002 – Pazu Şehri

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Kuro No Shoukanshi 002



 Önceki Bölüm |            | Sonraki Bölüm



Çevirmen: RüyaGezer


2. Bölüm: Pazu Şehri 

(TN: “Kas” değil ha orijinal adı böyle 😊)

Menü-san, ya da ani itirafı yüzünden, Merufina mı?

Şoktan kurtulduktan sonra, yakındaki şehre doğru yöneldik. Yolda giderken, Merufina-san transferden önce gerçekleşen olayların kabaca anlattı.
Bu dünyaya gelmeden önce bir kazada öldüm. Bu kaza, birisinin (Merufina değil) gafletinden kaynaklanıyordu. Bu tanrı, sorumluluğu reenkarnasyon üzerinde olan, Merufina'dan benim için özel bir muamele talep etmiş. Bu tür olaylar, Merufina'ya göre, geçmişte de yaşanmış.
Merufina ile konuşurken şikayetlerimi söylediğim gibi, o da en içten düşüncelerinden bahsetmişti:
“Yeteneği seçtikten hemen sonra benimle bir sözleşme imzalamak konusunda bana yaklaştın. Bana aşık oldun ve sana eşlik etmem için yalvardın! Neredeyse bir saat boyunca ikna etmeye çalıştın. Birkaç yüz yıldır bu idari pozisyonu idare ederken sıkılmıştım zaten ve bu yüzden sizin isteğinizi kabul ettim.” (Merufina)
… Ne kadar hatırlayamasam da, demek ilk bakışta Merufina'ya aşık olmuşum. Şu anda Merufina’nın sadece sesini duyabiliyordum ama sanırım daha önce bir tanrıça olmak için oldukça uygun görünüyor.
“Bazen bir tanrıça için biraz dinlenmeye ihtiyaç var. Diğer bir deyişle, ücretli tatil talebi. Sonuçta işi takipçime kitlediğimden, sorun değil. Birkaç asırdan beri hiç ara vermedim. Eğer dinlenmezsem yakın zamanda perişan olurum.” (Merufina)
Takipçi, ha? … Transferimi bir tatile gitme şansı olarak mı değerlendiriyordunuz!? Eğer durum böyleyse anılarımı geri ver, değil mi?
“Anılarınızı transferden önce silmeye karar vermemiş miydiniz? Arttırılmış yetenek puanları kayıp anılarınız için yeterli tazminat olarak daha iyi olur. Bu konuda bilgilendirildin ayrıca.” (Merufina)
Aşık olduğum kişiye ne demeliyim. Ona aşık olduğum an da gitti sonuçta.
“Anılarınızı kaybetmiş olsanız bile, tekrar bana aşık olabilirsiniz! Daha önce kullandığın tatlı sözleri kullanarak. Çünkü öylesine dürüsttü ki, kalbim bir kyun etti ve hata olsa dahi izin verdim. Popülerlik seviyesi +1 desu~. Tebrikler!” (Merufina) (TN: Kyun = Badump =Güp Güp :D)
Uoo ~… Lütfen bu noktada durun. Hatırlamıyor olsam bile, karanlık geçmişimi bilmek istemediğimi hissediyorum… Yine de nasıl bir gaf ki, Merufina kadınlardaki tercihime çok uymuş*. Bu kadar öğrendiklerimle, Merufina'yı hemen şimdi görmek istiyorum.
 (*TN: Kısacası aşık olduğu anı hatırlayamamasına dem vuruyor.)
                “Peki birbirimizle sözleşme yaptığımıza göre… şimdi seni çağırabilir miyim?” (Kelvin)
                “Şu anda imkansız. Çağırma için gerekli olan MP ciddi olarak eksik.” (Merufina)
                Bu neredeyse tüm şevkimi kaçırdı. Mevcut hedef belirlendi: Merufina'yı çağırabilecek kadar seviyeni yükselt!
“Gelişmeni ve yeni aşk itirafını dört gözle bekliyorum” (Merufina)
“Yeni bir itiraf olmayacak” (Kelvin) (TN: Yazın kenara beyler bölüm 2. :D)
Konuşmaya devam ederken kasaba görüşümüze girdi.
“Bu şehir, bizim varacağımız yer, Pazu desu~” (Merufina)
Oldukça büyük bir şehir gibi görünüyordu. Evlerin çoğunu içine alan bir taş duvarla çevriliydi. Modern Japonya'dan oldukça farklı olan şehir manzarası kalbimde çarpıntılar yapıyordu.
Bu arada, şu anki görünüşüm bu dünyadaki sıradan gezginlerle aynı. Bu yüzden çok göze çarpacağımı düşünmüyorum.
Şehrin her iki tarafında da, doğusunda ve batısında, giriş kapıları vardı. Kapı bekçilerine yaklaşırken, bu dünyadaki insanlarla ilk temasımı kurmak üzereydim.
Ah, bir bekçi beni fark etmiş gibi görünüyor.
“Yaa ~ .. Bir maceracı mısınız? Üzgünüm, ama bana lonca kartınızı veya kimlik belgelerinizi gösterebilir misiniz? ”(Bekçi)
“Eh, ben taşrada küçük bir köyden geliyorum. Kimlik belgem yok. ”(Kelvin)
Merufina’nın daha önce anlattığı şekilde, adamla bu şekilde anlaşmaya çalıştım. Bu dünyada kimlik belgelerine sahip olmayan çok sayıda insan vardı. Bu yüzden bunun gibi büyük şehirlerin kapılarında kimlik çıkarma işlemleri yapılırdı. Biraz paraya mal olsa da, Merufina'nın transfer edilmeden önce kendisine biraz verdiği için bir sorun yoktu. Sonuçta işinden vazgeçmesine rağmen, bu bir çocuğun bile yapabileceği bir görevdi. (TN: Kimlik çıkartma işlemini halletmesini kastediyor.)
“Daha önce de söylediğim gibi, gayretli bir insanım.” (Merufina)
Kimlik çıkartma işini bitirdikten sonra, bir sonraki hedefe yöneldim; Maceracılar Loncası.
~İlk başta şüpheliydim, ama şimdi bu fantastik dünyadan tamamen zevk alma motivasyonu ile doluyum. ~

TN: Evet yeni bir bölüm ile yine karşınızdayız. Bu sefer bir önceki bölümün sonunda kafamızda beliren “Ne yaptın hayvan herif Tanrıçayla ne ara sözleşme imzaladın!” sorusuna bir nebze cevap bulduk. Nasıl beklediğiniz gibi çıktı mı? Eh işte Ana karakter şansı deyip seriyi burada bitirelim diyor… muşum. Şaka bir yana daha yolumuz var. (Loncaya kadar :P)
Neyse soranlar olmuş, kısaca cevaplayayım. Mangası var bunun, aynı adla. 3 bölüm Türkçeye çevrildi. 4. Bölüm İngilizceye yeni çevrildi. 5. de raw halinde şuan. Mangası hoşuma gitmişti, özellikle de içindeki *****. Oops az daha spoiler veriyordum. İşte o bahsettiğim, bunu çevirmeme bir sebep oldu aslında. Neyse gevezeliğim tutmuş kusura bakmayın.
Ha unutmadan “___” Çift tırnak içinde olan yazılar konuşmalar, konuşanlar sonunda parantez içinde verilmiş. İtalik yazılar ise Kelvin’in iç konuşmaları. (Her Kelvin deyişimde Krebs geliyor aklıma, yazar sen ne adamsın ya).
Neyse şimdiden beğenileriniz için teşekkür ediyorum. Yeni bölümde görüşürüz arkadaşlar.


 Önceki Bölüm |             | Sonraki Bölüm