006 – Yetenek

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Kuro No Shoukanshi Bolum 006 – Yetenek





Çevirmen: RuyaGezer


Bölüm 6 – Yetenek

Mavi Slime yenme görevi herhangi bir sorun olmadan bitti.

Çağrılan Clotho’yu geri aldım.

Loncadan ödülümü aldıktan sonra, bugünlük kalmak için bir han aramaya başladım.

“Bu Angie'nin bahsettiği han, ha?” (Kelvin)

Angie bana bir hanı önerdi ve gerekli bilgileri anlattı.

Angie'nin son derece tavsiye edilen hanı, yeni gelen bir maceracının çantasını düşünmesi ne kadar sevgi dolu! Anlaşılan, öyle. (Merufina)

“‘ Singing spirits.’1 Hiç şüphesiz, burası. İçeri girelim. ”(Kelvin)

Kapıyı açarken, büyük bir şekle sahip tezgahın önünde bir oba-san tarafından karşılandım.

Ev sahibesi, ha?

“Oops, misafir mi? ‘Singing Spirits’ a hoş geldiniz! ”(Oba-san)

“Umm, bir gece kalmak isterim.” (Kelvin)

“Eğer size uygunsa, lütfen bir sonraki odada kalın. Memnun olurum. Atasha Clare, tanıştığımıza memnun oldum. ”(Clare)

“Ben Kelvin. Görünüşe göre burada yemek çok lezzetli. Bundan sonra benim için bir zevk. ”(Kelvin)

“Hahaha, bütün becerilerimi bugün pişirmeye koymam lazım!” (Clare)

Konaklama masraflarını ödedikten sonra, Clare-san beni odama yönlendirdi.

Kısaca bu handa akşam yemeği için zamanı söyledi.

Fuu ~, sonunda biraz rahatlayabilirim.

“Söylemesini beklemiş olsam da, banyo yok…” (Kelvin)

Kraliyet ailesi, kalelerinde banyolara sahiptir, asil konakların çoğunda ya bir tanedir veya hiç yoktur. Halk ise normalde soğuk suda yıkanırlar veya vücutlarını silmede kullanmak için biraz su kaynatırlar. (Merufina)

“Japonlar için, evde banyo olmaması çok zor! … Bir gün banyolu bir evde yaşayacağım. ”(Kelvin)

Yeni hedefime yönelik hırsla yanarken, yetenek ekranını durum ekranından açtım.

Kayıtlar arasında gezinirken, istediğim beceriyi arıyordum.

“… İşte!” (Kelvin)
Gizem (Derece F) – Gerekli yetenek puanı: 10

F dereceye kadar [Tanımlama] önlenebilir.

F dereceye kadar [Algılama] önlenebilir.

Nesneler gizlenebilir.
Durum bilgimi saklamak için bu yeteneğin elde edilmesi en yüksek önceliğim olmalıdır.

Merufina’nın açıklamasını daha önce dinledikten sonra, sahip olduğum yeteneklerin seviyesinin sıra dışı olduğu açıktır.

Seviye 2'de bu tür becerilere sahip olduğum farkedilirse, tamamen şüpheli olurdum.

Bu yüzden, [Gizem]’i  Sınıf D'ye kadar yükselteceğim.

Şu anda savaş alanında aşırı savaş potansiyeline sahibim.

“Bununla birlikte [Tanımlama] karşıtı önlemim şu anlık idare eder. Çok vakit kaybetmeden onu B Sınıfı'na yükseltmek istiyorum ama… ”(Kelvin)

Ayrıca, bunun için yarından itibaren boyun eğdirme görevlerine odaklanmayı planlıyorum.

Clotho ile işbirliğimi de yükseltmek istiyorum.

Oh evet! Bu arada, bu öğleden sonra Clotho da 5 mavi Slime yenerek seviyesini yükseltti.

10 büyüme puanı kazanıldı.

Ne harika bir üstünlük değil mi? Bu 10 puan ile Clotho’ya oldukça çeşitli beceriler alabilirsiniz.
Özümseme (F Sınıfı) - Gerekli Yetenek Puanları: 10

Mananın bir kısmı emilir ve enerjiye dönüştürülür.

Büyülü saldırılara karşı oldukça etkilidir.

Beceri derecesine bağlı olarak, emilim gücü yükseltilecektir.
Oldukça ilginç bir yetenek.

Emilen enerji, kendini yenilemesi için de kullanılabilir. Ayrıca saldırmak için de kullanılabilir.

Beceri yükselirse, yapılan büyüleri tamamen iptal etmek mümkün olabilir.

Şu andan itibaren Clotho da sıkı çalışmak zorunda olacak.

“Ancak, bugünkü dövüş tahminimden de kolaydı. Ne Clotho ne de ben bir hasar aldık. ”(Kelvin)

Mavi Slime’lar, acemi maceracıların bile güvenle avlayabilecekleri canavarlardır. Böyle bir güçle kaybetmek, tam tersine, çok utanç verici olur. Bazı tipler normal seviyeyi aşıp yüksek seviyeye çıkabilir. Bazılarının farklı bir türe dönüşmesi de mümkün. Hazırlıksızlık en büyük düşmandır.(Merufina)

"Dönüşüm? Canavarlar seviyelerini yükseltebilir ve dönüşebilir mi? ”(Kelvin)

Böyle durumlarda seviye mutlak koşul değildir. Çevreniz, tercih edilen yiyecek ve daha çeşitli koşullar. Özellikle, Clotho’nun ırkı, Slime’lar, farklı bir dönüşüm ağacına sahip. Dönüşümünün neye benzeyeceğini de dört gözle bekliyorum.(Merufina)

Merufina'yı anlayamıyorum. Dönüşüm zamanını niye bu kadar çok abartır ki?

“Hee ~, Clotho er ya da geç evrim geçirebilir. Bende öyle bekliyorum, Clotho. ”(Kelvin)

Clotho, baya keyifli gibi görünüyor.

O zaman, şimdilik bir yemek yemem lazım.

Öğleyin dövüşlerle uğraşarak bir şeyler yemeyi unuttuğumdan beri.

Bence bu alternatif dünyada keyif aldığım ilk yemek olacak.

TN: Merhabalar Gençler Nasılsınız? Bendeniz RuyaGezer. Uzun bi aradan sonra tekrar merhaba. “Nerelerdeydin uşağım?” sorusuna siz sormadan cevabımı yapıştırayım hemen, bir önceki bölümün sonunda yazıyor :P . Yani sınavlar vardı. He “Niye geç geldi la, en geç dün demiştin uşak” derseniz kusura bakmayın, yoğundum dün, atamadım. Neyse muhabbetimizi bitirelim. Kendinize iyi bakın Gençler.