018 – Köle

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Kuro No Shoukanshi Bolum 017 –  Köle



Çevirmen: RuyaGezer
Bölüm 018 Köle

Rio ile görüşmem sona erdi ve iyi ruh halime geri döndüm. Sonuç olarak, maceracı rütbem B derecesine yükseltildi. Aslında, C-Derecede bir terfi sınavına girmem gerekiyordu, ancak Cashel'e karşı kazandığım başarılar ve zaferlerim yüzünden bir kenara itildi. Belli olsa da, aktif bir insanım. Boyun eğdirme ödülü saçma bir miktardı. Ancak Gerard dövüldü. (*)

“Kel-chan'ı işittim ki artık B-sırasındaymışsın ha?” (Claire)

Claire zaten bunu duymuş görünüyor. Hanımların bilgi ağı korkunç.

Maceracı olduğumun haftasında, bu iyi kalpli insana borçlu oldum. Angie-san'ın fikri gerçekten yerindeydi, beni iyi bir hana yönlendirdi. Ve her şeyden önce, yemeği çok lezizdi.

“Haberler ne çabuk geldi. Kimden duydunuz? ” (Kelvin)

“Maceracılar arasında bir söylenti oldu. Genç müşterimiz konuşmanın merkezi haline geldi. İstemesem bile kulağıma ulaşacak. ” (Claire)

“Ama ben şahsen dikkat çekmek istemiyordum” (Kelvin)

"Neden bahsediyorsun? Sadece bir hafta içinde bu kadar terfi ettirildin, daha önce böyle bir şeyi hiç duymadım. Dikkat çekmen çok eğlenceli olacak. ” (Claire)

Doğru.

“Haklısın Claire-san. Bugünkü akşam yemeği için, geri döndüğümde bir kişi daha getirmem mümkün mü? ”(Kelvin)

“Umrumda değil, kimi getireceksin, bir arkadaş mı?” (Claire)

"Bunun gibi bir şey" (Kelvin)

“Anlıyorum, kutlama için yemekleri arttıracağım.” (Claire)

“Söylemeni beklediğim şey buydu!” (Kelvin)

Bol akşam yemeğini sağlama alınca odama çıktım.

[ Çıkmak?]

Büyülü kıyafetlerimi çıkarıp günlük elbiselerimden giydim ve Clotho-Bank'tan para aldığımda Gerard neden diye sordu.

“Oh, sadece bir köle alacağım” (Kelvin)

[… Efendim enerjik yaştadır, tamamen normaldir] (Gerard)

“Bu şeyi de yanlış anlama” (Kelvin)
Bu dünyada köleler var. Bir köle durumuna düşmek için; borçlu olmak, ebeveynler tarafından satılmak, kaçırılmak gibi çeşitli nedenler vardır. Bir kölenin itaat boyunluğu adı verilen büyülü bir eşyası vardır ve bir çeşit lanetli durumda kalmaktadır. Bir köle satıldığında; sözleşmesi, efendisinin kanını boyunluğa sürülür ve özel bir büyü kullanarak kurulur.

Bu sözleşme ile köleler lanetten dolayı efendisine zarar veremez. Başka birisinin kölesinin öldürülmesi, sebebi olmadıkça yasalar tarafından yasaklanmıştır. Bununla ilgili olarak, her ülke benzer cezalar uyguluyor gibi görünmektedir ve bir aristokrat olup olmadığı fark etmez, suçlunun ağır bir ceza alacağına inanılmaktadır. Ancak, Efendiler, kölesinin sahibi olduğu için, ne yaparsa yapsın, buna izin verilir. Çeşitli durumlar var, ama köleler için her zaman iyi olduğunu söyleyemeyeceğim.

[Köleleri eğitecek ve onları partiye koyacaksın, değil mi? ] (Gerard)

“Ah, daha önce Melfina ile öyle konuşmuştuk.” (Kelvin)

Doğuştan köle olan biri hiçbir beceri puanı kullanamazdı. İtaat laneti nedeniyle, bir köle, sahibinin izni olmadıkça yetenek kazanamaz. Bu, efendisinin kendi tercihine göre puanlandırmasına izin verir.

“Gerard ile mücadelemiz oldukça zordu ve şu andan itibaren böyle bir seviyede rakiplere karşıyız, savaş gücümüzü biraz arttırmak daha iyi olur, değil mi?” (Kelvin)

[Makul. Peki, kölenin kadın olmasını mı istiyorsun? ] (Gerard)

“Doğal olarak” (Kelvin)

Erkek bir köleyi almaktan memnun olan kim?

.........(Melfina)

[.........] (Gerard)

Melfina’nın sessizliği acıtıyor, ama ben burada bir türlü anlaşamıyorum. Bu bir erkek romantizmidir!

[Anlıyorum, anlıyorum efendim!] (Gerard)

Gerard aklımda benimle aynı fikirde.

Şövalyemizin onayını aldım, çoğunluk oyu 3: 1'le karar verildi. Clotho, başlangıçtan bana karşı değil. Peki o zaman gidelim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Köle işinde, Tüccarların olan eşyalara bakıyorum. Tabii ki ürünler köleler.

“Bir canavarın kızı nasıl olur? Sadece bir köle haline geldi, bu yüzden yetenek puanları kullanıldı ama sadece dövüş becerilerine bağlılar ” (Tüccar)

İyi görünümlü canavarın tanıtırken, [Tanımlama] yı aktifleştirdirdim. Görünürde, dövüş teknikleri ve Herkül gücü var ……

“O kötü değil, ama yetenek puanlarını kullanmamış bir köleye ihtiyacım var.” (Kelvin)

“Bu doğru, sanırım…” (Tüccar)

Köle tüccarı düşünürken, aniden odanın köşesine baktım ve bir kafeste bir elf vardı. Saçının sarışın olduğunu düşünüyorum ama kirli ve dağınık. Giydiği kıyafetler de diğerlerine göre oldukça zayıf. Kulakları yarım elfden biraz daha kısa mı? Her nasılsa kelepçeli.

Bu yarı elf henüz tanıtılmamıştı.

[Tanımlama] yla durumuna baktım.

“......... !? Dükkan sahibi, bu yarı elf nasıl? ” (Kelvin)

"Ha? Oradaki şu şey mi? Geçen gün geldi ama lanetli. Elinin dokunduğu şeyleri yakar. Bir yay bile kullanamaz. Laneti yok etmek için ünlü bir rahip çağırdıktan sonra bile, ortadan kalkmadı. Dürüst olmak gerekirse, sıkıntıdayım çünkü alıcısı yok. ” (Tüccar)

Melfina, lanetin kaldırılması mümkün mü?

Ateş Ejderha Kralının laneti. Sınıf A Beyaz Büyü Tanrı’nın Kurtarışı (Kutsal Nefes) ile ortadan kaldırmak mümkündür. (Melfina)

Beceri Puanları… iyi olmalı, yeterince var.

“Bu kızı satabilir misin?” (Kelvin)

“Evet, umrumda değil, ama… uygun mu?” (Tüccar)

“Evet, alacağım.” (Kelvin)

Köle tüccarı kelepçeleri kaldırdı ve yarı elf'i kafesin dışına çıkarttı.

“Hadi kaybol. Alıcın seni almaya karar verdi” (Tüccar)

“...... ha?”

Görünüşe bakılırsa yarı elf, onu satın alacak kimsenin olmadığını düşünüyordu. Yarı elfin gövdesi çok inceydi ve saçları çok dağınık hale gelmişti. Göğsü …… iyi. Yüzü darbe izleriyle gizlenmiş, iyi seçilemiyor, ama nasıl güzelce şekillendiğini görebiliyorum. Elfler bu dünyada güzel olarak bilinir. Tabii ki de yarım elfler.

“Şimdi sözleşme törenine devam edeceğim.”

Köle tüccarı kanımla ıslatılmış bir mendille elfin boynuna dokundu ve büyü yaptı.
“Bununla bitti. Lanetle ilgili her ne olursa olsun, sorumluluk almıyoruz, tamam mı? ” (Tüccar)

"Bir şey olmaz" (Kelvin)

Yarı elfe baktım.

“E-eee …… Beni satın aldığınız için çok teşekkür ederim. Ben Efil'im. (Efil)

“Ben Kelvin. Şu andan itibaren lütfen bana iyi bakın. ” (Kelvin)

“Tanıştığıma memnun oldum……" (Efil)

Efil hala gergin görünüyor.

“Ano, lanetim hakkında……” (Efil)

“Şu an için buradan çıkalım” (Kelvin)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Issız bir sokağa çıkıyoruz. Efil’in yüzü devam ettikçe koyulaşıyor.

“A-ano ......” (Efil)

“Peki o zaman Efil’in lanetini kıralım mı?” (Kelvin)

“...... ha?” (Efil)

Beyaz büyüyü daha önce A Sınıfına yükselttim. Yeterince MP var, o yüzden sadece yapacağım.

Tanrı’nın Kurtarışı (Kutsal Nefes) büyüsünü yaptım. Soluk ışık Efil'in ellerinin etrafını sardı, sonra bir süre sonra dağıldı.

“Bununla olmuştur artık” (Kelvin)

Efil'in ellerini kavramaya çalıştım. Evet, yumuşak.

“T-tehlikeli-ha ......? N-ne?” (Efil)

Efil bana şaşkınlıkla baktı. Sonra……

“U ueeeeeeen !” (Efil)

Ağlamaya başladı.


RGN: Merhaba Gençler. Nasılsınız. Bugün kü bölümde raflarda yerini aldı. Taze taze okuyun 😊
Gelelim konumuza. Kapaktaki kızımız artık resmi girişini (ağlayarak ta olsa) yapmış bulunuyor :D Bu arada okurken Clotho ya acıyan oldu mu bilmiyorum ama. Bildiğiniz yürüyen depoya döndürmüş yazarımız onu. Bir Slime’a bu yapılır mı :D Gerçi savaşta sıkışırsa içinden tencere bıçak fırlatır :D (Işın fırlatıyordu ya gerek kalır mı buna)

Gelecek bölümlerde görüşme dileğiyle hoşçakalın.