0171 – Ben Ji Yanran'ın Erkek Arkadaşıyım

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Super Gene – 0171 – Ben Ji Yanran'ın Erkek Arkadaşıyım



 Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0171 – Ben Ji Yanran'ın Erkek Arkadaşıyım
''Tatlım, birisini mi bekliyorsun?'' Qu Lili aniden sordu.

''Hayır'' Ji Yanran dalgın bir şekilde yanıtladı.

''O zaman neden kapıya bakıp duruyorsun?'' Qu Lili sordu, şaşırmıştı.

Ji Yanran aniden kızardı ve panik içinde bakışlarını geri çekti. Yemek yemek için kafasını eğdi ve yanıtladı ''Yapmıyorum''

''Tatlım, bugünlerde biraz garipsin'' Qu Lili aşağı yukarı onu süzdü.

''Dahi burada!'' birisi fısıldadı. Qu Lili kapıya baktı ve Han Sen ve Zhang Yang'ın kafeteryaya girdiğini gördü.

Qu Lili aniden şüpheyle Ji Yanran'a baktı ''Tatlım, onu bekliyordun değil mi? Buraya geleceğini nasıl bildin? Söyle bana''

''Kes şunu. Onu beklemiyordum ve nasıl buraya geleceğini bilebilirim?'' Ji Yanran meyve suyundan yudumlayarak paniğini örttü.

Qu Lili daha fazla sormayı düşündüğünde, Han Sen ve Zhang Yang tepsilerini kızların masalarına taşıdılar ve bir gülümseme ile sordu ''Kız kardeşler, buraya oturabilir miyiz?''

''Tabi ki'' Qu Lili, Ji Yanran meyve suyunu içmeye devam ederken baktı ve tekrar Han Sen'e baktı. Bir şeyler anlamıştı.

''Dahi, Ji Yanran'la birlikte oturuyor. Aralarında bir şey mi var?''

''Kapa çeneni. Uzun süredir burada. Beraber yürürlerken hiç görmedim'

''Ama ilişkilerini garip gibi görünüyor''

...

Ji Yanran şuan da kafeteryaya geldiği için pişman olmuştu. Acele bir karar vermişti ve Han Sen geldiğinden beri ona daha az kızgındı. Ancak, ona bakan gözler neredeyse yüzünü yakıp kül ediyordu. Tek yapabileceği meyve suyunu içmekti.

''Merhaba Han Sen, benim adım Qu Lili, savaş gemisi komutanı. Bu da benim oda arkadaşım Ji Yanran. Onu duymuş olmalısın'' Qu Lili gülümsedi ve elini uzattı.

''Merhaba, ben okçuluk departmanındanım. Ve ben Ji Yanran'ın erkek arkadaşıyım'' Han Sen arkadaşça elini salladı.

Ji Yanran aniden meyve suyundan boğuldu ve bunu duyan herkes dehşete düştü.

Diğerlerinin gözünde oldukça kibirli sözler olsa da Han Sen doğal bir şekilde söylemişti. Hiç kimse Ji Yanran'ın sevgilisi olduğunu söylemeye cesaret edemezdi.

''Dahi çok farklı''

''Siktir, o gerçek mi?''

''Gerçekten birlikteler mi? Bu çok hızlı. Sadece bir kaç aydır burada''

''Kampüsümüzün güzeli gidiyor''

''Ama yine de onu hak eden tek kişi o olurdu''

...

Kafeteryayı dedikodular doldurdu ve kampüs topluluğuna resim yolandı.

''Dahinin Kız arkadaşı açıklandı'' ''Kim olduğuna inanamayacaksın'' ''Kampüs güzeli alındı''... çeşitli farklı başlıklar ve videolar aniden topluluğu doldurdu.

Bu sırada, Qu Lili Han Sen'e donmuş bir şekilde bakıyordu. Bir şeyler olduğunu düşünmesine rağmen, erkek arkadaşı olduğunu açıklamasını beklemiyordu. Ji Yanran'ı tanıdığı kadarıyla, onun oda arkadaşı asla bunun olmasına izin vermezdi.

Qu Lili Han Sen'in elini bırakmayı unuttu ve kekeleyerek ''Sen.. onun.. erkek arkadaşı mısın?''

''Bu saçmalık ne? Sence onun gibi birisi bizim başkanımızın erkek arkadaşı olabilir mi? Eğer böyle konuşmaya devam edersen senin kıçını şimdi tekmeleyeceğim'' Masanın yanına gelmiş insanlar arasından bir maymun bağırdı. Li Yufeng'de onlar arasındaydı,kasvetli görünüyordu.

''Neden yapamazmışım?'' Han Sen heyecanlı kalabalığa bakarak herkese sordu.

''Bizim başkanımız daha öncede söyledi, kim onun erkek arkadaşı olmak istiyorsa onu Tanrının Elinde yenmesi gerekiyor. Sen yaptın mı?'' Maymun soğukça sordu.

Li Yufeng Han Sen'e dik dik bakarken aniden söyledi ''Şimdi Yanran'ın peşine düşmek için önce beni yenmelisin''

Li Yufeng Han Sen'in savaş araçları yeteneğini biliyordu, bu adamın elleri hızlı olmalıydı ve Han Sen büyük bir rakip olacaktı.

''Şu anda daha kolay olmadı mı?'' Han Sen güldü.

''Sen ne söyledin?'' Maymun ve geri kalanlar öfkelendi.

Li Yufeng onları durdurdu ve Han Sen'e sert bakışlar attı ''O zaman bir maçımız olacak. Eğer kaybedersen, tekrar onun etrafında seni görmeme izin verme''

''Gerek var mı? Sen zaten kaybettin'' Han Se gülümsedi.

''Lanet olsun, eğer oynamaya cesaret edemiyorsan söyle'' Maymun alay etti, Han Sen'in soğuk ayakları olduğunu düşünüyordu.

Tüm arkadaşları ona Han Sen'le alay etmeye yardım ediyorlardı ve Li Yufeng Han Sen'i küçümseyerek baktı ''Eğer benimle savaşmaya cesaret edemiyorsan, o zaman ondan uzak dur''

Bu sefer Qu Lili aniden aydınlandı ve ayağa kalktı. Elleri masanın üzerinde ve gözleri Han Sen'e sabitlenmişken neredeyse bağırdı ''Sen Ji Yanran'ın erkek arkadaşı mısın''

Tüm seyirciler Qu Lili tarafından şok oldu. Hepsi az önce Han Sen'in o olduğunu söylediğinde, Qu Lili'nin büyük bir sırrı ortaya çıkarmadığı düşünmüşlerdi. (Çn: zaten biliyoduk manasında ID den bahsetmedi ya)

Ama Qu Lili onun söyleme şeklinden hızlıca değişti ''Sen Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran mısın?

Birdenbire herkesin ağzı sonuna kadar açıldı. Bu adamın Li Yufeng'i Battlenet'te yirmi farkla yenen kişi olmasını beklemiyorlardı.

Şimdi Han Sen kişisel olarak Ji Yanran'ın sevgilisi olduğunu söylemişti, bu ID'nin arkasında yatan en olası teori değil miydi?

''Bu benim Battlenet ID'm'' Han Sen doğal bir şekilde yanıtladı.

Li Yufeng, maymun ve diğerleri solgunlaştı. Buna inanamadılar. Eğer Han Sen gerçekten Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran ise, o zaman gerçekten başka bir maça gerek yoktu.

''Dahi zaten kazandığını söyledi. Bu yüzden o Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran''

''Dahi bu dünyadan mı! Ben savaş araçlarında iyi olduğunu düşünmüştüm ama siyah-beyaz boksta da iyiymiş. Şimdi ise Tanrının Elinde daha iyi bile ve Li Yufeng'i yirmi farkla yenebiliyor''

''Büyük Tanrı, o nasıl birisi!''