020 – Eğitim Planı

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Kuro No Shoukanshi Bolum 020 – Eğitim Planı


  Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm 
Çevirmen: RuyaGezer

Bölüm 20 Eğitim Planı

Odaya döndüm, Efir'in yatağa oturmasına izin verdim ve sandalyeye oturdum. Sorunumuzu bir kenara bırakıp mevcut durumu açıklayacağım.

“İlk önce, çeşitli birkaç şeyi açıklamak zorundayım ama önce mesleğim Çağırıcı. Bir Çağırıcı’nın ne olduğunu biliyor musun? ” (Kelvin)

“Uh, bilmiyorum…” (Efir)

Eh, bir köle satıcısıyla büyüdüysen, bu doğru. Yavaş yavaş öğreneceksin.

"Bu şekilde yapalım o zaman" (Kelvin)

Krotto ve Gerard'ı, soluma ve sağıma çağırdım.

“Rahat olalım, genç bayan. Benim adım Gerard. ” (Gerard)

”Eh, eh! Goshujin-sama, aniden insanlar ve canavarlar! ” (Efir)

Gerard şövalyece bir selam verdi, ama Efir gördüğü sürprizden dolayı pek çoğunu duymadı. Gerçi umursamıyorum.

“Efir, sakin ol, teker teker anlatacağım” (Kelvin)

Sana Çağırılarımı, Krotto ve gelecekteki planlarımı anlatacağım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“- Çağırıcı olduğumu, işte bu yüzden gizli tutmak istiyorum.” (Kelvin)

“Eh, Goshujin-sama harika bir insan.” (Efir)

Efir hayranlıkla başını salladı.

“Gérard-san, Krotto-chan, biraz önceki için üzgünüm” (Efir)

“Ha ha ha, endişelenme” (Gerard)

Krotto, asıl, diz boyundan kısa, haline geri döndü ve Efir'in dizine doğru ilerledi. Muhtemelen birbirleriyle anlaşmış gibi görünüyorlar.

“Başka bir kişi var, o bir melek ve onun adı Merufina; ama yeteneğim henüz yeterli değil ve çağıramayacağım. Zamanı geldiğinde onu da tanıtacağım. ” (Kelvin)

“Bir melek-sama mı ?! Evet, sabırsızlıkla bekliyorum! ”(Efir)

“Ben de bunu sabırsızlıkla bekliyorum” (Merufina)

Efir bunu duymuyor, ama Merufina çok yumuşak bir sesle cevap veriyor. Merufina masumiyetini sevmiş gibi görünüyor.

“Öyleyse, Sıradaki Efir'in yeteneklerinin dağılımı……” (Kelvin)

Bugünün konusu hakkında konuşalım.

“Yeteneklerim hakkında; Onu efendime bırakacağım. ”(Efir)

“Hayır, belirlediğim ilk iki yeteneği aldıktan sonra geri kalanı Efir'e bırakacağım.” (Kelvin)

Merufina'ya danıştıktan sonra karar verdim. Efir'e şimdiye kadar karar veremediği, kendi istediğini almasını seçme hakkı vermek istiyorum.

“Eh? Ama böyle bir şey, bu benim için bir israf. ” (Efir)

“Lütfen kendi başına düşün.” (Kelvin)

Eğer olanların hepsine bakabilse, yeteneklerin sayısı ansiklopedinin kalınlığına ulaştığını görecek. Hepsini kavramak imkansızdır, bu yüzden genellikle anahtar kelimeleri düşünür ve onları ararsınız. Ancak, bu dünyadaki insanlar için arama yapmak zordur ve genel olarak kullanmak mümkündür! Sadece popüler hale gelen ünlü yerlerin becerilerini hatırlamaya eğilimlidirler. Eh, başarısızlıkları karşılayacak yetenek puanları sınırlıdır; bu yüzden yapmak doğaldır.

“Ben, kendi başıma düşüneceğim…” (Efir)

“Zaman var, yavaş düşünmelisin” (Kelvin)

Bu iyi. Kendi başına düşünmesi, Efir’in büyümesine yol açacaktır.

“Ah, evet, daha önce almanı istediğim yetenekler, lütfen [Gelişme oranını ikiye katla] ve [Yetenek puanını ikiye katla] ” (Kelvin)

Hilemin en büyük sırlarından birisi, ikiye katlanmış yetenekler. Henüz kimsede görmedim. Belki de büyüme hızının ve yeteneğinin iki katına çıkma fikrine sahip değilsiniz. Bunun yanında, bunu elde etmek için çok fazla puana ihtiyacınız var. Seviye 1'e ulaşmak en iyisidir, ancak puanlarınız yeterli değise çok iyi değil. Ancak, Efir konusunda ……
=====================================


İsim-Yaş-Irk-Sınıf
Efir – 16 yaşında – Kız – Yarı Elf
Seviye
Unvan
: 1
: Yok
HP
MP
: 8 / 8
: 15 / 15
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyü saldırısı
Şans
: 2
: 2
: 4
: 4
: 1
Beceriler:
İsim <Sınıf> Miktar

: Ateş Ejderhasının Koruması [Yardımcı yetenek]

: Toplam Yetenek Puanı: 400

============================================

400 yetenek puanı vardı. Normal yetenek puanı 50'dir; normal değerin 8 katı var. Gelişme hızını ikiye katlamak ve yetenek puanlarını iki katına çıkarma için yeterli.

Deneyim paylaşım becerim de oraya eklendi. Bir partin olduğunda, düşmanı yendiğinde çok fazla tecrübeye sahip olursun. Fakat bu yetenekle, partideki herkes, onları yenen kişi ile aynı miktarda deneyim kazanabilir. Her şeyden önce, onu kullanmamın nedeni Efir'i eğitmek için yararlı kılmaktır. Bu arada, ikiye katlama becerilerini aramaya çalıştım, ama bir sebepten dolayı, bu yetenek noktası bir porsiyon (!) daha büyük. Elinden gelenin en iyisini yaparsan yapamayacağın bir şey yok, ama bunu zorlamak zorunda değilsin?

“Ah, bu yanlış ayar …… Hayır, hiçbir şey yok.”

Hey.

"Şaka yapıyorum"

Bu doğru. Ah, bu ikiye katlanan beceriler hakkındaki bilgiler şimdilik bize has gibi görünüyor. Diğer insanlara sadece bir şey söyleme. Sonrasında ise, Efir'in durumunu nasıl gizleyeceğimiz sorusu ortaya çıkacaktır. Ama endişelenme. Yakın zamanda keşfettiğim bir şeydi, [Gizleme] diğer kişilerde de kullanılabilir. Sadece gizleme becerilerini erkenden S sınıfına yükseltmek istiyorum.

Bu arada, gizlemenin etki süresi de yetenek derecesinden etkilenir. F sınıfı 1 dakikadan az, E sınıfı 10 dakika, D sınıfı 1 saattir. S Sınıfı ise yaklaşık bir yıl için geçerli olacaktır.

Hikaye raydan çıktı. Efir'in yardımcı etkisine bakarsak, lanet tersine döndü ve şimdi Ateş Ejderha Kralının koruması oldu. Bunun nedeni, [Tanrı'nın kurtarması Kutsal Kutsama] nın etkisi herhalde. Bu, korumanın lanetin üzerine yazılarak düzeni etkisiz hale getirmesi gibi bir etkidir. En aktif olanını düşünsek bile, MP’yi bir çılgın gibi tüketir ve sadece yıllar boyunca lanetin etkisinde yaşayanlar için etkilidir. Korumayı kazanmak için bir laneti hedeflemeye çalışsanız bile, bu pek mümkün değildir.
//RGN: Beyin meyin kalmadı ne biçim paragraf la bu, Çeviren Gandalf da herhalde oruçlu :D

“Goshujinsama, bu nasıl bir koruma?” (Efir)

“Ateş niteliğinin gücünü ve dayanıklılığını arttırıyor gibi görünüyor. Kırmızı büyü ile uyumlu olabilir. ” (Kelvin)

“Ateş, bu ……” (Efir)

Yine de Efir'in ateş korkusu var gibi görünüyor.

“Efir, ateş sadece savaş için kullanılmaz, onu nasıl kullandığına bağlı olarak insanların yaşamı için vazgeçilmezdir hatta Clare bile akşamları yemek yapmak için kullanıyor. Bu korumayı kullanmak zorunda değilsin. ”

“… Hayır, ustalaşmaya karar verdim; Savaşta bile kullanacağım! ”(Efir)

… Gerçekten çok hoş bir kız. Kelimede, ah diyorum ama sanırım hala korkuyor.

“Wa wa ~ tsu, e e”(Efir)

Efir’in başını kendime çekip okşadım. Pekala, kişinin bir gülümseme ile mutlu olduğunu ve iyi olduğunu varsayalım.

“Whoa, akşam yemeği zamanı. Sevin Efir, Clare’in mutfağı muhteşem! ”

“Evet, elimden gelenin en iyisini yapacağım ve tatlarını çalacağım ve öğreneceğim!”

Sıkı çalışmanın sonucu olarak yarından sonraki günlerde ortaya çıkacak gibi görünüyor.




RGN: Merhaba Gençler, Nasılsınız, Ramazan nasıl gidiyor 😊

Bu günkü bölümümüzde Hilecimiz Hilesini kankalarına dağıtıyor :D Harbi beleş hile var burada ya, işin komiği Merufina karışmamasına rağmen :D Birde karışsa haftasında dünyanın kralı olur herhalde :D Neyse işin şakası orada kalsın. Arada bir notumda Gandalf yazmıştım. Soranlar için Jp->İng çevirmen FMGandalf :D ak saçına ak başına güvendik (m)adamın meğerse hala griymiş :D Neyse Ellerine sağlık diyelim FMGandalf’a 😊 Japonca bilmiyoruz bilsek…

Bu günlük görüşmek üzere gençler. Kendinize iyi bakın.
                 


 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm