070-Kara Kurşun

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134


Bölüm 070 Kara Kurşun


Omega Slime’ı böyle tutmaya devam etsem bile, sonra ne yapacağım?
Düşünürken Babylon’un duvarından bakarken kuzeyde gördüğüm büyük siperleri olan yeri hatırladım.

Krallığın Ordusuna ulaşmak istiyorsam, üstlerine atlasam daha hızlı olurdu. Yeraltında yüzdüğünü hissedebildiğim Omega Slime bile oraya doğru gidiyordu.

Savunmasız kalan bedenini vurmak için iyi bir şanstı… Ve sonra… Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile düşüncelerimi böldü.

“Ne oldu?”
“Hayır, bir şey yok.”

Sadece bir örnek, ama yine de devam etmem gerekecek. Hâlâ derin düşüncelerdeyken Greed bana güldü.

“Fate… Kalp atış hızın yükseliyor.”
“Bir süredir koştuğum içindir. Dinlenmedim bile.”
“Fuh, o zaman iyi olacaksın sanırım.”

Kara Kılıç her zamanki gibi üstün ve yüceydi. En azından bu diyaloglar sayesinde biraz kafam dağıldı.
Çok geçmeden büyük siperler olan yer gözükmeye başladı. Gözlerimle yeraltındaki Omega Slime’ı izlerken adımlarımı ve tempomu hızlandırdım.

Havada Kara Kılıcı çektim ve yay şekline çevirdim.

“Greed! Statülerimin %20’si.”

Onayım üzerine, Greed statülerimi emmeye başladı. Vücudumda oluşan güç kaybına karşılık, yay öncekinden çok daha uğursuz bir hal aldı. Öncekinden daha kötü görünen yayı tuttum ve nişan aldım.

Buna ek olarak bazı şeyleri güvenceye almak için.
Değiştirilmiş yeteneğim [Sarmal Yüklü Atış]’ı etkinleştirdim. Bu yeni tekniğim ve Greed’in gizli şeklini ilk kez bir araya getirmem olacak, ama halledebileceğine eminim. O sözde üstün ve yüce, bu yüzden onu bir sınayalım.

Greed nadiren böyle yapardı, ama yaptığım ekleme yüzünden kızardı ki bu gerçekten umurumda değil.

Değiştirilmiş tekniğin delme gücü ile Omega Slime vücudunu tekrar ayırsa bile çekirdeğini vurabilmeliyim.
İşte bu yüzden, serbest bırakmadan önce Omega Slime’ı düzgün bir şekilde görmeliyim. Bir kerede sona erecek.

Büyü akışını görebilen gözümle, Slime’in siperleri yıkmak üzere olduğunu gördüm. Açığa çıkmasını ve serbest bırakmak için doğru zamanı bekledim.

Şimdi!!

Siperin duvarı boyunca kayaları eriterek ortaya çıktı. Omega Slime balina formundaydı.
Çekirdeği nişan aldım, daha sonra sınırına kadar güç yüklediğim büyülü oku bıraktım. Havada iken basacak bir yerim olmadığı için yayın geri tepmesiyle uçtum.

Ancak hedef doğruydu. Eğer nişan aldığım gibi giderse… Ancak.

“Kuh, bu zamanlama?”

Birisi Omega Slime’ı vurdu. Kafamın üzerinden gelen kara çizgiler doğruca Omega Slime’a gitmişti.
Üç taneydi. Ve çok büyük bir hıza sahiptiler. Eğer yarı açlık halinde olmama rağmen, hareketlerini zar zor takip edebildim. Sadece bıraktıkları siyah çizgileri görebildim.

Bir sonraki, ilkinden farklı olarak açık kırmızı renkliydi. Benim okumu pekiştirdiler.

Normalde benim saldırım Omega Slime’ın orada büyük bir delik açmak için yeterli güce sahipti, ama benden önce olanlar inanılmazdı. Omega Slime, çekirdeğini kaybetmesine rağmen hareket etmeye devam etti.  Böyle bir şeyin mümkün olduğunu düşünmek…


[Oburluk yeteneği etkinleştirildi.]

[Dayanıklılık +13360000, Fiziksel Güç +8760000, Büyü +11983000, Ruh +11248000, Çeviklik +5347000 Eklendi.]

[Aşındırma Büyüsü eklendi.]

İnorganik ses Omega Slime’ın ruhunu başarıyla yediğimi söyledi. Ama neden hâlâ hareket ediyor?
Şeklini kaybeden Omega Slime düzensizce titremeye başladı.

10 milyondan fazla statü kazanmıştım—Uzun bir süre sonra kaliteli bir ruh yemiş [Oburluk] becerisi harekete geçerek başımı uyuşturmaya başlamıştı. Omega Slime’ı yedikten sonra yarı açlık halim bitmişti. Bu yüzden bir süre tereddüt ettim.

Pekala, henüz kolayca yapabileceğim bir şey değil.

“Fate! Uzaklaş! Bu tehlikeli!”
“Biliyorum.”

Greed’in uyarısından sonra siperlerin kenarına indim. Uyarısına uyarak hemen geri zıpladım.

“Sonunda belirdi. Bu his… Benim gibi bir Ölümcül Günah silahı.”
“Eris’in dediği gibi bu adam bizim için tehlikeli mi?”
“Evet, şu ana kadar karşılaştıklarımızın en tehlikelisi.”

Kısa bir süre sonra yere indim. Ölümcül Günah silah kullanıcısı bana hiç saldırmaya çalışmadı. Onu radarım altında tuttuğum için avantajlıydım.
Ama durum böyle olsa bile, Omega Slime’a saldırırken bana saldırmak için eline bir fırsat geçmişti.
Bunu yapmaya cesaret edemediğini söyleme…?

“Geri döndüğünde anlayacaksın.”
“Doğru.”

Çevre her zamanki gibi harap olmuştu.
Siyahlı bir adam orada duruyordu. Tüm vücudu gizlenmişti. Ayrıca benim gibi kurukafa maskesi takıyordu. Garip bir şekilde, maskeyi gördüğümde yüz hatlarını tanımakta zorlandım.




“Bu benim maskemle aynı değil mi? Beni taklit ediyor…”

Adamın elinde kara bir kılıç vardı. Şekli Greed’den oldukça farklıydı. Bıçağından ayrı olarak üzerine yapılmış tüp gibi bir şey vardı.

Siyahlı adam bana bakarken hareketsiz kaldı. Greed aklımdan geçen soruyu yanıtladı.

“Adamın sahip olduğu silahın ismine Envy deniyor. Süngü gibi bir şekli var. Bu tüpten mermi atabilir. Ayrıca mermilerin izleme işlevi var.”
“Bu… Diğer bir değişle.”
“Kesinlikle. Hem uzak hem yakın mesafeli dövüşlerde kullanabilecek bir silah.”

Benimle dalga mı geçiyorsun? Böyle bir şey mümkün mü?
[Tanılama] yı kullandım, ama hiçbir şey göremedim. Bu adamın maskesinin altından güldüğünü hissedebiliyorum.
Belki de [Tanılama] becerisini nasıl geçersiz kılacağını biliyordu. Bu beceriyi bedenindeki büyü gücünü bir süreliğine patlatarak etkisiz hale getirebilirdiniz.

Bir süre daha birbirimize baktık. Adam geri çekilene kadar. Bazı sebeplerden dolayı, süngüsünü kınına koydu ve eğilip beni selamladı.

Ve sonra zemin titremeye başladı.
Bu… Olamaz.

Umarım beklediğim şey değildir. Ancak dışarı çıkan şey aslında daha fazlasıydı. 
Parçalanmış çekirdek bir, iki, üç yeni Omega Slime’a bölünmüştü… Ve sayıları artmaya devam ediyordu. Onarılmış çekirdeklerde, daha önce orda olmayan bir arma vardı.

Greed dilini şaklattı.

“Görünüşe göre ateş edilen mermi onun yeteneklerini geliştirme becerisine sahipti. Görünüşe göre, statülerini etkilemeden ayrı bir yapı oluşturmak için çekirdeğini bölebiliyor.”
“Bu kötü mü…?”
“Evet, yeni geliştirilmiş yeteneği ile sınırsız kere bölünebilir. Ama, bu… Fate ile kötü bir eşleşme.”

Olay bundan ibaret değildi. Hâlâ yeterince yememiştim.
Odaklanarak, bir kez daha oburluğun gücünü bir kez daha uyandırdım.
Geri selam vermek yerine Kara yayı çektim ve etrafa bakınan siyahlı adama büyülü bir ok atmaya karar verdim.

 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm