053-Gallia Ülkesinde

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 053 Gallia Ülkesinde


Kara Kalkanı kaldırmayı denedim. Oldukça ağırdı.

Diğer şekillerle karşılaştırdığında, en ağırı buydu.

Tek elimle düzgün tutamıyordum, iki elimle kullansam iyi olacakmış gibi görünüyordu.

“3. şeklim nasıl?”
“Oldukça iyi. Şimdiye kadar… Uzun menzilli saldırılara kadar kendimizi düzgün bir şekilde savunamamıştık. Bu kalkan ne kadarına dayanabilir?”
“Çoğu saldırıya karşı kendini koruyabilirsin. Ek olarak, büyü ile destekleyerek alanı arttırabilirsin.”
“Bununla geniş alanlı saldırılara karşı durabilir miyiz?”
“Mümkün. Onu nasıl kullandığına bağlı.”

Yani büyü gücümü kullanarak alanını genişletebilir miyim?
Bu Kara Kalkan ile savaşırken başkalarını koruyabilirim… Evet, bu artık mümkün. Greed’in dediği gibi, onu nasıl kullandığına bağlı.

Ve şu an Gallia’dayım. Pratik yapacak daha iyi bir yer yok.

Kara Kalkanımı tekrar kaldırdığımda, Myne bana ilgili bir şekilde baktı.

“Gallia’nın ortasında, aşama açmak… Şaşırdım.”
“Bu normal. Greed  yer ve zaman seçmiyor. Gerçekten açgözlü ve bencil biri.”
“Ah, bu arkadaş hep böyleydi. Tamamen unutmuşum.”

Gerçekten samimi değilmişler gibi görünüyor. Belki de, bir zamanlar beraber savaşmışlardır?

Bir dereceye kadar ilişkilerini anlamıştım, ama çok derin değildi. Ayrıca birbirleriyle etkileşime geçmediler. Savaş gelince de, birbirleriyle işbirliği yapacaklardı…

Peki ya ben? Benzer bir yetenek kullanıcısı olarak, benim Myne ile ilişkim ne?

Peki, bunlar endişelenmem gereken şeyler değil. Neyse, Myne’a soracaklarım vardı.

“Myne… bir isteğim var, senin için tamam mı?”
“U~n, değişir.”
“Statülerimi Greed’e verdikten sonra, büyük ölçüde düştüler. En azından kendi başıma savaşana kadar, statülerimi biraz yükseltmeme yardım eder misin? Lütfen!”

Myne bunun üzerine düşünüyor gibiydi. Lütfen, evet de…


Şu anki statülerimle güçlü canavarlarla dolu Gallia’da gezmek demek, benim için ölümle aynı anlamdaydı. Dahası, içerlere doğru ilerledikçe canavarlar daha da güçleniyordu.

Sonra Myne hafifçe gülümseyerek yüzüme baktı. Ne... Beni korkutuyor.

“Peki! Sana yardım edeceğim. Sonuçta Haniel’i yenmek için elinden geleni yaptın. Dahası, Fate bu kadar bir şekilde ölürse, bana sıkıntı olur.”
“Teşekkür ederim.”
“Ancak, önce bu çocuğu gömmek için bana yardım etmeni istiyorum.”

Myne, Haniel’den kalanları işaret etti. Ufalanmış ve toz haline gelip birazı rüzgarla uçsa bile, hala ondan bir şeyler kalmıştı.

Ruhu benim tarafımdan tüketilmişti. En azından bedeni toprağa dönebilirdi.

“Bunu yapmaktan mutluluk duyarım.”
“Evet… Teşekkür ederim.”

Son kısmı kısık bir sesle söyledi.

Bu gerçekten şaşırtıcı. O anıdaki kız olup olmadığını merak ediyorum. Sanırım yolculuğumuz boyunca bunu bir şekilde çözmeliyim. Şimdilik yardım edelim.

Diğer mezar taşlarının ortası. Orası Haniel’in son dinlenme yeri olacaktı.

Myne deliği baltasıyla tek hareketle kazdığı için, ben sadece izlemiştim.
Bundan sonra, Haniel’den kalanları nazikçe içine koydum. Kalanlar hala parçalandığı için çok dikkatli olmam gerekiyordu.

Ondan geriye çok fazla bir şey kalmadığı için, toplaması uzun sürmedi. Aslında çok büyük olan bir bedenden böyle sadece birkaç parçanın kalması…

İkinci aşamanın bitirici hamlesini kullanmıştım, daha azını beklememeliydim.

Çukuru elleriyle kapadıktan sonra, Myne köyün molozlarını mezar taşı olarak kullandı.

Basit mezar tamamlanmıştı.

“Tamamlandı.”
“U~n, bitti.”




Kısa bir süreliğine Myne, Haniel’in mezarına baktı. Sonra bir şeylerden kurtulmuş gibi, kafasını salladı.

“Şimdi Fate’in sırası.”
“Evet, müteşekkirim.”
“Bir grup Ork bu tarafa doğru geliyor. Belki de, deminki savaşımız onları buraya çekmişti.”
“Öyle mi... Kaç kişiler?”

Orklar 2 birlikten oluşuyordu.

Bu bir arama partisi için büyük bir miktar. Belki de patlayan büyü gücünü hissettiler ve araştırmaya geldiler.
[Oburluk] yeteneğinin gücünü ödünç alarak, bu miktarda düşmana karşı bir şeyler yapabilirim.

