051-Her Şeyi Yapabilecek Bir Uşak ve Garip Bir Hizmetçi

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Sono Mono Nochi Ni...

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm


Çevirmen: Kylerxy & Redaktör: ggurcan



51. Bölüm: Her Şeyi Yapabilecek Bir Uşak ve Garip Bir Hizmetçi


Hana ulaştık ama sadece 2 oda rezerve edebildik çünkü başka oda kalmamıştı. Normalde, erkekler bir odaya kadınlar bir odaya şeklinde dağıtacaktık. Ancak bir odaya karar verirken nedense uşak adam beni Naminissa ile aynı odaya koymayı teklif etti.
Orlando ile aynı odada uyuyacağını hayal eden hizmetçi kızın yüzü kırmızıya dönerken Naminissa kızgındı. Uşak adam azarlanmasına rağmen, yüzünde neden hoş bir gülümseme olduğunu merak ediyorum?
Uşak adam daha saldırgan olmam gerektiğini söyledi ama neye saldırgan olmam gerektiğimi anlamıyorum. Şimdi hepimiz gelecek hakkında konuşmak için bir odada toplandık.
Bir odanın içerisinde, bir masaya dağılmışken Orlanda yanımda ve Naminissa ile yüz yüzeydik. Meru her zamanki gibi belirlenmiş koltuğundaydı, kafamda.
''İlk olarak bakıcılarımı tanıtmak istiyorum''(Naminissa)
''Kesinlikle benim adım Floyd,18 yaşındayım. İkinci prenses Naminissa-sama'nın kişisel uşağı olarak hizmet ediyorum. Lütfen rahatça Floyd olarak çağırın''(Floyd)
Bir adım öne çıkan Naminissa'nın uşağı nezaketle eğildi. Gülümsüyordu, ya da her zaman yüzünde ince bir gülümseme koyuyordu. Uşak kıyafetleriyle mükemmel görünen mavimsi siyah kıyafetleriyle 18 yaşında gibi görünmüyordu. Naminissa'nın uşağı olarak, hareketleri ve davranışları da mükemmel görünüyordu. Ve önceki savaştan, bazı savaş yeteneklerine sahip olduğunu söyleyebilirdim.
''Umm... Şey... benim a-adım Kumia.Naminissa-sama'nın kişisel hizmetçisiyim tanıştığımıza memnun oldum suu~''(Kumia)
Biraz dilini ısırdı ve daha sonra yüzü biraz kızardı, utanmış görünüyordu. Kumia büyük gözlere ve çocuksu bir karaktere sahipti ki bu da onu koruma duygusu uyandırıyordu.
Ufak bedeniyle, ağırlığı belki de benim göğsüm kadardı. Kızaran kıvırcık altın saçları sırtına kadar uzanıyordu. Hizmetçinin diz boyu etek takımı çok yakılmıştı.
Sandıkları... Kıyafetlerini patlatacak kadar dengesiz gözüküyordu. Naminissa'dan daha büyük göğüsleri olmasına şaşırmıştım. Görüş hattımı fark mı etti? Kırmızı bir yüzle yüzünü çevirdi.
Daha sonra Naminissa korkunç bir baskıyla dik dik baktı. Hemen gözlerimi yarımdan sonraki güne çevirdim. Bu korkutucuydu...
ED:(Wazu kıskanç bir kadın evrendeki en korkunç canladır)
Ondan sonra, Orlando ve ben kendimizi Floyd ve Kumia-san'a tanıttık. Bundan sonra ne yapacağımız hakkında konuşacaktık, Floyd’un tartışmayı başlatmasını bekledik.
''Konuşmayı böldüğüm için üzgünüm ana yine de kendisini tanıtmamış bir kişi daha var''(Floyd)
''Bir kişi daha?''(Wazu)
Sadece, Orlando, Naminissa, Floyd, Kumia-san odanın içerisindeydi... Burada başka kimseyi bulamadım.
Kumia birdenbire başını eğdi, yüzüne düşen saçlarını toplarken başını kaldırdı.
''Tch, izinsiz konuşma''(?)
''Eeeh?''(Wazu/Orlando)
Bu kişi kim? Konuşan Kumia-san olmasına rağmen, gözleri çirkin bir hal almıştı. Daha önce yaptığı koyun davranışları onurlu bir hale bürünmüştü. Orlando ve ben Kumia-san'ın bu kadar değiştiğini gördüğümüzde diyecek bir şey bulamadık. Öte yandan Naminissa gülümsüyordu ve yüzümüze bakarken küçük bir kıkırdama yaptı.
''Çoğu insan Wazu-sama ve Orlando-sama gibi şaşırır''(Naminissa)
''Her küçük şeye şaşırmayın. Erkek iseniz toplarınızı gösterin!''(?)
Oh... Onun konuşması da kabalaştı.
''O Kumua. Söylemek gerekirse iki kişilik olarak tanımlanabilir. Kumia olmasına rağmen, bazen Kumua bu şekilde ortaya çıkar, bu yüzden lütfen birlikte ona iyi bakın. Ayrıca, hafızalarını da paylaşıyorlar gibi görünüyor''(Naminissa)
''Tanıştığımıza memnun oldum ya~''(Kumua)
Oi, onu tanıttığı zaman efendisi onu uyardığında başını eğmesine rağmen, bu hizmetçi neden sadece elini sallıyor, bu iyi mi? Ancak, kimse bunu umursamadı ve normal bir şekilde konuşmaya devam etti.
''Öyleyse, bundan sonra ne yapacağımız ile ilgili, her şeyden önce, işbirlikçim ile tanışmak için imparatorluk başkentine gideceğiz. Wazu-sama, Orlando-sama, üçümüz. Floyd ve Kumua kaleye gidecek ve abimin ve ablamın şuan ki durumu hakkında bilgi arayacak. İmparatorluk başkentine vardığımızda çok geç olabilir ama size güveniyorum''(Naminissa)
''Tamam''(Wazu)
''Anladım''(Orlando)
''Kesinlikle''(Floyd)
''Tamam, zaman uyuyalım! Acele et!''(Kumua)
Korkutucu... Bu hizmetçi korkutucu... Kraliyet ailesinin bir üyesine böyle sert bir tonda cevap verdi. Dahası Naminissa'yı odanın dışına sürüklüyor.
''Yarın tekrar görüşürüz. İyi geceler Wazu-sama, Orlando-sama''(Naminissa)
Odadan sürüklenirken zarafetle eğilen Naminissa'yı gördük.
''O zaman, yarının yolculuğuna hazırlanmak için düzgünce uyuyacağız mı''(Floyd)
Bunu söylerken Floyd odanın içindeki kanepeye uyumaya gitti. Çok geçmeden uyuya kaldı. Orlando ve ben de yatağa gittik ve uyuduk.
Ertesi sabah erken kalktık. Hızlıca yolculuk için hazırlandık ve imparatorluk başkentine yöneldik. Uyandığımda Kumia'idi, rahat bir nefes aldım. Yolculuk sırasında özel bir şey olmadı. Yedi gün sonra, güvenli bir şekilde imparatorluk başkentine ulaştık.



Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm