0083 – Bir Dakika Savaş

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Super Gene – 0083 – Bir Dakika Savaş


 

 Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0083 – Bir Dakika Savaş –

''Jin Bi tabi ki. Değil mi Manli?'' Su Xiaoqiao sordu.
Yang Manli kafa salladı, Su Xiaoqiao'yı onayladığı ortaya çıktı.
Liu Hongtao yan tarafta yorum yaptı ''Jin Bi güçlü olsa bile, tek bir kişi, arkasında hiç kimse yok, Luo Tianyang ise Cennetin oğlu tarafından destekleniyor. Kimin kazanacağı söylemek hala zor''
''Bir kişi yeterli. Jin Bi tek başına altın boynuzlu Shura ile dövüştü. Arkasında bir çete olmasa bile, Luo Tianyang'ın bunu kazanabileceğini düşünmüyorum'' Su Xiaoqiao küçümsemeyle söyledi.
''Genç adam, sen anlamayacak kadar gençsin'' Liu Hongtao yaşlı bir elder gibi davrandı.
''Neyi anlamadım?'' Su bu yorumu beğenmemişti.
''Bunu bir düşün. Eğer Cennetin oğlu tüm çetesinin canavar ruhlarını Luo Tianyang'ın kullanmasına izin verirse, kimin kazanacağını düşünüyorsun? Cennetin oğlunun kutsal kanlı şekil değiştirme maymun canavar ruhuna sahip olduğunu unutma ve tanrı bilir kaç tane mutant canavar ruhuna sahiptir. Eğer Luo Tianyang hepsini kullanırsa, Jin Bi'nin kazanacağını mı düşünüyorsun?'' Liu Hongtao güvenle söyledi.
''Bu sadece bir maymun canavar ruhu. Jin Bi kutsal kanlı kanlı katil, kanatlar ve zırha sahip. Luo Tianyang'a karşı kazanmak onun için çok kolay olmalı. Luo Tianyang'ın bir dakika dayanabileceğini sanmıyorum'' Su Xiaoqiao onaylamadığını söyledi.
''Bu çocuk nasıl konuşacağını biliyor'' Han Sen Su Xiaoqiao'nun sözlerinden memnun kaldı.
''Pekala, Luo Tianyang'ın bir dakika dayanamayacağını söyledin, o yüzden bahse girelim. Eğer Luo bir dakikadan kısa sürede yenilirse, benim mutant canavar ruhu kırmızı toynaklı canavarı alabilirsin. Eğer bir dakikadan uzun süre sürerse, senin mutant canavar ruhu gece kurtun benim. Bana karşı bahse girmeye cesaret ediyor musun?'' Liu Hongtao Su Xiaoqiao'ya baktı ve söyledi.
Su Xiaoqiao aniden gerginleşti. Bir dakika sadece lafın gelişiydi. Maçın bir dakika içerisinde bitmesi nasıl mümkün olabilirdi?
Liu Hongtao'nun söylediği gibi, Luo'nun arkasında Cennetin oğlu vardı. Ordan burdan bazı canavar ruhları ile, Luo Tianyang kesinlikle bir dakikadan daha uzun süre sahnede kalabilirdi.
Gece kurdu canavar ruhu geçen yapılan bir etkinlikte şanslı bir ok atışı ile kazandığı bir canavar ruhu idi. Bu konuda herkese karşı övünüyordu. Yine de Liu Hongtao adil olmayan bir bahiste bunu ortaya koymayı teklif etmişti.
''Liu biz sadece sohbet ediyoruz. Ciddi olmaya gerek yok''
''Evet Liu, Su Xiaoqiao sadece söylüyordu''
''Evet, öylesine bir konuşma''
Bazı Bullseye üyeleri bunu düzeltmeye çalıştılar ama bu mantıksızdı, Liu Hongtao daha anlamlı bir tonla ''Ben ona anlamadığı şeyler hakkında yorum yapmamasını öğretiyorum. Evde ne söylediği önemli değil ama toplumda, yanlış bir yorum onu öldürtebilir''
''Piç, ısrar mı ediyorsun? Bahis bahistir. Oyundayım. Kaybettiğin zaman üzerine yatma'' Su Xiaoqiao genelde şakalaşıyor ve etrafı karıştırıyor olsa da, hala varlıklı bir aileden olduğu için gururu vardı. Bir canavar ruhu çok maliyetli olsa da, bir paspas olamazdı.
''Xiaogiao sadece içine at'' Yanındaki takım arkadaşları Su Xiaoqiao durdurmaya ve bu adaletsiz yarışmaya karışmasını engellemeye çalışıyorlardı. Temelde canavar ruhunu verecekti.
Liu Hangtao iyi bir kişiliğe sahip değildi ve bir kaç adamı dışında çoğu kişi onu sevmiyordu. Neredeyse herkes Su'nun yanındaydı.
''İyi, inandığı şeylere sadık kalabilen genç bir erkeği takdir ediyorum. Bana güvenmiyorsanız canavar ruhlarımızı Manli'ye aktarabiliriz hem de bizim şahidimiz olur. Böylece ikimizde güvende oluruz'' Liu Hongtao söyledi ve canavar ruhu kırmızı toynaklı canavarı Yang Manli'ye verdi.
''Liu, bu sadece ufak bir fark. Hepimiz Bulseye üyesiyiz ve bunu yapmana gerek yok'' Yang Manli kaşlarını çattı.
''Manli, bunu onun iyiliği için yapıyorum. Böyle bir şeyden yoksun kalmaya devam ederse, gelecekte başka yerlerde daha büyük problemlerle karşılaşabilir'' Liu Hongtao Su'ya aşağılayıcı bir bakış attı ve söyledi ''Eğer şu anda özür dilerse, gitmesine izin vereceğim. Ve gelecekte bunu izlemeyi unutma''
Herkes Luo Hongtao'nun utanmaz biri olduğunu düşünmüştü. Eğer bu sözler başka birisinden geliyor olsaydı Su Xiaoqiao özür dileyebilirdi ama Liu'nun sözleri onun gibi onurlu birisinin özür dilemesini imkansız bir hale getirmişti.
Herkes bu noktadan geri dönüş olmadığını biliyordu. Su dişlerini sıktı ve öfkelenerek ''Liu Hongtao, saçmalamayı kes. İçerdeyim''
Su Xiaoqiao mutant gece kurdu canavar ruhunu Yang Manli'ye transfer etti. ''Manli, bunu benim için sakla. Kazandığımda, herkese bir mangal ısmarlayacağım''
''Hiçbir şey bilmeyen genç adamları seviyorum'' Ling Hongtao çok sevinçliydi. Bir mutant canavar ruhu çok nadirdi ve birkaç kelimeyle bir tane kazanmıştı. Ayrıca, şekil değiştirme canavar ruhu gece kurdu onun binek hayvanı canavar ruhu kırmızı toynaklı canavardan daha da değerliydi.
Yang Manli kaşlarını çattı. Anlaşmazlığa arabuluculuk yapmak istiyordu ama Liu Hongtao ondan önce sözlerini söylemişti bu yüzden Su Xiaoqiao'nun iddiaya girmesi gerekiyordu.
''Genç adam çok düşüncesiz, belki de bir kayıp onun için ders olarak düşünülebilir'' Yang Manli iç çekti. İşler o kadar ileri noktaya gelmişti ki, onu çevirmek için söylenebilecek bir şey yoktu.
Su Xiaqiao bahsi kabul ettikten sonra üzgün hissetti. Jin Bi'ye güvenmesine ve kazanacağına inanmasına rağmen, bir dakika çok kısaydı. Keyifli alışverişler bile bu kadar uzun sürebilirdi, Lu Tianyang'ın kaynaklarından bahsetmeye bile gerek yoktu. Gerçekten Cennetin oğlundan maymun canavar ruhunu almışsa maç on dakikadan daha uzun sürerdi.
Luo Tianyang arasındaki atışma çoktan başlamıştı ve Su Xiaoqiao sadece dua edebilirdi ''Jin Bi ismini yayan kişi bendim. Lütfen bana yardım et. Gece kurdu canavar ruhuna uzun süredir sahip değilim ve Liu'ya vermek istemiyorum''
Su'nun yanında oturan Han Sen her şeyi duydu ve çıldırdı ''Yardım et mi! Başlangıçta, herkes bana Jin diyordu ve bunun hepsi senin suçun''