“Hazır mısın?”
“Her zaman hazırım.”
“O zaman, hızlıca yapalım. Son saldırıyı Fate’e bırakacağım. Hataya müsamaha göstermeyeceğim.”
“Hay hay.”

Her zamanki gibi sert Myne.

Ancak, nihai vuruşu yapmama izin vermesi izin canavarları zayıflatması gerekecek, bu onun için yorucu olmaz mı? Myne biraz huysuz, ama aslında iyi biri.

Arkadan saldırabilmek için Greed’i yaya çevirdim.
Yeterli statüye ulaşınca, ön tarafa geçeceğim. Duruma bağlı olarak, Kara Kalkanı bile deneyebilirim. Sanırım bu benim için bile fazla açgözlü.

Haniel ile olan savaştan sonra yorgun olmalıydım, ama garip bir şekilde savaş için olan açlığımı bastıramıyorum…

[Oburluk] yeteneği yüzünden olmalı. Sanki Haniel’i yendikten sonra yeniden bir şeyler yemem için beni sıkıştırıyordu.

O zaman bunu yapacağım. Ruhları tüketmeye devam edecek ve statülerimi yükselteceğim. Başka türlü Gallia’da hayatta kalamam.

Harap olmuş köyü terk ederken, yeşil dalgaların buraya doğru geldiğini gördüm.

2 birlik… Oldukça büyük bir rakam. Güzel bir ziyafet çekeceğim.

“Hadi gidelim!”
“Zayıf olmana rağmen bu kadar motive olmana hayran kaldım.”
“Çok uzun sürmeyecek. Göz açık kapayıncaya kadar bitecek… Böyle olacağını bekliyorum.”

[Oburluk] yeteneği yenilen canavarların ruhunu tüketecek ve güçlerini absorbe edecek.

Düşük statüler ve sadece 1 beceri ile başlamıştım, ancak şimdi Makine meleği gibi 20 milyondan fazla statüsü olan canavarları yenebiliyorum. Şimdi biraz güçsüzleştim ama yakında o seviyeye geri döneceğim.

Myne’a göre, [Oburluk] yeteneği sonsuza kadar güçlenebilir. Bununla beraber, Tanrıların koyduğu sınırı aşmak mümkündü.  

Ancak böyle güzel bir yetenek yanında bir dezavantajıyla geliyor. Onu belli bir seviyede tutabileceğimi düşünüyordum. Artık [Oburluk] yeteneğiyle karşı karşıya geldiğime göre, anladım.

Eğer Tenryu yersem… Ama önce bunun için.

“Fate, sorun ne?”

Myne bir Orkun cesedinin üzerinde dururken, başını eğdi. (Bakınız: https://data.whicdn.com/images/60913481/original.png)

Kendimi toparladım. Kafamda inorganik ses yakılandı. Hiç değişmedi; hâlâ her zamanki gibi ruhsuz.

Gücümü biraz geri topladım. Eğer karşıma Yüksek Ork gelirse, onunla kendi başıma savaşabilirdim.

Kara Kılıcımı hazırladım ve Yüksek Ork Liderine yaklaştım.
Bir şeyler yapmak üzereydi, ama çok yavaştı. Birbirimizi geçerken boynunu çoktan kesmiştim.

[Oburluk yeteneği etkinleştirildi.]
[Dayanıklılık +203400, Fiziksel Güç +217500, Büyü +175300, Ruh +154300, Çeviklik +168400 Eklendi.]
[Herkül Kuvveti, Dayanıklılık Artışı (Büyük) eklendi.]

Pekala, Myne’in yardımı olmadan savaşabiliyordum. Orkları temizlemesini izlerken,
“Myne bundan sonra ne yapacak?” dedim.

“Bir süre Gallia’da dolaşacağım. Fate bana katılmak ister mi?”

Anladım, bu yüzden daha önceden kendisine yemek satın almıştı. Şimdiye kadar benim erzaklarımı çalıyordu, yanlış bir şeyler olduğunu düşünmüştüm.

Kararım değişmedi.

“Hayır, korunan şehre geri döneceğim… Korumam gereken birisi var.”
“Anladım… Çok yazık. O zaman bu bir veda.”

Myne’a veda etmedim ve sırtımı ona dönüp Gallia’ya doğru yürüdüm.
Biraz düşüncelerde kayboldum ve durdum.

“Senden son bir isteğim var.”
“Nedir?”
“Eğer bir şekilde… Kendimi kaybedersem… Myne’ın beni öldürmesini istiyorum. Bunu isteyebileceğim tek kişi sensin.”

Ona bir Ölümcül Günah yeteneği sahibi olarak sordum.

[Oburluk] yeteneği beni yutarsa, bildiğim kadarıyla sadece Myne bunu yapabilir. Öyle bir zaman gelirse, sigortam olsun istiyorum.

Myne’ın gözleri genişçe açıldı ve iç çekti.

“Anladım. O zaman geldiğinde seni öldüreceğim.”
“İyi… Teşekkürler.”

Greed [Zihin Okuma] vasıtasıyla kötü şeyler söylese, gerçekten umursamadım.

Ne de olsa benim için önemli olan tek şey vardı. Hadi eve dönelim, Roxy’nin koruduğu şehre.

Myne’a veda ettim ve asıl amacıma geri döndüm. Sonuçta buraya gelmekteki tek amacım buydu.
Sonra, kurukafa maskesini cebimden çıkardım.

Ç.N. Evet geldik bir cildin daha sonuna. 3. ciltte görüşmek üzere…