052-Üçüncü Aşama

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm


Çevirmen: Sibe3n & Editör: Faen_The_1134

Bölüm 052 Üçüncü Aşama


3 bıçak yan yana belirdi. Kara Tırpan'ın mevcut formu, yırtıcı bir hayvanın pençe izlerini anımsatıyordu. Boyutu daha da büyümüştü ve bu zaten kullanması zor olan Kara Tırpanı daha da hantal hale getirmişti.



Kara Yay'daki değişiklikler gibi, bunun boyutu da artmıştı. Şimdi neden buna ölümcül günah silahı dendiğini anlayabiliyorum, böyle bir şeyi izinsiz yapıyor.

Sadece elimde hissettiğim baskıdan, bunun muazzam bir güç silahı olduğunu anladım.
Tekrar baktığımda, Haniel hâlâ kendini yenilemeye odaklanıyormuş gibi görünüyordu.


“Durum böyleyse devam edebiliriz!”

''Büyü gücünün odaklandığı yeri bul.''

Greed bunu söylediği gibi bölgeyi hızla kırmızı gözümle aradım.

Haniel’in vücudunun içi, bir ağaçın kollara ayrılan dalları gibi büyülü güç teli ile atıyordu, ben de kökenine kadar izini sürmeye çalıştım… Düşündüğüm gibiydi. Büyü gücünün kaynağı çekirdek olarak görev yapan kızdı. Aradığım hedef aslında onun kalbi.

Merkez olarak, büyü gücü Haniel’in bütün vücudundan geçiyordu.

Kalbini bu uğursuz tırpanla bölebilirsem, her şey biter.

Sorun Haniel’in kendini yenilemesi. Başı veya kolları kesilse bile, kısa sürede geri kazanıyor.

 Ancak, olağanüstü yenilenme yeteneği bir şekilde yavaşladı. Myne'nin kestiği alt vücut henüz yenilenmedi. Kestiğim kollar da yok.

“Zayıfladı mı?”

''Kendini olgun formuna zorladı. Sonuç olarak, yenilenmesi yavaşladı. Ama yinede hâlâ orada. Sadece daha fazla zamana ihtiyacı var.''

“Eğer durum buysa, onu halletmek için bir fırsat olarak kullanacağım.”
''Elbette.''
Büyük tırpanı kavradım ve kalbini nişan aldım. Birbirimizden geçerken onu parçalayacağım. Bu noktada, Haniel beni fark ediyor gibiydi ve bir şeyler yapmaya hazırdı.
Hızla kendini bariyerle çevreledi. Çekirdek ayrıca farklı bir şey yapmaya başladı. Bu hareket… Olamaz!
Kapalı alanda bir kaç mavi alev çıktı… “Tsk, Haniel bizi de mezara götürmek istiyor. Kendini yakıyor.''
Kaçacak yer yok. Beni de yanına almaya mı çalışıyor?
Haniel çok büyük miktarda kendini iyileştirdi. Biraz yavaş olsa bile, kendisini halen tam sağlık durumuna kavuşturabilir.
Diğer yandan, otomatik yenilenmem ölümcül yaralanmaları iyileştiremiyor. Böylesine kapalı bir alanda mavi aleve dokunursam, yetenek aktive olamadan öleceğim.
Ne yapmalıyım... Sadece öldürme vuruşu iptal mi etmeliyim?, statülerimin % 20'sini boşa harcayıp ve orijinal kara tırpan ile kesmek için mi kullanmalıyım? Veya…
Ancak, bunu yaparsam, ikinci bir şans olmayacak.
“Öyleyse, beni yakmadan önce sadece onu yiyeceğim.”
''Neyi kastediyorsun, Fate!''
Haniel ile aramızda gezen mavi ateş topları genişlemeye başladı.
Sıcak… Elbiselerim yanıyor ve cildim ısınıyor. Görüş alanım mavi ile boyandı. Ama yine de, hedefimi kaybetmedim.
''Fate, dikkatli ol!''
“Ben iyiyim, izle.”
Haniel’in vücut hareketlerini bir süredir gözlemliyorum. Özellikle, sağ kolunun hareketini. Mavi alevlerin girdabının içinden, Haniel’in sağ kolu beni yakalamak için gerildi. Bunu hemen basamak taşı olarak kullandım ve çekirdeğe atladım.
''İşte bu, Fate!''
“Uoooooooooooooooooo!”
İçeri daldığımda çekirdek çok sinirlendi. Beyaz kız bana kırmızı gözleriyle bakıyordu. Şu an bile, hâlâ kan damlıyordu. İlk başta, elleriyle bir şeyler yapmak üzereymiş gibi görünüyordu, ama yapmayı bıraktı. Bana onu hemen öldürmemi söylüyormuş gibiydi.


Uğursuz bir silaha dönüşmüş Kara Tırpan ile göğsünü kestim. Eminim ki, bıçaklar büyülü güç kaynağından geçti.
O anda, beyaz kız eli uzattı ve yanağıma dokundu. [Zihin okuma] aktive edildi ve Haniel’in düşüncelerini gösterdi. Parçalanmış bir anıydı. Belki de, bu canavarlığa dönüşmeden önce anılarıydı.
Onun gibi benzer çocuklarla yaşadığı saf beyaz odalara sahip bir tesis hakkındaydı. İlk başta ortam yaşanabilir gibiydi, fakat çocuklar birer, birer ve birer götürülüyorlardı. Ve nihayet kızın kendisi de loş bir oda gibi görünen bir yere götürüldü. Orada korkudan ağlarken onu kucaklayan başka bir kız vardı… Bu kızın Myne ile güçlü bir benzerliği vardı. Ancak, Myne'den farklı olarak, bu kızın içinde belirgin şekilde daha zengin bir his vardı.
Ne… Bu hatıralar!? Bu sırada, kızların kolları düştükçe hatıralar da orada durdu. Geri döndüğümde ve geriye dönüp baktığımda, Haniel’in beyaz vücudunun kararmaya başladığını gördüm.
“Greed, bu!?”
''Bu benim öldürücü saldırımın ikinci kademesi, kesin bir ölüm darbesi. Büyü gücünün yoğunlaştığı noktayı yok edersen, düşman ne olursa olsun ölecek. Tırpan, tüm vücuda her şeyi çürüten çok güçlü bir lanet veriyor. Lanet bir kere tutundumu vücudun yaşam gücü ne kadar güçlü olursa olsun direnemez.''
Kesinlikle, inanılmaz bir yenilenme yeteneği olan Haniel bile yakında çökecek gibi görünüyor. Karardı, kurumuş toprak gibi çatladı… Bazı parçalar rüzgarda dağılan toz haline geldi. Çekirdek beyaz kız da aynı kaderiyle tanıştı. Siyah bir heykel gibi donup kalmıştı.
Yere indiğimde Haniel’in kalıntılarından kalanlar, toprağa çarptıktan sonra tamamen dağıldı. Harap köyün enkazlarına ve yıkıntılarına karıştı. Bu kayıp köyde sayısız mezar taşı şimdi Haniel için hazırlanmış gibi duruyordu.
[Oburluk özelliğini etkinleştirildi.]
[Dayanıklılık +26000000, Fiziksel güç +29000000, Büyü +24000000, Ruh +28000000, Çeviklik +14000000 eklendi]
İnorganik sesle birlikte, benzeri görülmemiş miktarda statü eklendi. Bu [HATA] olayı yüzünden hiçbir beceri eklenmedi. Hmm? Her zamankinden farklı. Genellikle, çok fazla miktarda statü yediğimde, [Oburluk] becerisi zevkle hareket edip ve beni yoldan çıkarmaya çalışırdı. Ancak bu sefer sessiz kaldı. Açlık sıkı bir biçimde bitti, ancak kendimi doldurmuş gibi hissetmiyorum. Ancak, göğsümdeki havasızlık hâlâ kaldı.
“Bu da… Bu duygu ne? Düşmanın bir canavar değil de makine meleği olduğu için mi?”
[Şöyle ki: “Değeri düşük olmasına rağmen, yine de kendi akrabanızı yemek gibi” Mutluluk ya da üzüntü yok. Geride kalan sadece…]
Greed buna daha fazla devam etmedi. Haniel'in kalıntılarına bakarken Myne de katıldı.
“Aferin, bununla birlikte Fate’i bir yetişkin olarak göreceğim.”
“Bu bir onurdur… Ama, bir soru sorabilir miyim?”
“Nedir?”
O sırada, Haniel’in çekirdeğinin hatıralarından biri akıl okuma becerisiyle aktı. Belli bir tesiste çekirdek kız Myne'ye benzeyen bir kızla tanıştı.
“Haniel’in çekirdeği ve Myne, siz ikinizi tanıyor musunuz?”
 “… bilmiyorum o eski antik zamanları unuttum.”
Bunu söylese de, Myne diz çöküp Haniel'in kalıntılarını okşadı. Düşündüğüm gibi, onlar gerçekten tanıdık. Acaba, tanıdığı birini yememe izin vermekte gerçekten iyi olup olmadığını merak ediyorum. Yutulmuş ruhlar, sonuçta, [Oburluk] becerisinin içinde sonsuza dek acı çekiyorlar. Myne zaten içimi gördü.
“Bunun en iyisi olduğunu düşünmekten başka seçenek yok. Makine meleklerine gelince, tek yol onu yenmektir. Aksi takdirde, ölenler biz olacağız.”
Gallia uzun zaman önce tahrip edildi. Çok fazla zaman geçmesine rağmen, onun mirası hâlâ uyuyor. Belki de orada daha çok var. Ve daha tehlikeli varlıklar hala orada gizleniyor olabilir. Düşüncesi bile tüylerimi ürpertiyor.
Yaşayan doğal afet Tenryu aklımda yabancı bir korku uyandırmaya başladı. Haniel'e karşı savaşımda en azından bir tanesine şahit oldum.
Myne hiçbir şey bilmediğim bir dünyada savaşıyor. Ve sonsuza dek böyle kalacak. Benzer yeteneğin sahibi olarak, benim de savaşmamın zamanı gelecek.
Ama şimdi zamanı değil. Yapacak daha önemli işlerim var. Gallia’ya gelmemin asıl nedeni Haniel’i yenmek değil.
“Greed, bu sefer kilidini açabilirim değil mi?”
''Tabi yapabilirsin. Peki ne yapacak… Sormam gerekmiyor, değil mi?''
“Daha fazla güce ihtiyacım var. Şimdiye kadar elde ettiğim tüm statüleri kullan ve üçüncü seviyenin kilidini aç.”
''İyi dedin, hadi yapalım!''
On milyonlarca statü, bu yolculuk boyunca biriktirdiğim tüm güç.Greed tarafından emildi. Memleketimde savaştığım zamandan… Kılıç Azizi Aaron ile birlikte savaştığım zamandan… Ve son olarak, makine meleğini yenmekten elde ettiğim güç… Hepsi gitti.
Her ne kadar yetenekler dursa da, statüler yerin dibine döndü. Sıfırdan geri yükseltmeliyim. Kara Tırpan ışık yaydı ve şeklini değiştirdi. Gücüm tamamen emildiği için, ışık yerleşmeye başladı. Ve böylece Greed’in yeni formunu gördüm ve şaşırdım.
“Mümkün değil… Greed… bu.”
''Evet, en çok hasret olduğun güç. İşte bu yüzden, üçüncü kademenin şekli bu: Şeytani Kalkan. Tamamen ustalaşmaya çalış!'' [D.N. Kalkan ne aq? Katana ya da mızrak versene...]
“Evet, bunu yapacağım.”
Vücudumdan daha büyük olan kalkana bakarken gülümsemem büyüdü. Bu, özlem duyduğum güç... Başkalarını koruma gücü!

Greed’i güçlendirmek için benim statümü feda ettikten sonra mevcut durumum
(Greed'le ilk kez tanıştığımda ki durumuma geri döndüm.)

Fate Graphite Lv 1
Dayanıklılık: 121
Gücü: 151
Büyü: 101
Ruh: 101
Çeviklik: 131
Beceriler: Oburluk, Tanımlama, Zihin Okuma, Gizlenme, Gece Görüşü, Chun Jin, Keskin Nişancı, Kutsal Kılıç Ustalığı, Tek-elli Kılıç ustalığı, İki-Elli Kılıç ustalığı, Yay ustalığı, Mızrak ustalığı, Alev büyüsü, Toz Büyüsü, İllüzyon Büyüsü, Dayanıklılık Güçlendirme (Küçük), Dayanıklılık Güçlendirme (Orta), Dayanıklılık Güçlendirme (Büyük), Güçlendirme (Küçük), Güçlendirme (Orta), Büyü Güçlendirme (Küçük), Büyü Güçlendirme (Orta), Büyü Güçlendirme (Büyük), Ruh Güçlendirme (Küçük), Ruh Güçlendirme (Orta), Ruh Güçlendirme (Büyük), Çeviklik Güçlendirme (Küçük), Çeviklik güçlendirme (Orta), Otomatik Yenilenme, Ateşe Dayanıklılık.

 Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm