002 - Kahraman Leticia von Mavis

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Yuusha-sama no Oshishou-sama




Kahraman Leticia von Mavis

Lemmrousel imparatorluğunun imparayorluk sarayı .

İzleyiçilerin arasında -- --

En büyük platformda bulunan tahta 11.İmparator Arekusei rau Rooto* oturuyordu , onun sağıda imparatorluk şövalyeleri solunda ise ülkeniz merkezinde bulunanlar ayakta duruyordu.

// japonca yazılışı ing çevirmen yazmamış bulamadım bende

Oranın içinde dört kız-erkek imparaotorun tahtına doğru serilmiş kırmızı halıda yavaşça ilerliyordu. Sağ tarafta yüriyen “ kılıç ustası “ olarak bilinen Liyonse kırallığının prensi Roul Holt Leon , ortada elf kılanının prensesi olan “ büyük bilge “ Tiara Sciurus Velf , sağ tarafta bu dünyanın yaratıcısı denilen Anastaisa'ya hizmet eden “ Aziz “ Lorah Sein vardı.

Ve onların önünde yüriyen kız

İmparatorluk tahtının bulunduğu platformun önüne varıp durdular. Ve kılıç ustası , peri prenses , aziz'in içinde sadece o kız eğilmemişti. Fakat orada bulunan şövalyeler ve merkezdekilerin hiç biri saygısızlık yaptığını düşünmedi. Çünkü o kız şafak tanrısı Anastasia'nın kutsamasını almış “ kahraman “ olan , kutsama almış İmparator ve krallarla aynı seviyede güce sahip “ Kılıcın Prensesi “ Leticia von Mavis'ti.

Işığın toplanması gibi altın saçlara ve zümrüt gibi yaşil gözlere sahipti. İzleyicilerde güzellerdi ama , kızın güzelliği onlarınkini örtüyordu.
Fakat onların güzelliklerine bakılmaksızın , burada bulunan kişiler kız tafından cezbedilmislerdi.

O üstünlük belirten aura. Onların imparotoruyla yarışacak zarafet ve hassasiyet barındırıyordu

Bu yüzden onlar bekliyordu -- --

İmparatorun -- -- “ Ne ödül istiyorsan al . Ve kahraman . Lütfen benim oğlumun İmparatoriçesi olur musun ? “ -- -- sorusuna , olumlu cevap vermesini .

Kıtadaki ülkelere acı çektiren Şeytan kralının ordusunu ve Şeytan krılalını yenen “ Kılıçın prensesesi “ 'nin .

Önceden bu ülkenin dük'ünün kızıydı ama , imparatorluk ailesine katılırsa , bölgesel olarak yetki kazanır , yine yabancı ülkelerdede karhraman olarak etkili olabilirdi.

Zaten , İnsan ordusuyla imkansız olan birşeyi ülkeleri yıkabilecek gücü olan Şeytan kralını kendi gücüyle yenmiş birisiydi.

Hemde , Ülke kılan farketmeksizin kıtada bulunan herkez kahramana tapıyordu. Onun elinde olan şey ulusal çıkarlardı.

Bu ülkenin velihat prensi Alfred yirmi üç yaşındaydı . Daha on dört yaşında olan Leticia ile aralarında dokuz yaş vardı ama , kıraliyet ve asiller için nadir bir şey değildi. Hemde kraliyet ve asil farketmeksizin güzel olduğundan , denilcek bir şey yoktu.

-- -- Fakat.

Özür dilerim , majesteleri “

Onun ağzından çıkan kelimeler reddetme kelimeleriydi. Tanrını kutsamasını alan o kızın reddetme hakkı vardı.

Leti , velihatla evlenmende bir endişen mi var ? “

Ayakta duran merkezdekilerin arasından , orta yaşlı bir adam konuştu.

Leti'nin babası Mavis düktü.
Şu anda Şeytan kralı yenmekten yeni döndüm. Böyle bir şeyi düşünecek rahatlığım yok “

Fakat -- -- “

Sorun yok dük “

Şiddetle tartışmaya çalışan Mavis dük'ü İmparator dizginledi.

Doğru , evlilik konusu hızlıydı. O yüzden bir süre burada kalıp , yorgunluğunu at “

Fakat , Leticia bu kelimeleri de reddetti.

Üzgünüm majesteleri. Ben en hızlı şekilde , Şeytan kıralını yendiğimi ustama iletmeliyim “

Hoo ? Kahraman Leticia'nın ustası ha “

İmparator vücudunu oynattı.

Kahraman kılıç tekniği ve büyüsüyle insanların arasında en iyisiydi. Kahramanı eğiten ustasını ülkeye sokarsa , bastırılamayan etkiye neden olur.

İmparatorun vücudunu oynatması normaldi.
Vede bu kelimeler kalbine oturan da vardı.

Mavis dük'ünün yanında bulunan , onun özel öğretmeni olarak çalışmış adam. Öğrencisi olan kahraman Leticia ülkeye zafer getirip, İmparatorla görüşeceğini dükten duyup, Kahramanı yetiştiren biri olarak ödül alacağını düşünüp , dükle beraber katılmıştı.Düşük rütbesi olsada baron olduğundan , girerken hiç bir sorun yaşamamıştı.

( Sonunda benim adım Kahraman Leticia tarafından söylenecek )

Özel öğretmen olan adam güzel büyümüş Leticia'ya , gülümseme takınarak yanına gitmiş, elini kaldırarak imparatorun önünde durduğunu hayal etti.

( Özel öğretmen olduğumda , ne kadar aptal bir prensen olduğunu düşünmüştüm ama , benim iyi öğretimim sayesinde , büyü kullanmaya başlayıp, kılıç becerilerini geliştirdi. Şimdi söyleyince tahta kılıç istediği zaman olmuştu. Bundan dolayı evin hanımıyla kavga edip sinirlendirdiği için bir kaç kez dayak yediği olmuştu. Şimdi hatırlayınca o olay acı bir anı olarak , odaklanması gereken kahramanın özellikleriydi heralde. )

Asillerin geleneği kılıç sanatını öğretmek bile , dış görünüşünde yara aldırmadan yapmalarından oluşan sitresle kıza vurmuştu.

( Şimdi düşününce , berbat bir şey aptığımı düşünüyorum ama , bu da kahraman olarak uyanması içindi. Böyle düşününce kahramanın burada olması benim sayemde denilebilir. )

Onun aklı kızın kendisini imparatorun huzuruna çağırmasıyla doluydu.

Burada bulunan kişi benim ustamdır “

Houu , bu kişi ? “

Evet , benim küçüklüğümden itibaren şiddetli özel öğretmen olarak bana yol gösterdi “

Anlıyorum . Senin gücünün sırrı o özel öğretmendi “

Evet majesteleri . Bana kılıç becerilerini ve büyüyü öğreten büyük usta olup , saygı duyuyorum “

Kahraman Mavis'in bu kadar övmesi , o kişinin ne kadar nadir olduğu gösteriyor. O kişinin ismi nedir ? “

// :DDDDD

İmparatorun sözleriyle , ben kafamı kaldırıp imparatorun yüzüne baktım

Ben -- -- “

Özel öğretmenin aklında kurguladıgını dışarı vuracağı zaman bile , İmparator ve Kahraman Leticia konuşmaya devam etti.

-- -- ne olursa olsun ustana haber vermek mi istiyorsun “

Majestelerinin sözleri için teşekkür ederim ama ... “

Fumu , bir kere görüşmek isterim . Kahramanın ustası denilen kişiyle “

Özel öğretmek düşünmeden “ ben buradayım “ diye sesini çıkaracaktı. Ama , onun sesini çıkarmadan evvel Dük Mavis onu öne çekti.

Leti . Senin ustan buradaya . Burada haber versene “

Öne çıkan düşünceleriyle boğuşuyordu. Az önce hayal ettiği şeyler gerçek oluyordu -- -- O bir adım öne gelince Leticia onu gördü. Fakat Leticia orada gül – müyordu.

Kim ? Diye düşünen yüz ifadesi vardı.

O zamanlar küçük olduğun için unuttunmu ? Senin özel öğretmenindi “

Ah , şimdi söyleyince . Uzun zaman oldu”

//selamlama bu uzun zamandır görüşmüyoduk gibi

Onun kim olduğunu farkedinde , Leticia bir daha oraya bakmadı.

Leti senin ustan Baron değil mi ? “

Leticia'nın barona ilgi göstermediğini görünce , Dük sordu. Yanında bulunan özel öğretmende şaşırmıştı.

Anlıyorum , hedefini gerçekleştirirken mi öğrencisi oldun ? “

Böyle bir karşılaşma yaşamadı “

Elf kılanının prenseni konuştu.

Ben Leti'nin başından beri yanındaydım . Ondan daha güçlü birini görmedim. Bu yüzden ustasıyla gezinin ortasında karşılaşmadı “

O zaman senin ustanla nerede ? “

Ona kılıcı ve büyüyü öğreten kişiye herkesin ilgisi vardı.
İmparatorun sorusuna kız gülümsedi. Kızın ilk baştan beri yanında olan Tiara'nın bile görmediği kadar , kırık bir gülümseme , bu güzel burada bulunan herkesi esir alan gerçekleşmiyecek bir şeydi.

O bu İmparatorlukta bulunuyor “

Nasıl ! “ “ Öyle şahsiyet bu imparatorlukta mı bulunuyor “

Asiller panikledi .

Bu yüzden , üzgünüm ama , ben burada uzun zaman kalamam . Benim ustam olan Wynn Bard'ın yanına dönüyorum “

Bu kesinlikle efsane kahraman “ kılıç prensesi “ Leticia van Maves'in ağzından çıkan şeylerdi.

Bu usta olarak Wynn Bard'ın adının tarihe geçtiği andı.

Ve onun adı , burada bulunan ülke büyükleri tarafından kıta içinde iletildi.

Kahramanın Ustası “ adıyla -- --