048-Siyah Baltanın Dansı

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker


Çevirmen: Uchuujin & Redaktör: Faen_The_1134


Bölüm 048 Siyah Baltanın Dansı


Ork ordusunun kafasının karışmasını kullanarak, toz bulutunun sağ tarafından saldırdık.

Myne tarafından geçilmek istemiyordum. Kara Kılıcımı sıkıcı kavrayarak Ork ordusuna saldırdım. Kara Yay şeklini kullanmadım çünkü bana takım halinde saldırmalarından korktum.

Orklar gibi insani zekaya sahip canavarlara karşı, yay ve büyü okunu kullanmaktan kaçınmalıyım. Beklediğim gibi, muhafızlar kılıç ve kalkanlarıyla geri çekilmelerine yardım etti ve mızraklılar beni çabucak yakaladı.

Ama öyle bile olsa bu elemanlar Aaron’a kıyasla çok fazla bağırıyorlardı. Kılıcımla keserek onları geçtim. Yol boyunca yaklaşık 32 Ork kesmiştim.

[Oburluk yeteneği etkinleştirildi.]
[Dayanıklılık +156800, Fiziksel Güç +153600, Büyü +121600, Ruh +128000, Çeviklik +121600 Eklendi.]
[Mızrak Ustalığı, Büyü Güçlendirme(Küçük), Büyü Güçlendirme(Büyük), Ruh Güçlendirme(Küçük)  eklendi.]

Mevcut yeteneklerim onlarınkilerle çakıştığı için beklenenden daha az şey kazandım. Ne olursa olsun, bu canavarların ruhları lezzetliydi ve çok miktarda statü veriyordu. Her biri kabaca 4 bin statü vermişti.

Ayrıca, [Oburluk] yeteneğimin iyi bir ruh halinde olduğunu hissedebiliyordum. Goblinleri avlamaktan daha farklı hissettiriyordu. Şu anda daha az ruh tüketseydim muhtemelen yeteneğim çılgına dönecekti.

Sanırım Orkların statüleri Goblinler’inkilerin 100 katı falan olduğu için mi böyle oldu?

Tatmin olmalı. Çünkü Myne’ın söylediği gibi düşmanlarla sonuna kadar savaşacağım.

Kara Kılıcımı sağdan sola, soldan sağa doğru salladım ve yoldaki bütün Orkları katlettim.

Kafamda inorganik ses yankılanırken, 70 Orku da öldürdüm. 200 tane vardı değil mi? İkiye bölecek olursak, sadece 30 tane daha öldürmem gerektiği anlamına geliyor.

Myne’ın ne yaptığını merak ederken sayısız Ork cesedi gökten düştü. Bitmişti. Bugün Orkları yağmur gibi yağdırmıştı… Şok olmuştum.

Myne’ın dövüştüğü yere baktım. Aah, bu bana biraz, şehirde karşılaştığımız Kutsal Şövalyeyi hatırlatıyor. Myne onu gökyüzüne fırlatmak için kullandığı tekniği kullanıyordu.

Myne’ın balta ile vurduğu her şey havaya uçuyordu. Ve başka bir dünyaya iniyordu.

Bu gösterişli bir tarzdı. Nasıl bir fantezi yapıyorsa yapsın, herhangi boşa harcanan bir hareket yoktu. Düşmanlarını çaba harcamadan minimum hamlede, tek tek hallediyordu. Buna bir dans gibi düşünerek, keyifle izledim.



Acaba bende yapabilir miyim? Hadi taklit etmeye çalışalım.

“Buhahahaha! Aptal dans”
“Gülme, Greed. Buradan, oraya.”
“Bu korkunç… Gerçekten, korkunç. Aaron’dan öğrendiğin kendi dövüş tarzın var, değil mi? Myne, doğduğu andan beri dahi olarak görülen biri. Ne kadar beğendiğinin bir önemi yok, onu kopyalayamazsın.”

Doğuştan gelen bir yetenek… Bu aslında oldukça havalı. Bende bir tane istiyorum! Eh, bana gelirsek, benimde doğuştan gelen bir tane var sanırım…
(Ç.N. Doğuştan gelen yetenekleri şimdi ArazNovel’den 9.90’a alabilirsiniz.)

Kalan Orkları temizlerken, Myne’ın hareketlerini gözlemledim.

Peki, düşünmeden savaşıyormuş gibi görünüyordu. Vücudu düşünmeden hareket ediyormuş gibi görünüyordu.

Vücut düşünmeden hareket ettirilebilir mi…? Sanırım denemeden bilemeyiz.
(Ç.N. Uchuujin ile Genel Kültür vakti: Fate, “Kas hafızası” diye bir şey var bir hareketi çok fazla tekrarlarsan vücudun bu hareketi ezberler ve düşünmeden yapmaya başlar.)

Beklendiği gibi, güçlü bir savaşçı ile yan yana savaşmanın gerçekten çok yardımı oluyor. Bakışlarımı fark eden Myne, gülümsedi. Sonra Orkları bana doğru atmaya başladı.

Benim için tehlikeli olabilirdi.

Belki de, bana öylece orda durmamı ve hızlıca işlerini bitirmemi söylemek istiyordu.

