kale kapısı görüşümden çıkınca, sevinçten zıplayarak, garip hareketler yaptım.

Sonunda, şans yoluma gidiyor. Her nasılsa, vücudum her zamankinden daha hafif hissediyor, sanırım iyi bir şey mi?

Haydi acele edelim ve yarın hazırlık aşamasında eve dönelim.