053-Ucuz Kurtulmak

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Sono Mono Nochi Ni...

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Kylerxy & Redaktör: ggurcan



53. Bölüm: Ucuz Kurtulmak


Düşüncelerim kapının arkasındaki sözleri duyduğum zaman durdu. Ee... Kim geliyor... Kahraman-sama... Ayrıca... Onun partisi... Diğer bir deyişle... Hayır... Söyleme... Ariaaaaaaaaaaaaa! Awawawawawa! Neden buradalar? Ellerim titremeye başladı...
''Elden bir şey gelmez. Naminissa, detayları daha sonra sana anlatacağım. İyi onları buraya getir!''(Leria)
''Anladım''(Sarah)
Leria-san'ın izni ile birlikte, recepsiyonist Sarah-san'ın aceleyle koridorda koşuşunu duyabiliyordum.
Huh? Onları mı göreceksin? Bu odada? T-tehlikeli n-n-ne yapmalıyım...
''Naminissa ve arkadaşlarına ne demeli? Sizi başka bir odaya alayım mı? Görünüşe göre işleri çok uzun sürmeyecek''(Leria)
İ-işte bu!B-böyle yapalım!
''Hayır, kafaya takmıyorum. Kahraman-sama'nın kasıtlı olarak Leria'sama'yı görmeye gelmesi önemli bir konu gibi görünüyor. Onları rahatsız etmediğim sürece burada kalmak isterim''(Naminissa)
''Naminissa-'nın bakıcıları olarak biz de burada kalacağız''(Orlando)
''Tamam. Peki, Eğer olmaz ise, sizin bekleyeceğiniz bir oda hazırlatacağım''(Leria)
Neden? Hemen gidelim! Aaaa----!Bu son!
Kafam kıpır kıpırken herkes bunu fark etti ve garip yüzlerle bana baktı. Şuanda sakinleşmem imkansız. Bunun devam etmesine izin veremem, yalnız diğer odaya mı gitmeliyim?
Leria-san'a sormadan önce, acımasızca kapı çalma sesi bana geldi.
''Sarah. Kahraman-sama ve partisini getirdim''(Sarah)
Te-Te-Te-Te-Tehlikeliiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Aceleyle odanın etrafına baktım. Meru'yu Naminissa'ya bıraktım ve Leria-san'ın çalışma masasının karanlığında saklandım. Herkes beni adı davranışıma dalgın dalgın baktı. Daha sonra Sarah-san tekrar kapının diğer tarafından seslendi.
''Umm? Lonca Başkanı?''(Sarah)
''Ah... Üzgünüm! Gelebilirsiniz!''(Leria)
''Lütfen affedin''(Sarah)
Kapının açılma sesini duydum. Bedenim titremeye başladığından, sıkıca tutunuyordum. Ama yine de durduramadım. Yakında biteceğini umarak gözlerimi kapadım. Hiçbir şey duymak istemiyordum bu yüzden kulaklarımı ellerimle kapadım. Ama yine de onların konuşmaları kulaklarıma ulaşıyordu.
''Hoş geldin. Lütfen oturun''(Leria)
''Affedersiniz... Naminissa-sama, uzun zaman oldu''(Luther)
''Evet, güneyin kahramanı, Luther-sama sağlıklı görünüyor. Aria-sama da, görüşmeyeli uzun zaman oldu ama biraz bitkin görünüyorsunuz?''(Naminissa)
''Söyleyebiliyor musunuz Naminissa-sama? Şey, birçok olay oldu ama şuan için iyiyim. Şimdilik bunu bırakalım''(Aria)
Gulp! Tabii o burada...uuu...
''Doğru. Peki, beni ziyaret etmenizin sebebi nedir?''(Leria)
''Bundan önce kim? Bunu duyan sadece güvenilir insanlar istiyorum''(Luther)
''O Orlando. Şuan da benim korumam, bir acemi şovalye. Sorun yok''(Naminissa)
''Anlıyorum. Şüphelendiğim için özür dilerim''(Luther)
''Hayır, ilk kez tanıştığınızdan bu doğal. Kafana takma ve lütfen başını kaldır''(Orlando)
''Teşekkür ederim... O zaman ana konu hakkında konuşalım. Aslında, loncanın kimliğini araştırmasını istediğim bir kişi var''(Luther)
''Hou... Bu kişi şahsen istemen gerekecek kadar tehlikeli birisi mi?''(Leria)
''... Bu duruma bağlı olabilir''(Leria)
''Hmm? Ne belirsiz bir cevap''(Leria)
''Şeytan Kralı yenmek için yaptığımız zafer kutlamasından sonra, birçok tehlikeli lanet aracı ve birçok yerde çok sayıda canavar oluşu olduğundan dünyayı dolaşıyoruz. Ancak, her zaman böyle bir şeyin olduğu yerde belli bir kişinin hikayesi var''(Luther)
''Hou-''(Leria)
''Kapüşondan dolayı yüzünü göremiyorum. Ama siyah kıyafetler giyen bir tüccar olduğunu söyledi, tüm bildiğimiz bu''(Luther)
''Anlıyorum... Başka bir deyişle, loncanın işbirliği ile bu söz konusu olan tüccarı bulmasını mı istiyorsun?''(Leria)
''Evet, yardım edebilir misiniz?''(Luther)
''Sorun yok... Tehlikeli olabilecek bir adamın özgürce dolanmasına izin veremem. Lonca o tüccarı arayacak''(Leria)
''Çok teşekkür ederim''(Luther)
''Soruşturma sonuçlarını nereye gönderebilirim?''(Leria)
''Güneye doğru ilerleyeceğiz ve Aria'nın evi olan Isuca Krallığı İmparatorluk başkentinde mola vereceğiz. Raporları oradaki loncaya gönderebilirsin''(Luther)
''Anladım. Peki, benden iyi haberleri bekleyin''(Leria)
''Peki. Bu tüccarın hala gerçekten tehlikeli olup olmadığa karar veremedik. Öyleyse, ayrılma zamanımız geldi''(Luther)
Harika lütfen hemen ayrıl. Vücudum garipleşiyor ve titriyor... Uzuvlarım çoktan gücünü kaybetti.
''Umarım birbirimizi tekrar sağlıklı görürüz''(Naminissa)
''Evet, lütfen kendinize iyi bakın''(Luther)
''Tekrar görüşmek üzere, Aria. Umarım bir daha ki sefere sakince konuşabiliriz''(Naminissa)
''Evet, bu doğru... Umm Leria-san...''(Aria)
''Hmm? Sorun ne Aria?''(Leria)
''Aslında... Hayır, bir şey yok. Dikkatlice düşünürsek onun bir maceracı olmasının imkanı yok... Tekrar görüşmek üzere, Naminissa. Bir dahaki sefere sakince konuşalım bu bir söz tamam mı?''(Aria)
''Evet, dört gözle bekliyorum''(Naminissa)
*batan*(kapı kapanma sesi)
''Çoktan gittiler-''(Leria)
Leria-san'ın sesi ile derin bir nefes aldım. Az önce bir süre boyunca nefes almayı unuttuğumu fark ettim. Yerime çöktüm ve yavaşça bilincim beni terk etti.
Leria






 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm