059-Kale Gibi Şeytani Kalkan

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 059 Kale Gibi Şeytani Kalkan

2 birlik ha…? Hepsini öldürürsem bir süre için para sıkıntım kalmaz. Hepsini öldürmekte sıkıntı yaşamam lazım, çünkü nefret fenomeni yüzünden birisinin kaçamayacağı konusunda endişelenmeme gerek yok.
Hemen 400 Orkun ortasına geçmem gerekiyor.

“Greed, hadi gidelim!”
“Fuu, her zaman.”

Basitçe onlara doğru koştum. Böyle tekdüze hareketi gören Ork Lideri, diğer Orklara beni engellemesini emretmeye başladı. Kısa süre sonra, sayısız ateş oku göğü örttü ve bana doğru yağmur gibi yağmaya başladı.

“İşte geliyorlar, Fate.”
“Bunu biliyorum.”

Peki, deneyelim mi?
Kara Kılıcım ile ileri hücum ettim ve üçüncü aşama şeklini etkinleştirdim.
Şekli kara kılıçtan şeytani kalkana dönüşmeye başladı. Vücudumdan bile büyük olan kara bir kalkan önümde belirdi. Ve aynı zamanda oklar inişe geçmişti.
Kalkan sağ elime geçen etkiyi hissedebiliyordum. Ateş okları hiç bitemeyecek gibi yağıyordu.
Ancak, hiçbiri bana ulaşamadı. Kara Kalkan hepsini engelledi.
Daha sonra nasıl kullanmam gerektiği düşünürken, Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile konuşmaya devam etti.

“Peki ya bu! Ne fiziksel ne de büyülü saldırılar üçüncü şekli delip geçemez. Bu şeytani kalkan bir kale gibidir! Şimdi ne düşünüyorsun! Beni övmeye başlayabilirsin, bana saygı göster, Fate!”
(D.N. Greed Kospilav: Muhahahaha!)
“Şu anda bir savaşın ortasındayız. Lütfen sessiz olur musun!?”

Kahretsin, henüz Ork birliğine bile ulaşamadım, ama Greed çoktan kazandığımızı düşünüyordu. Onu reddetsem bile, onun iyi bir silah olduğunu kabul etmek zorundaydım.

“Ses çıkarmaya devam edersen yeni kınını unutabilirsin.”
“Oi oi, bunu yapamazsın. Böyle şeyler söyleme. Sadece Fate yeni kıyafetler giyer ve ben eski kınımda kalırsam haksızlık olur. Öbür türlü olmalı! Yeni bir kınım olmalı, sen böyle kalmaya devam edebilirsin.”
“Neden böyle olmalı!? Bu garip değil mi!?”

Greed her zamanki gibi mantıksız. Onun kullanıcısı olarak tüm saçmalıklarına katlanmak zorunda kalmıştım. Ork saldırılarını engellemek için Kara Kalkanı kullandım, Greed ve ben hevesle ilerledik. Yakında Orklara ulaşacaktım. Kara Kılıca dönüştürüp ileriye doğru atlamak üzereyken,

“Bekle, Fate. Şimdi yarıp geçmelisin!”
“Eh, ciddi misin!?”

Yeni kın almayı ertelediğim için bana kin güdüyor olabilir mi? Sesi aptalca geldiği için, Greed ile dalga geçmekten başka bir şansım yoktu.

“Neden bu kadar büyük bir kalkan olduğunu göreceksin. Şimdi hiç durmadan koş!”
“Artık umurumda değil.”

Bu güveni nereden geliyor? Böyle yaptığı zaman, genelde her şey yolunda gider.
Bir şey yok, hadi deneyelim.
Kara Kılıç formuna dönüştürmek yerine onu kalkan şeklinde tutmaya karar verdim. Birbiri ardına kalkandan ağır darbeler koluma iletiliyordu. Ve her seferinde [Buhyii] sesi geliyordu, bu da çarpışmada öldükleri anlamına geliyordu. Buna ek olarak, inorganik ses statülerimin artışını duyurmaya devam etti.

“Bu… Muhteşem.”
“Doğru, doğru? Hahahahaha, Bu kalkan darbesi. Aslında biraz kas gücü gerekiyor ama sen şu anda kolayca yapabilirsin. Ork seviyesindeki canavarları böyle kolayca öldürebilirsin. Hadi, tam gaz ileri.”
“Anlaşıldı, işte gidiyoruz.”

Bu iyi. Kılıç ya da tırpan kullanmaktan çok daha kolay. Ne kadar pratik, ekstra bir şey yapmam gerekmiyor, sadece koşmam ve düşmana çarpmam yetiyor. Kararlı bir şekilde Orkları yarıp geçtim.
Sonra U dönüşü yaptım ve tekrar Orklara doğru koştum.
Bir kez daha inorganik ses statülerimin artışını onayladı.
Bunu söylemek beni vicdansız biri gibi gösterebilir ama böyle dövüşmek ilginçti.

Greed’in yeni şekline alışmadığım sırada, Orklar yeni bir hamle yapmaya başladı. Liderleri olan Yüksek Ork, dizilimlerini değiştirdi. Onları ezmemi engellemek için, ön cepheyi Kalkanlı korumalarla desteklediler.

“Bunu kırabilir miyiz?”
“Endişelenme. Kararlı bir şekilde onlara hücum et. Fate, korkusuzca ilerle!”
“Tamam, anladım. O Ork duvarını adam akıllı bir şekilde kıracağım.”
“İşte ruh budur.”

Orkların arasına yeniden girmeye çalıştım, nasıl duracağını unutmuş bir at gibi dörtnala koştum. Temasa geçtiğimde öncekinden daha ağır bir etki hissettim.
Öyle bile olsa duramazdım.

“UoooooooooOOOoooo”

Hızımla birlikte sesimi de arttırdım. Bu noktada Orkların etten duvarı biraz sorun yaşamaya başladı. Çarpışma sesi her yerden duyulabilirdi. Arka taraftaki Orklar muhtemelen kalkanımın oluşturduğu darbe ile çöktüler. Birkaç Buhhyii sesi duymayı bekliyordum. Ve hemen ardından, inorganik ses artan statülerim hakkında beni bilgilendirdi.

Orkların dizilimi yavaş yavaş dağılıyordu ve yakında gücümü bastıramayacaklardı.

“Fate, hadi, hadi, hadi! O domuzları kıyma yap!”
“Bu çok iğrenç! Biraz ağzını topla!”
“Ne demek istiyorsun? Benim ağzım yok ki toplayayım.”

Tatlı keder… Sanırım Greed’in bozuk ağzını düzeltmenin bir yolu yoktu. Kurbanlarımın kıymaya döndüğü doğru, ama bunu kimsenin telaffuz etmesine gerek yok. Aaaaa, bir süre et yiyemeyeceğim galiba.

Hadi bunu bitirelim. Orkların dizilimini bozarak gücümü arttırdım. Kelimenin tam anlamıyla gökyüzüne gönderildi. Sanki Orklardan yapılmış bir çiçek gökyüzünde açmıştı.

[Oburluk yeteneği etkinleştirildi.]
[Dayanıklılık +940800, Fiziksel Güç +912600, Büyü +729600, Ruh +768000, Çeviklik +729600 Eklendi.]

İki Ork birliğini bile kolayca harap etmiştim. Daha küçük olan orklar kalkanımın basit bir hareketiyle uçacaklardır. Bu noktadan sonra, tırpan formuna geçerek ciddileşebilirim ama üşendiğim için kalkan şeklinde kalmaya karar verdim.
Zaten bu ölçekteki bir silaha alıştığımı fark ettikten sonra, dikkatimi kaçan mavi tenli Orklara çevirdim. Birkaç kez Orklarla savaştığım için oldukça sert bir hiyerarşiye sahip olduklarını biliyordum. Diğer Orklar daha yüksek rütbede oldukları için bu mavi tenlileri koruyama çalışıyorlardı. Bunu bir nedenden ötürü mü yoksa sadece temel bir içgüdüden dolayı mı yaptıklarını bilmiyordum.

Ancak her durumda, yüksek Orkların emri düşükler için kesindi. İnsanların Kutsal Şövalyelere davrandığı gibi.

“Ne yapacaksın, Fate? Şeytani kalkanla takip edip hepsini öldürecek misin?”
“Hayır, boş ver onları. Hadi bitirelim.”

Bu kadar Kara Kalkan yeter. Yay formuna geçtim. Büyü gücümde oluşturduğum oku gerdim. Bu okun otomatik hedef alma işlevi var, bu yüzden düzgün bir şekilde hedef almama gerek yoktu. Benim gibi okçuluk deneyimi olmayan biri bile bunu kullanabilirdi.

Fakat diğer orklar okun yoluna çıkmaya devam ettiler ve büyülü okun gerçek hedefini vurmasını engellediler. Bu durumda, başka bir yol denemeliydim.
Kara yay ile gökyüzüne hedef aldım ve arka arkaya 2 ok fırlattım.

Büyülü oklar kavisli bir yol izleyerek, bütün Orkları geçti ve Yüksek Orkların kafasına saplandı. Başlarına saplanan 2 sihirli okla beraber, Yüksek Orklar yere düştüler.

[Oburluk yeteneği etkinleştirildi.]
[Dayanıklılık +406800, Fiziksel Güç +435500, Büyü +350600, Ruh +308600, Çeviklik +336800 Eklendi.]

İnorganik sesi duyunca [Oburluk] yeteneğinin etkinleştiğini doğruladım ve sonra kendi kendime kafamı salladım. Henüz değil, sorun değil… Şu anda bu kadar fazla miktarda statü tüketmem sorun değil. Haniel ile savaştığım için mi bilmem ama [Oburluk] yeteneğim sanki uyuyormuş gibi sessizdi. Belki geçicidir ama benim için iyi. Ya da belki de eğitimlerimin sonucuydu bu. Keşke ileride de böyle olsa.

Komutanlarını kaybeden Orklara baktım. Kalan Orklar bana saldırmaya çabalıyorlardı. Liderleri olmadan Koboldlardan bir farkları yoktu. Uzaktakileri Kara Yay ve yaklaşanları da Kara Kılıç ile hallettim.

“Görünüşe göre onları tamamen hezimete uğrattım.”
“umu. Bununla beraber yeni şeyler alabilirsin; Çabucak temizle, kulaklarını al ve Babylon’a dönelim. ”
“Bunu biliyorum.”

Ork kulaklarını kesmeye başladım ve getirdiğim 2 çantaya doldurdum. Bu oldukça sıkıcı bir işti. Beklenmedik şekilde savaşmak bu işin kolay kısmıydı. Canavarlarımı öldürdüğümü takas merkezine ispatlamak gereken parçaları topladım--- Ork Kulaklarını. Hasat bitince, gün batmaya başlamıştı.

“Fate, Ork Liderleri'nin kulaklarını unutma.”
“Evet.”

Neredeyse unutmam oldukça ironikti çünkü unutmayayım diye onları sona saklamıştım. Greed garip zamanlarda yararlı oluyordu. Yossha, 2 kenevir çantamda dolmuştu.

“Eve gidelim mi?”
“Biz… ya da öyle düşündüm. Fate bizim ortaklarımız var.”

Greed’in uyarısıyla irkildim, kafamı kaldırdım ve diğer savaşçı partisinin bana doğru yöneldiğini fark ettim. Onlar… Ork birliği ile savaşan parti buradan çok uzakta değildi. Buraya doğru gelmeleri Oradaki Orkları çoktan hallettikleri anlamına geliyordu. Neden buraya geldiklerini merak ediyordum. Taşıdığım kenevir çantaları yere koydum, kullanmam gerekirse diye Kara Kılıcı sıkıca kavradım ve gelmelerini bekledim.