Hay, hay, savaşacağım. Bir göz atmamda sorun yok, değil mi? Ne de olsa, bu Myne’i doğru düzgün savaşırken ilk kez görüşüm. Bunları düşünürken, 2 Ork daha uçarak bana geldi.   

Peki, elimizden geleni yapalım. Aksi takdirde, bir dahaki sefere bana 10 Ork ya da daha fazlasını atacağından korkuyorum. Bu miktar elbette, hâlâ onun için mümkün.

Öyle hadi bu Orkları bir kan festivaline gönderelim. Bu elemanlar yenilip öldüklerinde, iğrenç bir Buhhyyii sesi çıkarıyorlar. Kılıçtan geçirmem sağ olsun, geriye sadece bu arkadaşları yöneten mavi Ork kalmıştı.

Bana sıkıntı çıkarmadan önce [Tanılama] yeteneğini kullanalım, bakalım. Buhyyii ve.

. Yüksek Ork Lideri . Seviye 45
Dayanıklılık: 203400
Fiziksel Güç: 217500
Büyü: 175300
Ruh: 154300
Çeviklik: 168400
Beceriler: Herkül Kuvveti, Fiziksel Güç Artışı(Büyük), Dayanıklılık Artışı (Büyük).

Statüleri oldukça yüksek. Onun gerçekten Taçlı değil de, normal bir canavar olduğuna emin miyiz?

Gallia’daki canavarların dereceleri gerçekten farklı bir seviyede.
[Tanılama] yeteneğini kullanarak Herkül Kuvveti’ni değerlendirmeyi denedim.

Herkül Kuvveti: Belli bir süre için kuvvetini ikiye katlar. Yeteneğin süresi bitince Fiziksel güç onda birine düşer. Orijinal değerine bir gün sonra döner.

Statü arttırma yeteneği gibi görünüyor. Geçici, ama gücünü iki katına çıkarmak gerçekten faydalı olabilir. Ama daha sonra, tüm gün boyunda onda birine düşme riski geliyor. Yine de, bunu sadece acil durumlarda kullanmak için bir koz olarak elinde bulunduracağım.

Bununla birlikte yemek için teşekkür ederim. Adamlarını kaybettikten sonra bile vazgeçmeyen Ork Liderine hızlıca vurdum.

“Buhhyyiiii”

Ama yandan gelen Myne tarafından çalındı. Yüksek Ork Lideri siyah balta tarafından gökyüzüne fırlatılmıştı. Nasıl bakarsam bakayım, anında ölmüştü.

“Bekle, Myne. Onu yememe izin ver. Herkül Kuvveti yeteneği için ona ihtiyacım var.”
“Gallia’da çok fazla Ork var. Bana göre, Herkül Kuvveti çöp bir yetenek.”
“Ama geçici olarak gücünü ikiye katlıyor.”
“Ama bir dezavantajı var. Yani, çöp bir yetenek.”

Oioi, yine de gücünü ikiye katlar. (Ç.N. Pes et artık Fate.)

Myne baltasını indirdi ve hâlâ istediği yeteneği alamadığı için somurtan benim yanıma gelerek bir ara verdi.

Bu noktada, zemin çökmeye başladı.

Ne?! Siyah Balta o kadar ağır mı? Myne uyurken onu kaldırmaya çalışıp kaldıramadığımı hatırladım… Bu tuhaf.

Myne baltayı okşayarak ona bir şeyler söyledi.

“Her şey yolunda. Sloth iyi bir çocuk. Lütfen biraz daha toplan.”

Toplanmak… Sanırım daha fazla ağırlaş demek. Kuşkusuz.
Böyle düşünürken, Myne yanına oturmamı istedi.

“Fate, kısa bir ara verelim. Hadi, gel.”
“Err, daha yorulmadım.”
“Savaştan sonra her zaman dinlen. Bu önemli.”
“Bekle bir dakika-uaaaa”

Beni zorla oturtturdu. Guhee… bu acıttı.

“Ahaa, Myne her zamanki gibi agresif.”
“Bu daha hiçbir şey.”
“Hayır, seni övmüyorum. ”
“Ara, bu utanç verici.”
“Gerçekten böyle mi düşünüyorsun?”
“Pek sayılmaz.”

Un, her zaman böyle oluyor. Anlaması zor bir kişiliği var.

İki kişi yerde oturdu ve bir süre gökyüzündeki yıldızlara baktılar. Aralarında hiçbir konuşma geçmedi, sadece böceklerin sesleri duyuluyordu.

Myne daha ne kadar böyle durmamızı istiyor? Mola bittikten sonra ayağa kalktı ve baltasıyla bana bir yönü gösterdi.

“Başka bir şey olmadıkça, çok uzak değiliz.”
“Ne demek istiyorsun?”
“Bu, budur.”

Ne demek istemişti?! Greed’e bir şeyle biliyor mu diye danıştım.

“Myne, ne demek istedi?”
“Fuu, kesinlikle bu, budur.”

Sende mi? Benimle oynamayın, düzgün cevap verin.

Boş ver, oraya vardığımda zaten öğreneceğim. O zaman, bu yer neresiyse artık acele edelim.

Gallia’yanın derinlerine ilerlemeye devam ettik.