049-Unutulan Köy

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134

Bölüm 049 Unutulan Köy


Orklara karşı yapılan sayısız savaştan sonra, köy harap olmuştu.

Sadece evlerin kabaca temelleri ve yığılmış molozlar kalmıştı. Hava koşulları yüzünden yıllarca korozyona uğrayan taş ve topraklardan oluşmuş bir dağ gibi duruyordu.

Myne’ın bile güçlü olduğunu düşündüğü düşmanlar burada mı? Sanmıyorum.

İlerlerken kafasını çevirdi ve “Burası benim doğduğum yer. Doğduktan hemen sonra İmparatorluk şehrine götürüldüm, bu yüzden burasıyla ilgili neredeyse hiçbir anım yok. Ne olursa olsun, burası benim için önemli bir yer.” Dedi.

“Wow… yani burası Myne’ın doğum yeri?”

Nhnn!? Bu garip değil mi? Köyün yerle bir olmasından bu yana binlerce yıl geçmiş gibi görünüyordu. Diğer yandan, Gallia yaklaşık 4000 yıl önce yok olmuştu.

Myne’ın söylediğine göre, o doğduğunda köy daha yerinde duruyordu.
Başka bir değişle, Myne’ın gerçek yaşı 4000’in üzerindeydi.

 Bu yanlış olmalı… Çünkü, bir çocuk gibi görünüyor.

Bu arada, Aaron’a “Ölmesine müsaade edilmeyen bir hayalet.” olduğunu söylemişti. Bu yüzden, uzun süredir yaşadığını biliyordum ama 4000 yıl olmasını beklemiyordum.

Sayı oldukça şaşırtıcıydı. Eğer durum buysa, beni boş ver Aaron’ı bile çocuk olarak görüyor olabilir.

Yine de, 4000 yıl… Ben 16 yıldır yaşıyorum. Bu noktaya ulaşmanın bile uzun zaman aldığını düşünüyordum. Ve Myne bu sürenin 200 katından fazlasını geçirmişti.

Çok uzun zamandır yaşadığı için, bazı anıları ve hafızasındaki bazı detayların bulanıklaşmasına şaşırmamalı.

Ayrıca, Greed Myne ile birbirlerini tanıdıklarını söylemişti. Bu 4000 yıldır var olduğu anlamına mı geliyor?

Ayrıca Greed eskiden Myne ile arkadaş olduklarını söylemişti ama eski görünüşüne dönemediği için ondan vazgeçmişti.

Sanırım Myne’ın 4000 yıldır ilerlemesini sağlayan bir şeyler var.  Sanırım bunları burada öğreneceğim. Eğer bir ihtimal Ölümcül Günah yeteneği ile bir ilgisi varsa, benimle ilgisi yokmuş gibi davranamam.

“Myne, bu köyde yenmemiz gereken bir şey mi var?”
“Un, benim için kötü bir eşleşme. Bu yüzden Fate’in gücüne ihtiyacım var.”
“Ne tür bir yaratık? Böyle etrafta aylak aylak dolaşmamız sorun değil mi?”
“Sıkıntı yok. Görüştüğümüzde ne tür bir yaratık olduğunu anlayacaksın.”

Bizi pusuya düşürecek bir düşman değilmiş gibi görünüyor.

Hâlâ endişelendiğim için sıkıca Greed’i tutuyordum.

Buna rağmen, burada hiç canavar yoktu. Korkutucu derecede sessizdi.

Harap olmuş köyün merkezinde mezar taşları vardı. Bazıları değişken hava koşulları nedeniyle zarar görmüştü.

Olağanüstü büyük bir koza, bu mezar taşlarının üstünde duruyordu.

Bu, o canavar olabilir mi? O kadar büyük bir şeye yaklaşmalı mıyım!? Çok düşünmeden, Greed’i kınından çıkardım.

[Zihin Okuma] aracılığı ile Greed’in acı sesini duydum.

“Chi, demek hala yaşıyor… Kahrolası adi canavar.”
“Greed, bu nedir?”
“Bir Melek Chimera. Eski Gallia’da İmparatorluğun geliştirdiği deneysel bir projeydi. Yıllar önce tüm işlevini yitirmesi gerekiyordu.”
“Yani, antik bir ilah mı diyorsun?”
“İyi tahmin. Bu, Gallia’nın biyolojik askeri silahıydı. Çeşitli canavar türlerini bir araya getirilerek yapıldı. Bana göre, şimdiye kadar yapılmış en kötü başarısızlık.”

Başarısızlık?! Kulağa hoş gelmiyor.

Onu izlerken, koza sessizce bekledi, bu yüzden sanırım ona bulaşmamak en iyisi. Myne’a bir bakış attım.

“Bunu yeneceğiz. Fate, hazır mısın?”

Aaaaa, beklediğim gibi onu yenmeyi planlıyor.

Ama yine de kocaman… Boyu neredeyse benimkini 15 katı. Dahası kozayla kaplıydı, bu yüzden gerçek görünüşünü göremiyordum.

Bu ölçekte bir şeyle ilk defa dövüşecektim, ne yapmam gerektiğini bilmiyordum.

Daha sonra, Myne acı bir gülümse ile bana “Henüz yetişkinliğe ermemiş. Şu anki Fate bunula savaşabilmeli. Sorun şu ki, ruhu kaldığı sürece ölmeyecek. Bu yüzden [Oburluk] yeteneğine ihtiyacımız var.” Dedi.

“Kurbanın ruhunu yeme yeteneği mi?”
“Doğru, senin Ölümcül Günah yeteneğin en günahkâr olanı.”

Ben Tanrı’ya karşı gelmek istemiyorum.

[Oburluk] yeteneği ile doğdum. Bu yetenek yüzünden, ne kadar canavar öldürürsem öldüreyim seviye atlayamayacağım ve tanrılar tarafından göz ardı edileceğim.

Bu yüzden güçlenmek için [Oburluk] yeteneğine güvenmek zorundayım. Öyle bile olsa, bu beceriyi kontrol edebildiğim anlamına gelmiyor.

Bekle bir dakika, Oburluğun en günahkâr ölümcül günah olduğunu söyledi.

“Az önce Oburluğun en güçlü günah olduğunu mu söyledin?”
“Evet. Teorik olarak Tanrının yarattığı seviye kavramını aşabilecek tek günah o. Ancak bu olmadan önce genellikle kullanıcısı yetenek tarafından yutuldu.”
“Giderek artan açlık sebebiyle, bunu iyi biliyorum. Öfkenin Ölümcül Günahlar arasındaki sıralaması ne?”
“Öfke 4. Sırada. Şehvet (Lust) ve Açgözlülüğün (Greed) altında. Aslında hepsi bir dereceye kadar bir birine denk. Sadece [Oburluk] farklı bir seviyede. ”

Myne, Greed’den bahsederken, elim istemsiz bir şekilde Kara Kılıca gitti.
Greed ukalaca karşılık verdi.

“Günahkâr silahlar, kullanıcılarına bağlıdır. Böyle bir hiyerarşi anlamsız.”
“Yani, yeteneklerin kullanıcın olarak bana mı bağımlı?”
“Tabii ki. Eğer Fate bir işime yaramasaydı, onu uzun zaman önce öldürmüştüm. Acele et, hızlıca bir sonraki şeklimi aç!”

Eğer kolay olsaydı, mücadele denmezdi. Lich Lord’un statülerini tükettikten sonra bile sonraki aşamayı açamamıştım. Bunun yeterli olmadığını düşünüce, Greed kesinlikle çok açgözlü.

Sadece statüler değil, kullanıcının zihinsel tutumu da hesaba katılır, sanırım henüz zihinsel olarak olgunlaşmadım. Ah, keşke hızlıca Aaron gibi olabilsem.

İç çekerken kozaya baktım. Hadi savaşmadan önce [Tanılama] yeteneğini kullanalım.

=====
. Makine Melek Hainel . Seviye 1
Dayanıklılık: 26000000
Fiziksel Güç: 29000000
Büyü: 24000000
Ruh: 28000000
Çeviklik: 14000000
Beceriler: -Hata-

=====

Güçllllllü! Ve daha henüz yetişkin değil.

Çeviklik dışında bütün statüleri benim iki katımdı.

Dahası, becerilerde Hata yazıyordu, nedenini merak ettim. Eğer önden saldırırsam, hemen karşı koyacağından korkuyorum.

Bu güçlü bir düşmandı. Myne omuz silkti ve bana “Yalnız savaşmayacaksın. Sana yardım edeceğim. Orklara karşı olan savaştan, Fate’in bu tür savaşlara hazır olmadığı tahmin edebiliyorum. Bu yüzden, Fate’in uyum sağlamasına yardımcı olacağım.” Dedi.

“Bu takdire şayan. Her neyse, bu ‘’Hata’nın’’ anlamı ne?”
“Makine Melek Chimera, çeşitli canavarların kombinasyonudur. Canavarların yetenekler zorla kaynaştırıldıkları için beceri dengesiz ve bu yüzden Tanılama doğru düzgün okuyamıyor.”

Hayır, hayır olay bu değil. Öyle söylesem bile, bu önemli bir bilgi parçası.

Bu sadece Makine Meleği Haniel’in sayısız becerilere sahip olduğu anlamına gelir. Şimdiye kadar, rakiplerimin becerisini önceden bildiğim için güvende hissediyordum. Ama şimdi bu canavara karşı durum böyle değildi.

Bu savaş benim rahat alanımdan çok uzakta…

Sadece bakarken bile tansiyonumun arttığını hissedebiliyorum. Greed [Zihin Okuma] aracılığı ile benimle konuştu.

“Bu senin için iyi bir rakip. Burada başarısız olursan, o zaman Tenryu’yu yenmeyi unutabilirsin. Şimdi beni düzgün kullan!”
“Bunu söylemesen bile, farkındayım.”
Kara Kılıcımı çektim.

Hazırlığımı tamamladığımı gören Myne, siyah baltasını savurdu ve saldırmaya başladı.
Ağır bir darbe aldıktan sonra koza kırılmaya başladı. Yumurta gibi kırıldı.

Kalın koza kırılırken, Melek Chimera’nın görünüşü gözüktü. Düşündüğüm gibi, çok büyüktü.

Metalik borularla zorla dikilmiş gibiydi. Canavarı oluşturan tüm bölümler ürkütücü bir biçimde aynı renkteydi…

Hepsi ağırmış beyaz renkteydi. Çekirdeğinde—Göğsüne baktığımda şok oldum.

“O bir… İnsan mı?”
“Bu Makine Meleğin çekirdeğidir.”

Uzun gümüş saçlı kızın görünümü dikkatimi çekmişti. Gözleri açıkça kıpkırmızıydı.