051-Cazibe

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Sibe3n & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 051 Cazibe


Haniel kanatları çırptığında tüylerini etrafa yaydı.
Bu görüntü bana bir şey hatırlattı. Düşen tüyleri izlerken Myne beni uyardı.

“Dokunulduğunda patlıyorlar. Dikkatli ol.”
“Bunların hepsi patlarsa, kemikler bile kalmıyor.”

Myne ve ben derhal saldırıya geçtik. Haniel'i hedef aldık. [Oburluk] yeteneğinin açlığının yarısını çıkardığımdan, fiziksel yeteneklerim önemli ölçüde artış gösterdi. Şu an, düşen tüylerin hepsini gözümden kaçırmadan net bir şekilde görebiliyorum.

Ayrıca, tüm statülerim, hayır, sahip olduğum şeyi yapmalıyım. Zamanım bitmeden önce Haniel'i yutacağım.
Yere düşen tüyler atmosferin ısınmasına neden olarak patlamaya başladı. Düzensiz rüzgar nedeniyle sağ taraftan çok miktarda tüyler bana doğru uçtu. Tam zamanında, hadi onu kullanalım.

“Greed, ne dersin?”
“Saçma. Bundan yaralanmamın imkanı yok. Peki ya sen?”
“Zaman geldi. Hadi keselim!”

Onu kasten görmezden geldim.
Kara Kılıçla tüyü kestim. Tabii ki, beni havaya iten kocaman bir patlama oldu. Bu yanık derecesi, otomatik yenilenme sayesinde kısa sürede iyileşecek. Havada, kara yaya geçtim ve Greed'e seslendim.

“Pekala, statülerinin %10’nunu alıyorum!”

Kara yay hemen şekil değiştirdi. Ölüm enstrümanına dönüşen kara yayı Haniel'e doğru yönlendirdim. Büyülü ok oluşmuştu ve zaten Toz büyüsü ile birleştirmiştim.

Bu tüyleri Haniel ile birlikte taşa dönüştüreceğim. Tüy sürüsü arasında hâlâ Myne vardı, ama sorun değil. Büyülü okları kontrol eden Greed’e sahibim. Bu yüzden gözlerim kapalı oku bıraksam bile Myne’yi vuramazdım.

“Hadi yapalım şu işi, Greed.” 
Güçlendirilmiş taşlaştıran ok, bir yıldırım gibi havada ilerledi. Yol boyunca, sayısız tüyü aynı anda vurdu, patlamadan önce onları taşa çevirdi.

Haniel’in kendisi ana ok tarafından vuruldu. Vücudu tamamen taşlaşmayacak, ama ne olursa olsun, büyülü ok hala çok fazla hasar verdi. Muazzam bir güçle, Haniel’in vücudunun büyük bir bölümü taşlaşmış hale geldi. Havadayken Myne'e bağırdım.

“Myne, şimdi!” Bir şey demesem bile, Myne, Haniel’e direkt olarak yaklaşırken ne yapacağını biliyordu. Haniel, kısmen taşlaşmış boşluklarla doluydu.
“İşte fırsat. Başlıyoruz. Sloth, bırak!”

Myne baltayı kaldırdı ve salladı. Buna cevaben, Kara balta anında şeklini değiştirdi. Baltanın başı, şimdiye kadar topladığı tüm gücü serbest bırakmak için daha büyük ve keskin hale geldi. Karanlık ışık daha parlak hale gelince, ağırlık da artmış gibiydi.

Myne, taşlaşmış Haniel'e ezici bir güç ile vurdu.  Yıkıcı güç, Haniel’in alt gövdesini uçurmakla kalmayıp yerde büyük bir delikte açtı. Artçı şok, eski köyün kalıntılarını ve enkazlarını her yere göndermek için yeterliydi. 

“Bu da ne… Bu çok güçlü!!!”
“Sadece bununla şaşırma. Fate, zamanı geldi!”
“Evet!”

Haniel alt gövdesini kaybetti. Ama yenilenme yeteneği sayesinde hiç zaman kaybetmeden geri uzayacak. Çekirdeğine her şeyimle saldırmalıyım. Düşüşümdeki momentumu kullanarak Haniel’e doğru saldırıya geçtim. 
Kara Kılıca geçmek üzereyken,
[Fate, Kara Tırpana geçmelisin!] Saldırımın farkında olan Haniel, karşılık vermek için mavi bir ateş topu çağırdı. Sadece beni hedef almıyordu, aynı zamanda yakınımda olan 

Myne’yi de hedef alıyordu.
Bana doğru gelen mavi ateş toplarını kestim ve Haniel'e doğru yaklaşmaya devam ettim. Bu formdayken, Kara Tırpan mavi ateş topunu kesebilecek halde. Saldırısının etkisiz olduğunu gören Haniel daha sonra mavi bir bariyer oluşturdu.

''Bu bariyer de bir yetenek kes gitsin!''
“Tamam öyle yapacağım.” 

Ahh, ilk defa bir yeteneği kesmeye çalışırken direnç hissettim. Şimdiye kadar, kara tırpan zahmetsizce her şeyi keserdi. Ama şu anda, metali kesmeye çalışıyormuşum gibiydi.
Görünüşe göre, bariyer kara tırpana dayanabilecek kadar güçlüydü.
Bariyer ve tırpan birbirlerini yenmek için yarıştı. Bu noktada, Greed…

''Neyin var, Fate!? Oburluğun gücünün yarısını serbest bıraktın ve sınırı bu mu?''
“Kapa çeneni!”
''Gözünle bariyere dikkat et! Bu tür bir bariyerin bu kadar hızlı yayılması mümkün değil.''

Yani, kırmızı gözle bu gibi şeyleri bile görebiliyorum… Benliğimle konsantre oluyordum. Sanki farklı bir dünyaya gelmiş gibiyim. Haniel’in mavi bariyerinde dolaşan kan benzeri damarlar var. Bazıları durgunken bazıları aktifti.

“Bu büyü akışı olabilir mi?”
''Doğru. Tek yapman gereken doğru yeri hedeflemek!''

Tırpanı dışarı çekerken, Greed’e göre büyü akışının en ince olduğu yere saldırdım. Sürekli değişen noktalara vuran kesikler, ilginç bir şekilde bariyeri daha kolay kırdı. Ve belli bir dereceden sonra, Kara Tırpanın yetenekleri çözme gücü nihayet bariyeri geçti ve bariyer cam kırma sesiyle kırıldı.

“Tamamdır!”
''Şimdi şuna bir son verelim, Fate!''

Tırpanımın momentumunu koruyarak Haniel’in kalan üst gövdesini kesdim.
Kollarıyla savunmaya çalıştı, ama boşuna. Tırpan üstüne düşeni yapıyor.
Tırpan, Haniel’in elini ve göğsündeki çekirdeği keserek çok büyük bir yarık açtı. Çekirdek olarak kullanılan beyaz kız, İkiye bölünürken çırpındı. Mecbur olduğumu bildiğim halde ve bunu yaparken bile kalbimi bıçaklayan bir şey varmış gibi hissediyorum.
Tereddüt ederken, Haniel kanatlarını çırpmaya başlayarak, patlayan tüyleri yayıp kaçmaya çalıştı.

Uçamadığım için gökyüzünde yükseklere çıkarsa ona saldıramayacağım. Tüyleri kesmeye çalışırken yere düştüm ve peşinden atlamayı düşündüğümde, zaten erişemiyordum. Böyle giderse Haniel yenilenmeye başlayacaktır.
Lanet olsun, altımdaki zeminde kırmızı lekeler oluştu. Kırmızı sağ gözüm kanamaya başlamıştı.

Görünüşe göre sınırıma yaklaşıyorum. Hemen, kendimi kaybetmeden önce Haniel'in ruhunu yemeliyim. Haniel’in zaman kazanma oyunlarından dolayı hayal kırıklığına uğrarken, Myne olaya katıldı.

“Seni havaya atabilirim.”
“Nasıl!?”

Tanrım! Baltasın kafasına yani düz kısmına binmemi istiyorsun, öyle mi!? Şey, çünkü ben [Oburluk] becerisinin sahibiyim, değil mi?

“Hadi çabuk. Haniel iyileşmeden önce.”
 “Zaten biliyorum.”

Yıkıcı bir saldırım yok. Şimdiye kadar yaptığım en güçlü saldırı, Kara yay ileydi. Ancak böyle giderse, verdiğim hasar Haniel’in yenilenme gücünün üstesinden gelecek derecede olmuyacak. Tek bir hedef için güçlü bir saldırıya ihtiyacım var.
Ne yapmalıyım? Doldurulmuş kara yayı yakın mesafeden kullanmalı mıyım? Bu tamamen mantıksız bir yöntem ama aynı zamanda sahip olduğum tek şey…

''İkinci formun öldürücü saldırısını yapma zamanı gelmedi mi?''
“Neyden bahsediyorsun? Bunu anca mı söylüyorsun?”
''Çünkü bununla daha önce başa çıkamazdın. Ama şu andaki durumunla, sorun olmamalı.''

Ona ne olduğunu sormak üzereydim, ama Myne bunu yapmadan önce beni zorla kara baltaya oturttu.

“Çabuk, oyun oynamak için vakit yok. Havada iken konuşabilirsiniz. Git hadi!”
"Bekl-uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!?”

Bir şey diyemeden, Haniel'e doğru itildim.
Oioi, Greed'e panik içinde sormaya çalıştım.

“Çabuk, söyle bana!”
''İkinci biçimin öldürücü saldırısı statülerin %20'sini gerektiriyor. Ayrıca, düşmanın büyü gücünün yoğunlaştığı noktaya saldırmak gerekiyor. Aksi takdirde başarısız olur.''
“Ne… büyünün yoğunlaştığı yer, ama nasıl bu…”

Hayır, bulabilirim. Oburluğun gücünün yarısı açıkken, bariyere yaptığım gibi onu bulabilmeliyim. Haniel'e yaklaşıyordum. Misillemeye hazırlanıyor gibi görünüyor. Bunu farketmedim. Yapacak bir şey yok, değil mi?

“Greed statülerimin %20’sini al!”
''O zaman %20’sini alıyorum.''

Kara yayı kullandığımdan beri zaten %10’umu tüketti. Şimdi %20 daha aldı, Haniel ile aramdaki statülerin farkı arttı. Yine de zorlukla kısıtlı olmasına rağmen. Başka bir deyişle, bu ikinci biçimin öldürücü saldırısında başarısız olamam.
Bu arada, Greed statüleri benden aldı. Güç hissi vücudumdan uzaklaşıyordu. Kara tırpan gücümden beslendi ve değişmeye başladı.