003 – Yetenekleri İnceleme

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



 Glutton Berserker  003 – Yetenekleri İnceleme


 Çevirmen: Yuyep
Düzenleyici: RuyaGezer

Bölüm 003 – Yetenekleri İnceleme –

Eve geri döndüm. Kuyudan çektiğim suyla üstümdeki yamalı elbiseleri ve vücudumu tamamen yıkadım.

Yarın Roxy nin yaşadığı yere gideceğim. Bu şekilde dış görünüşüm biraz daha iyi oldu mu acaba? Mumları yaktım ve kırık aynaya baktım.

Çok fazla değişmedim mi? Yıpranmış, birkaç yerinden yamalı giysilerle, görünüşüm hakkında endişelenmemin hiçbir manası yok.

Vazgeçip, samandan yapılmış yatağa uzandım. Yağmur sızıntısının izleri ile lekelenmiş tavana baktım ve bugün olanları tekrar hatırımdan geçirdim.

Sabahleyin, Rafal’in grubundan acımasızca şiddet gördüm. Ancak, gece yarısı, Roxy ile beraber hırsızları tepeleyince, Heart Ailesi için çalışmaya davet edildim. Bu rüya gibi bir hikaye.

Aniden, hırsızı öldürdüğümde duyduğum inorganik sesi hatırladım. (Rgn: İnorganikten kasıt canlı seslerinin haricinde kalan sesler gibi zannımca. Robot sesleri vb. Yazar inorganik demiş n’alaka ise :D)

Yanılmıyorsam, durumuma bir şeylerin eklendiğini söyledi.

Becerileri Tanımlama ve Zihin Okuma eklendi… ve başka ne vardı? Unuttum. Yine de, Tanımlama alışılmadık bir beceridir, bu dünyada var olan şeyler hakkında herhangi bir bilgiyi bakabilirim.

Bu yetenekle hayatım daha iyi olabilir.

İçimden sessizce dua ediyorum. Ve sonra,

・Fate Graphite  ・ Seviye 1

Dayanıklılık: 121
Güç: 151
Büyü: 101
Ruh: 101
Çeviklik: 131
Beceriler: Oburluk, Tanımlama, Zihin Okuma, Gizleme, Tek elli kılıç ustalığı

Durumum ve becerilerim zihnimde belirdi.

[Eee! Bu da ne hakkında!]

Sakin ol, benliğim.

Her şeyden önce, durumumu gördüm. Aslında, durumlarım 1'e çok yakın olmalıydı.
Şimdi üç basamaklılar var. Bu güçle, düşük sınıf canavarlara karşı savaşabilirim.

Sıradaki iş, yetenekler. Sahip olduğum, sadece Oburluk olmalıydı. Fakat şu anda Tanımlama, Zihin Okuma, Gizleme ve Tek Elli Kılıç Ustalığı var. İnanamıyorum…

Ancak, durumumu ve becerilerimi görebildiğimden, Tanımlama becerisine sahip olduğumun bir kanıtı.

Oi oi, eğer bu yeteneğe sahipsem, kapı muhafızlığından Tanımlayıcılığa geçebilirim. Herkes Tanımlayıcı olamaz ve ödemesi de iyidir. Oh, neler oluyor?

Sakin ol, benliğim.

Tanımlama kullandım ve diğer becerileri kontrol ettim.

Zihin Okuma: Sizinle temas halinde olan kişinin zihnini ortaya çıkarın ve okuyun
.
Gizleme: Elde ettiğiniz yetenekleri Tanımlama’dan gizleyin.

Tek Elli Kılıç Ustalığı: Tek elli kılıcın hücum gücünü arttırır. Sanatlar kullanılabilir.

Zihin Okuma becerimden haberdardım. Roxy elimi tuttuğunda, sesini duymuştum çünkü bu yetenek aktif edildi.

Çeşitli şeyleri dikkate alarak, sonunda bir sonuca vardım. Hırsızı öldürdüğümde, inorganik ses bana o cevabı verdi. Oburluk yeteneğimin aktif edildiği cevabını.

Bu fenomenin sebebi, hiç kullanamayacağımı düşündüğüm bir yetenek olan Oburluktu.

Tanımlamayı kullanarak tekrar Oburluk yeteneğini inceledim.

Oburluk: Gittikçe acık.

Evet, şimdi anladım. Bu, benim memleketim olan köyü ziyaret eden Tanımlayıcının gördüğü aynı tanımdı. Başka bir deyişle, bu becerinin, Tanımlama tarafından görülemeyen gizli bir gücü var.

Kullanıcısının, öldürdüğü kişilerin ruhlarını yok etme ve kurbanın becerilerini kendisine alması gücü. Bir yan etki olarak, kullanıcının midesini doyurur.

Bu yetenek, onu ne kadar kullandığıma bağlı olarak beni hızlı bir şekilde güçlendirebilecek bir beceri. Ancak, ben katil olamam. O zaman ne yapmalıyım?

Cevap çok kolay. Başkent Seyfar'ın eteklerinde çok sayıda canavar var. Onları yenmek ve sonra güçlerini özümsemek zorundayım.

Bir gün, Kutsal Şövalye'den daha da güçlendikten sonra, Rafal'ın grubundan ve Burix ailesinden intikamımı alacağım.

Bunu düşünürken, bir anda canavarları avlamaya başlayım gibi duygulara kapıldım.

Ancak, hala karanlık. Şu anda avlanmaya gitmek tehlikeli olur. Düzgün uyumaya ve yarın sabah ava gitmeye ihtiyacım var

Aslında, Rafal grubunun vekili olarak onların yerine kapı muhafızı olarak çalışmam gerekiyor, ama görmezden gelelim. Artık onların talimatlarına uymaya ihtiyacım yok.

Yeni işverenim olarak artık Roxy-sama var. Babasıyla yarın öğleyin görüşeceğim için, o zamana kadar Kraliyet Başkenti'ne dönmeliyim.

O zaman iyi geceler! Gözlerimi kapattığımda, bilincim bir göz kırpması anında kayboldu.


Kuşların cıvıldamasına ve şarkılarına uyandım, uyurken bozulmuş saçımı kırık aynaya bakarak düzelttim, dişlerimi bir ağacın dalları ile fırçaladım ve sonra giyindim.

Kırık duvarın boşluğunda gizli olan küçük bir deri çantayı çıkardım. Bu iki gümüş sikke, son beş senede biriktirdiğim. 100 gümüş para ile aynı değerde. Bu arada, daha önce hiç alamadığım bir altın sikke, 100 gümüş para ile takas edilebilir.

Diğerleri ise iki gümüş sikkemi bilselerdi, gülerlerdi, ama bu kadarını biriktirmek için canımı dişime taktım. Bu para aslında Rafal’in grubu tarafından öldürülmek üzere olduğum zaman için bir kaçış fonu olarak saklanmıştı.

Şimdilik, artık bunun için endişelenmeyelim. Bununla, canavarlarla savaşmak için ekipman satın alabilirim.

Şimdi o zaman iki gümüş sikkeyle evimden dışarı çıkarıyorum.

Kraliyet Başkenti Seyfar dört bölümden oluşmaktadır. Her bölge, merkezdeki bir kalesi olmakla beraber; doğu, batı, kuzey ve güney diye ayrılmıştır.

Kutsal Şövalye bölgesi (Doğu): Burası, bu ülkenin üst sınıf insanlarının ve Kutsal Şövalyelerinin yaşadığı yerdir.

Ev bölgesi (Batı): Benim gibi sıradan halkın yaşadığı yer.

Ticari bölge (Güney): Silahlar, genel mağazalar, restoranlar vb. birçok dükkan burada iş yapar.

Askeri bölge (Kuzey): Kutsal Şövalyelerin eğitim bölgesi ve ayrıca özel zırhlarının geliştirildiği yer.

Bu tür bölünmeden, Kutsal Şövalyeler'e ne kadar iyi muamele yapıldığını görebiliriz.

Şu an gittiğim yer, Başkent’in en kalabalık yeri olan Ticaret bölgesi.

Yerleşim bölgesinden geçip ve kalabalığı atlattıktan sonra, kırmızı tuğladan yapılmış binalar ile kaplı ticari bölgeye girdim.

Şimdi, ara sokaklara. Buradaki sokaklar, caddeden aşağıya doğru sıraya dizilmiş, güçlü sesler ile müşteri çekmeye çalışıyorlar. (ÇN: PATTES 1 LİRA GEL AL !)

Bu, ticari bölgede normaldir.

Bu yere neden geldim? Birikimim sadece iki gümüş para. Bununla, sadece yıpranmış bir silah alabilirim.

Ve şu anki görünüşümle, yüksek sınıf zırh mağazalarına giremem.

Böylece, başkalarının ihtiyaç duymadığı çeşitli eşyaları bir araya getiren bit pazarına geldim.

Bu açık hava pazarında ikinci el bir silah aradım. Sonra orta yaşlı bir adam yavaşça bana seslendi. Sevimli gülen bir yüz gösterdi.

[Değerli müşteri, silah mı arıyorsunuz?]

[Beni iyi anlıyor gibisin]

[Çünkü bu işi yıllarca yaptım, diğer taraftan sadece silahlara bakıyorsun ve başka bir şeye de bakmadın.]

Bu adam keskin gözlü. Demek bu bir tüccar?

Biraz şaşırdım.

[Nasıl? Onlara bakmak ister misin?]

Birçok zırh sergiye konulmuş. Böylesine dizilmiş olanları ilk görüşüm. 

Burada bana uygun bir silah olabilir. Sessizce satıcıya başımı salladım. 

[Öyleyse, bütçenizin ne kadar olduğunu öğrenebilir miyim?]

Ve sonra, elimdeki para miktarını duyduktan sonra, tavrı hemen değişti.

Artık yüzünde kibarlığı yoktu. Gözleri, Rafal’in ki gibi, insanlara tepeden bakıyordu.

[Cık, beklediğim gibi fakir bir insan. Misafirperverliğim harcandı. Hora, sadece iki gümüş paran var, orada ki köşeden bir çöp silah alabilirsin. Sana iyi yakışabilir]

İyi bir silah almak için yeterince param olmadığı belliydi. Bu tezgahta uğraşırken aşağılandıktan sonra bir başkasına yönelsem bile, aynı şey tekrar bana yapılır. Bu durumda, burada hala çeşitli çöp silahları bulunduğundan, daha fazla seçim yapabileceğim bu mağazadan bir silah almak daha yararlı olurdu.

Becerimi kullanarak eski silahları elimle kontrol ettim. Birçoğu dayanıklılık sınırına ulaşmıştı, (Çn: canı bitmiş kısacası), birkaç kez kullanıldıktan sonra kırılacak gibi görünüyordu.

Ve sonra, eski bir siyah kılıcı aldığımda, bir ses başımın içinde konuştu.

(Beni satın al. Kaybetmene asla izin vermeyeceğim.)

Duyduğum şey bir adamın zayıf sesi idi.