0140 – Ji Yanran İle Tekrar Karşılaşma

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Super Gene – 0140 – Ji Yanran İle Tekrar Karşılaşma



 Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0140 – Ji Yanran ile Tekrar Karşılaşma
''Bir öğrenci misin?'' Luo Xiangyang sordu.

''Merhaba, ben Han Sen. Ağır Savaş Araçları topluluğuna daha yeni girdim. Sen de mi bizim topluluktansın? Seni hiç görmedim. Yeteneklerin harika. Zamanın olduğunda bana öğretir misin?'' Han Sen gülümseme ile söyledi.

''Ağır Savaş Araçları topluluğuna yeni mi girdin? Sen birinci sınıf mısın?'' Luo Xiangyang bir birinci sınıfla antrenman maçı yaptığına inanamıyordu.

''Evet, bizim topluluğumuza yedi ya da sekiz gün önce katıldım'' Han Sen cevapladı.

''Daha önce hiç ağır savaş aracı kullandın mı?''

''Hayır. Önceleri okul pratiklerinde antrenman savaş araçlarını kullanıyordum ve sadece topluluğa katıldıktan sonra ağır savaş araçları kullanma şansım oldu. Antrenman savaş araçlarından kullanması daha zor ve çok fazla ilerleme kaydedemedim. Diğer elin çok daha iyi. Onu durdurmak için şekil değiştirme canavar ruhu kullanmak zorunda kaldım'' Han Sen açıkladı.

Han Sen'in görüşüne göre, bu okul arkadaşı biraz yaşlı görünüyordu, Han Sen onun yetenekli olduğunu kabul etmek zorunda kaldı.

Luo Xiangyang asık suratla düşündü ''İlk kez ağır savaş araçlarına birkaç gün önce dokundun ve şimdi benimle savaşabiliyorsun! Eğer buna çok fazla ilerlememek diyorsan o zaman benim topluluğumdaki herkes kendini öldürmeli''

''Senin departmanın ne? Nasıl Ağır Savaş Araçları topluluğuna katıldın?'' Luo Xiangyang bu adamı kapabilir ve buranın yerine Savaş Araçları topluluğuna katabilirse o zaman İttifak içerisinde muhtemelen ilk on, hayır, ilk beşe girebileceklerine inanıyordu.

''Okçuluk departmanındanım ve arkadaşlarım buraya katılmamı sağladı'' Han Sen söyledi.

''Okçuluk departmanı?'' Luo Xiangyang bu departman özel kayıtlı öğrencilerle dolduğu için oraya hiç bakmamıştı bu yüzden çok pişman olmuştu. Bakmış olsaydı, asla böyle bir yeteneğin ağır savaş araçları topluluğuna gitmesine izin vermezdi.

Luo Xiangyang nasıl Han Sen'i ağır savaş araçları topluluğundan çıkarıp savaş araçları topluluğuna katmayı ikna edeceğini düşünürken Han'ın comlink'i çaldı.

Han Sen Luo Xiangyang'ın sadece bir kıdemli olduğunu düşündü bu yüzden aramayı cevapladı.

''Kardeş. Şimdi gitmem gerek. Başka bir zaman konuşalım'' Han Sen Luo'ya el sallarken söyledi.

Han Sen gitmeden önce onu ikna etmeye başlama zamanı olmamıştı, Luo kendi kendine düşündü ''Her neyse, şimdi onun kim olduğunu biliyorum. Daha sonra her zaman gelebilirim''

Üç ağır savaş araçlarına bakan Luo Xiangyang artık daha fazla onları uzaklaştırmak niyetinde değildi. Han Sen burada olduğundan, onları Han Sen'in kullanmasına izin verecek ve Han Savaş araçları topluluğuna transfer olduğunda bu savaş araçlarını alacaktı.

Luo Xiangyang 7. depodan ayrılırken gerçekten çok mutluydu, yeni bir dahi bulduğu gerçeğinin kutluyordu. Artık Müdür Wei'nin 7. depoyu başka birine verdiği için rahatsızlık hissetmiyordu, Han Sen'i savaş araçları topluluğuna katma fikrine odaklanmıştı. Bir birinci sınıf olarak, Han Sen'in Blackhawk'ta geriye kalan yılları vardı. Belki bu yıllarda, İttifak içerisinde şampiyon bir takım kurabilirdi.

7. depodan çıktıktan sonra Han Sen kafeteryaya gitti. Oda arkadaşları ondan biraz atıştırmalık getirmesi istemişti ve ayrıca Han Sen da savaş araçları savaşından sonra acıkmıştı.

Bu kafeterya yurtlarına çok yakındı ve harika meyve sularına sahipti. Han Sen neredeyse her gün meyve suyu için buraya geliyordu.

Ama meyve suları çok satan bir üründü ve her zaman erkenden satılıyorlardı. Han Sen Luo Xiangyang ile savaşırken bunu unutmuştu ve sadece oda arkadaşları hatırlattıktan sonra aklına gelmişti.

Oraya ulaştığında, sadece bir şişe meyve suyu kaldığının gördüğünde şaşırdı ve ödeme yapmak için hızlıca koştu.

Ama ödeme yapıp meyve suyuna ulaştığı zaman, başka bir el şişeyi kaptı.

Han Sen hızlıca ona baktı ve o kişinin de ona baktığını gördü.

''Sen! İkisi de aynı anda söylediler.

Han Sen önündeki tatlı yüzü gördü ve biraz şaşırdı, Ji Yanran'ı burada görmeyi beklemiyordu.

Görünüşe göre, Ji Yanran da onu gördüğüne şaşırmıştı. Kaşlarını çattı ve sordu ''Neden buradasın?''

''Blackhawk öğrencisiyim ve elbette yemek için buradayım'' Han Sen cevapladı.

''Kabul edileceğini düşünmemiştim'' Ji Yanran dudaklarını kıvırdı ve Han Sen'in elindeki şişeye baktı ''Bırak'' (ikisi aynı anda tutmuş herhalde)

''Bırakması gereken sensin. İlk ben ödedim'' Han Sen söyledi. (Rgn: Tam odun la bu, dur bi daha bakayım)

Ji Yanran küçümseme dolu bir bakış attı ''Senin tavlama numaraların çok eski. Bırak yoksa bağırırım''

''Tavlama numaraları derken ne kastediyorsun? Neden buna ihtiyaç duyayım ki? Sen hiç herhangi birinin kız arkadaşına tavlama numaraları kullandığını gördün mü?'' Han Sen söyledi.

Ji Yanran aynı fikirde değildi ''Bundan bahsetmek için cesaretin var mı, hileci''

''Kim hileci'' Han Sen kaçlarını çattı.

''Eğer hile yapmadıysan, neden beni bulmaya gelmedin?'' Ji Yanran Han Sen'i hileci olarak tanımlamıştı çünkü onun yanına gelmeye cesaret edememişti.

''Zamanım yoktu'' Han Sen söyledi

''Oh, yalanlarını kendine sakla'' Ji Yanran güzel gözlerini devirdi.

''Kendin bilirsin ama meyve suyu için ilk ödemeyi ben yaptım'' Han Sen açıklamaya zahmet etmedi. (Rgn: Harbi saf odun bu.)

''İlk önce bek aldım ve ben de ödedim. Lütfen diğer sefere daha erken gel'' Ji Yanran bir gülümseme ile söyledi.

Ji Yanran'a bakan Han Sen aniden kafasını eğdi, dilini çıkardı ve onun elindeki şişeyi yalamak için atıldı.

Ji Yanran çığlık attı ve korkuyla eğildi.

''Lütfen bir daha ki sefere erken gel'' Han Sen şişeyi yakaladı, ona el salladı ve sırıtarak uzaklaştı.

''Ne utanmaz bir adam'' Ji Yanran dudaklarını ısırdı ve asık suratla şişeyi alan Han Sen'in uzaklaştığını gördü.

Han Sen'in başka bir şeyler almak için gittiğini gördüğünde aklına bir fikir geldi bu yüzden başka bir yola saptı ve başka bir taraftan ona yaklaştı. Başka bir şey almak için meyve suyunu bıraktığında, şişeyi kaptı ve uzaklaştı.

''Hey, bunu nasıl yapabilirsin?'' Han Sen oda arkadaşlarının atıştırmalıklarını iki eliyle taşıyordu ve çoktan uzaklaşmış olan Ji Yanran'a bakmak zorunda kaldı.

''Dişe diş'' Ji Yanran pembe dilini dışarı çıkardı ve mutlu bir şekilde yürümeden önce surat yaptı.