074–Veldora

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



074–Veldora


Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm 


Çevirmen: Bakakuun
.
.
.
[Bilgelik (Hikmet) Kralı Raphael]’ e Veldora’ yı serbest bırakmasını söylediğim anda içimde bir enerjinin karmaşasını hissettim.
Ezici güce sahip bir ruhun gücünün serbest bırakılışıydı bu.
(Yeniden doğdum!!!)
Sesi biraz garip değil mi? Diye karşılık vermek istedim ama kendimi tuttum ve
(Yo! Uzun zaman oldu, nasılsın?)
Normal bir selamlaşma ile karşılık verdim.
(…Ciddi misin?… O kadar geri geldim ve sen bana bu şekilde mi selam veriyorsun…
Ama beklediğimden çok daha hızlı özürlüğümü elde ettim, daha fazla sürer diye düşünüyordum.)
(Yok canım! [Sonsuz Zindan]’ ı analiz etmek biraz uzun sürdü de.
Eğer [Ulu Ermiş] Özel Yeteneğim evrim geçirmeseydi bi yüz yıl daha alırdı herhalde.)
(Yani, benim Özel Yeteneğim [Araştırmacı] da zindanı analiz ediyordu ama maalesef zindanın içinde olduğumdan bulgularımı [Ulu Ermiş]’ e iletemedim. Ne kadar da gereksiz güçlüydü [Sonsuz Zindan]! Bir kahramanın yeteneğinden de beklenildiği gibi.
Bu arada, yeteneklerin evrim geçirmesi de nerden çıktı?)
Veldora sordu ve açıklamaya başladım.
İblis Lorduna evrimim Özel Yeteneklerimin Nihai Yeteneklere evrim geçirmesini sağladı.
[Ulu Ermiş] kısaca [Raphael]’ e evrim geçirdi ve analiz yetenekleri çok üstün seviyelere ulaştı.
(Hoho, anladım. Vay, bir yıldan az bir sürede bir İblis Lordu oldun ha!
Kendi kendine evrim geçiren (uyanan) İblis Lordları baya güçlüdür ha! O sahte İblis Lordları gibi değillerdir, biliyorsundur?)
(Yani! Kim bilebilirdi ki! Ben bir deha olabilir miyim?
Doğduğumdan beri ortamdaki en güçlü Slime’ da bendim zaten,
Bu kadarı benden beklenir yani değil mi?)
(Sen bir salak mısın? Cidden akıl almaz şeyler yaptın. Arada sırada büyük miktarda büyü enerjisi çektiğini hissettim.
Ve sonra gördüğün herkese isim verdin… Yeterince büyü enerjin olmadığında gerisini benim sağladığımı biliyorsun değil mi?
Ne kadar da vurdumduymaz birisisin.
Enerjimin alınmasının zindanda geçireceğim süreyi uzatacağını düşünmüştüm ama kim düşünürdü evrim geçirerek süreyi kısaltacağını.
Gerçekten beklemiyordum, bunu belirtmeliyim!)
Eh? Yani herkese isim verirken bana bir şey olmamasının nedeni Veldora’ mıymış?
Evrimimin risk barındıracağını aklımın bir köşesinden geçmemişti bile.
Herhalde artık öyle herkese kafama göre isim vermemeliyim.
Anladım… Bu yüzden İblis Lordları takipçilerini bu kadar hızlı arttırmıyor.
Yani, artık olan olmuş, her şeyin planıma göre gittiğini söyleyelim.
(Ha öyle mi? Bütün hepsini planlamıştım da (açıkça bir yalan)!)
Bu arada bahsedilen hediyeler sana da ulaştı mı?
İblis Lordu evrimi (Hasat Festivali) alakadar olduğum herkese hediyeler verileceğini söylemişti de.)
Kuşku içerisinde bir yüz ifadesi vardı yüzünde.
Ve biraz düşündükten sonra,
(Aaaaaaah! Yani oydu yetenek evrimi!
Özel Yeteneğim [Araştırmacı] Nihai Yetenek [Araştırmacı Kral Faust]’ a evrim geçirdi.
(Herhalde) araştırmacı kişiliğimin farkında olduğundan, nihai gerçekliğe ulaşabilmem için yol açtı!)
Baya heyecanlanmış.
Tam da göründüğü gibi birisi, rahat (kafası bulutlarda).
Da bunda hiçbir sıkıntı yok.
Baya mutlu Veldora’ ya
(İyidir o zaman, herhalde. Yeteneklerin evrimi baya az olan bir şey değil mi?)
Diye sordum.
(Ahmak! Bunun gibi bir şeyin daha bin yıl daha gerçekleşmeyeceğini düşünüyordum.
Yani, bunu tecrübe edenler herkese söylemediğinden çok bilemem ama baya gizli bir şey normalde.
Gerçekten özel ve önemli bir şeyi tecrübe ettin!)
Diye cevap verdi.
Demek istediğim, illaki öyledir sonuçta her gün birisi İblis Lorduna evrim geçirmiyor.
Biraz daha konuşmaya devam etmek istiyorum ama Veldora dışarı çıkmaya can atıyordu.
Ama dışarı çıkmasının iyi olup olmayacağı konusunda endişeliyim.
Kilise’ nin büyüsü tarafından izleniyor sonuçta.
Onun var olduğunu (mağaradan) çıktığı anda anlamazlar mı?
(Hey, mühürü de kırdığımıza ve yeniden doğduğuna göre dışarı çıkacak mısın?
Ancak, sıkıntı şu ki, o kadar fazla “aura” yayıyorsun ki herkes bunun farkına varacaktır diye düşünüyorum…)
(Farkına varsalar bu canını sıkar mı?)
Evet demek istedim şakayla karışık ama,
Bu canımı sıkar mıydı?… Yoo, hiç sımazdı, değil mi?
Eğer bir şey olsa bile bunun üstesinden gelmekte Veldora’ ya güvenebilirim.
(Hayır; düşünecek olursam bu canımı sıkmayacaktır.
Yani, kullanacağım beden olarak klonlarımdan birisinde ne dersin?)
Diye bir öneride bulundum ve Veldora’ nın bilincini bu klona aktardım.
Bu şekilde onu midemden ayırdım.
Ben ve güzel klonum,
Aramızdaki tek fark onun saçının platin olmasıydı.
Diye tam düşünüyordum ki…
Birden bire büyümeye başladı, boyu iki metre oldu ve bedeni sıkılaştı, yüzü erkeksiydi.
Benim sadece genel özelliklerim kaldı. Yakışıklı genç bir adam oldu.
Kısacası, kendimi bir erkek gibi göstersem böyle olurmuşum diye düşünüyorum.
Tam bir savaş manyağı bu Veldora; kolayca savaşabileceği bir beden yarattı kendisine ancak halen daha o kışkırtıcı formu mevcut.
Devasa bir ejderhaya dönüşmedi ve neredeyse bunu yapmasını bekliyordum.
(Kuahahaha! Nihai güç avuçlarımın içinde! Karşı gelen herkes katledilecek!!!)
Bunun gibi şeyler söylerken Veldora basmakalıp kötü adam rolü yapmaya çalışıyordu.
Bu arada, söylediği bu şeyleri bir yerden hatırlıyorum. En sevdiğim Mangadaki bir “Boss” söylüyordu bunu.
[Hey… Moruk. Bu kelimeleri de nereden biliyorsun?]
[Kuahahahaha! Aslında canım sıkıldığından senin anılarını analiz ettim ve izledim!]
[Yo! Bunun gibi bir şeyi yaparak (Sonsuz Zindan’ ın) analizini geciktirildiğinin farkındasındır, değil mi?]
[Eh?]
[…Eh?]
(Afallamış bir şekilde) Birbirimizin gözlerinin içine bakıyorduk.
O sırada,
≪Bildiri. Önemli iki bilgi edindim. ≫
Dedi Raphael.
Ve bunları bildirdi.
≪Öncelikle, Şahıs: Veldora ile “Ruh Koridoru” oluşumu doğrulandı.
Şahıs: Veldora analiz edildi ve Nihai Yetenek [Fırtına Kralı Veldora] elde edildi.
Nihai Yetenek [Fırtına Kralı Veldora]’ nın etkileri,
Fırtına Ejderhası Çağırımı: Veldora’ yı Ejderha benliğinde çağırma.
※Sarfedilen büyü enerji miktarına göre çağırım süresi kısalır.
Fırtına Ejderi Serbest Bırakımı: Şahıs: VEldora’ nın klon kullanabilme yeteneği.
※ Ölüm gerçekleşse bile hafıza kurtarımı mümkün.
Fırtına Ejderhası Büyü Arşivi: “Ölüm Getiren Rüzgârlar”, “Kara Yıldırım” ve “Yıkım Fırtınası” yeteneklerinin kullanılabilmesi mümkün.
Yukarıda belirtildiği gibidir.
Şu anda kullanılan Fırtına Ejderi Serbest Bırakımı’ nın zaman limiti yoktur.
Ancak, şu anki bulunulan durum içerisinde, [Fırtına Kralı Veldora] kullanılamaz. ≫
Raphael’ den başka bir bomba gibi haber.
Ciddi misin…
Veldora’ ya edindiğim bilgileri aktardım.
[“Ruh Koridoru” ha. Yani benim bütün anılarım zamanı aşacak ve senin içinde toplanacak.
Diğer bir deyişle, sen var olduğun sürece, ben ölümsüzüm.
Başka bir [Sonsuz Zindan]’ da mühürlensem bile yapman gereken tek şey beni geri çağırman, bu kadar.
Yani, başından beri neredeyse ölümsüzdüm ama şimdi tamamen ölümsüz oldum…]
Tabi benim hayatta olduğumu farz edersek.
Cidden ne kadar da korkutucu bir hikâyeye dönüştü bu.
Düşünün birisinin bana teke tek savaşmaya çalıştığını ve birden bire “Yahoo!” Veldora karşısında!
Ku ku ku. Düşmanım ne kadar da acınası gözükecektir.
Ne kadar akıl almaz bir güce sahip oldum.
Bu arada iki önemli bulgu yok muydu?
≪İkinci bulgu. Besin Zinciri yeteneği nedeniyle size birden fazla yetenek sunuldu Efendim.
Bunları eleme yöntemi ile eleyerek birleştirmemi ister misiniz? [EVET]/[HAYIR]≫
Onları hemen kullanacak zamanım olmayacaktır.
Bu yüzden bir sıkıntı olmamalı.
Diye düşündüm ve [EVET]’ i seçtim.
Yeteneklerin birleşimi başladı ve hemen sona erdi.
≪Bildiri. Özel Yetenek [Sonsuz Zindan] birleşimin temeli olarak kullanıldı… Başarılı.
Özel Yetenek [Sonsuz Zindan] Nihai Yetenek [Uzlaşma Kralı Uriel]’ e evrim geçirdi.≫
Ne?
Yani [Sonsuz Zindan]’ ıda mı elde etmiştim…
Bu önemli bir duyuruydu ama Raphael-san sanki hiçbir şey olmamış gibi davranıyor.
Uzlaşma, başka bir deyişle, sadakat.
Belki bu takipçilerimin sadakatının somutlaşmış halidir.
Elde ettiğim yeteneklerin hepsinin birleşimi ile oluşmuş bir yetenek [Uzlaşma Kralı Uriel] ha…
Yeteneği elde ettikten sonra gücümü kontrol ettim ve aşırı bir güven hissi hissettim.
Belki de bu takipçilerim ile olan bağım kanıtıdır.
Hmm? Bir dakika…
Yani bu dört tane Nihai Yeteneğe sahip oldum mu demek?
Pekâlâ… Yeteneklerimle gurur duymak kötü olmaz değil mi? Yok, vurdumduymazlığa gerek yok.
Mağrur bir kimsenin günleri acınası olurmuş, derler.
Kendisine İblis Lordu diyen biri olarak gardımı düşüremem.
