069-Dünyanın Görünmez İhlalcisi

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134


Bölüm 069 Dünyanın Görünmez İhlalcisi

.*[Dünyayı İhlal Eden]*.
Omega Slime - Seviye 440 (Ç.N. Rimuru-danna sen misin? :D)
Dayanıklılık: 13360000
Fiziksel Güç: 9760000
Büyü: 11983000
Ruh: 11248000
Çeviklik: 5347000
Beceriler: Aşındırma Büyüsü, Kuvvet Attırma.

Ne kadar büyürse o kadar iyidir. Sanırım bu beyanı kanıtlamaya çalışıyordu. Şeklini istediği her şeye çevirebilirdi. Şu anda bir balina benziyordu çünkü yeraltında “yüzmesini” kolaylaştırıyordu.

Seviyesi oldukça büyüktü. Buna ek olarak, statüleri 10 milyonun üzerindeydi.
Bir Kutsal Şövalye ile savaşmak gibi olacak. Ayrıca, ondan Taçlı bir canavara göre alışılmadık bir baskı hissediyordum.

Gökyüzünde uçarken Omega Slime’ın vücudu şişmeye başladı. Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile bağırarak,
“Şeytani Kalkana dönüş! Çabuk!” dedi.

Söylediği gibi hemen kalkan formuna geçtim ve tam o sırada Omega Slime vücudundan büyük miktarlarda sıvı fışkırttı. Yerçekimi sayesinde yağmur gibi yağdı.

Greed’in tavsiyesine uyarak, Kara Kalkanı geçici bir süreliğine şemsiye gibi kullandım. Yağmur o kadar sıkı yağıyordu ki toprağın şekli değişti.

“Oioi… Bu.”
Greed sayesinde kurtulmuştum. Şu an ki statülerimle bile, bu saldırıya dayanamazdım. Yağmur durduğu zaman, etrafımdaki toprak erimekten çamura dönmüştü.

“Bu güçlü bir asit. Daha en başından asidi kullandığını düşünürsek… Bu beklenmedik.”
“Bana önceden söyleyebilirdin.”
“Zaten bildiğini düşünmüştüm, slime'ların vücudunun neyden yapıldığı bilinen bir bilgidir.”
“Bu doğru… Ama bunu nasıl kullanacağını bilmiyordum. Ve böyle garip kokacağını da.”

Eriyen zemin korkunç kokuyordu. Bu çürük kokusu çok mide bulandırıcıydı.
Bu olabilir mi…? Kara Kalkanın boşluğundan, Omega Slime’in Aşındırma Büyüsünün üstünde [Tanılama] kullandım.

Aşındırma Büyüsü: Aşındırma özelliği fiziksel saldırılara eklenebilir. Dokunan herhangi bir şey çürür.

Ne acımasız bir yetenek. Belki de bu yeteneği vücudundan çıkardığı asitle beraber kullanmıştır. Bu zeminin neden böyle öngörülemez bir hale geldiğini açıklıyor.

Anladım… Omega Slime aynı kombinasyonu, toprağı ve kayaları eriterek yeraltında yüzmek için kullanıyordu.

Diğer deyişle yakın dövüş mümkün değildi. Kara Kılıç ve ya Tırpan ile onu kestiğimde, asidi üstüme sıçrarsa benden geriye çamur kalana kadar eririm.

“Baş belası bir canavar.”
“Sadece statülerinle yenemeyeceğin birçok düşman var. Buna ne dersin, bugün iyi bir ders aldın.”
“Ne kadar da yüce ve üstünsün sen öyle…”

Omega Slime alçalmaya başladığında gururlu Greed’i yay şekline çevirdim. Böyle bir şeye karşıyken, iyice temizlemelisiniz. Şimdi ne kullanmalıyım…

“Hadi hızlıca bitirelim bunu. Statülerimin %10’ununu al.”
“Oya? Saklamak istediğini sanıyordum? ”

Greed sinsice sırıtarak bunu söyledi. Sesi neredeyse namussuz bir tüccar gibi geliyordu.

“Kes sesini. Hadi acele et.”
“Neden sabırsızlandığını anlamıyorum. Peki, onları alacağım.”

Omega Slime’ın vücudu havada hareket ediyordu, bedenini benim konumuma göre ayarlamaya çalışıyordu. Beni devasa gövdesiyle ezmeye çalışıyordu. Vücudu tekrar asit sızdırmaya başlamıştı.

Bu yüzden sabırsız olmam doğaldı.

Greed statülerimi almaya başladı. Kaç kere tecrübe edersem edeyim bu iğrenç bir histi. Sanki vücudumdan güç çekiliyormuş gibiydi.

Greed tabi ki ne umursadığımı önemsemiyordu. Şekli vahşileşmeye başlamıştı.
Basit bir görünüşü olan yay şimdi daha uğursuz bir görünüme bürünerek daha da büyümüştü.

Bu ilk formun gizli dönüşümünü zaten çok iyi biliyordum. Kullanıcısı olarak buna alışmayacağım çünkü dönüşmesi için maliyetini ödemem gerekiyor.

Kararlı bir şekilde duruşumu aldım ve üstümdeki Omega Slime’a hedef aldım.

Kara alevler büyülü oka dolanıp döndü—Üzerine bir de alev niteliği ekledim. Bununla beraber saçılacak her asit damlasını yakabilmeliyim.

Yarı açlık durumunda olduğum için Omega Slime’in bedenindeki büyü akışını görebiliyordum. Açık olmak gerekirse, zayıf noktasını.

Onu vuracağım.
Büyülü ok kırmızı kıvılcımlar saçarken ışık parıltısına dönüştü ve Omega Slime’ın vücudunu deldi.
Parlayan bir patlamanın yanı sıra etrafı duman kapladı.

Belki de bu duman anında buharlaşan Omega Slime’ın bedeninden geliyordu.
Vurdumu biliyordum. Ancak…

“Başardık mı?”
“Evet, vurdu ama… Kasıtlı olarak vurulmuş gibi görünüyor.”
“Wahahahahahahah, sana zaten söylememiş miydim?”

Saldırı onu öldürseydi, yükselen statülerimi ve edindiğim yetenekleri açıklayan inorganik sesi duyardım. Ama duymadığım için, bu Omega Slime’ın hâlâ hayatta olduğu anlamına geliyordu.

Ama önce buradan uzaklaşalım. Yeri tekmeledim ve geri adım attım. Bir süre sonra, az önce bulunduğum yere devasa saydam mavi bir küre düştü. Aynı zamanda, toprağı eritti ve kocaman bir delik açtı.

“Chi... Yani böyle bir şey. ”
“Yani isabet almadan önce kendini böldü. Anladım, görünüşe göre ayrılan kısmını bir kalkan gibi kullandı. Ok gerçekten çarpmıştı. ”
“Yeraltına mı kaçtı?”
“Omega Slime’ın sadece 1 çekirdeği vardır. Ayrılan kısmı tarafından aldatılmadan sadece onu vurmalısın. ”
“Söylemesi kolay.”

Eğer daha önce olduğu gibi direkt çekirdeği vurmaya çalışırsam, yine vücudunu ayırabilir.
Bu durumda, her ikisini delecek bir saldırı ya da yeterince güçlü bir saldırı kullanmalıyım.

“Eğer gereken buysa %10’u unutun, en az %20 feda etmem gerekecek.”
“Fate’in kaderinde gerçekten fakirlik var. En garip şeylerde bile cimri.”
“Kapa çeneni.”

Omega Slime nereye gitti?
Zemindeki büyü akışını izleye çalıştım… Kahretsin.

“Nedenini bilmiyorum ama beni görmezden geldi ve batıya doğru gitmeye devam ediyor.”
“Umu, orda Krallık Ordusu var.”

Batıya doğru dönerken başımı salladım. Benden kaçmıyordu. Başından beri Krallık Ordusunu hedefliyordu.

Üstün zekalı olduğu söylenen bir Taçlı olsa da, neden böyle davranıyordu? Merak ediyordum… Savaşma şekli içgüdüsel veya sezgisel değildi. Sanki… İnsan gibi kokuyordu.

Greed’i kılıç formuna çevirdim ve kınına koydum.
Demek böyle.

Zıpladım ve yere inerken [Büyük Haç]’ı etkinleştirdim.
Bu noktada, Omega Slime vücudunu 3’e böldü.
Kutsal ışıkla arındırıldı.

“Bir sürpriz saldırı.”
“Evet, hadi ilgimizi kaybetmiş gibi yapıp doğrusunu hedefleyelim. Bu iğrenç kaltağın ustalığı kurnaz bir iblisten farklı değil.”
“Eris bunu daha önce de söylemişti. Dikkatsiz olma.”

Bu doğru. Ama devam edelim. O şey Krallık Ordusuna zıplarsa kötü olur. Baş belası Omega Slime peşinden [Büyük Haç]’ı periyodik olarak kullanarak batıya gittim.

 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm