0105 – Yalnızlıktan Bir Krala

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Super Gene – 0105 – Yalnızlıktan Bir Krala






  Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0105 – Yalnızlıktan Bir Krala –

Pat!
Wang Changqing, comlink'i elinde parçaladı. Gözleri kanlı yavaş yavaş soluyan çılgın bir canavara benziyordu.
Jin Bi, Yi Dongmu'yu yenmişti. İttifak içerisindeki halkın fikri aniden tersine dönmüştü. Çok sayıda eleştiri yüzünden acı çeken Yarışma Merkezi ve Fang Mingquan sunağa gönderilmişti. Birçok insan programa ve onun sunucusuna bir özür borçlu oldukları söylüyorlardı.
Daha ve daha fazla insan Fang Mingquan'ın analizini izlemek için Yarışma Merkezine yağıyordu. Şovun reytingleri bir anda sekizinci sıraya yükselmişti, bu yüksek bir rekordu.
Huaxing istasyonu hiçbir şovda böyle bir başarı elde etmemişti. Geçmişte, yapılan en iyi rekor on dokuzuncu sıraydı.
İlk ON! Kimse böyle büyük bir rüyayı hayal etmeye cesaret edemezdi. Sunucu, ilk yüze girerse gurur duyardı ve ilk elli de olursa heyecandan duramazdı.
Hiç şüphe yok ki Fang Ming ve Yarışma merkezi bunu başarmıştı. Yarışma Merkezi yarışmadan sonra bitecek bir şov olmasına rağmen, Fang Mingquan'ın olağanüstü performansı ona ün kazandırmıştı. Gelecekte hangi şova sunuculuk yaptığının önemi yoktu, her zaman iyi reytingler alacaktı.
Şuanda Fang Mingquan Huaxing istasyonunun bir sütünü olarak düşünülüyordu. Hatta Xu Kangnian her zaman ona gülümsüyor ve övgüler yağdırıyordu, Wang Changqing'i, Fang'ı dişleri ile ısıracak kadar kıskandırıyordu.
Fang işten ayrılıp eve döndükten sonra, Fransız penceresinin önüne oturdu ve parmaklarının arasındaki sigara ile yoğun gecenin görüntüsüne baktı, zaman zaman dumanı üflüyordu. Bedeni hala titriyordu.
Şimdi her şey bitmişti, Fang başlangıçta biraz korkuyordu. Kendi analizine bile inanmamıştı çünkü maçları bile izlememişti. Basitçe Jin Bi'ye inanmıştı, bu adam bir kızı kurtarmak için hareket eden biriydi ve o adam bu şekilde yapmalı diye düşünüyordu.
Bu yüzden Fang Mingquan Seçilmiş olmak için sadece Jin Bi üzerine bahis oynadı. İlk sırayı alıp almaması artık önemli değildi.
Yi Dongmu ile savaş ve Lin Feng'in davetiyesi Jin Bi'nin itibarını zirveye çıkarmıştı ve ayrıca Fang Mingquan'da başarılı olmuştu.
''Jin Bi, sen gerçekten de benim şans muskamsın!'' Fang Mingquan rahatladı ve doğru bahsi yapmış olduğu gerçeğini kutladı. Eğer bahsi kaybetseydi, sonucu düşünmeye bile cesaret edemiyordu.
Kaybetmekten korkmuyordu, ama bu sefer çok büyük bir bahis yapmıştı. Eğer kaybetseydi, favori endüstrisinden ayrılmak zorunda kalırdı.
Duman, akciğerlerine ulaştı ve oradan yayılmaya başlayan sarhoş edici bir his geldi. Fang sessizce gece manzarasına baktı ve heyecanı yavaş yavaş azaldı.
Tüm heyecanı geçtiğinde, Fang Mingquan akıllı aletini açtı. ''Bir Kralın Yalnızlıkta Yürüyüşü'' başlığında bir makale yazdı.
Bir kral her zaman yalnızdır.
Diğerleri, eğlenmek için arkadaşları ile gülerken,
O sessizce ter döküyor.
Kral, her zaman yalnızdır,
Diğerleri güzel genç kızları kovalarken,
O bir savaş alanında kanını döküyor.
Kral, her zaman yalnızdır
Bütün dünya ona karşı olduğunda,
O önüne bakıyor,
Kral, her zaman yalnızdır.
Herkes tarafından terk edildiğinde,
Hala sıkı bir şekilde ilerliyor,
Sadece hayallerini gerçekleştirmek için.
Sadece sana söylemek istediğim,
Jin Bi, lütfen benim sadakatimi kabul et.
Benim gibi bir yalnızın dilekleri senin gibi bir yalnızı takip etmektir.
Kazanırsan, seninle olacağım.
Kaybedersen, seninle olacağım.
Fang Mingquan makaleyi bitirdi ve altına kendi adını yazmadı, onun yerine ''Yalnızlıktan bir Krala'' yazdı.
Fang Mingquan makaleyi Skynet'e yüklediğinde, çok hızlı bir şekilde yayıldı, büyük bir cevap yağmuru oldu.
''Kahretsin, bunu okurken ağladım. Bir askeri okula kayıt olmak için çok çalıştığım zamanları hatırlattı. Ne kadar çaba harcadıklarımdan haberleri olmadan diğerleri sadece kabul edildiğim için beni takdir ediyorlardı. Yanıp tutuşurken ben çalışmak zorundaydım. Bu zordu''
''Fang Mingquan çok güzel yazmış. Gods Sanctuary'deki (Tanrılar Tapınağı) mücadele ettiğim günleri hatırladım''
''Bu sadece benim gerçek betimlemem''
''Ben de bir yalnızım. Gods Sanctuary'de (Tanrılar Tapınağı) her ay en az 28 gün harcıyorum, ben sadece daha sıkı çalışmak istiyorum böylece ailem daha iyi bir şekilde yaşayabilsin. Ama çok yoruldum ve bir şirkete ihtiyacım var''
''Gelecekte ne olursa olsun. Şu andan itibaren, ben Jin Bi ve Fang Mingquan'ın hayranıyım. Ben de ikinizle birlikte olacağım''
''Jin Bi, lütfen benim sadakatimi kabul et''
''Kazanırsan, seninle olacağım.''
''Kaybedersen, seninle olacağım.''
''Yalnızlık +1''
''Fang Mingquan'ı seviyorum. Jin Bi'yi takip et, ben seni takip edeceğim''
''Eğer Tanrı bana başka bir şans verirse, Jin Bi hakkında asla kötü bir şey söylemeyeceğim''
''+1''
''+10086''
''Jin Bi sen benim kralımsın''
''yalnızlıkta Bir Kralın Yürüyüşü'' Jin Bi ve Fang'ı muazzam bir başarıya dönüştürmüştü. Fang gerçek bir ünlü olduğu için, Jin Bi kolaylıkla sarsılmayacak birçok fan kazanmıştı.
Parça, Han Sen'i de etkilemişti. Gods Sanctuary'ye (Tanrılar Tapınağı) girdikten sonraki ilk üç ayda, delirtici yalnızlık ve çaresizliği deneyimlemişti. Hayalleri ve değer verdiği insanlar sayesinde buralara gelebilmişti.
Eğer annesi ve Han Yan için olmasaydı, Han Sen kendinden vazgeçmiş olabilirdi.
Han Sen makaleyi yanıtlamayı istiyordu ama sonunda bu düşünceden vazgeçti.
''Gerçekten değer verdiğimiz şeyler için ilerlemeye devam edelim. Hiç bir söz benim hissettiklerimi anlatamaz'' Han Sen sessizce çıkış yaptı.
Han Sen bir süre dinlenmişti ve ayak hareketleri üzerine Aziz Salonunda herhangi bir yüksek geno sanatı olup olmadığını merak etmişti. Yi Dongmu'nun ayak hareketleri sinsi saldırıları ile mükemmel bir şekilde eşleşmişti ve ayak hareketleri Han Sen'in eksikliğiydi. Eğer ayak hareketlerini Kol Bıçağı ile uygulayabilirse, savaşta daha yüksek seviyelere bile ulaşabilirdi.