055-Bu bir Başlangıç

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 055 Bu bir Başlangıç

Babylon Kale Şehri 3 bölgeye ayrılıyordu.
Askeri bölge, daire şeklideki şehrin üst yarısında bulunuyordu. Roxy’nin ordusunun bulunduğu yer burasıydı. Anlaşılan aralarında paralı askerlerde vardı. “Paralı asker” ünvanı normal savaşçılara göre daha güçlü olduğuna atıfta bulunuyordu. Bir çoğu Kutsal Şövalye ailelerinde doğdular, ancak Kutsal Şövalye olmak için gereken Kutsal yeteneği asla edinemediler.

Aralarında Kutsal Şövalyelere karşı kin tutanlar da vardı. O zaman neden bu insanları işe aldılar? Elbette, Gallia’ya geldikleri için alabilecekleri her türlü yardıma ihtiyaçları vardı.

Eğer savaşabiliyorsanız, o tür engeller göz ardı edilirdi. Babylon Kale Şehri böyle bir yerdi. Eğer güçlüysen, normal bir savaşçı olsan bile, buraya gitmene izin verilirdi. Kötü bir tavrın olsa bile, canavar öldürdüğün sürece kimse şikâyet etmezdi. Yine de ödüllendirilirdin.

Roxy’nin iyi olup olmadığını merak ediyorum… Sonuçta güçlü bir doğruluk duygusu var. Bana gelince iyi olacağım. Burası benim için mükemmel bir yer.

Kullanıcısının kurbanının ruhunu tüketmesine olanak sağlayan Tanrı benzeri [Oburluk] yeteneği, kibirli bir beceri olduğu düşünülse bile, yine de tolere edilecektir. Kale şehri için faydalı olduğu sürece, onun varlığına izin verilecektir.

İşte bu yüzden buraya gelmeyi planlamıştım. Gelecek için hazırlıklı olmak zorundayım.

Babylon Kale Şehri oldukça büyüktü. Sanırım Başkent ile aynı büyüklükte, değil mi? Burada toplanan bir çok asker, tüccar ve paralı asker vardı. Yani burası ön cephe olarak adlandırılıyordu. Başkentten oldukça farklı bir baskı hissedebiliyordum. Acaba, yine o hödüklerle karışılacak mıyım?

Kapıdan geçtikten sonra, genel alanların sağ ve sola yayıldığı ana yol boyunca yürüdüm. Ana yolun sonunda askeri bölge vardı.

Genel olarak, ticaret bölgesi doğuda, yerleşim bölgesi ise batıdaydı. Eğer bir han bulmak istiyorsam, yerleşim bölgesine gitmeliydim. Toplayacak olursam,

. Askeri Bölge (Güney): Krallıktan gelen askerler ve Kutsal Şövalyelerin konuşlandığı yer. Ayrıca, yerel paralı askerlerde burada işe alınabilirdi.
. Genel Alan (Kuzey): Burası hızlıca para kazanmak isteyen tüccarların ve kadınların toplandığı yerdi.
 Ticaret Bölgesi (Doğu): Aynı Başkentte olduğu gibi, restoranlar, silah dükkânları, meyhaneler ve çeşitli dükkanlar burada bulunuyordu.
 Yerleşim Bölgesi (Batı): Çoğunluğu yüksek sınıf hanlardan oluşuyordu. Çünkü buradaki savaşçılara diğerlerine göre daha fazla para kazanıyordu.

Şu anda Askeri bölgeye giremezdim. Kapıda korkutucu yüzlü amcalar vardı. Görünüşe göre, Roxy çoktan içeri girmişti.

Kalacak güvenli bir yer bulmam gerekliği için, hadi önce yerleşim bölgesine gidelim.
Buradakilerin her biri lüks bir han gibi duruyordu. Birine girelim.

İçeri girdiğimde, temizlik duygusu uyandıran siyah elbiseli iyi görünümlü bir adam, beni karşıladı. Bu hanın bir çalışanıymış gibi görünüyordu.

“Hoş geldiniz, kalacak bir yer mi arıyorsunuz?”
“Evet.”

Hâlâ kurukafa maskesi takıyor olsam bile, gülümsemeye devam etti. Sanırım bu şehre göre oldukça normal bir manzaraydı.

“Kurukafa maskesi giysem bile, hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorsun, ha?”
“Neden olmasın, bu maske takanın kimliğini gizliyor. Burada özelliklerini gizlemek isteyen çok kişi var, bu yüzden önemli değil.”

Soruma beklediğim cevapla karşılık verdi. Bu insanların bazıları eskiden Kutsal Şövalyeydi. Krallıkla sorun yaşadıkları sürgün edilenlerde vardı.

“Bir gece kalmak ne kadar?”
“Evet efendim, bir banyo ve üç öğün yemek dâhil gecelik 5 altındır.”

Çenem yere değecek kadar çok şaşırdım. 5 altın çok fazlaydı, bu bir soygun.
Başkentte benzer bir konaklama yerinde gecelik 1 altına kalabilirdiniz. Bunun anlamı buradaki fiyatlandırma başkentin 5 katıydı. Üzgün görünen bana çalışan,
“Kale şehrini ilk kez ziyaret ediyor gibi görünüyorsun. BU yüzden fiyatlandırmaya şaşırmanız gayet normal. Buna ne dersiniz? Batıdaki daha yoğun nüfuslu bölgelere giderse bu handan daha ucuz fiyatlara sahip konaklama yeri bulabilirsiniz. Neden oraları denemiyorsunuz?” dedi.
“Bu tavsiyeni takdir ediyorum. Her neyse, neden bana bunu söylüyorsun?”
“Bunun cevabı basit. Her ne kadar şu anda para eksikliği yüzünden burada kalamazsanız da, canavar zapt etmeden çok para kazanacak. Müşteri gibi hissettiğinizde. Ya da gizli arzusu tatmin olduğunda, buraya dönmekte özgürsünüz.”
“Anladım..”

Bu oldukça pratik bir düşünce tarzı.
Kişi kalmasa bile yardım ediyorlar, çünkü gelecek için bir bağlantı tohumu ekiyorlar. Şaşırtıcı… Buradaki insanların tarzı Başkenttikilere göre çok farklı.

“Tavsiye için teşekkürler. Sonra görüşürüz.”
“Evet, dönüşünüzü bekleyeceğiz.”

Tavsiyesine minnettarlığımı göstermek için eğildim.

Yürümeye devam ettikçe, gördüğüm manzara şehir manzarasına dönüştü. Yeni kırmızı tuğlalardan inşa edilmiş lüks hanlar yerini eski beyaz tuğlalardan yapılmış binalara bıraktı. Yeni inşa edildiklerinde muhtemelen saf beyazdı. Ama hava şartları nedeniyle biraz kararmışlardı.

Gallia sınırına kadar yeniden inşa edilmesi için gereken malzemeleri getirmek çok fazla paraya mal olacaktır. Elbette, tadilat yapmak için yeterli kaynağa sahip olamayan hanlar, görünüşlerini koruyamayacaklardır. Ne kadar ilerlersen, han o kadar düşecektir. Görünüşünden kolayca anlayabilirdiniz.

Elindeki para Myne sayesinden oldukça azalmıştı. Şu anda sadece 4 altın ve 30 gümüşüm vardı… Gerçekten çulsuzum. Önceden 50 altından fazla param vardı. Ama birçok şey için harcadım. Neredeyse altınlarımın kanatlanıp benden izinsizce uçmuş gibi hissettiriyor. Bu harika… Bundan sonra daha dikkatli olmam gerekiyor!

Bunları düşünürken, çoğu evin kırık tuğlalardan yapıldığı bir yere geldim.
O zaman, han nerede? Hepsi aynı görünüyordu.

“Bir ihtimal, konaklamak için bir yer mi arıyorsunuz?”

Enerjik bir kadın sesine doğru döndüm. Benden yaşlı görünen bir kadındı. Bana yaklaşırken yüksek sesle gülüyordu.

“Evet, ama…”
“Ben de öyle düşünmüştüm. O zaman, burası nasıl olur. Beni hanımda kal. Senin için bir güzellik yapacağım.”
“Ne kadar?”
“50 gümüş!”

U~n, fiyat 5te biriydi, hiç kötü değildi. Canavar öldürdükten sonra daha fazla kaynak toplayabilirim ve hızlı olacak çünkü Myne burada yok. Dahası, bu hancının kişiliği hoşuma gittiğini düşünüyorum.

“Anladım. O zaman lütfen.”
“Ho, hanıma bakmadan mı karar verdin?”
“Sıkıntı yok. Ayrıca, bir şeyler yemek istiyorum.”

Kadının elindeki malzemeleri incelerken söyledim. Hepsi tazeydi. Bu belirleyici bir faktördü. Eğer malzemeleri bu kadar özenle seçiyorsa, yaptığı yemekler kötü olmamalı.

“Yosh, anladım. O zaman beni takip et.”
“Senin için yarısını taşıyayım.”
“Emin misin? O zaman sana bırakacağım. Ancak bunun için herhangi bir indirim yapmayacağım.”
“Biliyorum, en kısa zamanda bir şeyler yemek istiyorum.”
“Ahahahaha, öyleyse o zaman tüm yeteneklerimi kullanacağım.”

Dört gözle bekliyorum. Midem artık daha fazla dayanamaz; her an guruldayabilirdi.
Hatta şimdi gurulduyor.
Guuuuu….

“Arara, miden protestoya başladı.”
“Acıktın mı? Bu ekmeğin birazını ister misin?”
“Olur mu?”
“Ödemesini daha sonra alacağım.”

Ne yaptığını anlıyordum. Reddetmek için hiçbir sebep yoktu çünkü sonra ödemek zorunda kalacağım.
Sıcak… taze pişmiş bir ekmek. Tatlı arpa tadı ağzımın içini sardı. Bir şekilde, tüm yorgunluğumun yok olduğunu hissettim.

“Bu lezzetli. İlk defa böyle bir ekmek yedim.”
“Beğenmene sevindim. Bu ekmek kız kardeşim ve kocası tarafından yapıldı. Bizim handa kalırken tekrar yiyebilirsin. Birkaç çeşidi daha var.”
“Kulağa hoş geliyor.”
“Görünüş olarak lüks hanlarla rekabet edemeyiz. Ama içerisine oldukça güveniyorum. Lütfen içeri girin. Hanıma hoş geldin!”

Ooh, dış görünüşü beklediğim gibiydi. Kırık tuğlalar, bulanık tabela. Uzun yıllar boyunca hava şartlarına maruz kalma belirtileri ve çoğu insanın burada kalmak istemeyeceği çok sayıda rahatsız edici yön.
Ancak, bu sadece dış görünüşü.
Heyecanlı bir şekilde, hanın içine girdim. Hepsi bu ekmeğin tadı yüzünden.