0134 – Seni Yenmek Çok Kolay

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode


Super Gene – 0134 – Seni Yenmek Çok Kolay



 Çevirmen: Kylerxy
Düzenleyici: Xeia


Bölüm 0134 – Seni Yenmek Çok Kolay
Bu düello tüm okulun dikkatini çekti. Hiçkimse askeri okulda kumar oynamaya cesaret edemezdi ama öğrenciler özel bahis oynadılar ve çoğunluğu Li Yufeng'e yatırdı.

Sonuçta, Li Yufeng kampüsteki en iyi oyuncuydu ve yetenekleri gerçekten harikaydı. İki yıldır Blackhawk'ın İttifak içerisinde iyi sıralarda yer almasını sağlamıştı. Bu yüzden öğrenciler ona güveniyordu.

Saat 10:30'da savaş alanında tarihi bir sayıyla öğrenciler online'dı. Bir çoğu oyunu bile oynamıyordu ve sadece duelloyu izlemek için yeni hesap açmışardı.

Ji Yanran da izliyordu. Li Yufeng'in bir oyun odası kurduğunu gördüğü zaman, odaya girdi. Aslında online olanların yüzde sekseni oyun odasında onların başlamasını bekliyordu. Geri kalanlar hala zaman olduğunu gördüler ve oyun oynamaya başladılar.

Zaman yaklaştıkça, oyun odasındaki insan sayısı artıyordu. Tüm online öğrencilerin yüzde doksanını geçmişti ve daha fazla insan geliyordu.

Blackhawk'ın bir ofis binasında, iki orta yaşlı adam da bu oyun odasındaydı. Onlardan birisi sigara yaktı ve söyledi ''Liu, çok hassassın. Ne tarz öğrencilerimiz olduğunu biliyorsun. Ji Yanran'ın sevgilisi, Ouyang Xiaosan değilse seviyesi çok yüksek olmayacaktır.''

''Belki yeni bir yetenek göreceğiz.'' Liu Jianguo sadece gülümsedi.

''Ne tür bir yeni yetenek olabilir ki? Bu senenin birinci sınıfları o kadar etkileyci değiller.'' Zhao Lianhua bir duman üfledi ve söyledi ''Eğer bu kişi Ouyang Xiaosan ise belki Li Yufeng'i yenebilir. Eğer değilse, Li Yufeng kesinlikle beş puan veya daha fazla farkla onu yenecektir.''

''Hadi ilk önce kontrol edelim. Eğer Li Yufeng'e beş puanla kaybetse bile hala güçlü bir oyuncu olduğu anlamına gelir. Bizim Tanrının Eli topluluğumuz iki yıl içerisinde çok fazla ilerlemedi. Bu yüzden yeni taze yetenekler ekleme zamanımız.'' Liu Jianguo söyledi.

Liu Jianguo, Tanrının Eli topluluğunun koçuydu ve Zhao Lianhua da menejeriydi.Onlar bu olaylar hakkındakileri duyduktan sonra, savaş alanına girmişlerdi ve Ji Yanran'ın sevgilisinin hangi seviyede olduğunu görmek istiyorlardı.

Zhao Lianhua bu kişiyi çok fazla önemsemedi çünkü eski öğrencilerin hepsinin seviyelerini biliyordu ve giriş sınavlarında birinci sınıfların hepsinin nasıl performans gösterdiklerini görmüştü. İyi olanlar Tanrının Eli topluluğuna ya da diğer topluluklara davet edilmişlerdi.

Dışarıda biri olsa bile, bu kişi Li Yufeng'i yenemezdi.

Birinci sınıflar sadece birinci sınıftı.

Liu Jiangguo, Han Sen'in gerçek bir yetenek olup olmadığını görmeye çalışıyordu.

On otuzda, herkes aniden bir bildirim gördü. ''Benim-Kız-arkadaşım-Ji-Yanran odaya girdi.''

''Ha-ha sonunda.'' kalabalık coştu.

Ji Yanran, ID'ye kızgın bir bakış attı ve onu bulmaya söz verdi.

Zhang Yang, Lu Meng, Shi online değillerdi ama Han Sen'in yanında oturup direkt hologramik görüntüden izliyorlardı, online izlemekten daha ilgi çekiciydi.

ID'yi gördüğünde gözleri soğuklukla parladı. Sadece bir davet ve mesaj gönderdi ''Kaybettikten sonra, ID'ni hemen kaybetmeni ve Ji Yanran'dan özür dilemeni istiyorum.''

Herkes ekrana bakıyordu, Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran'ın ne söyleyeceğini merak ediyorlardı.

''Seni yenmek çok kolay, bu yüzden ek sözler eklemeye gerek yok. Sadece benim Yanran'ımı gelecekte  yanlız bırak.'' Benim-Kız-Arkadaşım-Ji-Yanran'dan bu yazıyı gördüklerinde ekran bir anda doldu.

''Ha-ha,utanmaz benim gibi.''

''O çok kibirli.''

''Böbürlenme, eğer isterse, bizim patronumuz sana kaybetmez, geri zekalı.''

''Ha-ha, benim Yanran'ım''

''Gerçekten Ji yanran'ın sevgilisi mi?''

''Sadece benim Yanran'ımı yanlız bırak...''

''Sadece benim Yanran'ımı yanlız bırak...''

''Şimdi sadece atıyor. Onun kıçını tekmelediğinde bu çok utanç verici olacak.''

...

''Bu kişi gerçekten kibirli.'' Wang Long kötü bir ruh halinde söyledi.

''Li Ze, sen ne düşünüyorsun?'' Liu Ke Li Ze'ye çarpık bir gülümsemeyle baktı.

Li Ze bir an düşündü ve dedi ''Li Yufeng'e karşı oynadım. Beni bir çok kez yendi ve bir kez de 27 farkla.''

''Li Yufeng'in kazanacağını mı söylüyorsun?'' Liu Ke Li Ze'ye baktı ve sordu.

Li Ze kafasını salladı ve söyledi ''Li Yufeng beni daha fazla farkla yenmiş olmasına rağmen, Ji Yanran'ın sevgilisi bana Li Yufeng'den daha fazla baskı hissi verdi. Li Yufeng ile karşı karşıya geldiğimde, sakince oynayabildim, Ji Yanran'ın sevgilisine gelince, husursuz ve korkmuş hissettim.''

Derin bir nefes adlı ve sonra Li Ze söyledi ''Eğer sonucu tahmin edeceksem, Li Yufeng'in çok fazla farkla yenileceğini düşünüyorum. Nedenini sorma, sadece bir önsezi.''

''Ne!'' Wang Long ve Liu Ke sersemlediler ve Lİ Ze'nin yorumunu anlamadılar.

Qu Lili, Ji Yanran'ı sıkıştırdı ve sırıtarak söyledi. ''Benim Yanran'ım-çok özel! Bana gerçeği söyle, gerçekten senin erkek arkadaşın mı?''

''Tabiki de değil, o piç!'' Ji Yanran kızgınlıkla ID'ye baktı. Eğer oyun başlamak üzere olmasaydı o adamı bir güzel haşlamak istiyordu.

''Başlıyor!'' sonunda geri sayım göründü, her iki taraftada noktalar hafif ışık yaydı.

Li Yufeng'in parmakları bir yılan gibi dans ediyordu ve neredeyse parladığı anda bir noktaya çarptı.

Çünkü o rakibinin stilini bilmiyordu ve bu adam Li Ze'yi yirmi farkla yenmişti.