046-Myne’ın İsteği

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode

Glutton Berserker

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm

Çevirmen: Uchuujin & Editör: Faen_The_1134

Bölüm 046:Myne'ın İsteği

Bindiğimiz araba yavaşça Gallia’ya doğru hareket etmeye başladı. Bu bölgeye ulaştık, buradan sonra sadece Gallia’nın sınır koruyuculuğunu yapan şehirlerle karşılaşacağız. Roxy’nin ordusunun yerleştiği şehri hedefleyeceğim.

''Şimdiye kadar yaptığın her şey için teşekkürler.''
''O zevk bana ait, sonuçta bu işten oldukça fazla para kazandım. Ama üzgünüm… Bu bölgeyi geçtikten sonra, at arabasıyla ilerlemek çok tehlikelidir.''
''Hayır, hayır, bu noktaya kadar gelmek yeterli.''

Bizi buraya kadar getiren orta yaşlı arabacıya teşekkür ettim. Gitmeden önce ona 15 altın verdim.

Görünüşe göre, artık savaşçı kimliğimi gizlemem gerekmiyordu. Arabacı, askeriyenin arabaları şehri savunmaya yardım etmek isteyen savaşçıları almak için sık sık geldiğini söyledi. (Bir nevi dolmuş.)
Korunan şehirlere bu arabalarla gitmek, daha güvenli olacaktır.

Arabacı, anavatanına gitmek isteyen başka bir savaşçı bulduğunda, şehri terk edeceğini söyledi. Görünüşe göre, burası gerçekten çok uzun süre kalmak isteyeceğiniz bir yer değildi.

''Myne, hadi gidelim.''
''Tamam.''
Şu anda bulunduğumuz şehir, arka hat desteği için kuruldu, bu yüzden her gün cephe hattına gönderilecek birçok mal buraya gelir. Bununla birlikte beklenmedik bir şekilde, burada çok fazla savaşçı bulunuyordu. Görünüşe göre, avlanmak için toplanmışlardı.

Buralarda, dağlar kadar canavar zapt etme talebi vardı, bu yüzden savaşçılar istedikleri kadar para kazanabilirlerdi. Ödülleri de diğer yerlere göre daha yüksekti. Burası, iyi hazırlanmış ve yetenekli bir savaşçı için yeryüzündeki bir cennet gibiydi. Ama buradaki canavarlar genellikle gruplar halinde saldırdıkları için, bu insanlar tehlike ile iç içe yaşıyorlar.

İki çeşit grup vardır; küçük ve büyük.

Büyük ölçekli gruplar genellikle, [Ölüm Alayı] olarak bilinir ve genellikle onları bastırmak için Kutsal Şövalyelere ve Başkentten gelen askeri güce ihtiyaç duyulur. Ölüm Alayı binlerce canavardan oluşur ve bir savaşçı partisi anında yok edebilir.

Küçük ölçekli gruplar, yüzlerce canavar bulunan veya boyutu daha küçük olan topluluklardır. Savaşçılar onları bastırmak için parti oluşturabilir. Büyük partilerin liderleri eski Kutsal Şövalyeler oluyormuş gibi görünüyor. Başkentteki eski hayatları için can atan tüm eski Kutsal Şövalyeler, buraya geldi. Görünüşe göre, hâlâ kendilerine bir isim yapmayı umuyorlar, böylece Kutsal Şövalye olmaya geri dönebilirler.

''Fate, nereye gitmeyi planlıyorsun?''
''Her şeyden önce, biraz kızgınım. Birisi sakladığım yemekleri sormadan yemiş.''
''Fu~nn, anladım.''

Suçlu Myne idi, ama hatalı olduğunu düşünmüyordu. Daha ziyade, beni kızdırmak için bilerek yapmış gibi görünüyor.

Sorun değil. Zaten Myne’ın bu maskaralıklarına çoktan alışmıştım. Bana kızmadığı sürece sıkıntı yoktu. Greed’in tavsiyesine uyarak, onu mümkün olduğunca kızdırmamaya çalışacağım.

Greed’in beni bir konuda bu kadar uyarması nadirdir, bu yüzden en başlarda isteksizce uyuyordum. Ama sonra biraz öfkelendiği bir olayı oldu ve bir Kutsal Şövalyeyi uçurdu. Eğer gerçekten kızarsa… Neler yapabileceğini hayal edemiyorum.

''Neyi bekliyoruz? Hadi.''
''Bekle, istediğimiz gibi mağazaya giremeyiz.''
Bilinmeyen bir dükkana giren Myne’ı takip ettim. Whoops!? Bu koku… Bu etti! Lezzetli koku istemeden saçmalamama neden oldu.

Dükkanın içi ızgaralık etlerle doluydu. Sanırım sadece koku yüzünden 10 somun ekmek yiyebilirdim.

Çok fazla param vardı ve son zamanlarda sadece konserve yemek yiyordum, yani birazcık lüksten zarar gelmezdi. Boş masa var mı acaba? Boş masa göremedim.
(Ç.N. Hazıra dağ dayanmaz, Fate.)

Uu~nn, tüm masalar savaşçılar tarafından işgal edilmişti ve yemekleri bittikten sonra bile hâlâ orada sohbet ediyorlardı. Eğer dışarı çıksalar, çok memnun olurdum.

Böyle düşünürken, Myne yanımdan ayrıldı. Yemek sonrasında sohbet eden birkaç savaşçı tarafından işgal edilmiş bir masanın önünde durdu.

''Yemeğiniz bittiyse, defolun. Bekleyen insanların yolunda duruyorsunuz.''

Çok tatsız bir sesle söyledi. Ahh, Bunun nasıl biteceğini görebiliyorum. Korkunç şeyler olacakmış gibi geliyor.

Ben dahil olmak istemiyorum, bu yüzden mesafemi koruyarak, uzaktan izleyeceğim.

Tabii ki, savaşçılar sinirlendi. Aralarındaki en yaşlısı, Myne’ı uzaklaştırmak için elini salladı.

''Defol, göz zevkimi bozuyorsun. Burası veletlere göre değil. Eğer beni eğlendirmeye geldiysen o düz göğüslerle…'' (Myne’dan gelen öfkeyi hissedebiliyor musunuz? )

Bunlar, kişisel Myne kılavuzumda yazıldığı gibi, asla Myne’a söylenmemesi gereken şeylerdi. Velet denilince ne olduğunu görmüştüm, ama bir de bunun üstüne düz göğüs denmişti. Bundan sonra neler olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu.

Ve sonra, bütün bu eğlenceli atmosfer bir anda dondu.

Aaaaa….uaaaaa, bu acıtmış olmalı. Bu da, büyük olasılıkla çok acı vericiydi. Aa, dur, o kısmı öyle bükmemelisin. Welp, olamaz… böyle bir şey mümkün mü? Hayır, hayır, Oouwwie, Hayırrrrr. Sadece bakarken bile dehşete düştüm.

Bu “Düz göğüs” çok tehlikeli bir kelime. Bunu kesinlikle kişisel Myne kılavuzuma eklemeliyim.

Myne’ı rahatsız etmeye cesaret eden 8 cesur savaşçı yere serilmişlerdi, gözleri bembeyaz olmuştu. Ağızlarından köpük çıkıyordu, hayatları boyunca karşılaşabilecekleri en korkunç kadına rastladıkları çok belliydi. Bu kesinlikle onarılamaz bir travma bırakacaktı.

Eğer Myne’ın gücünü anlayabilselerdi böyle bir şey olmazdı.
Myne’ın çocuksu görüntüsü tarafından aldatılmışlardı.

Böyle bir felakete neden olduktan sonra, Myne boşalan koltuğa oturdu ve garsonu çağırdı. Garson Myne’ın siparişini alırken kekeliyordu. Zavallı bayan titriyordu…

Sonra Myne yanına oturmam için bana seslendi. Eğer böyle bir zamanda onun tarafından çağırılırsam, diğer müşterilerde benden korkacak.

''Fate, acele et. Otur.''
''Tamam, tamam, ehh!? Sipariş vermedim.''

Oturmadan önce garson kız hızlıca masayı sildi ve kaçtı.
Ehh, bu [Oburluk] kullanıcısı için bir işkence sayılabilirdi. Yanlışlıkla onu kızdırdım mı, ya da,

''Her şeyin icabına ben baktım. Kibarım, değil mi?''

Bu kırmızı gözlü kızın rızası olmadan, garsonun kaçmasının imkanı yoktu. Aslında sevdiğim bir şeyler sipariş etmek istiyordum, ama görünüşe göre çoktan beni yendi.

Ama aslında onun agresif kişiliği yarar sağladı… sanırım ona teşekkür etmeliyim.

''Teşekkürler. Evet, Myne çok kibar.''
''Uu…''

Eh? Onu överken yüzünü diğer tarafa çevirdi. Beklenmedik bir şekilde, Myne başkaları tarafından övülmeye alışkın değilmiş gibi görünüyordu. Bunun hakkında düşünürsek, genellikle şiddet uyguluyor. Ve bu hareketler insanları korkutuyor, bu yüzden övülmüyor.

Sanırım o da benim gibi bir Ölümcül Günah kullanıcısı olduğu için, ona başkalarından daha nazik davranıyorum.

Utanmış Myne’ı izlerken, siparişlerimiz geldi. Büyük bir tabakta servis edilen bir porsiyon ızgara et.

Eh? Peki ya ben? Ağlamak üzereyken Myne,

''Bu ikimiz için.''
''Hee, demek öyleydi. Neden bunu tekrar yapıyorsun?''

Genellikle yemeklerimizi ayır sipariş ederdik. Böyle bir şeyleri paylaşmamız çok sıra dışıydı.

Benimle daha iyi anlaşmak istediği için mi? Yani Myne’ın hal biraz sağduyusu vardı. Tam iç çekerken,
''Bu savaştan önceki bir tören gibi. Savaş girmeden önce partnerinle aynı şeyi yemek.''
''Oh… eh, az önce ne dedin?''
''Hadi beraber bir şeyler yiyelim, sonra düşmanlarla savaşalım. Bu sefer gücünü ödünç almam gerekecek.''

Kahretsin, Myne hakkında söylediğim kibar kelimesini geri alıyorum. Tekrar buluştuğumuz zaman anlattıklarıyla ilgiliydi. Gallia’da benim yardımıma ihtiyacı olacak.

Yani bunu yapmanın zamanın gelmişti. Korunan şehre geldik ve Myne’ın kendi için çok güçlü olduğunu düşündüğü bir rakibi yemesine yardım edeceğim…
Endişelerim vardı ama başka bir Ölümcül Günah kullanıcısıyla yan yana savaşma şansını iple çekiyorum. Bu durumdan, kaçış yok.

Myne’ın benim için ayırdığı et parçasını aldım ve çiğnedim.
Yani, ona savaşta katılmayı kabul ettim.

Önceki Bölüm || Seriye Git || Sonraki Bölüm