017 – Başka Dünyadan Bir İnsan

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




 Kuro No Shoukanshi Bolum 017 – Başka Dünyadan Bir İnsan


Çevirmen: RuyaGezer

Bölüm – 017 Başka Dünyadan Bir İnsan

“Yine de bugün güzel bir gün. Maceraya gitmek için ideal bir gün, değil mi?” (Rio)

“Haklısınız, hemen yola çıkmak isteği uyanıyor insanın.” (Kelvin)

“Hahaha, ne kadar gayretli olsanız da, vücudunuzun bir süre dinlenmesi gerekir.” (Rio)

“Fufufu, konuyu açan siz değil misiniz, Lonca Lideri?” (Kelvin)

Kelvin ve Rio arasındaki konuşmanın içeriği oldukça normaldi, ancak odada tehdit edici bir hava vardı. Eğer Angie yanlışlıkla böyle bir yere girmiş olsa bile, sakin ve samimi sohbetlerimizin altında birbirimizin gizli niyetlerini sorgulayan bir rahatsızlık hissi duyardı.

“Ah iyi değil, beni yakaladın. Bu arada Sör Kelvin, başka dünyadan gelen bir insan mısın?” (Rio)

Konuşmanın akışı aniden beklenmedik bir yöne kaydı, bu kurnaz tilki. Bu arada, Clotho ve Gerard'a hikayemi anlatmıştım. Benim dışımda, farklı dünyalardan başka insanlar var ki oldukça nadir. Gerard hayatları boyunca öyleleriyle birkaç kez tanışabilen tek kişi. Hepsi yakışıklı erkekler ve güzel kadınlar olan, Melfina tarafından reenkarne edilen, 4 kahraman oldukça ünlülerdi. Şansım olsaydı, ben de onlarla tanışmak isterdim.

Düşmanca konuşmaları oldukça uzun sürdü, doğal olarak Kelvin çok yoruldu. Şanssız günü yüzünden kendine lanet okudu. Gerçi, ifadesiz yüzü cesur görünüyordu ama aklı sanki lime lime olmuştu.

“ … Bir maceracının kökenine burnunu sokmak yasak olmalı.” (Kelvin)

“Reddetmiyorsun yani?” (Rio)

Bu adam, amacı nedir?
İç çeken Rio'ya karşı ihtiyatlıydım.

“Sana bu kadar nahoş bir soru sorduğum için üzgünüm.” (Rio)

“Boşver. Söylemeye çalıştığım şey bu, ama niyetiniz nedir?” (Kelvin)

Rio cebinden bir lens bezi çıkardı ve monoklini silerken cevap verdi.

“Angie-kun'dan Cashel ile ilgili bir şey duydum. Kara Ruh Şövalyesini tek başına muhteşem bir şekilde yendin, değil mi? Yoksa astınla beraber onu yendiğini söylemek daha mı iyi? Sen bir çağırıcısın, değil mi?” (Rio)

“Tekrar söylüyorum durumumu görmedin mi? Öyleyse, istediğin nedir?” (Kelvin)

“Sana karşı düşmanca olmak istemiyorum, lütfen yanlış anlaşılmalara neden olduğum için, özürlerimi kabul et. Ben sadece seninle işbirlikçi bir ilişki kurmak istiyorum.” (Rio)

Rio’nun işaret ettiği sandalyeye şimdilik oturdum.

“Öncelikle, başka bir dünyadan olduğunuzu nasıl anladığımı konuşalım olur mu? Bu arada, [Tanımlama] yeteneğinizle fark etmişsinizdir, A sınıfı bir [Tanımlama] ya sahibim. Bununla beraber, durumunuzu üç gün önce gördüm. Angie-kun'dan gelecek vaat eden bir çaylak duymuştum, bu yüzden sizi gölgelerden izledim.” (Rio)

Demek zaten biliyordu. Şehirdeki en yüksek seviye de olan onaylanmış beceri C sınıfıdır. Bundan dolayı [Gizleme] yeteneğimi şimdilik B Sınıfına yükseltmenin iyi olacağını düşünmüştüm. Kısa bir süre içinde ortaya çıkmamalıydı…. Cidden, tamamen şah mat oldum.

Durumunuz açığa çıktı. Sonsuza kadar saklanmak mümkün değildir. Önemli olan, sırrını saklayabilecek arkadaş sayısını arttırmak. Ey Kralım, hayat değişmez! (Gerard)

Biz de olabildiğince destek vereceğiz. (Merufina)

Bu doğru, ha. Öncelikle, Rio'nun ne söyleyeceğini dinleyelim.

“Durumunuzla ilgili şüphelerim vardı. Çağırıcı mesleğinizin seviyesi ile becerilerinizin düzeyi tutarlı değil. Bir dahi bile bu seviyede Çağırı yeteneklerini elde edemez. Sadece başka bir dünyanın sakinleri seviye 1'de yüksek seviyeli becerilere sahiptir. Zaten sadece yeteneklerinizle S-sınıfı bir maceracı sayılırsınız.

Onun söylediği doğrudur. (Merufina)

Bu durumda, artık saklayamam.

“Dediğin gibi farklı bir dünyadayım. Hikayene göre, böyle bir şeyin daha önce olmuş gibi, değil mi?” (Kelvin)

“İlahi İmparatorluk Deramisu bir kahraman çağırdığında olduğu gibi.” (Rio)

Ah, Melfina böyle bir hikaye anlattı. Benimle hiçbir ilgisi yok gibi görünüyor.

“Cashel ve yoldaşlarının suçlu olduğu konusunda bir fikrin var mı? Neden bu suçlar kontrol edilmedi?” (Kelvin)

“Bunun için özür dilemeliyim. Cashel Toraisen Krallığı'nın oldukça saygın, soylu Faze Ailesinden geldi. Başka bir ülkenin soylularına karşı çıkmak zor, kanıtlara ihtiyacım var.” (Rio)

Cashel asil biriydi, ha. Öyle görünmüyor, ama bu dünyadaki asalet oldukça güce sahip.

“Öyle olsa bile, birkaç gün önce onun aforoz edilmek için işlemler yapıldığını öğrendim. Bir soruna yol açmış gibi görünüyor, belki de onun orijinal ünvanı ile bir ilgisi vardı. Yani, sen ortaya çıktığında işler harekete geçmişti, Kelvin-kun.” (Rio)

Benimle iletişim kurmak için harika bir zamanlama.

“Tabii ki, eğer normal bir çaylak olsaydı, onları zorla durdururduk. Ancak, senin durumun anormal. Anlatmak istediğim, senin üstüne bahse girdim.” (Rio)

“Öyleyse ölseydim ne yapacaktın?” (Kelvin)

“Haha, özür dilerim.” (Rio)

Bu adam, beyefendi görünüşünün aksine, bir rakun (sinsi köpek)!

“Böyle bir surat yapmana gerek yok. Aksine, senin için özel bir ödül ve faydalı öneriler hazırlandı.”

“Sanırım bunlar işbirliğime bağlı. Peki bu tam olarak neyi gerektiriyor?” (Kelvin)

“Deramisu'nun Rahibesi bir kahraman çağırma hakkında ilahi bir kehanet aldı. Rahibe, şeytan kralın canlanmasının yakında gerçekleşeceğini söyledi. Son zamanlarda, kıtadaki etkilenen canavarlar giderek daha vahşi hale geliyorlar.” (Rio)

"…Ne yapayım yani?" (Kelvin)

“Yendiğiniz Kara Ruh Şövalyesi bile daha güçlü hale gelmişti, bunun sebebi şeytan kralıdır. Normalde bir D-rank göreviydi, ama çok fazla kurban vardı. Ve ne kadar kahraman olursa olsun, kıtayı korumak için yeterli değildir. Her şeyden çok, şeytani kralı boyun eğdirmeye konsantre olmalılar.” (Rio)

Anlıyorum, Rio’nun amacı buydu.

“Kahraman olmanın yanı sıra, canavar tehdidini ortadan kaldırmak zorunda olan kişi benim… derken ne demek istiyorsun?” (Kelvin)

“… Loncanın insan gücünün yeterli olmadığı bir utanç. Ayrıca, şehir etrafında yüksek dereceli maceracılar yoktur. B sınıfı bir maceracı ya da daha yüksek bir talepte bulunma yeteneğimiz yok.
Bu huzurlu bölgede sadece düşük seviyeli canavarlar vardı. Bu nedenle, yüksek dereceli maceracılar geçmiyordu. Cashel en yükseğiydi. Bu arada Rio, bir taş atımı mesafede olan eski kalede güçlü kötü ruhların ortaya çıkması nedeniyle sabırsızlaştı.” (Rio)

“Diğerleri tarafından yapılamayan görevleri alabilirsiniz. Uygun ödüller ve destek ile gelecektir. Tabii ki, imkansız olduğunu düşünüyorsanız, talebi reddedebilirsiniz. Mesele şu ki, senin gibi gelecek vaat eden bir düşük seviyeli insana ihtiyacımız var.” (Rio)

“Başka bir deyişle, maceracı rütbemi bir istisna olarak yükselteceksin, ama aldığım taleplere dikkat etmek zorundayım.” (Kelvin)

"Doğru." (Rio)

“Koşulların çok iyi olduğunu düşünüyorum.” (Kelvin)

“Dürüstçe söylemek gerekirse, bir Çağırıcı olarak gücüne son derece ihtiyacım var. Bu aynı zamanda lonca için de aynı. Başka bir yere gitmeden önce rütbeni bir maceracı olarak yükseleceğim.” (Rio)

Rio’nun mahcup bir yüzü vardı.

“Bir Çağırıcı olmanız ve başka bir dünyadan olmanız saklı olacaktır. Lonca ile işbirliği yaparsanız, özgürlüğünüzü temin ederiz. Acaba, aristokratların güç mücadelesine katılmak ister misiniz?” (Rio)

Bana doğru baktı. Ancak, koşullar hakkında hiçbir şikayetim yok.

"Anlıyorum. Birlikte çalışalım." (Kelvin)

Kelvin ve Rio ayağa kalktı ve tokalaştılar.




RGN: Evet Gençler. Merhabalar. Yeni bölüm ile bugün de karşınızdayız 😊

Bir önceki bölüm Kelvin faka bastı demiştik, hakikaten basmış :D Önceki bölümün yorumlarına cevap vermedim çünkü ne söylesem spoiler olacaktı :D Ondan kusura bakmayın. Neyse tahminlerinizi alalım. Rio nasıl biri çıkacak. Bizimkinin durumun dünyaya yayacak mı? Ayrıca Hikaye biraz derinleşmeye başladı. Kemerlerinizi sıkı tutun bir 10 bölüm.

Bu arada Hikaye içinde “Rahibe” geçmişti. Asıl çeviride “Miko” diye bırakılmış. İsteyen varsa Miko olarak bırakalım. Yoksa Rahibeyle devam. Neyse gelecek bölümde görüşmek üzere