007 – Çaylak Öğütücü

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Kuro No Shoukanshi Bolum 007 –  Çaylak Öğütücü



Çevirmen:RuyaGezer

Bölüm 7 : Çaylak Öğütücü

Bu dünyaya geldiğimden bu yana sadece bir hafta geçti.

Biri bana bu zaman diliminde ne yaptığımı sorsaydı, cevabım yenme ve yenme olurdu.

Mavi Slime boyun eğdirme görevinden sonraki gün, bir başka ‘F’ Seviye boyun eğdirme görevini kabul ettim. Görev çok kolay olduğu için sanki güneşli bir günde, meltem rüzgarında 5 çayı içermiş gibi görevi bitirdim.
//TN: Fanteziye bak diyorsunuz :D. Ee ne yapalım yazarın betimlemesi çok basit geldi :D

Hal böyle olunca, sadece ‘E’ boyun eğdirme görevlerini almaya başladım.

“Tebrikler, Kelvin-san! Bu görevi başarıyla tamamladığınızdan dolayı, maceracı dereceniz ‘E' Seviyeye yükseldi! ”(Angie)

Angie içten dileklerini sundu.

Dürüst olmak gerekirse, çokta başarılı olmuşum gibi hissetmiyordum.

‘E’ Seviye boyun eğdirme görevlerinin hedef kitlesi genelde Orklar, Koboldlar ve onların benzerleriydi. Temelde bu canavarlar kendi aralarında gruplaşıyorlar ve sayılarıyla rakiplerini ezmeye çalışıyorlardı.

Ancak her ne kadar gruplaşsalarda aşırı zeki değillerdi.

[Uçuk Durumlu] Clotho ve benim birlikte hareket etmemiz nedeniyle hiç birşey yapamazdılar.
“ ’E’ Seviye görevleri yaparken, nasıl yapacağınızı merak ediyordum. Üstelik Kelvin-san bir takıma katılmadınız, kurmadınız da. ~ ”(Angie)

İstesem bile katılamam ki.

Bir takıma katıldığımda, “Çağırı” sınıfım hemen ortaya çıkacaktı.

Üstelik takım oluşturamasam bile güvenilir bir ortağım var.

[Çağırı] kullanarak oluşturduğunuz takipçileriniz otomatik olarak takımınıza eklenir. Esasen onlar takımınızın bir parçasıdırlar. ”(Merufina)

Esasen, ha?

Diğer adamların gözünden bakılacak olursa, sadece bir çaylak büyücüden oluşan bir maceracı takımı, birbiri ardına kendi seviyesinin üstündeki görevleri yapıyordu. Bundan dolayı …. oldukça göze batıyorum.

Dışarıda değilken nasıl hareket edeceğini planladın mı? (Merufina)

Bu çok sıkıcı.

Kusura bakma.
Zihnimde Merufina ile konuşurken, Angie-san tezgahın üstünden eğildi ve bana yaklaştı.

Çok yakın!

“Kelvin-san, herhangi bir ülkede saray büyücüsü olarak mı çalışıyordunuz? Sıradan bir çaylak için oldukça güçlüsünüz. ”(Angie)

“Eh, herhangi bir şey söyleyemem. Üzgünüm. ”(Kelvin)

“Ah, hayır, ben de üzgünüm! Maceracılara bu gibi konuları sormak kesinlikle yasaktır, biliyorsunuz…” (Angie)

Böyle bir şeyi büyüttüğüm için üzgünüm.

İçimden bir kez daha özür diledim.

“Ama lütfen dikkatli olun. Kelvin-san’ı biliyorum ki, sırada bir ‘D’ Seviye görev almak istiyorsun, değil mi? ”(Angie)

“Evet, öyle düşünüyordum.” (Kelvin)

Bir görev alırken yalan söylersem, açığa çıkma ihtimali yüksek olduğundan dikkat etmeliyim.

Bu yüzden burada dürüst cevap verdim.

“Gerçekten tehlikeli olursa, kaçarım. Kaçış yeteneklerime güveniyorum. ”(Kelvin)

“En azından ekipmanınızı düzgün bir şekilde hazırlayın! Ekipmanınızı bir hafta boyunca değiştirmediniz, değil mi, Kelvin-san ?!” (Angie)
//TN: Kadın sıradan memur değil… :D

Oh, bahsedince fark ettim, yeni bir şey almadım.

Aşırı gurur da iyi değil.

Ekipmanımı kademeli olarak şu ana kadar kazandığım parayla yenileyebilirim.

“Hahaha, anlıyorum. Yeni bir ekipman alacağım… hazır konuşuyorken, şimdi bir ‘D’ Seviye Görev almak istiyorum, lütfen. ”(Kelvin)

“Hum~, gerçekten anladın mı? Eee, ‘D’ Seviye Görev derken, bu… ”(Angie)

Angie görevlere bakarken, yakınımda duran bir adam bana seslendi.

“ ‘D’ Seviye görevler hakkında konuşurken, Bir Kara Ruh Şövalyesi boyun eğdirme görevine ne dersin?” (-)

“Kara Ruh Şövalyesi?” (Kelvin)

“Ca-Cashel-san, geri dönmüşsünüz…” (Angie)

Bu arada, bu adam kim? Loncaya kaç defa geldiysem de, bu adamı hiç görmedim.

Görünüşüyle verdiği izlenim, etrafında ferahlatıcı bir havaya sahip sarışın bir İkemen. Yine de ondan hoş olmayan bir aura seziyorum.
//TN: İkemen= Karizma adam :D (IKEru+MENzu)(cool+guy)

“Angie-chan, evimdeyim. Şimdi yeni döndüm.” (Cashel)

"… Sıkı çalışman için teşekkürler. Göreviniz nasıl geçti? ”(Angie)

“Tabii ki de, güvenli bir şekilde hallettim. Ancak kertenkele sığınağı biraz zorlu bir mücadele oldu. Hahaha. ”(Cashel)

Angie tüm yüzüne bir gülümseme katmış olmasına rağmen, ifadesi okunamıyordu.

Her nasılsa, çevredeki maceracıların ruh hali de kasvetlendi.

“Bu arada, oradaki arkadaş, şimdi ‘E' Seviyeye yükselmedin mi? Tebrik ederim! Maceraperest-senpain senin için çok mutlu oldu! ”(Cashel)

“Eee, sen kimsin?” (Kelvin)

“Ah, henüz kendimi tanıtmamıştım. Ben Cashel. Bir ‘D’ Seviye maceracı. ”(Cashel)

Her şekilde tiyatro yapan bir adam.

Çevredeki maceracılar kendi aralarında fısıldaşmaya başladılar. Biraz dinlemeye çalıştım.

< ‘B’ Seviyesindeki yeteneğine rağmen, utanmadan bunları söylemesi.>

<Hayattaki amacı, her şeyden önce çaylakları ezmek. Galiba, şu anda ‘D’ Seviye Görev alan bu çaylağı hedef alabileceği için heyecanlı.>

<Aahh, maalesef bu loncada Cashel'den daha güçlü kimse yok. Hiçbir şey görmemiş gibi davranmak en iyisi olabilir.>

Barın içinde içen maceracılar, kısık sesle konuştular.

Aralarında ‘D’ Seviye maceracılar olmalı.

Aynı seviyede olmalarına rağmen, bu duruma müdahale etmediklerine göre söyledikleri doğru gibi duruyor.

“Takımım, sıradaki görev için Kara Ruh Şövalyesini yenmek istediklerini söylediler. Bizimle gelmek ister misin? Görünüşüne bakacak olursak, ‘E’ Seviye görevleri artık sizin dişinizin kovuğuna yetmeyecek.” (Cashel)

“L-Lü-Lütfen bekleyin! Bu görev ‘D’ Seviye olabilir, ama Kara Ruh Şövalyeleri diğerlerinden çok daha güçlüdür! Büyük ihtimalle evrim geçirmiş alt türlerdir. Bu Görev Kelvin-san için çok tehlikeli! ”(Angie)

“Hahaha, Angie-chan, her şey yolunda. Bir süre önce konuştuklarınızı düşünürsek, ‘E’ Seviye görevini tek başına yaptı, öyle değil mi? Eğer bizimle iş birliği yaparsa, hiç sorun olmaz. ”(Cashel)

“Bu…” (Angie)

Angie en sonunda çenesini tutmak zorunda kaldı.

“Teklifin için teşekkürler, ama takımına katılmayacağım. Benimle bir takım kursan da kazanın olmazdı.” (Kelvin)

“Çekinmek zorunda değilsin. Bunu hayat tecrübesine katkı olarak da düşünebilirsiniz. ”(Cashel)

Bu adam oldukça inatçı.

Onun buraya gelmesiyle hiç ilgilenmiyorum.
//TN:?? Nereye. Cümle bu şekilde. Görev yerine desem, tartışması daha başlamadı :D

Bu arada, Angie çok uzun zaman önce müdahalede bulunmayı bırakmıştı. Bu fırsatı gördüğümde, bu Cashel’in ne kadar tehlikeli olduğunu görmek için [Tanımlama] yı kullanacağım.

İsim-Yaş-Irk-Sınıf
Cashel - 25 yaşında - İnsan – Büyülü Silahşör
Seviye
Unvan
: 34
: Katil
HP
MP
: 315/315
: 104/104
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyü saldırısı
Şans
: 156 <+20>
: 131
: 126
: 102
: 89
Beceriler:
İsim <Sınıf> Miktar

: Kılıç Ustalığı   <  B  >
: Herkül Gücü  <  E  >
: Işık Büyüsü    <  E  >
: Casus              <  E  >
: Gizem             <  F  >
: Hitabet           <  E  >
: Yetenek Puanları: 0

Seviye durumu Clotho ile karşılaştırılamaz.

Bazı rahatsız edici yetenekleri de var. Ve her şeyden öte, bu ünvan… Ancak Cashel'in yakalanması çok olası değil.

Bana, kendisini açıkça hedef yaptı.

Bu doğru, burada halledeceğiz.

“Öyle mi? Peki, o zaman bir düelloya ne dersin? ”(Kelvin)

“Düello?” (Cashel)

“Evet, o canavarı, Kara Ruh Şövalyesini kimin yeneceğini belirleyen bir düello, daha önce konuştuğumuz? Tabii ki tek başına olacağım.” (Kelvin)

“Oi oi, kendi başına yenebileceğin bir düşman değil. Planlandığı gibi, Görevi alacağım ve takımım ile birlikte gideceğiz, sana uymuyor mu? ”(Cashel)

“Umrumda bile değil.” (Kelvin)

Bu adamın benim için kazdığı tuzağa gitmiyor muyum?
//TN: Evet gidiyorsun. Ama tek başına değil :D

Cashel tamamen beni hedeflemiş. Muhtemelen ben Kara Ruh Şövalyesi ile savaşırken bana saldıracak. Ya da yolculuk sırasında da bana saldırabilir, sanırım.

Katletme ya da ödülü kaçırma zevki mi var bilmiyorum ama her türlü dikkate değer bir rakip.

Her şeyden çok, seviyemin ve eğitimimin sonuçlarını göstermek istiyorum.

Ayrıca, denemek istediğime de eminim.

Efendim, bu tarz düşünceler savaşma manyaklarına özgüdür (Merufina)

Kapa çeneni.

“Fufu, kendinden emin görünüyorsun. Düellodan yana sıkıntım yok. ”(Cashel)

“O zaman düelloyu başlatalım. Angie-san, görev lütfen. ”(Kelvin)

“K-Ke-Kelvin-san…” (Angie)

Yüzünü bu tarafa çevirmiş olan Angie-san’ın, sanki ağlayacakmış gibi duran bir ifadesi vardı. Ancak, sözümden geri dönemem.

En sonunda kendi gücümü test etmem için iyi bir düello olacağını söyleyelim.


RuyaGezer Notu: Evet, Merhabalar Gençler. Nasılsınız? Bu günkü bölümümüz oldukça tartışmalı. O sapıkta nasıl bir adamdır ya. Canavarlardan ziyade insan avlama mı! Bildiğin Haydut Maceracı olmuş. Şehri Haydut basmış :D. Çok konuştuk, küçük bir reklam arası verelim hemen

Evet, Sayın Okuyucular. Yeni Serimiz “Sevens” Çevrilmeye başlanmıştır. Seriye başlamadan önce “Japon Noveller” sekmesinden seriye gidip konusunu okursanız, olayları biraz daha iyi anlarsınız. Sonracığıma, seriye başlayabilirsiniz. Seriye ağırlığımı, Kuro no Shoukanshi (Novel) güncele gelince vereceğim. Ama bu süre zarfında tabii ki de Sevens’a bölüm atacağım

Reklamlar Bitti.

Evet sayın Okuyucular, verdiğimiz aradan sonra yazımızın bitişini haber vereyim. Bir sonraki bölümümüzde görüşürüz.