Evet! Ne zaman kendimden aşırı emin olsam kaybediyorum. Bu tedbirli davranılacak bir zaman.
Her neyse, yeteneklerine bakalım,
≪Çözüm. Nihai Yetenek [Uzlaşma Kralı Uriel] şu yeteneklere sahip.
Zaman-Uzay Hâkimiyeti: İstenilen koordinatlara ulaşabilmek için istenilen şekilde bölgenin manipüle edilmesi. Ulaşım Yeteneği.
Savunma Bariyeri: Katman katman savunma bariyeri yaratma ve savunulan bölgedeki gerçekliği çarptırarak mutlak savunmayı sağlamak.
Sonsuz Zindan: Hedefi en üst düzey mühür ile hapsetme.
Kapalı Bölge: Eylemsizlik kanununu (herhangi bir objenin ivmeye direnme eğilimi) kullanılarak ısı kontrolü. İstenildiği zaman serbest bırakmak ve özümsemek mümkün.
Bu kadar.
Bu yetenek elde edildiğinde daha güçsüz alakalı yetenekler silinmiştir.≫
Anladım…
Zaman-Uzay Hâkimiyeti bir yere anında hareket edebilmemi sağlıyor gibi.
Savunma Bariyeri bütün bedenimi çevreliyor, bir şeyler yapmama gerek yok, Raphael kontrol altında tutuyor.
Sonsuz Zindan isteğim üzerine aktifleştirilebiliyor. Veldora’ yı mühürleyen aynı bariyer. Diğer bir deyişle mühürlenenler asla kaçamaz.
Kapalı Bölge’ yi o kadar anlamadım ama üst sınıf alev kontrol yen eteği gibi herhalde…
Test olarak yumruğumu ateşe verdim.
Emrimle birlikte yok oldu. Ah… tamam.
Açığa çıkarılan ısıyı harcamadan kapalı bir bölgenin durumunu koruyabiliyorum.
Bu konu beni aştığından kullanamayabilirim ama bunun da başka absürt bir yetenek olduğunu anladım.
Bunu da Raphael-san’ a bırakalım.
Uriel’ in yetenekleri, açıkça, anlık seyahat, mükemmel savunma ve mühürleme.
Bunları tamamen anlayabildim.
Yani… ben baya baya yenilmezim?
… Yok, yok biraz önce tedbirli davranalım dedim.
Bu sefer, bu Slime kendini bilmezlik yapmayacak arkadaş.
Yeteneklerimi kontrol ederken Veldora’ da kendi Nihai Yeteneği [Araştırma Kralı Fasut]’ u inceliyordu.
Baya harikulade bir yetenek gibi gözüküyor.
Yetenekleri, Düşünce Hızlandırımı, Değer Biçme, Devre âlem, Olasılık Hesaplama ve Gerçeğin Peşinde.
Son ikisini bende bilmiyorum. Maalesef Besin Zinciri bu durumda çalışmıyor gibi.
Ama büyük olasılıkla anlayamam zaten.
Bu şekilde yeni yeteneklerimi araştırmayı bitirdiğimden dışarı çıktım.
Kapıyı açtık ve dışarı çıktık.
Gabil dizleri üzerinde bizi bekliyordu.
Bir şey mi oldu ki?
[B-B-Bugün ger-gerçekten ne k-kadar da g-güzel bir –g-g-gün…
Rimuru-sama ve V-Veldora-sama’ yı iyi bir şekilde görmek…]
Gergin biçimde titriyordu.
Anladım, Veldora’ nın yeniden doğuşunun farkına vardı.
Nasıl bir forma girse de aura’ sı onu ele veriyor.
Ve Dragonewt’ ler de Ejderhaların soyundan geliyor.
Dahası, Jura Ormanı içinde yaşayan canavarlar uzun bir süredir Veldora’ ya üstün bir saygı gösterdiler.
Yani yeniden doğuşu illaki bir paniğe nenden olacaktır.
Anladım, yani dışarı çıkması sıkıntı olmasa bile şehrin içinde panik yaratabilir.
[Veldora, klonu geri çağırsam ve seni geri içeri alsam bir sıkıntı olmaz değil mi?]
[Hmm? Yok, hiç sıkıntı olmaz.
Anılarındaki bir mangayı da bitirememiştim zaten ve gözlerini gerekli bilgileri edinmek için kullanabilirim.]
Mutlu bir şekilde kabul etti.
Pekâlâ, onu öncelikle Bölüm Şefleri ile tanıştıralım.
Veldora yok olduğunda,
[Gabil, o kadar endişe etmeye gerek yok.
Eğer yakından bakacak olursan baya iyi bir ejder kendisi.]
[U-umm…
Rimuru-sama’ nın Veldora-sama ile ilişkisi nedir acaba?
Ve ne zamandır Veldora-sama hayatta (yeniden doğdu)?]
Titremesini saklamaya çalışırken sordu.
Ve bende mutlu bir şekilde açıkladım.
Bölüm Şefleri mitinginde herkese onu tanıtacağıma da söz verdim.
Şehre geri dönünce, şehrin bir sıkıntı içinde olduğunu gördüm, beklediğim gibi.
Fark edebilenler fark etmiş gibi.
Sokaklarda “Fırtına Ejderhası yeniden doğdu” diye konuşuluyordu yani herkes gardını almıştı.
[Ah, Rimuru-sama, tek parçasınız!
Birden bire Fırtına Ejderhası Veldora-sama’ nın mağaradan yeniden doğuşunu hissettik.
Rimuru-sama’ nın da o bölgeye gittiğini bildiğimizden endişelendik.]
[Abim Gabil hayatta mı acaba?]
Geri dönüşüm ile Rigurdo’ nun içi rahatladı ve bunu dedi.
Aynı zamanda Gabil’ in kız kardeşi Souka da yanıma yaklaştı.
[Hmm? Ah, (Souka) sıkıntı yok. Rigurdo miting hazırlıkları nasıl?]
[Bir sıkıntı olmaksızın devam etmekte.
Daha önemlisi, Veldora-sama’ nın benliği buraya yaklaşıyor gibi.]
Cidden, laf hızlı yayılıyor.
Bu onu herkese tanıtmak için iyi bir fırsat.
Herkese haber vererek büyük bir konferans yapmaya karar verdik.
Youmu, Ellen ve diğer insanlarda katılacak.
Sıradaki adımlarımıza karar vermemiz lazım sonuçta.
[Souka, Gabil de olacağından sende katılmalısın. Souei’ ye haber ver ve herkesi toplamasını sağla!]
[Anlaşıldı, itaat etmek için yaşıyorum!]
Diye haykırdı ve koştu gitti.
Rigurdo’ nun gözleriyle takip edemeyeceği bir hızla, Souei’ ye haber vermek için.
Bu işi onlara bırakırsam herkesi hızlı bir şekilde toplayacaklardır.
Bunlar yapılırken Rigurdo’ nun Bölüm Şeflerinin yeteneklerini açıklamasını istedim.
Öncelikle Benimaru,
İsim: Benimaru
Irk: Adil Oni
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Oni Kral
Rütbe: A [EP: 213,000]
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Generalissimo] Düşünce Hızlandırımı, Düşünce Hakimiyeti – Öngörü
Ekstra Yetenek [Alev Kontrolü] [Kara Yıldırım] [Katmanlı Bariyer] [Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Isı Algısı] [Majeste] [Herkül Kuvveti]
Savaş Yetnekleri… [Alev Dönüşümü]
Dayanıklık: Fiziksel Saldırı Dayanıklılığı, Acı Dayanıklılığı, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Ruh Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı, Doğal Saldırı Etki Dayanıklılığı
Kısacası baya güçlenmiş.
Kendisi Tempest’ in başkomutanı.
Sırada Shuna var.
İsim: Shuna
Irk: Adil Oni
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Onihime
Rütbe: A [EP: 12,000]
Büyü: 〈Büyü Arşivi〉〈Element Arşivi〉〈Lanet Arşivi〉
Yetenekler: Özel Yetenek [Analiz] Düşünce Hızlandırımı, Değer Biçme, Hazırlıksız Büyü Gerçekleştirimi.
