068-Değişim Gücü

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 068 Değişim Gücü


Bir süre sonra, nihayet güneyden gelen canavar ordusu ile Kraliyet Ordusu temasa geçti.

Canavarların çoğunluğu yeşil derili Orklardan oluşuyordu. Yine aralarında unvanı olan birkaç canavar vardı. Fakat Roxy bir yana, savaşa katılan başka Kutsal Şövalyelerde vardı, bu yüzden müdahale etmem gerekmeyeceğini sanmıyorum.

[Oburluk] yeteneği hiçbir tepki vermedi. Dolayısıyla şu anda bu savaş alanında ciddi bir tehdit yoktu.

Rahatlama hissiyle, duvarın üstünden Roxy’nin hareketlerini izledim, sonra Greed beni doğudan yaklaşan düşman belirtisine karşı uyardı.

“Krallık Ordusu ve Ölüm Alayının savaştığı yere doğru hızla bir şey yaklaşıyor.”
“Ama orada hiçbir şey yok…”

Greed’in söylediği yere baktığımda, engin bir boşluktan başka bir şey yoktu. Sanırım göremiyorum.

“Güçlü mü?”
“Evet, öyle.”
“Sanırım bu durumda, bazı ölümler kaçınılmaz olacak.”

Onu göremiyorsam, aramam gerekiyor.
Eğer gerçekten güçlüyse, bundan fazlası olmalıydı.
Eğer Makine Meleği'nin bariyeri gibiyse gitmekten başka çarem yok.

“Dikkatsiz olma demiştim ama sanırım beni dinlemeyeceksin.”
“Daha alışamadın mı? Hadi başlayalım.”

Derin bir nefes aldım ve sakinleşip kararımı verdim. Görmez olsa bile, yine de onu yiyeceğim… [Oburluk] yeteneğimi zorla uyandırmak için öldürme niyeti ile ilerledim.

Sol gözüm yanıyordu. Bu [Oburluk] yeteneğimi başarıyla uyandırdığıma ve yarı açlık durumuna geçtiğimin bir işaretiydi.

“Öncekinden daha iyi başa çıkıyormuşsun gibi görünüyor.”
“Greed’in bana verdiği eğitim sayesinde.”
“Fuhn, ben olmasan bu kadar dayanabileceğinden emin değilim.”

Bu durumda bile aklım dingindi, bu iyi olmalı.
Önceki gibi kısa bir savaş olduğu sürece sıkıntı olmayacak.

Şimdi büyü akışını görebildiğim için doğuya doğru baktım.

“Bu…”

Dünyanın içindeki büyük bir şeydi… Yer altında yüzüyordu. Sert zeminde değil de suda yüzüyormuş gibi zarif bir şekilde hareket ediyordu.
[Tanılama] yeteneğimi kullanmak istedim ama menzil dışındaydı.
Daha fazlası gelip gelmediğini anlamak için etrafına baktım. Ama görünüşe göre tekti.

Odağımı yeraltı canavarına yönelttim. Devam ederse, Kraliyet Ordusunun altına ulaşacaktı. Savaşın ortasında onu algılayabilirler miydi? Yapamazlardı. Onları bilgilendirsem bile, hamle yapacak zamanları olmayacaktı. Ölüm onlar bir şey yapamadan ayaklarının altına gelecekti.
Ve kocamandı, kesinlikle Kraliyet Ordusunda büyük zararlara neden olacaktı.

“Bu olmadan önce durdurmalıyım.”
“Başlangıçta çok hevesliydin. Savaşta çok fazla tüketmemelisin.”

Kesinlikle, sıcaklık ve baskı olağandışıydı, normal savaşlardan tamamen farklıydı.
Ama Greed’in dediği gibi savaşta tüketmek çok iyi olmazdı. En kötü senaryo da, [Oburluk] becerisi üzerindeki kontrolümü kaybedebilirdim.

“Hadi “onu” kullanalım.”
“Ho… Yani “onu” denemek istiyorsun öyle mi? Çok iyi.”
Yeraltında saklanan o canavara saldırmak için Kara yayın gizli yeteneğini kullanmam zorudaydım--- Ancak statülerimin %10’ununu alacaktı.
Elimden geldiğince statülerimi korumak istiyordum. Bu nedenle alternatif bir teknik yarattık. Ve onu kullanabilmek için yarı açlık durumunda olmam gerekiyordu.
Bu fikir aklıma Hausen’de Aaron ile beraber savaşırken gelmişti. O sırada, [Oburluk] yeteneğinin sayesinden Aaron seviye sınırını aşmıştı.

Bu fenomeni kendi yeteneğim içinde kullanabileceğimi düşündüm. Mesela Okçuluk yeteneği gibi Bir saldırı becerisini [Oburluk] ile etkilemek. Daha sonra Greed’in onu büyülü okun içine aşılamasına izin vererek, yeteneği değişime uğratmak.

Bunun gibi… [Yüklü Atışın] değişmiş hali olan…. [Sarmal Yüklü Atış]’ı yaratıldı.

Yüklü atış, yayın menzilini ikiye çıkaran bir yetenekti. [Sarmal Yüklü Atış] ile biriktirilen büyü gücü daha da arttırılabilirdi ve buna ek olarak delme gücüde çarpıcı biçimde artıyordu.

“Yani normalde kullanamadığın bir beceriyi benim ile kullanabilir kılmak için zorla değiştiriyorsun böylece gücünü ve etkinliğini arttırıyorsun… Bu kulağa ilginç geliyor.”
“Sonuçta her zaman Greed’in verimsiz ekonomisine ve makul olmayan maliyetlerine güvenemem.”
“Bunu söylemek zorundaydın, değil mi?”

Sadece konuşmadan ibaret olmadığı göstereyim. Gözüm kırmızıya döndüğü için, yeraltındaki düşmanın pozisyonunu sanki benim avcumda yüzüyormuş gibi saptayabilirdim. Nişan aldım ve büyü gücümü verdim. Kara yayının rengine benzer renkte bir şimşek şekillenmeye başladı.
Hâlâ yeterli değil. Kara yayın içine daha fazla büyü gücü aktardım.
Cızırtı sesleri çıkmaya başladı ve yayı tuttuğum elim uyuşmaya başladı. Neredeyse… Oldu.

Görüş alanımın dışına çıkmadan önce.
Büyülü okumu serbest bıraktım!

Defalarca ses bariyerini kırdı havayı kesti ve arkasından siyah bir çizgi bırakarak doğuya doğru gitti. Sonra hiç hız kaybetmeden toprağın içine girdi ve kayboldu. (Ç.N. Yazar ya da ing çeviren arkadaş defalarca kez ses bariyerini kırmak nasıl oluyor? Veya bilen okuyucu bir arkadaş varsa yazsın yoruma.)

Bir süre sonra zemin titredi. Tam bittiğini düşündüğümde, okun deldiği yer yükseldi. Onu da volkanik bir patlama izledi.
Ve saçılan toprakların arasında yarı saydam mavi bir balina ortaya çıktı.

“Bunu gördün mü? Onu dışarı çıkardım.”
“Hahahaa, Bugünün ziyafeti!”
“Bu doğru, normal balıkçılık noktalarında asla böyle bir şey yakalayamazsın.”

Henüz onu öldürememiştim. Toprağın içine geri dönmeden önce onu durdurmak zorundaydım. Dış duvarlardan atladım, sonra doğuya doğru sıçrayabilmek için hemen yüzeyi tekmeledim. İnişin ortasında, yanlışlıkla güldüm. Sonra Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile sordu.

“Ne oldu? Aniden kıkırdamaya başladın.”
“Hiçbir şey… Sadece eskiden böyle yüksek bir atlayıp hayatta kalabileceğimi asla düşünemezdim.”
“Böyle şeylere alışmazsan, beni utandıracaksın. Sanırım şu an senin için önemli bir an.”
“Bunu zaten biliyorum.”

Gücümü ve çevikliğimi göstererek, atladım ve iniş yapar yapmaz koşmaya başladım.
Yarı saydam balina hâlâ havada süzülüyordu. (Ç.N. havada yüzen balina deyince aklıma Re:zero geldi.)
Aramızda yaklaşık 500m vardı, bu yüzden bir düzüne adım atacaktım. Kara Yayı daha sıkı kavrarken acele ettim.

İyi, şimdi menzilime girdi. Gökyüzüne bakarken, [Tanılama] yı etkinleştirdim.

“Şimdi gerçekte ne olacağını göreceğiz.”

Önümdeki ekrana bakarken yüzümdeki şaşkınlığı saklayamıyordum. Bu ne tür bir düşman….
Buna karşılı, Greed
“Bu Gallia’da alışılageldik bir şey.” dedi.
“Gerçekten…”

Eğer düzgün bir ünvanı olan Taçlı ise bunu anlayabilirim. Ama açıkça ondan daha iyi. Gallia topraklarında çok fazla yiyecek olduğu için mi bu kadar büyüdü? Şimdiye kadar dövüştüğüm canavarlar bunun yanında sevimli kalıyordu.
Hadi beklenmeyen düşmanın statülerini bir kere daha teyit edelim.

 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm