016 – Rapor

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



 Kuro No Shoukanshi Bolum 016 – Rapor




Çevirmen: RuyaGezer

Bölüm 016 – Rapor

“Elbette, bu, Kara Ruh Şövalyesinin zırhının bir parçası olarak teyit edilebilir. Bununla, görev tamamlandı!” (Kelvin)

Şu anda, loncadayım. Kara Ruh Şövalyesine boyun eğdirdiğimi bildiriyorum ve Angie-san’a Gerard'ın zarar görmüş zırh parçasını gösteriyorum. Clotho’nun ultra-hafif ışını, Ölüm Işınıyla vurulmasıyla Gerard öldü. Yani yapmak istediğim sözleşme baştan başarısız oldu….

“Hou, bu kız çok güzel, değil mi? Kralımın cariye adayı mı? ” (Gerard)

…… bu bir yalan, sözleşme güvenli bir şekilde tamamlandı. Sözleşmeyi yaptığımdan beri, bana kralım diye hitap etmeye başladı. Bana böyle demeyi bırakması için onunla tartıştım ama hiç durma niyetinde değil gibi görünüyor.

“Hizmetçi şövalyelerden bahsetmişken, kralımın ve şanının yayılması gerekiyor. Maa, efendimin yanında olmalıyım çünkü gerekli olan bu. ” (Gerard)

Bu durum. Halkın içinde beni böyle çağırdığından seni bağışlamak istiyorum.

“Kelvin, gerçekten, gerçekten güvendesiniz…. Cashel ile iddialaştığın zaman, asla geri gelemeyeceğini düşündüm. Dahası, Kara Ruh Şövalyesini yenebilmek, çok şaşırdım ” (Angie)

Angie-san mutlulukla ağlıyordu. Görünüşe göre onu oldukça endişelendirdim. Cashel’in çaylakları hedef alan grubu ve avcılıktan edindiği tecrübe miktarı loncaya bildirildi. Yanlışlıkla onları öldürdüğüm için suçlanmadım, aksine teşekkür bile ettiler. Görünüşe göre, vahşi suçlular için, bugünlerde garip bir şekilde yumuşaklar.

“Kralımı da bir köşeye sıkıştırdılar. Zaten bir nişanlısı olmasına rağmen, diğer kızlarla asılmaya çalışmak… ” (Gerard)

“İşe bak. Birde benim nişanlımsın! ” (Melfina)

Ben Melfina’nın nişanlısı değilim, sadece bahane olarak benimle çalışmaktan sıkıldınız…. Oi, beynimde düşüncelerini ustaca ekleyerek beni aldatma.

“Aynı, Kelvin. Bu görevin ödülü doğrudan lonca şefinden alınacaktır. Lütfen ikinci kattaki odaya geçin. ” (Angie)

“Lonca şefi mi? Henüz tanışmadığımı hatırlıyorum. Neden böyle? ” (Kelvin)

Zaten bir haftalığına Pazu kasabasında bulundum. Her gün loncaya girip çıksam da, lonca şefi gibi görünen kişi henüz ortaya çıkmadı. İkinci kat, lonca şefi hariç herkes için yasak bölgedir.

“Kara Ruh Şövalyesi boyun eğdirmenin zorluğu, D sınıfının sınırını büyük ölçüde aştı. E-Seviye olan Kelvin için, bu özel bir sıralama ödülüdür. Görünüşe göre, lonca şefinin bir ödülü var. ” (Angie)

Çevresindeki maceraperestler, Angie'nin sözleriyle neşelendi. Fark etmeden, tavernadaki tüm maceraperestlerin dikkatini çekmişim.

“Ahaha, Kara Ruh Şövalyesini yenmenin harikalığıyla beraber, Cashel’in suçlarını açığa çıkarmakla hemen meşhur oldun.” (Angie)

Çevresindeki maceracılar Kelvin'e şükran ve övgüler diziyordu.

“Sizin sayenizde kendimi yenilenmiş hissediyorum. O şerefsiz Cashel'e uyuz oldum! ”
“Uh, (Hıçkırık) ... Kara Ruh Şövalyesi arkadaşlarımdan birini öldürdü. Düşmanı indirdiğiniz için teşekkürler… ”
“Sadece bir hafta, ama çoktan başarılı oldun.”

Övgülere razı olmama rağmen, bu duygu, tarif edilemez bir şey haline geldi çünkü Gerard’ın benimle beraber olması, nedenlerden biri.

“Savunmamda, hiçbir zaman kibirli olmadım. ”

Bu doğru mu?… .. Ayrıca bundan şüphe duymak istedim, ama inanmak zorundaydım. Gerard'a gelince, ona boyun eğdirmek için gelen maceracılara, onlar saldırırsa karşı saldırıya geçeceğini düşünüyorum. Aslına bakılırsa, Gerard taht odasına girene kadar bize hiçbir şey yapmadı.

“Yine de, Cashel bir D rütbeli maceracı olsa da, yeteneği C sınıfı ile eşittir. Bu korkunç bir B Sınıfı ile aynı düzeyde olan güçtü. Onu nasıl yendiniz?”

Maceracılardan biri aniden sordu. Cashel kötü bir insandı ve Pazu'dakiler arasında önemli bir güce sahipti, bu yüzden hiç kimse ona meydan okuyamadı.

“Sadece şans eseriydi” (Kelvin)

Belirsiz bir cevabı bırakarak Kelvin, loncanın ikinci katına acele etti.
-tok tok. (sfx)

Kapıyı çaldıktan sonra, bir adamın sesi geldi “Geldin mi?

"Affedersiniz." (Kelvin)

Kelvin odaya girdiğinde, masanın üzerinde oturan bir beyefendi gibi görünen orta yaşlı bir adam görüldü.

“Hey, söylentilerdeki Kelvin sen misin?” (?)

“Evet, tanıştığımıza memnun oldum” (Kelvin)

"Üzgünüm. Benim nezaketsizliğimi bağışlayın? Ben Maceracılar Loncası Pazu Şube Ofisi Şefi Rio'yum ” (Rio)

Rio adındaki adam eliyle monoklüne dokunarak kendini tanıttı. Konuşulan kelimeler nazik bir ihtiyarın yumuşak görünüşüyle ​​iyi uyuyordu. Kelvin de nezaketsiz olmamak için çaba sarfediyordu.

Ahh, öğrenildi. Bu iyi değil.

Dikkatsizliği hissedebiliyorum. Nedeni, Rio’nun statüsünde, Kelvin’in tanımlama kullanarak gördüğü bir yetenek vardı.

[Tanımlama] (A-Seviye)

O anda, Kelvin’in durumu güneş gibi ortaya çıktı.


RGN: BOOOOM. :D aha Kelvin faka bastı :D Adamın tüm durumu artık Rionun önünde :D

O değil de Gerard’ı sevdim la :D . Bu adam nikah memuru olacak, Melfina’yla Kelvin’in benden söylemesi :D “kralımın nişanlısı” :D

Neyse yarın görüşmek üzere gençler. Kendinize iyi bakın