057-Şehvet Muhafızı

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 057 Şehvet Muhafızı

Dükkan boştu; içeride kimse yoktu. Sadece ben ve Eris. Yuvarlak bir masayı çevreleyen 20 sandalyeden ikisine oturduk... Eris gülümseyerek yeşim rengi gözlerini bana odakladı.

“Eee… Bu barın sahibi misin?”
“Hayır, sadece burada yarı zamanlı bir çalışanım. Sahibi stok yapması gerektiği için bu barı açtı. Bu arada, 40 yaşında ve bakire, şu anda bile bir eş arıyor…”
“Bu tür bir bilgiye ihtiyacım yok. Her neyse, niye beni bekliyordun?”

Eris’in neden beni beklediği öğrenmek için davetini kabul etmiştim. Barın sahibi hakkında konuşmak için değil.
Cevap beklediği görünce, Eris mavi saçını kulağının arkasına koydu ve oturduğu yerden kalktı.

“Acele etme. Sonunda seninle görüşebildim. Bu kutlamaya değer.”

Tezgaha yürüdü ve dediği gibi raftan iki tane bardak çıkardı. Daha sonra kadehlere şarap döktü. Etikete baktım ve aşina olduğum ucuz marka olmadığını fark ettim. Sanırım pahalı bir markaydı.
Elinde iki bardak kırmızı şarapla döndü.

“Şimdi lütfen. Bu şişeyi bu gün için sakladım. Sadece senin için. Belki de zevkine göre çok yaşlı ama lütfen bu seferlik bana eşlik et.”
“…Teşekkür ederim.”

Üzülmüş yüzüne bakarak, bu şarabın Eris için unutulmaz bir şey olduğunu anladım. Benim için böyle bir zahmete girmek… Bu da neyin nesiydi? Bu tek taraflı duruma şaşırmıştım.
Ama Eris’in isteği üzerine, kırmızı şaraptan bir yudum aldım ve sonra bardağı düşürdüm. Gerçekten de, oldukça eski bir şaraptı ve oldukça lezzetliydi.

Eris benim şarabı içtiği görünce çok memnun oldu.

“İyi bir içki, değil mi? Tekrar doldurayım mı?”

Kafamı salladım. Her şeyden önce bunun için gelmemiştim.

“Sabırsızsın değil mi? Tamam, bu iyi. Aslında [Oburluk] becerisini Krallıkta ilk kez uyandırdığın zaman seninle iletişime geçmeyi planlıyordum. Ancak şansımı kaybettim. Sana ulaşamadan önce, zaten Roxy Heart’ı takip etmek için Krallıktan ayrılmıştın.”
“O kadar eskiden mi?”
“Evet, tabii ki. Oh, sana söylemeyi unuttum, ben [Şehvet] Ölümcül Günah yeteneğinin sahibiyim ve ayrıca krallığın muhafızıyım. Buradaki Greed dahil ikinizi de tanıyorum. Greed’i ticaret bölgesindeki o bitpazarına koyan bendim ve tabii ki Fate ile karşılaştı. Yani olmasına izin verdim.”

[Zihin Okuma] aracılığı ile Greed’in diliyle ses çıkardığını duyabiliyordum. Muhtemelen böyle Eris’in elinde oynatılma hissinden hoşlanmıyordu.

“Greed’in bir tanıdığın mısınız?”
“Korkarım ki değil. Ben ikinci nesilim, bu yüzden ilk nesil hakkında pek bir şey bilmiyorum. Bu arada, Babylon’a kadar seninle seyahat eden kız ilk nesil Öfkeydi. Basitçe söylemek gerekirse, Myne ve ben pek iyi geçinemedik. Bak, göğüslerim ondan daha büyük değil mi? Bundan hoşlanmıyordu.”

Eris böyle söylese bile, bu doğru olduğu anlamına gelmiyordu. Myne kendine çok benzeyen insanlardan hoşlanmıyordu. Bunun dışında bu birinci nesil ikinci nesil mevzusunu…bilmeden önce, Eris göğsüme dokunmak için yaklaştı.

Che. Yaptığı her şey benim pis düşüncelerimi parlatıyordu, bu yüzden düzgün düşünemiyordum. Ne… Başkalarını ona hayran olmaya zorlayan aura bu muydu?
Direnmek için yüzümü çektiğimde,

“Ah, benim hatam. Bu [Şehvet] yeteneğimin kötü bir etkisi. Mest etme gücü zaman zaman keyfi olarak dışarı sızıyor. Bundan etkilenen kişi yaşı ne olura olsun, beni sevmekten kendini alı koyamaz. Fate’in [Oburluk] yeteneği ile karşılaştırırsak, açlık hissettiği zamanla aynıdır.”

Eris buna pek aldırış etmiyormuş gibi görünüyordu, gülüyordu.
[Oburluk] yeteneği yüzünden sadece canavarları öldürmek için zorlanmıyor aynı zamanda kendimi kaybetmemek için odağımı korumam gerekiyordu… Öte yandan, Eris’in yeteneği benimki gibi bir handikaba sahip değildi. Muhtemelen…
Eris’i kıskanan saçma bir bakış attım.

“Şimdi bana böyle saçma bir yüz yapma. Ben burada ve orada mücadele ediyorum. Ah, doğru, Myne’ın bahsettiklerini şimdi hatırladım. Siz ikiniz geçen gün Chimera Meleği Haniel’i yendiniz. Bu 7 tip arasındaki en belalı olanı olduğu için gerçekten müteşekkirim.”
“7 tip?”
“Un, bu doğru. Eski Gallia zamanında yaratılan biyolojik silahlar. 7 çeşidi var. Haniel bariyer meleği makinesi olarak biliniyor, bu yüzden ona yaklaşmak özellikle zor. Hali hazırda zayıflamış Kutsal Şövalyelerle onu bastırmak çok zor olurdu.”
“Aslında bunu düşünmek istemiyorum… Ama o şeylerden 6 tane daha mı var…?”

Hava gerçekten çok iyi, değil mi…? Bu şekilde düşünmeye çalıştım onay istediğimde, Eris acı bir gülümseme ile kafa salladı ve cevapladı. Boş şarap kadehini indirirken yorgun hissediyordum.

“Bunun için rahatsız olmana gerek yok. Çoğu Gallia’nın Başkentinde aktif değil. Sıkıntılı olan... Haniel’di ama zaten mağlup edildi.”

Haniel’in kozasına bir şekilde eski kasabının kalıntıları arasında halletmiştik. Bu şey orada olmamalıydı, birileri onu oraya getirmiş olmalıydı. Haniel meselesine dahil olduğum için umursamadığı söylesem yalan olurdu. Ancak, biraz daha dahil olduğum için, asıl hedefime ulaşamıyordum. Boğazımdaki kuruluğu gidermek için şarabı içerken,

“Hadi bu konuyu kapatalım, olur mu? Ben bile ilk neslin problemleri için, boynumu kaybetmek istemiyorum. Hadi ana konumuza dönelim.”
“Ana konu?”

 Bu konuşmanın Makine Melekleriyle biteceğini düşünüyordum. Ancak, Eris onları önemli bir şey olarak görmüyordu. Acaba hangi sorun bu güçlü düşmandan daha önemliydi? Ve bir sonraki cümlede Eris beni kızdırmak için.

“Bu Kutsal Şövalye Roxy Heart ile ilgili. Gallia’da ölecek.”
“Ne! Benimle dalga mı geçiyorsun!!”

Elimdeki bardağı masaya vurdum. Öfkemi görmezden gelerek, Eris sakince devam etti.

“Bu Krallık için önemli, hayır daha çok Krallığın geleceği için. Onun ölümü Krallığı daha iyi bir duruma getirecek.” (Ç.N. Yazar kardeşim Roxy ölürse bu seriyi bırakırım haberin olsun…)
“Benimle dalga mı geçiyorsun! O ölürse Krallık nasıl daha iyi bir hale gelecek!? Roxy, gerçekten insanları önemseyen birkaç Kutsal Şövalyeden biri. Benim için bile, bu yüzden…”

Eris’in kolunu tuttum. O zaman bile sinirlenmedi ve bu yüzden garip hissettim.

“Nefret olgusunun ne olduğunu biliyor musun?”
“Canavarları öldürdüğünde, nefret senin üzerinde birikir ve hedef olma olasılığın artar. Bir gün sonra sıfırlanır.”
“Bu doğru. Ama tamamen değil, gerçekten sıfırlanmaz. Yıllar boyunca birikir ve sonunda benzersiz isimli bir canavar doğurur—Bir Taçlı. Heart arazisinde savaştığın Taçlı Kobold gibi.”

Bu doğru… Greed Heart ailesinin nesillerdir Kobold öldürmesi üzerine biriken nefret yüzünden doğduğunu söylemişti… Şimdi bundan bahsettiğimize göre, Eris yaptıklarımın ne kadarını biliyor?
Biri beni mi izliyor? Hiç kimseyi fark etmedim.
Bilinmeyen bir güç elimi Eris’in kolundan ayırdı.

“Biraz sakinleştiğine göre devam edelim. Bu nefret olgusu insanlarda da vardır. Kutsal Şövalyelerin neden olduğu tiranlık, ayrımcılık ve yoksulluk… İnsanlar bu acılar yüzünden nefret biriktiriyorlar. Bunun üstüne Roxy Heart’ın ölümü eklenirse--- İnsanlar tarafından sevilen tek Kutsal Şövalye ailesinin son varisi. Dahası, nefreti daha da yoğunlaştıracak Kutsal bir şövalyenin ölümü. ”
“Ne anlatıyorsun sen…”
“Roxy Heart’ın ölümü büyük bir nefretin birikmesi için bir fedakarlık olacak ve yeni nesil insanların yükselmesine olanak sağlayacak. Kutsal Şövalyelerden daha iyi yeteneklere sahip insanlara doğmaya başlayacak ve Krallığın geleceği için bir temel görevi görecekler. Bu harika olmaz mı? ”
“Birisinin ölmesi… Nasıl harika olabilir ki?”

Sadece güçlü insanlar yaratmak için Roxy’i kullanmasına izin vermemin imkanı yok.

“Tabii ki. Eğer kısa süreli ilgine takılı kalırsan, Roxy Heart’ı kaybetmen zor olacaktır. Ancak yüzyıl, bin yıl sonrasına bakarsan, hikaye farklı olacaktır. Bunu anlamanı istiyorum. Benzer yeteneklere sahibiz fakat Fate daha yeni uyandırdı. Kötü şeyler söylediğim için özür dilerim. Bana gelince sadece duygularından arınmanı ve Tenryu ile savaşmaya çalışmanı istiyorum.”

Daha fazla duymak istemediğim için oturduğum yerden kalktım. Sonra barın kapısından çıkmak üzereyken Eris,

“Söylemem gereken şeyleri çoktan söyledim. Lütfen anla… O kısmı sana bırakıyorum. Söz veriyorum, seni bir daha rahatsız etmeyeceğim ve sadece bir gözlemci olarak izleyeceğim. Bir gün buraya normal bir müşteri olarak gelirsen memnun olurum. O zaman geldiğinde sana doğru dürüst bir hizmet vereceğim.”

Eris’in sesi yalnızlık belirtileri taşıyordu. Tıpkı Myne gibi, Eris de kısıtlamalar altında yaşıyordu. Beklenmedik şekilde özgür olan tek kişi ben olabilirim.