0159 – Bir Gerçek

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Super Gene – 0159 – Bir Gerçek



 Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0159 – Bir Gerçek
Çoğu kişi Gümüş Katil gibi savaş aracını nereden alacağını bilmek istiyordu. Mevcut bütün üretimleri Skynet üzerinden araştırdılar ama bunun gibi bir şey bulamadılar.

Çoğu insan onun özel yapım olduğunu tahmin etmişti ama hangi firmanın ürettiği hakkında fikirleri yoktu çünkü Gümüş Katil'in üzerinde bir baskı yoktu.

Aynı zamanda, bir askeri fabrika da, Liu Changming Profesör Tang'a söyledi ''Gelin ve şuna bak'' Tang Mingxiu savaş araçları endüstrisinde yetkili bir figürdü ve özellikle biyolojik savaş araçları. Süper biyolojik savaş araçları Tang'ın ekibi tarafından geliştirilen bir üründü.

Tang Mingxiu oturduktan sonra, Liu Changming Han Sen'i ve Gümüş Katil'in oyununu gösteren videoyu oynattı- Fang Mingquan tarafından editlenmiş versiyonuydu.

Tang Mingxiu biraz şaşırmıştı ve söyledi ''Bu bizim laboratuvarımızın T9 prototipi. Sürücüsü Evrimleşmiş birisi olmalı?''

''İyi gözler, Profosör Tang! Bu T9 prototipi ama sürücüsü Blackhawk'ta bir birinci sınıf, 17 yaşında ve evrimleşmemiş'' Liu Changming bir gülümseme ile söyledi.

''Bir askeri okulun birinci sınıfı mı?'' Tang Mingxiu dona kaldı ve dikkatlice videoya tekrar baktı. Evrimleşmemiş bir insanın bu seviyeye ulaşabileceğine inanamadı.

''Profosör Tang, şu anda gördüğünüz video bir tek kişilik savaş araçları dövüşü, bütün büyük askeri okullarda büyük dikkat çekti. Şuanda neredeyse bütün askeri okulların öğrencileri Gümüş Katil ve bizi T9 prototipimizi biliyor'' Liu Changming gülümseme ile söyledi.

''Bu fırsatı T10'u piyasaya sürmek için kullanmak ister misin?'' Tang Mingxiu hemen Liu Changming'in ne demek istediğini anladı.

''Bence bu öğrenci T10'u desteklemek için sözcü olarak bize yardımcı olabilir ve T10'un görünüş olarak T9'a benzemesi için bazı değişiklere ihtiyacı var, bu fikir hakkında ne düşünüyorsun'' Liu Changming önerisini açıkladı.

''Ben buna tamamım ama o sadece bir askeri okul öğrencisi. Gerçekten T10'un sözcüsü olabilir mi?'' Tang Mingxiu merak ediyordu.

Liu Changming güldü ''Onun hakkında detaylı bir araştırma yaptım ve özel bir takımın üyesi olma ihtimali var''

''Özel bir takımın üyesi mi? ''Tang Mingxiu tekrar şaşırdı, çünkü Han Sen'in yaşlarında özel bir takıma katılmak çok nadirdi.

''Qin Ailesinden Qin Xuan'ı hatırlıyor musun? Han Sen'i tavsiye eden oydu'' Liu Changming gülümsedi.

''O kız! Hala birinci Gods Sanctuary'de mi?'' Tang Mingxiu kafa salladı. Qin Xuan hakkında harika bir izlenimi vardı.

''Evrim geçirip çok yakında ikinci Gods Sanctuary'ye gidecek olmalı'' Liu Changming cevapladı.

Tang Mingxiu kafa salladı ve söyledi ''O kız tarafından tavsiye edildiğinden T10'un destekçiliğini yapabilecek seviyede olmalı''

''Benimle aynı fikirdeyseniz, o zaman devam edip planı uygulayacağım'' Liu Changming oldukça heyecanlıydı.

T10 biyolojik savaş araçlarının son versiyonu olmasına rağmen, T9'dan performans ve diğer konularda geride kalmıştı. Sonuçta T9 askeri bir prototipti,T10 ise sivil kullanım için bir modeldi.

Han Sen onu bekleyen iyi şeylerin olduğunu bilmiyordu. Şu anda, bir randevu için gittiği yolda ıslık çalıyordu.

Oda arkadaşları ile tüm gece kutladıktan sonra, Han Sen Ji Yanran'a mesaj attı ve beklenmedik bir şekilde cevap aldı. Ji yurtlarının yakınındaki kafeteryada buluşabilir miyiz diye sormuştu, orası ikisinin de sevdiği meyve suyunun bulunduğu tek yerdi.

Bir güzellik tarafından öpülmeye hazır olan Han Sen kafeteryaya doğru yürürken tamamen enerji ve güç dolu hissediyordu.

Sabahtan beri iki saat geçmişti. Kafeterya da sadece kıvrımlı hatlara sahip bir figür vardı.

Han Sen, Ji Yanran'ın karşısına oturdu ve gülümseme ile söyledi ''Aferin. Bu sefer sözünü tutuyorsun''

Biraz kızardı ve sessiz kaldı. Pembe dudaklarını ısırırken çekici gözleriyle on dakikadan uzun süre Han Sen'e baktı.

Vurdumduymaz olan Han Sen bile, uzun süre bakıldıktan sonra utandı. ''Çok yakışıklı olduğumu biliyorum ama bana böyle bakmaya devam edersen, yanlış fikirlere kapılacağım'' dedi.

''Hangi yanlış fikirler?'' Ji Yanran sonunda konuştu.

''Yanlış fikir beni ayartmak istiyorsun gibi'' Han Sen göz kırptı, utanmış görünüyordu.

Ji Yanran daha da kızardı ve Han Sen'e baktı ''Sen diliyorsun''

''Korkarım bunu isterdin'' Han Sen korkmuş görünüyordu.

Ji Yanran tersledi ''Saçmalamayı kes, yoksa ayrılacağım''

''Yapma. Bana hala bir öpücük borçlusun'' Han Sen utanmadan yüzünü

 Ji Yanran'ın önüne yaklaştırdı ve surat astı ''Buraya, dudaktan''

Ji Yanran çok utangaçtı ve onun alnına fiske attı ''Eğer bunu yapmaya devam edersen, gerçekten ayrılacağım''

''Sadece benim olanı almaya çalışıyorum'' Han Sen alnını ovdu ve çaresizce söyledi.

''Seni öpebilirim... ama önce birkaç soruya cevap vermelisin'' Ji Yanran Han Sen'e baktı ve söyledi. Bazı şeyleri merak ediyordu.

''Eğer onlara cevap verebileceksem, yaparım. Ama yapamazsam, beni öpmeyi reddedemezsin'' Han Sen kararlaştırdı.

''Biliyorum'' Hayatında hiç bu kadar kızarmamıştı.

''Uzay gemisinde oyunda hile yaptın mı yapmadın mı?'' Ji Yanran sakin kaldı ve sordu.

''Sana birçok kez söyledim. Hile yapmadım'' Han Sen ellerini yaydı.

''Battlenet'te bir hesabın var mı?'' Ji sordu. (Çn: Tanrının Eli oynanan site sanırım savaş alanı yapmıştım hatırlamıyorum) Ji tekrar sordu.

''Evet'' Han Sen cevapladı.

''ID ne?'' Ji Yanran tereddüt etti ve endişeyle sordu.

''Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran'' Han Sen direkt cevapladı.

Ji Yanran'ın yüzü yanıyordu. Bağırdı ''Nasıl böyle bir ID'yi kullanabilirsin?''

''Ben sadece bir gerçeği söylüyordum. Sen benim kız arkadaşımsın'' Han Sen Ji Yanra'a baktı, göz kırptı ve söyledi.