096–Konuşabilme Şansı

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Tensei Shitara Slime Datta Ken Bolum 096–Konuşabilme Şansı


 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm
Çevirmen: Kylerxy
Düzenleyici:RuyaGezer

Bölüm 096 – Konuşma Çabaları –

Gerudo'yu yerleri eski haline getirmek için çağırdım. The Yellow Numbers'nin (Sarı Numara’ların) üretim yeteneği sürpriz bir şekilde yüksekti. Çevremizi normal haline döndürmek için onları sıkı çalıştıracağım.

Gerudo, savaşmaya fırsat bulamadığı için morali bozuktu, bundan dolayı mutlu bir şekilde teklifimi kabul etti. Böylece hızlıca çalışmaya başladılar.

Şeytani çelikle güçlendirilmiş tünelleri yapmanın gereksiz olduğu kanıtlandı, bu yüzden onları güzelce doldurtacağım. Şeytani çelikler çok kullanışlı olduğundan, şuan halledebiliyorken onları etrafta öylece bırakamayız. Ve bu benim çok ciddi bir meseleyi unutmuş olduğum gerçeğini hatırlamamı sağladı.

“Sıçtık.....Veldora'yı unuttum” (Rimuru)

Ben mırıldandığım zaman, etraftaki bölüm başkanlarının hepsi dondu. Gözleriyle birbirlerinden tavsiye almaya çalışıyorlarmış gibi bakışlarını değiştirdiler. Tüm şövalyeler yüzlerinde şüphe ile bakıyorlardı, ama endişelerini dindirmek için zamanımız yoktu.

O zaman ne yapmalı… Ne zaman bir bölüm başkanı ile göz göze gelmeye çalıştığımda, onlar başlarını çevirdiler.

Ne kadar güvenilir!. Anladım, ondan nefret ediyorsunuz. Güzel... Gelmek için can atan birine kim gidip böyle diyebilir ki:

[Sadece şakaydı, biz iyiyiz, her şey yolunda.]

Kesinlikle çok sinirlenecek. Burada başka bir seçenek yok.

“Yapacak bir şey yok, ben gidip açıklayacağım. Geri kalanınız geri dönüp dinlenin. Şövalyeler, banyo yapın ve rahatlayın. Elbiseleri mahvolmuş olanlarında muhtemelen yeni kıyafet giymeleri gerekecek.” (Rimuru)

Şövalyeler söylediklerimi anlamamış gibi bana baktılar. Şey, sanırım banyo kültürü sadece Ingracia Krallığında var, bu yüzden bilmiyor olmaları şaşırtıcı olmaz... Ve muhtemelen canavarların banyo yaptıklarını hayal edemiyorlar.

Hmph, sürprizlere hazırlanın! Bizim banyomuz etraftaki tüm başkentlerdekinden çok daha iyi. Harika yorumlarımız var, bu yüzden gidin dinlenin. (ÇN: banyodan bahsediyor)

Kıyafetlere gelince... Ranga’ya rakip olanlar iç çamaşırlarına kadar her şeyi kaybettiler. Ülkemizi tanıtmak için onlara yeni geliştirdiğimiz kenevir ceketlerden verelim. Kızlar yukata giymeyi tercih edebilirler, bu yüzden burada tercih edilebilecekleri çok şey var. Onların zırhlarını yenilemek için uğraşabiliriz ama bu şuan için imkansız. Uzun süre böyle kalmayacak gibi.

Görünüşe göre Shion zırh giymiyor. Arzu ile kıyafetlerini arayacak gibi görünüyor. Bu sadece bir his ama Shion, şövalyelerle büyük bir savaş yapmış gibi görünüyor.

Yürüyemeyenler Ragna'nın sürüsü tarafından taşınıyor. Şövalyeleri, Hakurou ile bırakmaya karar verdim ve Souei'nin Rigurdoya bir mesaj vermesini söyledim. Rigurdo muhtemelen hepsi için banyo ve kıyafet hazırlayabilir. Şu anda bir şölen hazırlayacakmışız gibi hissediyorum...

Peki, tahminimce bu iyi. Demek istediğim, hala yaşıyoruz ve alanlarımızı da büyüttük. Bu kadar değil mi? Büyük bir olaydan sonra parti? Bu olay nereye giderseniz gidin aynıdır. Bunları düşünerek Veldora’nın yanına gitmeye cesaret ettim.

Daha sonra, Veldora öfke ile tüneli patlattı ve gökyüzüne doğru uçtu. Yukarıdan şövalyeleri hedeflemeye çalışıyordu. Ejderha formundayken tüm enerjisini saldı, onun öfkesi yavaşça azalıyormuş gibi görünüyordu.

İyi ki şövalyelere saldırıya başlamadan onu saldım. Aslında bu eski moruk sadece sağa sola sataşmak istiyor. Eğer biraz gevşemese, sadece tehlikeli olur. Gelecekte onu kullanmak için bu tarz olaylara hazırlamamız gerek.

Bizim için, hakkında gülebileceğimiz bir hikaye oldu. Saldırıya uğrayan şövalyeler içinse, bu bir kabustu. Demek istediğim tamamen tükendiğinizi ve sonrada kabus gibi bir şeyle karşılaştığınızı hayal edin.

“Geeeeh!! Veldora!!”

Ve,

“Abababababa”

Çığlık attılar. Çok komik tepkileri oldu. Eğer görebilseydim çok mutlu olurdum ama sanırım onlar için üzüldüm. Tekrar bize saldırmayacaklarında emin olmak isterim, bu yüzden onun ortaya çıkması mükemmel zamanlama olmuş.

Hmph, acaba Raphael bunu da planlamış mıydı? Nah, sanırım hayır. Raphael’in bu kadar ileriyi tahmin etmesinin yolu yok, bu yüzden Raphael’i çok fazla gözümde büyütmeyeyim.

Hinatayla yapılan savaş tamamıyla plana göre gitmişti, bu sadece benim düşüncemdi. Yani bu ve bununla birlikte bunun tam anlamıyla bizim zaferimizin olduğu bir hikayeyi rahatlıkla kapatabiliriz sanırım.

Şehre döndüğüm zaman, şövalyeler duşlarını alıyorlardı. Rigurdo her zaman ki gibi yiyecek hazırlama ve benzeri işlerle etrafta koşturuyordu. Souei uyarmıştır, bu yüzden telaşa gerek yok, umarım... Muhtemelen sadece onun kişiliği.

Ama kendi dini tercihleri nedeniyle yiyemedikleri herhangi bir yiyeceğin olup olmadığı sormak için etrafta koşturduğunu düşünmek! Onun gayreti için ona gerçekten saygı duymak gerek.

Bahse girerim tüccarlar ve maceracılar bir süredir insan kültürlerini öğreniyordu. Rigur, Gobutayı garnizon takımı lideri yaptıktan sonra babası tarafından destekleniyordu. Rigurdo için iyi bir halef değil mi? Onun kısa bir süre önceye kadar basit bir goblin olduğuna kim inanırdı ki?

Ziyafet salonu. Burada sıklıkla ziyafetler veriliyor, o yüzden yaptık! Bir süre önce onlara söyledim ve onlarda hızlıca bu binayı inşa ettiler. Bir spor salonu büyüklüğünde ve kubbeliydi. İçinde tahta zemin ile onurlu tatami (Bir çeşit minder) ile kaplanmış oturaklar vardı.

En kötü senaryoda, bu bina bir çok kişiye ev sahipliği yapabildiğinden, tahliye amaçlı kullanılabilirdi. Bu bina oldukça büyüktü, o yüzden dayanıklı inşa edilmesi gerekiyordu. Onun iskeletini çelikle güçlendirdik, ama sonunda onu şeytani çelikle değiştirmeyi planlıyoruz. Bunu düşünecek olursak, ülkemiz ne kadar ayrıcalıklı. Bunu düşünmeye başladığımda, masalara yemek getirilmeye başlandığını gördüm.

Aferin, pahalı bir restorandaymışız gibi görünüyor, yemekler el yapımı kaselerin içinde. Biraz zaman geçirdikten sonra, kilden birini yapmaya karar verdim ve çocuklar beni gördüklerinde taklit etmeye başladılar.

Sonuç olarak her ev çocuklar tarafından yapılan bu kaseleri kullanıyor. Üstelik kaseler son zamanlarda oldukça hoş hale geldi.

Tıbbi bitkiler ve diğer şüpheli yöntemleri kullanarak canlı renklerle renklendirmişler ve oldukça büyük gözükmekteydi. Onun üzerinde birçok deney yapmışlar gibi gözüküyor. Taşınan masada karmaşık işçiliğin bir göstergesidir. Artık malzemelerle yapıldığını düşünmek....

Bunların hepsine bakarsak masaüstünden sofra takımına, benim tüm zevklerimi yansıtıyorlar. Şuan ki keyifli yaşam tarzım düşünüldüğünde, çimlerin üzerinde seli bir şekilde yemek yemek inanılmaz gözüküyordu.

Bende şuan yemeğin keyfini çıkartabilirim. Çok çalışıyorum değil mi? Bugünün menüsü tempura (ÇN: karidesten yapılan bir yemek çeşidi). Harika. Mükemmel görünüyor ve tadı harika.

Shuna tarafından yapılmış. Hayır tekrar ediyorum, Shion tarafından değil. Shion sadece kas gücü, beyin yok. Ve bir aşçı yeteneği olsa da, herkesin yemeğini ona bırakamam.

Hatıralarımdan tempurayı Shuna’ya gösterdikten sonra yavaş yavaş gelişti. Gerçekten çok çalıştı. Bu sadece benim anılarım sayesinde mümkündü, ama tadı hakkında anılarım belli belirsizdi.

Ingrasia Krallığında çok çeşit yemekler olmasına rağmen, Japon yemeklerine sahip değillerdi. Dünya Yolcuları arasında bile gerçek Japon yemekleri çok nadir olmalı. O gerçekten çok çalıştı.

Kastettiğim, kuru bonito yapmak için, büyük miktarda balık yakalamak için denize gittik. Ve tazeliklerini uzamsal yolculukta korurken kolayca taşıdık, elimizde çok çeşitli malzemelere sahiptik. Yemek kültürün zirvesindeyiz.

Ben şahsen yemek konusunda az çeşitliliği olan bir ülkenin anlamsız olduğunu düşünüyorum. Üç basit ihtiyaçtan su, barınak, yiyecek arasında en önemlisi yiyecek, yine de bu kişiden kişiye değişebilir. Bu yüzden saçma sapan boylarda, kaplar geliştirdik.

Mevcut problem beyaz pirinç (ÇN: Japonların olmazsa olmazı), diğer taraftan buğday kolayca elde edildi. Yani başkentte zengin insanların beyaz ekmek yediğini gördüm. Bu yüzden kolayca bu ürünü çoğaltabiliriz.

Problem pirinç. Bu ot ailesinin var olmadığını hayal edemedim, bu yüzden onu tutkuyla etrafta aradım. Ancak Japon pilavının oluşması için geçirdiği bin yıllara kıyasla, bulduğumuz şey onun lezzetinin yanından bile geçemezdi.

Bu beklenen bir şeydi, bunun kolay olacağını düşünmemiştim. Yani şu an bitkinin modifiyesinin ortasındayız. Mesele şu ki, planım çok basitti. Raphael’e hızlıca bunu yapabilecek bir yol var mı diye sordum ve oda bana basit bir cevap verdi.

Bu da bitkilerin özelliklerini değiştirebilen Shion'un 'Cook' yeteneğiydi. Ama bu nasıl olacak? Kökeninin özelliklerini değiştirmeyi hayal edemiyorum. Bu yüzden sadece pirincin ufak bir bölümünü kendi yeteneğim ile değiştiriyorum. (aslında sadece benim kısmımı).

Eğer Shion’dan yapmasını isteseydim bu büyük bir baş ağrısı olurdu, bu yüzden bende kendim yaptım. Bu sefer Shuna’ya şövalyelerin yemeğini yapması işini verdim.

Bugün özel. Onlar benim ülkemin güzelliklerini bilmiyor, bende onlara göstermeyi planlıyorum. Havuç ve çubuk(ÇN: Ne bilmiyorum yemek ellem). Onlara karşı konulamaz bir güçle vurun ve onlara çok güzel muamele gösterin.

Şövalyeler üzerinde etki bırakmak kolay olmayabilir ama bununu oldukça güzel bir etkisi olacağına inanıyorum. Beyaz pirinç benim takıntım olsa da belki de şövalyeler bundan nefret ederler. Tempura maceracılar ve tüccarlar arasında oldukça popüler.

Bu arada büyü gücü bakımından zengin suda biraz pirinç yetiştirmeye çalıştık. Sonuç olarak, kalamar balığı içine batırılmış gibi zifiri siyahlıkta bir pirinçti. Ayrıca inanılmaz derecede lezzetliydi. Ama çok iç açıcı gözükmüyordu ve insanlar için zehirliydi.

Bunu şeytani pirinç olarak adlandırdık. Ve canavarlar için şaşırtıcı bir şekilde yüksek derecede besin değerine sahipti. Bu noktada Tempest’in ana yemeği haline geldi. Ve sadece bu kadar büyük büyüsel enerjiyi tutabilmesi bile onu oldukça nadir yapar. Böylece ziyafet hazırlıklarını bitirdik ve şövalyelerin banyodan dönüşlerini bekliyorduk.

.................
.........
...
Şövalyeler banyodan çıktılar ve ceket ya da yukata giyerek ziyafete geldiler. Alıştıkları bir kıyafet değildi, ama hoşlarına gidiyormuş gibi görünüyorlardı. Güzel bu ceket, kazak gibi düşünülebilir, evde giymek için en uygun tip. Bazılarının yüzlerinde korku vardı, koltuklarına yönlendiriliyorlardı.

Onlara yönelen Goblinaslar hiç endişeli değillerdi ve doğal olarak taşıdılar. Onlar sürpriz bir şekilde bu konuda iyiydiler. Şövalyelerde, bahse girerim, şaşırtıcı bulmuşlardır. Onlar hakkında sıra dışı bir hareket yoktu. Ve Goblinaslara teşekkür ettim. Hinata bana baktığında zihnini toplamış gibi görünüyordu. (ÇN: Zihin oluşturmak ne anlamda bilmiyorum) (DN: Yeni uyanmış gibi olmuş aga :D).

“Bu olay... Başınıza gelen sorunların tek sorumlusu biziz ve sorumluluğunu alacağız. Özür dilemek istiyorum. Bunun için affedileceğimi düşünmüyorum ama lütfen astlarıma hoşgörülü davranın...” (Hinata)

Söyldikten sonra kafasını öne eğerek eğildi. Ve böyle yapınca. Görebiliyorum yukata içindeki onun iki nazik eğimini. Saçmalık, işte burada hareketleniyor. Keşke hareketlenmeye başlayan bir oğlum (ÇN: cük) olsaydı keşke.... Tam bir utanç.

Ama, bunun hakkında yapılabilecek bir şey yok. Erkekler bir maceranın hareketliliğini asla unutmayacak yaratıklardır. Böyle zamanlarda bu bedenin burun kanaması geçirmediğine gerçekten sevindim.

Ama yukata, huh. İnanılmaz, söyleyebilirim. Bu korkunç potansiyele sahip. (ÇN: yukata giyen her kızı buna çevirir manasında). Ve bir banyodan kadın çıktıktan sonra en iyisi olması eklenince. Bu kadının bir güzellik olması faktörü de eklenince... Bu kombinasyon efekti gerçekten korkunç.

Ben kayboldum... Ben yenildim. Tamamıyla yenilgi. Her şey affedildi dedim. Ama sonra,

“Rimuru-sama, nereye bakıyorsunuz?” (Shuna)
Shuna yüzünde bir gülümseme ile sordu. Hmm? Onun sözleri çok kibar, ama neden ürperti hissediyorum... Neden... Nasıl bildi?!

“Hayır hayır, hiçbir şeye bakmıyorum. Neyse, Hinata... Benden özür dilemene gerek yok ama Shion ve Yomigaeriden özür dilemelisin. Mağdur olanlar onlar.” (Rimuru)

Onları işaret ederek dedim. Onları atlamam için bir sebep yok. Shion sürprizle zıpladı. Adının geçmesini beklemiyordu. Ve o,

“Üzgünüm. Kendimi canavarların şeytanı olarak adlandırılmayı kabullendim. Onları hiç beklemediğiniz an size saldırdılar ve onlar güvenilmezler... Lütfen beni affedin…” (Hinata)

Daha çok eğilerek Hinata söyledi. Hinata bunu yaptığında şövalyelerde onu takip ettiler. Hep birlikte ağladılar 'Biz üzgünüz'.

Shion kıpırdanmaya başladı ve yüzü üzüntülü bir hal aldı.

“Shion onları affet. Senin kızgınlığını ve acını anlıyorum. Ama, onlar tamamıyla şeytan değil. Bildiğin gibi, insanlar yaptıkları hataları aşan varlıklardır. Bunu iyice düşün. İyi insanlarda var.” (Rimuru)

Sözlerimle Shion'un rahatsızlığı şiddetlenmişti. O büyük bir ihtimalle insanları, insan haline bürünmüş şeytanlar olarak düşünüyor. Ancak bütün insanların böyle olduklarını düşünmesini istemem. Onun rahatsızlığı son bir kaç saniye daha sürdü. Ve sonra o kararlı bir yüzle,

“Pekala!Bir insan mı yoksa şeytan mı olduklarına ruhlarını gördükten sonra karar vereceğim!” (Shion)

Dedi ve neşeli bir gülümseme ile yüzünü bana döndü. Bazen onu bir şeytan ele geçirmiş gibi görünüyordu ve şimdi tekrar neşeliydi. Yomigaeri de onları affetti. Ne güzel bir takım. Onlar benim gururum ve eğlencemler.

Mazidekiler mazide kalsın. Neyin affedilip, neyin affedilmeyeceğine karar vermek çok zordur, ama biz bu sefer uzlaşmayı başardık. Eğer söylediklerinizi dinleyen insanlarla karşılaşırsanız, her zaman onların meselelerini anlamayı başarabilirsiniz. Ve böylece bir problem çözüldü.

Şimdi o zaman, kasvetli kalmak iyi bir fikir değil. Bu lezzetli yiyecekler soğuyacak. Ayrıca, heyecanlı Veldora beni daha çok tedirgin ediyor.

Aslında şuanda bir klonumu işgal ediyor ve yemeğin tadını çıkarıyor. Aslında benim gibi yemek yemesine gerek yok ama oda yemeklerin güzelliklerinde dayanamamış. Şimdi o da benim gibi yemek için mızmız ediyor.

Ve böylece ziyafet başladı. Ardında soğuk suda banyo yapmış bir bira güzel olmalı. Elbette, ona sahibiz. O bizim ülkemizin özel alkolü. Mükemmelce hazırlanmış.

Ingracia Krallığı şaraplarıyla ünlenmiş. Onlar biraya sahipler ama yeterince iyi değil. Bir içerik eksikliği yada yeterince karbonatlı değil mi? Belki de ılık olma gerçeği onu tatsızlaştırıyor.

Neyse, biz onu büyük ölçüde geliştirdik. Bir saniye olsa bile benim yemeklere olan tutkumu hafife alma. Aslında 'Bunu istiyorum' dediğim an herkes hemen onu yapmak için çalışmalara başlıyorlar, korkutucu değil mi? Bu benim bir Demon Lord olduğumun kanıtı öyle değil mi?... Daha önce böyle değildi demi?

Ah, Neyse. Böylece ülkemizin alkol çeşitliliği de arttı. Şarabı ithal ediyoruz, birayı üretiyoruz. Patates ve arpa shochu ile birlikte. (ÇN: Shochu ne bulamadım)(DN: Normal içkilere göre daha az alkol oranı olan bir içkiymiş.)

Bu yüzden ziyafetlerin sıklığının artması doğaldır. Emirlerim sadakatle yerine getiriliyordu, yemek gerçekten lezzetliydi. Hadi akşam yemeği yiyelim desem, başka bir ziyafet başlardı. Bu yüzden bu soruyu sormadım. Sonucu tahmin etmek için Raphael’e danışmama gerek yok. Bu sadece belli.

Şövalyeler bizim yemeklerimiz tarafından korkutuluyordu. Demem o ki, Deniz ürünleri için, sashimi bile yaptık. Henüz soya sosumuz yoktu, ama benzer bir baharat hazırladık. Biraz eksik ama soya sosu şuan için araştırılıyor.

Bu arada bu mükemmelliği geliştirebiliriz. Daha sonra siyah pirinçle ilgilenen bir şövalye biraz pirinci ağzına koydu ve bağırdı.,

“B-Bu! Büyüsel enerjiyi mi yeniliyor?”

Hmm? Bu çığlık beklediğim gibi bir şey değildi. Bunun insanlar için zehirli olması gerekiyordu ama daha güçlü olanlar için bir ilaç gibi etki yapıyor sanırım? Aslında onlar bir kaç saniye önce bitkin haldeydiler, belki de sebep budur?

Ben bunları düşünürken, diğer şövalyeler siyah pirinçle ilgilendiklerini ifade ettiler. Yardımcı olamam, sahip olmalarına izin verelim. Beyaz pirinç yapmak için yola çıkıp, onların siyah pirinci tercih etmeleri... Güzel, görünüşü biraz kötü ama tadı güzel. Aşırı yargılı olmayanlar, şikayet etmeden yiyebilirler.

Tempura, Sashimi ve iyileştirici pirinç hepsini şok etti...Ülkem hakkında söylenecek masalları dört gözle bekliyorum. Dahası birlikte yemek yiyen tapınakçılar ve canavarlar beni mutlu etti. Güzel bir manzara. Belki de alkolün bunda payı vardı ama böyle bir sahne standart haline gelebilirse, belki bir gün gerçekten birbirimizle arkadaş olabiliriz. İyi yemek yiyin ve günlerinizi mutlu bir şekilde harcayın. Bu benim için zorla mücadele ettiğim amacım. Bu manzarayı korumak benim işim. Bu yüzden karar verdim.

.................
.......
...

Sarhoş olduk ve herkes oldukça neşeliydi. Arnaud, Hinatadan sonraki en güçlü kişi olduğunu söyledi.

“Bu arada Rimuru-san. Bu ülkedeki en güçlü kişi kim?”

Gerçekten anlamsız bir soru. Tabii ki, Veldora ve ben sorudan dışlandık. Ama canavarların hepsi hemen yükseldiler. Arnaud arkasında gerçek bir amacın olmadığı ifade ile söyledi ama canavarlar bunu böyle algılamadılar.

İhtimaller, arkamda gizli bir hiyerarşi savaşı başladı ya da belki de güç temelli sıralamanın tabu olduğuna karar verdiler. Aslında eğer bunu tabu yaparlarsa, bu hiç bir problemi çözmezdi. O zamanlar sarhoş olamadığım halde, sanırsam sarhoştum. Çünkü Veldora ve ben ateşe gaz eklemeye başladık.

“Kuahahahaha! Bu soru bir savaşla çözülmemeli mi?”

“Hmm? Bunun hakkında tartışmayı mı planlıyorsun? Bir turnuvaya ne dersin?”

Biz söyledik... Sarhoş değildim... Güzel, bu güzel atmosferde sarhoştum. Sadece aklıma gelen ilk şeyi söyledim. Ve bir turnuvadan bahsedildiği an, herkesin gözlerindeki ışık değişti. O zamana kadar ortam sakin olmasına rağmen, her şey bir anda ciddileşti.

“Kufufufu, Ne harika bir fikir”

Diablo katılmaya karar verdi.

“İyi değil mi, Ben şahsen buna karşı değilim”

Ve Benimaru onu takip etti.

“Sanırım bende yapacağım”

“Siz çocuklar, iyi iş çıkardınız, sanırım fazladan bir antrenman yapmanıza izin vereceğim”

“B-Bende katılacağım”

“Beni de sayın-su! Ben ciddiyim, yüksekleri hedefleyeceğim”

“Kulağa iyi geliyor, Herkesi al aşağı edeceğim”

“Ben yeterince eğlenmedim, uygun rakiplerle savaşmak istiyorum”

“Bende sürekli adamlarıma öncülük etmek yerine, gücümü test etmek istiyorum”

Kısacası herkes katılmak istedi. O anda hatamı fark ettim ama artık çok geçti. Veldora oldukça eğleniyordu ve açıkçası artık daha fazla umursamıyorum. Böylece Tempest turnuvası kararlaştırıldı.

Gelecek Bölüm: Tazminat ve Gelecekteki İlişkiler!