Ekstra Yetenek [Katmanlı Bariyer] [Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Majeste]
Dayanıklık: Durum Değişimi Dayanıklılığı, Ruh Saldırı Dayanıklılığı
Shuna da A Sınıfı üzerinde ancak savaş konusunda özelleşmemiş.
Hakuoru’ ya gelirsek,
İsim: Hakurou
Irk: Adil Oni
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Kılıç Azizi
Rütbe: A [EP: 65,000]
Büyü: 〈Savaşçı Ruhu〉
Yetenekler: Özel Yetenek [Savaşçı] Düşünce Hızlandırımı, Üstün Hızlanma, Öngörü (Gelecek Tahmini)
Ekstra Yetenek [Ermiş EX] [Katmanlı Bariyer] [Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Majeste] [Herkül Kuvveti]
Savaş Yetnekleri… [Alev Dönüşümü]
Dayanıklık: Durum Değişimi Dayanıklılığı, Ruh Saldırı Dayanıklılığı
Beklenildiği gibi.
Kılıç Azizi ha, ona baya yakışıyor bu unvan, zaten ona da böyle hitap ediliyor.
Kurobee de Özel Yetenek [Araştırmacı] ve Özel Yetenek [İlahi Zanaatkâr]’ ı elde etmiş.
Kendisini baya zanaatına adamış.
Souei ise,
İsim: Souei
Irk: Adil Oni
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Yami (Karanlık)
Rütbe: A [EP: 187,000]
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Suikastçi] Düşünce Hızlandırımı, Tek Vuruşta Suikast, Üstün Hızlanma
Ekstra Yetenek [Katmanlı Bariyer] [Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Korku] [Majeste]
Savaş Yetnekleri… [Zehir, Felç, Pus Nefesi] [Klon] [İplik Kontrolü]
Dayanıklık: Acı Dayanıklılığı, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Fiziksel ve Ruhani Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı, Doğal Saldırı Etki Dayanıklılığı
Souei de savaşma konusu üzerine yoğunlaşmış ve bu arada tek vuruşta suikast fiziksel bir saldırı değil, düşmanının ruhunu direk olarak hedef alıyor.
Yani eğer ruhlarını korumuyorlar ise karşı konulamaz bir yetenek.
Ne kadar da tehlikeli birisi oldu çıktı.
Şimdi sırada problem çocuk Shion var,
İsim: Shion
Irk: Şeytani Oni
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Ölümsüz (Olan)
Rütbe: A [EP: 224,000]
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Aşçı], En İyi Seçenek
Ekstra Yetenek [Ermiş EX] [Katmalı Bariyer][Uzamsal Seyahat] [Kendini Yenileme EX] [Mükemmel Hafıza]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Korku] [Savaş Tanrıçası]
Savaş Yetenekleri [İblis Dönüşümü]
Dayanıklık: Acı Dayanıklılığı, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Fiziksel ve Ruhani Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı, Doğal Saldırı Etki Dayanıklılığı
Shion…
Rigurdo’ nun araştırmasını duyduktan sonra bir de kendim kontrol etmeye gittim…
Ama Benimaru’ nun savaş potansiyelinin üzerine çıkmış.
Ne kadar da dehşet verici bir güce sahip olmuş.
Ve hey, bu [İblis Dönüşümü] de neyin nesi? Yarı-İblis Lordu olmuş çıkmış.
İblis Lordu Irkı olsa şaşırmazdım.
Neden bu kadar tehlikeli birisi ortalıkta geziniyor ki?
Biraz rahatlamama izin verin, kafamı dinliyim…
Sırada Gabil var,
İsim: Gabil
Irk: Dragonewt
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Ejder Şövalyesi
Rütbe: A [EP: 126,000]
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Tuner] (Ayarlayıcı), Kader Değiştirme
Ekstra Yetenek [Ermiş EX] [Katmalı Bariyer][Uzamsal Seyahat
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Isı Algısı] [Üstün Koku Alma Duyusu] [Majeste]
Savaş Yetenekleri [Ejder Şövalyesi Dönüşümü] [Alev Nefesi] [Yıldırım Nefesi]
Dayanıklık: Acı Dayanıklılığı, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Fiziksel ve Ruhani Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı, Doğal Saldırı Etki Dayanıklılığı
Tuner da neyin nesi acaba? Bundan ne çıkaracağımı bilemiyorum. Anlamını biliyorum ancak herhalde hedefine varmayan bir saldırıya yardım ediyordur gibi geliyor ve ya kendisine yapılan bir saldırıyı def etmesine yardım ediyordur.
Bu herifin hayatı bir şaka mı yav?
Gabil den de beklenildiği gibi, yetenekleri tam uymuş.
Ondan bir şey beklemeyin ve sizin yüzünüzü kara çıkarmayacaktır.
Aynı zamanda bir sürü dayanıklılığa da sahip yani baya güçlü… Büyük olasılıkla.
Sırada savunmadan sorumlu Gerudo var,
İsim: Gerudo
Irk: Üst Sınıf Ork
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: Ork Kralı
Rütbe: A [EP: 147,000]
Büyü: Yok
Yetenekler: Özel Yetenek [Gardiyan] Savunma Sağlayan, Yer Değiştirme, Demir Duvar, Özel Yetenek [Gurme] Özümseme, Av, Tedarik
Ekstra Yetenek [Ermiş EX] [Katmalı Bariyer][Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [Üstün Koku Alma Duyusu] [Majeste] [Herkül Kuvveti]
Savaş Yetenekleri [Zehir, Felç, Pus Nefesi] [Bedensel Zırh Dönüşümü] [Düşünce Kontrolü]
Dayanıklık: Acı Dayanıklılığı, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Fiziksel ve Ruhani Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı, Doğal Saldırı Etki Dayanıklılığı EX
Baya güvenilir birisine dönüşmüş.
Verilen hasarı kendisine yönlendirebiliyor ve bu şekilde kendi altındakileri (orduyu) koruyabiliyor.
Ondan Bölük Generali olarak beklentilerimi karşılayabilir.
Ancak bu yeteneği kaç kişi üzerinde aktifleştirebiliyor maalesef henüz bilinmiyor.
Son olarak Diablo var sırada.
Rigurdo’ ya canı söylemek istemediğinden ben gittim yanına.
Demek istediğim, çağırdım ve ortaya çıktı.
İsim: Diablo
Irk: İblis
Kutsal Koruma: Tempest Hanedanı
Unvan: İblis Lordu
Rütbe: A [EP: 444,000]
Büyü: 〈Büyü Enerjisi Kontolü Arşivi〉〈Üst Sınıf İblis Çağırımı〉
Yetenekler: Özel Yetenek [Yüce Bilge] Düşünce Hızlandırımı, Düşünce Hâkimiyeti, Hazırlıksız Büyü Gerçekleştirimi
Özel Yetenek [Büyücü] [Cazibe] [Baştan Çıkarma]
Ekstra Yetenek [Katmalı Bariyer][Uzamsal Seyahat]
Günlük Yetenekler [Büyü Algısı] [İblis Lordunun Azmi]
Savaş Yetenekleri [Doğa Kanunlarının Kontrolü]
Dayanıklık: Fiziksel Saldırı Direnci, Doğal Saldırı Direnci, Durum Değişimi Dayanıklılığı, Ruh Saldırı Dayanıklılığı, Kutsal Büyü Saldırı Dayanıklılığı.
Hahaha.
Ne kadar da memnuniyet verici.
Aşırı güçlenmiş.
Sorgusuz, istese İblis Lordu bile olur.
Veldora ve benden sonra şehirdeki en güçlü kişi Diablo.
Ona da konferansa katılmasını söyledikten sonra büyük miting odasına yöneldim.
Bu Tempest’ in kaderini belirleyecek bir toplantı olacak,
İnsanların ve canavarların birlikte barış içerisinde yaşayabileceği bir dünya yaratabilmek için…
☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽




Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm