063-Masum Ruh

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 063 Masum Ruh

“Benim adım Jade Stratos. Erm... Bağımsız bir ekipman ustasıyım. Aslında sadece 3 ay oldu.”



Anladım. Sanırım Jade’in demek istediğini anlıyorum…



“Diğer bir değişle henüz ekipman satamadığın için, reklamını yapmamı istiyorsun.”

“Evet, iddiaya girerim çok ikna edici olur. Giysilerinize göre yargılarsam, siz güçlü bir savaşçısınız. Buna ne dersiniz? İndirim karşılığında sadece bunu ekipmanlarınıza eklemenizi istiyorum. ”



Jade, arka çekmeceden üzerinde “Stratos Ekipman Dükkanı” yazan bir amblem çıkardı. Giysilerin üzerine diktiğinde, insanlara nereden aldığımı gösterebilirdim.



“Ama benim iyi olacağımdan emin misin? Ya ben beklediğin türde bir savaşçı değilsem? Eğer kötü bir şey yaparsam bu dükkanın itibarına zarar gelmez mi?”



Örnek vermek gerekirse, Kutsal Şövalyelerle bir anlaşmazlığa düşüp Krallık ile Tenryu arasındaki mücadeleye dahil olursam ve daha bir çok kötü şey kafamda belirdi.

Jade eğleniyormuş gibi göründü ve



“Haha, neden bu kadar endişelisin? Savaşçılar bir tür dosttur. Bu tür şeyler iyi. Şu anı yaşa, tepkileri daha sonra düşünürsün. Kibirli ve kaba. Savaşçılar böyledir. Bu bir süre sonra ölecek biriyle iş yapmak gibi bir şey.”

“Bu benzer mi?!”



Bunun üstüne, burnunu kaşırken,



“Ee, sadece ünlü olmak istiyorum. Öncelikle Babylon’da. Sonra tüm krallıkta. Bunu sadece en iyi ekipmanı üreterek elde etmek imkansız. Onları savaşta donanacak aynı derecede bir savaşçıya ihtiyacım var… İstediğim şey bu. 

“…Anladım. Ne de olsa reddetmem için hiçbir sebep yok. Hadi birlikte çalışalım.”

“Evet, aynı şekilde. Lütfen resmiyeti bırak, artık ortağız.”

“Doğru. Bu durumda öyle yapacağım.”



Jade elimi sıktı. Bununla özel sözleşmemiz resmiyete kavuştu. Bundan böyle, Jade’in elindeki zırhı giyeceğim. Greed’den başka silah kullanamazdım. Sadece zırh. Öncelikle siyah gömleği bedenime göre ayarlayacağız. Bir süre sonra, Jade elinde kıyafetle tekrar belirdi.



“Üzerinde birkaç ekleme yapmaya karar verdim. Ne düşünüyorsun?”

“Bu… İyi görünüyor.”



Siyah gömleğin astarlarını kırmızı kumaşla dikmişti.



“Kırmızılıkları sadece gömleği katladığında görebilirsin. Bu gizli bir özellik. Lütfen hemen giymeyi dene.”

“Eh, o zaman.”



İnanılmaz… Bu kadar kısa süre bedenime uydurmuştu. Rahatlıkla uyuyordu. Giyerken hareket etmek çok kolaydı. Bu kişi… O gerçekten işinin erbabı. Benimle tanışmamış olsa bile gelecekte kesinlikle ünlü bir zanaatkar olacaktır.

Krallıkta alabileceklerimden kalite olarak oldukça farklıydı.



“Nasıl hissettiriyor?”

“Tüm beklentilerimi aşıyor. Onu giydiğim için sanki gücüm arttı.”

“Beni çok övünce kendimi rahatsız hissettim. Botları da değiştirmeye ne dersin?”

“Lütfen.”



Botlara ek olarak, bir kemer ve yüksükte aldım ve bunların hepsi 80 altının içine dahildi. Üstümü değiştirmeyi bitirdi ve dükkandaki boy aynasında görünüşümü kontrol ettim.

Eğer söylemem gerekiyorsa, İyi görünüyor. İlk bakışta saf siyah olmasına rağmen, astarlardaki kırmızılıklar görülebiliyordu ve iyi bir detaydı.





Gelecek sefer Roxy ile buluştuğumda bir sıkıntı olmaz gibi görünüyordu. Böyle düşünürken, Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile söylendi.

“Terzi seni gerçek bir adam yapmış.”
“Sen… Bunu bir daha söylemeye nasıl cüret edersin!”

Krallıkta'da yeni şeyler aldığımda da aynı şeyi söylemişti… Beni biraz övebilir misin?
Jade bu etkileşimden dolayı meraklanmış gibi görünüyordu. Alışkanlıktan, Greed ile konuşmaya başlamıştım. Başkasının gözünde, Kara Kılıcı ile konuşan garip bir adama benziyordum. Büyük bir  anlaşma yaptıktan sonra böyle büyük bir pot kırmam yanlış oldu. Alnımdan terler akarken,

“Fate, silahını gerçekten önemsiyor, değil mi? Bende yaptığım zırhlar ve silahlarla konuşurum. Aynı senin yaptığın gibi. İnsanlar bu yüzden bana garipmiş gibi davranıyorlar.”
 
Bu benden daha garip. Ama her nasılsa, aynı kategoriye dahil edilmiştim.
Greed ile konuşmamı açıklamak için yeteneklerimi ifşa etmeliydim, bu yüzden bunu açık alanda yapmayı bırakmalıydım.

Beni kibar biri olarak gören Jade, çeşitli silahlar hakkında konuşmaya başladı. Sonra Greed’e baktı.

“Kının oldukça yıpranmış gözüküyor. Daha iyi bir tane yapmama ne dersin?”

Şimdi ne yapmalıyım? Eğer Greed’in isteğine öncelik vermezsem, daha sonra kesinlikle beni rahatsız edecek. Gizlice sorduğumda, denemekte fayda olduğunu söyledi. Görünüşe göre Greed, Jade’in yeteneklerini kabul ediyordu.

“O zaman, seni rahatsız edeceğim.”
“Gerçekten mi?! O zaman, Kara Kılıcını incelememe izin ver.”
“Evet, buyur.”

Greed’i kınından çektim ve Jade’e gösterdim. Buna karşılık olarak, Jade’in yüzü sertleşti ve ağzı açık kaldı.

“Oi, iyi misin?”

Jade kendine gelene kadar salladım. Greed’e onu yemek istiyormuş gibi baktı ve sonra sakinleşti.

“Ne… Ne kadar da mükemmel bir silah böyle. Daha önce hiç böyle bir tek el kılıcı görememiştim… İnanılmaz.”

Greed bunları duyunca çok mutlu oldu. Kendisini düzenli olarak öven bu arkadaş, şimdi daha da övünüyordu ve beni rahatsız ediyordu.

“Bunu duydun mu, Fate! Bu arkadaş bile anladı. Tanrısal auramı ne kadar saklamaya çalışsam da, yinede dışarı taşıyor!! Hahaha, bana biraz daha tap.”

Yosh, daha iyi hissettiriyor, kının rengine karar verdim. Altın rengi olmasını istemiyordum, bu yüzden ekipmanıma uyması için siyah olacak. Ancak siyah olmasına karar verirsem, Greed bu konuda başımın etini yiyecek. Şimdi bile, Greed eski kınından pek hoşlanmıyordu.
Sanırım isteğine biraz cevap vermeliyim.

“Kın genel olarak siyah olacak ama biraz süsleyebilir misin acaba?”
“Siyah olacak. Ne tür bir süsleme istiyorsun?”
“Altın süsleme. Sadece birazcık.”
“Anladım… Bu iş bende. Kara Kılıcın için yeni parlak bir kın yapacağım. Ancak bu sadece bir iş. Kılıcınla eşleşen bir kın yapmak pahalıya mal olacak. Bunda bir sıkıntı var mı?”

Ekipmanları alırken Jade, masrafını düşünmemişti bile. Ama kının işçiliği hakkında böyle söylemişti. Sertçe yutkundum ve endişelenerek sordum,

“Ne kadara.. mal olacak?”
“En iyimser tahminim, en az 500 altına mal olacağı yönünde.”

Öksürdüm. Ne…. Neden Greed’in kınının fiyatı benim tüm ekipmanımın 6 katı! Alamazdım.
Greed, gönülsüzce bana,

“Al onu. İyi harcanan bir 500 altın olacak. Jade beni anlıyormuş gibi görünüyor, iyi bir şeyler yapacaktır. Tutarı değerlendirdiğinde, bu kabul edilebilir bir fiyat.”

Greed çoktan almaya karar vermişti bile. Şimdi onu reddetmek bana sıkıntı çıkaracaktı.
Sadece 23 altınım kalmıştı. Konaklama bedelini düşündüğümde, 3 altın ayırmam gerekecek.
Haaa… Uzunca iç çektim.

“Taksit kabul ediyor musun? Şu anda, sadece 20 altınım var…”
“Tabii ki. Kalan 480 altını geçici olarak ben vereceğim. Acaba bir hafta içinde bana geri ödeyebilir misin? ”

Pazarlık sonuçlandığında, Jade Greed’in ölçülerini almaya başladı. Sürekli iç çekerek ve sızlanarak çalışıyordu.

“Bitti, gerekli bilgileri topladım. Lütfen bir hafta sonra geri gel! Şimdiye kadar üretilmiş en iyi şeyi yapacağım.”
“Evet, dört gözle bekliyorum. Benim de bu arada, özenle para kazanmam lazım.”

Jade’in dükkanından çıktım, kurukafa maskemi düzeltirken gökyüzüne baktım. Çoktan gece olmuştu. Ben fark edemeden zaman geçmişti.
Şimdi, ne yapmalıyım? Cüzdanım suyunu çekmişti. Acaba şu anda hana dönmem iyi olacak mıydı?

Bir gecelik kalış ücreti 50 gümüş olduğu için sorun olmamalıydı. Akşam yemeğinde de fazladan para harcamayacağım bir şeyler yemeyi düşünebilirim. Sahibe bir şeyler önerme konusunda gerçekten iyi, bu yüzden dikkat etmeliyim.
 Dün alkolden dolayı bir kaza yaşanmıştı zaten.

Ayrıca biraz gece avcılığı da yapabilirdim. Krallıktayken zaten geceleri avlanırdım. [Gece Görüş] yeteneğiyle, ay ışığı olmayan bir gecede bile avlanabiliyorum.

Her neyse, hadi hana geri dönelim. Ana caddeyi takip ederek ticari bölgeden yerleşim bölgesine geçtim. Ara sıra, neşeli bir şekilde omuz omuza yürüyen bazı savaşçılara rastladım. Görünüşe göre iyi bir hasat geçirmişlerdi.
Yarın yeni ekipmanlarımla iyi gideceğini düşünüyordum.

Kaldığım eski tuğlalı hana vardım ve girdim.

“Tekrar hoş geldin! Şuna bakar mısınız.”

Sahibe beni neşeli bir sesle karşıladı. Bir erkek gibi gülümserken yukarıdan aşağı kadar beni süzdü. Sonra hafifçe omzuma vurdu.

“Bunlar oldukça iyi ekipmanlar. Çok pahalı olmalılar değil mi?”
“Dediğin gibi. Babylon’daki fiyatlandırma beni oldukça şaşırttı.”
“Ama hepsini bir kerede aldın. Sen gerçek bir savaşçısın değil mi?”
“Hâlâ gidecek çok yolum var, lütfen çok üzerime gelmeyin.”

Sahibe bunu duyunca gülümsedi.

“Açsın değil mi? Hadi akşam yemeği yiyelim. Kızım seninle yemek yemek için can atıyordu.”
“Bugün, dünkü gibi yemeyeceğim.”
“Tabii ki, bunu yüksek sesle söylemene gerek yok.”

Yemek odasına çekilmiştim. İki kızı da oradaydı, sanki benim gelmemi bekliyorlarmış gibi. Masada çok fazla *sake vardı… Dün içtiğim pahalı likörden iz yoktu. Kalan 3 altınımda böyle rüzgar misali gitmişti.

“Şimdi işimize dönelim.”
“Lütfen bana karşı nazik olun.”

Sonuç olarak... Altınlarım kaybolmuştu. İyi! Yarın çok fazla canavar avlayacağım. Odama geri döndüm, yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım. Çok fazla içmiştim… Huzurlu uykuya geçene kadar tavanın döndüğünü hissetmiştim.
=====

Bilmediğim bir dünyada tek başıma duruyordum. Baktığım her yer beyazdı.
Ne kadar yürüdüysem de manzara değişmedi. Daha saçma olanı, ufku göremiyordum. Bu dünyada beyazdan başka bir şey yoktu. Gölgem bile yoktu.

Burasıda… Neresi? Neden buradayım?!
Etrafa bakınırken aniden… Önümden saf beyaz bir kız belirdi.
Kız kırmızısı gözleriyle gülümseyerek bana bakıyordu.

“Sonunda bağlandık…”

Onu tanıdım.
Evet... Bu doğru. Myne ile birlikte savaştığım Makine Meleği Haniel’in çekirdeği olan kızdı.

“O zaman sen.”

Bana bir şeyler anlatmaya çalışıyordu ama gittikçe artan gürültü yüzünden onu duyamıyordum.
Yine de önemli bir şeyler söylüyormuş gibi geldi.
Umutsuzca dinlemeye çalıştım. Ama böyle yapmaya çalışırken, birden etrafımdaki dünya karardı.
Ona yaklaşmaya çalıştım---.
Ama bu olmadan önce, dünya ışığını kaybetti ve uçuruma düştüm.

“Uaaaaaaaaaaaa...”

Üzgün bir yüzle bana bakıyordu.
Karanlık uçuruma düşmeye devam ederken—
Daha sonra gördüğüm tek şey, insan ve canavarların birbirleriyle mücadele edip acı çektiği ateşler içerisindeki kırmızı bir dünyaydı. Burasını tarif eden tek kelime, Cehennemdi. (faen.)
=====

”Hufff huff huff huff…..”

Vücudum her yanı ter basmış şekilde uyandım. İyi bir his değildi.
Buda neydi? Bu… Bu sadece gerçekçi olduğu kadar garip ama hafızama net bir şekilde kazınan bir rüyaydı. Rüyanın anlamı çok fazlaydı ve uçurumdan düşerken çok ümitsiz hissettim.

Belki de, Makine Meleği Haniel’i yendiğim içindi. Bu rüyayı o kızı öldürdüğüm için suçluluktan görmüştüm. Şimdi, bunu düşününce, o… Bana ne anlatmaya çalışıyordu? Onun üzgün yüzünü gördüğümde, merak ettim.



Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm