060-Veda Yeri

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 060 Veda Yeri

Sayıları… Yaklaşık 30'du. Bu bir parti için oldukça büyük bir sayıydı.
Ön tarafta yürüyen adam partinin lideri olmalıydı. Yüksek sınıf ekipmanlarla donatıldığını fark ettim. Sonra adam bana tuhaf bir şekilde güldü.

Daha önce hiç böyle bir gülümseme görmemiştim.
Sen kimsin…? Orada dururken Kara Kılıcı daha sıkı kavradım.

“Sakin ol, Fate.”
“Evet, ama bu adamın sorun olmayacağını düşünüyorum.”

Bu düşüncelerimi bilmeden, geldi. Benim konuşmaya başlamadan önce hâlâ gülüyordu.

“Merhaba, benim adım Norden Alistair. Sen gerçekten güçlüsün. Seni uzaktan izliyordum ve hâlâ ezici kuvvetini hissediyorum. İsmini öğrenebilir miyim?”

Noden dedikten sonra el sıkışmak için elini uzattı. Ancak, buna cevap vermedim.

“Ben Mukuro. Sadece bir savaşçıyım. Ne eksik ne fazla. Çekilir misiniz, lütfen? Paramı almak için Babylon’a dönmek istiyorum.”

Böyle derken, Norden’in partisi benim çevremi sarmıştı. Böyle olduğu için eve gidemiyordum. Kurukafa maskemle biraz oynadım ve kenevir çantalarımı omzuma aldım. İçimde kötü bir his vardı. Bu insanlar Norden’e hayran görünüyorlardı, bu yüzden konuşması bitene kadar gitmeme izin vermeyeceklerdi.

Bu yüzden, hepsinin silahları ellerinde hazırdı.
Tsk. Yetişkinler için çok fazla. Beni görme şekilleri: Eğer Norden’in isteklerine uymazsa onu kolayca harcayabiliriz.
Bunların nesi var…? Bu partinin böyle bir şey yapması mümkün değil, değil mi? Hayır, olamaz.
O zaman, neden…?
Bu aykırılık duygusunu düşünürken, gözüm Norden’in beline kaydı. Kutsal bir kılıç mı?! Anladım. Demek öyle.  Fakat öyle bile olsa, bu benim tutumumu değiştirmem için geçerli bir sebep değildi.

“Yani Kutsal Şövalyesin…”
“Tahmin ettiğin gibi ben bir Kutsal Şövalyeyim. Bugün hayatımda ilk kez tatile çıktım. Ben de adamlarımla beraber buraya geldim.”

Çok şaşırtıcı. Canavar avlamayı oyun gibi görüyorlardı. Norden uzun sarı saçlarını eliyle birleştirirken bir gülümseme attı. Bir kadın olsaydım, kesinlikle ona aşık olurdum.  Maalesef, ben bir erkeğim.
(Ç.N. Fate tehlikeli sulardasın çık oradan.)

Bu beni yavaşlatıyor.

Her neyse, bir Kutsal Şövalye, eh? Belki de 2 ork birliğini onlardan çaldığım için bana kızgındı. Muhtemelen bu yüzden adamlarına etrafımı sarmalarını emretmişti.

“Bunları istiyor olabilir misin?”

Ork kulakları ile dolup taşan iki kenevir çantayı işaret ettim. 
Fakat Norden başını salladı.
Tsk, sanırım bir hiç için endişelenmiştim.

“Sana şunu söylememe izin ver: Artık vaktimi boşa harcama.”

Burası gücün her şeyi yönettiği bir dünya. Krallıkta makul karşılanmayan her şeyi kolayca yapabilirim.
Kara Kılıcı çektim ve Norden’e doğru savurdum.

“Bekle, bekle. Daha önce söylediğim gibi gücünden etkilendim.”
“Yani…?”
“Neden benim emrime girmiyorsun? Buna ne dersin? Sana istediğin her şeyi verebilirim.”
(Ç.N. Bir Lavuk daha çıktı. :D)

Kutsal Şövalyeler… Görünüşe göre, Babylon’da bile değişmeyen tek şey buydu.  Her şeyin para ve güç ile mümkün olduğunu düşünüyorlardı. Durum böyleydi. Eğer doğru olsa bile, ilk sırada olmayacağım. (Birinci adamı olmayacağım diyor.)

“Reddediyorum. Bunu başkalarına yapabilirsin. Sadece yalnız çalışmayı tercih ediyorum ve başkalarına katılmayacağım. Umarım hepsi bu kadardır.”

Kara Kılıcımı hala Norden’e doğru tutuyordum. Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile “Kesinlikle, Kesinlikle” derken, ayrılmaya hazırlanıyordum.
Eğer birine hizmet etmek istersem, bu sadece Roxy olurdu, başka hiçbir Kutsal Şövalye'nin emri altına girme gibi bir niyetim yoktu. Krallıktan ayrıldığım gün buna karar vermiştim.
Tavrımı izlerken, Norden biraz geri çekildi.

“Önceki dövüşte seni o Kara Kılıcı kullanırken görmüştüm. Gerçekten çok şaşırdım. Şekli değişebiliyor, değil mi? Eskiden çok formlu silahlar gibi şeylerin olduğu söyleniyordu. Bir keresinde eski bir belge okumuştum. Gerçekten var olduğunu kim düşünürdü? Eğer sakıncası yoksa bana nasıl çalıştığını gösterebilir misin?”
“Reddediyorum. Şu an bunun için zamanım yok.”

Greed yine [Zihin Okuma] aracılığı ile “Sadece bu dönek adamı öldür. Ben izin veriyorum.” Dedi. Her zamanki gibi gürültü yapıyor.

Norden’e baktığımda iç çekti ve eliyle işaret yaptı. Astları geri çekilmeye başladı.

“Anladım. O zaman bunu bir sonraki görüşmemize saklayalım?”
“…Sonraki sefer olmayacak. Israrcı kişilerden nefret ederim.”
“Göreceğiz bakalım. Ben her zaman istediğimi alırım. Ve bu şimdi bile değişmeyecek.”
(D.N.  Başını alırsın.)
Norden her zamanki gibi güler yüzüyle geçmeme izin verdi. Geçerken adamlarına bir bakış attı. Norden onları muhtemelen yetenekleri için işe almıştı. Adamları onun emri altında hizmet etmekten memnun gibi görünüyordu.

Tatlı keder… Babylon’e sorunlu biriyle karşılaştım. Neden hayatım Kutsal Şövalyelerle iç içe geçiyor? Sonunda kendimi Norden’in partisinden kurtarmayı başardım. Böyle düşünürken, yine bana seslendi. Kafamı çevirmeye bile zahmet etmedim.

“Dün Babylon’a yeni gelen Roxy Heart’ın altında askeri bölgede çalışıyorum. Beni ziyaret etmenin bir sakıncası yok. Bekleyeceğim.”

Kahretsin, yani gerçekten Roxy’nin altında çalışıyor. Beraber olduklarını hayal ettiğimde… Bu beni kızdırıyor. Buna ek olarak, Norden’den bir kötülük seziyorum. Ben sadece normal bir savaşçıyım, bu yüzden kolayca Roxy’e yaklaşamam. Sadece bunları hayal etmek için dua edebilirim. Roxy etrafındaki hava daha da kalınlaşıyordu.

Ne kadar çok düşünürsem düşüneyim, hiçbir şey bulamıyordum. Omzumdaki kenevir çantalar ile, Krallık ve Gallia arasındaki sınırı geçtim. Ciğerlerime temiz hava girdi. Tahrik hissi kademeli olarak azaldı. Ama hepsi değil.
Daha önce böyle bir şey hissetmemişim gibi tahrik etmeye devam etti. Bu hissin ne olduğunu merak ediyordum…

“Hey, Greed.”
“Ne oldu? Her zamanki enerjik halin nerede?”
“Hayır…boş ver.”
“Ne oldu? Sorun değil, bana söyleyebilirsin.”
“Sorun yok.”

Garip hissettiğim için Greed’e danışacaktım. Ama bunu yaptığım için kendimi aptal gibi hissettim bu yüzden bundan kaçındım. İyi olacak.

“Pek, o zaman hadi Babylon’a geri dönelim. Bu şeyleri paraya çevirelim ve yeni ekipmanlar alalım.”
“Umu, bunu bekliyordum. Bana saf altından yapılmış bir kın al. ”
“Dalga mı geçiyorsun? Bu çok ağır olur!”
“Hahahaah, bunu bir kas eğitimi olarak düşün. Bu nasıl olur!”

Kas eğitiminin yanı sıra, her zamanki gibi mantıksız konuşuyor. Greed gösterişli ekipmanları tercih ediyordu. Ve beni bu konuda dürtmeye devam etti. Ekipmanlarımın yönetimini Greed’e bıraksaydım, sonunda tamamen altın renginde kıyafetler giyiyor olurdum… Bunu gerçekten hayal etmek istemiyordum.

Eğer hana veya bar gibi bir yere öyle gidersem, herkes bana güler.

“Ay götüm. Normal en iyisidir, normal! Normal bir numaradır.”
(Ç.N. What my ass ilk kısmın ingilizcesi:D)
“Bu sıkıcı. Siyah renk kiri daha az belli ettiğinden kullanışlıdır. 
“Peki, peki.”
“Fu~, şimdi burada olduğumuza göre Greed’i kınına koyacağım.”
“Bu bir işe yaramaz. Tercihlerin etkileyici olmaktan çok uzak.”
“Hah! Kendi kendine konuş.”

Gerçekten… Bunu söylediğinde, onu bir tezgaha bırakmak istedim.

Greed ile konuşurken Babylon Kalesi göründü. Adamantitedan yapılmış dış duvarlarla korunan bir şehir. Kuzeydeki kapıdan geçtik.

Hadi şunları paraya çevirelim, sonra yeni kıyafetler ve kın alalım. Kurukafa maskesine uyan bir şeyler alacağım. Tabii ki hepsi siyah renkli olacak.