019 – Efil

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Kuro No Shoukanshi Bolum   019 – Efil


Çevirmen: RuyaGezer


19. Bölüm - EfiL


“…… Sakinleştin mi?” (Kelvin)

Şu an Efil'in kafasını okşuyorum. Boyu 170cm olduğundan aramızda bir kafa boyu fark var.


Neden böyle oldu? Ateş Ejderha Kralının lanetini kaldırdığım zaman, Efir aniden ağlamaya başladı. Şaşkınlıktan neden olduğunu anlamadığım halde o, yüzünü karnıma gömmüş ağlıyordu. O yüzden ağlamayı kesene kadar onu teselli ettim.


“Hiku, uu…” (Efil)

E-Derece yeşil büyüsü [Temizlik] yaptım. Tüm vücudu banyo yapmadan temizleyen bir sihirdir. Ancak, ferahlatıcı bir duygu olmadığı için, uygun olsa bile banyoya girmeyi isteyebilirsiniz. Köle olduğu için kötü muamele gören Efil’in vücudunun her yeri kirlenmişti. Böyle bir durumda bir kızı tutamam. Evet, saçı güzelleşti.

“… Üzgünüm, aniden ağladım, küçüklüğümden beri insanlara hiç dokunmadım” (Efil)

Efil ağlamayı bıraktıktan sonra beni bıraktı.

“Bir lanet yüzünden mi?” (Kelvin)



“Evet, ben iyiyim, ama diğer insanlara ellerimle dokunduğunda yanacak…” (Efil)

Efil’in gözlerinde yaşlar var. Şimdiye kadar insanlarla olan ilişkisinin zayıf olduğu görülüyor.

“Ne zamandan beri kölesin?” (Kelvin)



“Çevremden haberdar olduğumda zaten bir köleydim. Ebeveynlerimin yüzlerini bilmiyorum ama doğduktan kısa bir süre sonra satıldığımı duydum… ” (Efil)


“Anlıyorum, şimdiye kadar sizin için zor olmuş”

Efil'in bugüne kadar ne tür zorluklar yaşadığını bilmiyorum. Ancak, benzer üzüntüyü bir daha yaşamasını istemiyorum.

“Efil, ben bir maceracıyım. Seni eğitmeyi ve partime koymayı planlıyorum. Beğenmezsen, başka birini bulabilirim, ama ne istersin? ” (Kelvin)



“Maceracı olacağım ve efendim için daha faydalı olacağım!” (Efil)

Hiç düşünmeden, hemen cevap verdi.

“Efil’in arzusunu kabul ediyorum. Bir kez daha, tanıştığımıza memnun oldum. ” (Kelvin)

Elimi tuttum.

"Tanıştığıma memnun oldum!" (Efil)


Efir elimi iki eliyle tuttu.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Clare-san, geri döndüm” (Kelvin)

Efil ile Singing Spirits'e geri döndüm. Clare-san hemen karşımıza çıktı.

“Hoş geldin, o kıza ne olmuş?!” (Clare)

Clare-san Efil'e koştu. [Temiz] 'i güzel bir şekilde kullansa bile, elbiseleri paçavralar içindeydi. Claire-san'ın telaşlanması şaşılacak bir şey değil.

“Köle tüccarından aldım.” (Kelvin)

Efil basit bir selam verdi.

Affedersiniz Efil'e uygun kıyafetleriniz var mı? Mağazalar neredeyse kapandı… ” (Kelvin)



“Kel-chan hala kayıp. Bana bırak! Efil-chan, bu odada istediğin kıyafetleri seç ” (Clare)

Göğsümdeki kelimeler sıkıştı, ama sadece geçelim. Oturup hazır olmalarını bekleyelim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"…….uzadı" (Kelvin)

Yarım saattir bekliyorum ama dışarı çıkacaklarına dair bir işaret yok. Dükkan yardımcısının dükkanla uğraşması iyi, ama nasıl bir iş bu kadar uzun sürüyor?

[Kadınların giyinmek için zamana ihtiyacı var] (Melfina)



[Onun yetenek sıralamasını şimdi düşüneyim mi?] (Kelvin)

15 dakika geçti.

“Seni beklettim!” (Clare)

Clare kapıyı hızla açtı ve çıktı.

Efil-chan, parlak görünüşünü efendine göster ” (Clare)



“E-evet” (Efil)

Efil odadan endişeyle çıktı.
Açıkçası, onu hemen tanıyamadım. Yüzünü gizleyen, yeterince uzun olan kakülleri kesildi ve beline kadar uzanan altın saçları boynunun arkasına atıldı. Efil'in ilk defa gördüğüm gerçek yüzü, sevimli ve temizliği bir araya getiriyor, hatta soyluluğun zarafetini bile hissedebiliyorum. Elflere özgü cilt, porselen gibi pürüzsüz ve güzeldi. Sadece şu anda, güzel görünüme sahip güzel bir kız olduğunu anladım.

//RGN: Çinlilerin yeşim vardı dimi :D


"Peki ya buna ne dersin?"

Kızarırken, böyle güzel bir kız görünüyor. Bu baş döndürücü.

“A-ano, usta?” (Efil)



“A-ah, özür dilerim. Hayran kalmıştım." (Kelvin)

İstemeden gerçek duygularımı dışarı gösterdim.


“Ç-çok teşekkür ederim.” (Efil)

Daha da utandı. Hafif kırmızı rengi daha kırmızı oldu. Bu kız tehlikeli. Cesaretim olsa bile dayanabileceğime emin değilim.

Ancak bir sorum var.

“Neden hizmetçi kıyafeti?” (Kelvin)

Efil hizmetçi elbisesi giyiyor. Hayır, kişisel olarak çok memnunum.

“Kıyafetlerine acele karar verildi. Kızım müşteriler için giyse de, boyu mükemmel. Efil-chan da iyi olduğu için kabul etti..” (Clare)



“Uzun zaman önce öğrendim çünkü bu kıyafetlerle hizmet etmek güzel…” (Efil)

Köle tüccarı amca, iyi iş! Yine de, müşteriler için giyecek. Bu hanın geleceği güvenceye alındı!

“Ama şimdi Kel-chan’ın partisine katılacak mısın? Hareket etmesi kolay olan bir şeye ihtiyacın yok mu? ” (Clare)



“Bunun hakkında iyi bir fikrim var. Bu giysileri neden ödünç almıyorsun? ” (Kelvin)

Onu çıkarmak çok kötü olur.

“Bu giysileri artık kullanmıyorum. Efil-chan'a vereceğim. Böyle birkaç setim daha var, bu yüzden onları da senin için getireceğim ” (Clare)



“Teşekkür ederim, Clare-san!” (Efil)


"Sorun değil. Efil-chan’ın zarafetine uydu. Çok memnunum!” (Clare)

Clare-san oldukça yakışıklı. Şey, akşam yemeği için biraz zamanım var. Odama geri dönüyorum…

//RGN:Lan!


“Ah, bu arada odayı değiştirmek zorundayım. Clare-san, şimdi iki kişilik bir odaya geçebilir miyim? ” (Kelvin)



“Bugün boş odam kalmadı. Kötü, ama lütfen yarına kadar idare edin ” (Clare)

Hayır, bekle, sadece bir yatak var. Bu kötü.

“Yerde uyuyacağım, bu yüzden tamam” (Efil)



“Efil yatağı kullanacak. Ben yerde yatacağım.” (Kelvin)

Bu olmaz. Burada böyle yaparsam, bir adam erkekliğinden ödün vermiş olacak.


Ancak, ne Efil ne de ben anlaşamadık.


“Birlikte uyumak uygun değil mi? Efil-chan Kel’in kölesidir. Bir problem mi var?" (Clare)

Clare-san bir şey ifade ediyor. Lütfen bana bu tür bir yüzle bakma.

Ben ve Efil birbirimize refleksle baktı. Bir çözüm bulamıyoruz, ancak bu sorunu erteledik ve şimdilik odaya döndük.





RGN: Evet merhabalar gençler. Bölüm nasıldı beğendiniz mi? Ufak bir sıkıntımız vardı İng versiyondan kaynaklı. Belki yazılarda mantık hatası felan bulabilirsiniz. Neyse çok uzun tutmayacağım notumu, oruçlu kafayla pek aklıma bir şey gelmiyor :D Bir sonraki bölümde görüşürüz.