0081 – İyi Huylu Asker

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Super Gene – 0081 – İyi Huylu Asker





 Çevirmen: Kylerxy


Bölüm 0081 – İyi Huylu Asker –

Jadeskin kutsal kitabı şu sözlerle başlıyordu '' Yeşim derisi ve kusursuz beden, kötülükten uzaklaşır ve temiz bir şekilde büyürler''
Suyu yudumlarken, Han Sen bir şeylerin yanlış gittiğini biliyordu, ama tereddüt etmeden suyu içmeye devam etti.
Bir uğultu duydu, Han Sen'in zihni bulanıklaştı ve gözleri Qin Xuan'ın içinde kayboldu ve neredeyse bilincini kaybetti.
Neredeyse aynı zamanda, bacaklarında süzülen bir serinlikle, Jadeskin otomatik olarak vücudunda çalışmaya başladı ve duyularını yeniden kazandı.
''Bu kadın beni hipnotize etmek istiyor. Ne yapmaya çalışıyor?'' Han Sen içten içe gülüyordu, ama onun yüzü hiçbir şey göstermiyordu. Şaşkın bakışını korudu.
''Han Sen, gözlerim güzel, değil mi?'' Qin Xuan sordu.
''Onlar çok güzel'' Han Sen düşük bir sesle cevapladı.
''Vücudumun hangi bölümünü daha çok beğendin?'' Qin Xuan tekrar sordu.
''Göğüslerini'' Han Sen çekinmeden cevap verdi.
''Neden?'' Qin Xuan tekrar sordu.
''Onlar büyük, yumuşak ve şişkin'' Han Sen cevapladı.
''Pislik!'' Qin Xuan fısıldadı. Savaş odasının içerisindeyken, Han Sen her savaştıklarında göğüslerine dokunmuş olmalıydı.
''Gel ve onlara dokun'' Qin Xuan söyledi, göğsünü kaldırdı.
Han Sen ellerini yaklaştırmaktan çekinmedi ve Qin Xuan aniden ellerini bir kenara itti. Şimdi, Han Sen'in onun tarafından tamamen hipnotize edildiğini doğrulamıştı, çünkü herhangi normal bir kişi, Han Sen'den yapılmasını istenen talebi duyduğunda tereddüt ederdi.
''Jin Bi misin?'' Qin Xuan'ın ilk sorusu onu cehennem kadar korkuttu.
Han Sen Qin Xuan'ın bazı noktaları birleştirdiğini düşünmemişti. Daha fazla düşünmeye zaman harcamadan ''Hayır'' diye cevapladı.
Qin Xuan kafa salladı, görünüşe göre ikisinin de aynı kişi olduklarına inanmıyorlardı. Sormaya devam etti ''Neden Blackhawk'a gitmek istemiyorsun?''
''Çünkü evden çok uzakta'' Han Sen cevapladı.
''Konu ile alakası ne?'' Qin Xuan mantığını anlayamamıştı.
''Evden çok uzakta olursam annem ve kız kardeşime düzgün bakamayacağım'' Han Sen yavaşça cevapladı.
Qin Xuan biraz şaşırmıştı ve yumuşamış görünüyordu. Sordu ''Benim takımıma katılmayı hiç düşündün mü?''
''Hayır''
''Neden'' Qin Xuan biraz sinirlenmişti.
''Tehlikeden korkuyorum. Ölemem'' Han Sen cevapladı.
''Neden ölemezsin?'' Qin Xuan Han Sen'e baktı, Han Sen'in cevabını merak ediyordu.
''Eğer ölürsem annem ve kız kardeşim akrabalarımın zorbalıklarına uğrayacak ve ben onlara zorbalık yapılmasına izin veremem'' Han Sen cevaplamaya devam etti.
Qin Xuan'ın ifadesi daha ve daha da yumuşa bir hal almaya başladı ve ''Neden Bullseye'ye katılmayı kabul ettin?''
''Senin yüzünden''
''Ben?'' Qin Xuan'ın kafası karışmıştı.
''Çünkü senden hoşlanıyorum'' Han Sen'in hala donuk bir yüze sahipti.
Qin Xuan biraz kızardı ''Neden benden hoşlanıyorsun?''
''Çünkü sen çok güzelsin''
''Başka bir sebep var mı?''
''Evet''
''Ne sebeple?'' Şaşırtıcı bir şekilde Qin Xuan cevabı duymak için biraz heyecanlıydı.
''Çünkü çok güzelsin''
''Bu aynı sebep değil mi?''Qin Xuan kaşlarını çattı.
''Hayır''
''Neden?'' Qin Xuan şaşırmış bir şekilde Han Sen'e baktı.
''Çünkü seni ilk gördüğümde, senin çok güzel olduğunu düşünmüştüm, ikinci gördüğümde, daha da güzeldin. Gözlerimi uzaklaştıramıyor ve sonsuza kadar sana bakmak istiyordum...''
Qin Xuan'ın yanakları kıpkırmızı oldu. Kolunu kaldırdı ve Han Sen'e şaplak atmak istedi, ama sonunda bunu yapacak yüreği yoktu ve ona bir çimdik attı.
Yatağa uykulu bir şekilde düşmüş gibi davranarak Han Sen aniden yere düştü ve bir ''ouch'' sesi çıkardı.
Qin Xuan bilinçaltından elini uzattı ama hemen geri çekti ve kızarmasına sebep olacak düşüncelerle Han Sen'in yere düşmesine izin verdi.
''Bana ne yaptın?'' Han Sen aniden yerden kalktı ve korkmuş gibi davrandı.
''Endişelenmene gerek yok, sadece neden Blackhawk'a gitmek istemediğini bilmek istedim'' Qin Xuan yumuşakça söyledi.
''Beni hipnotize mi ettin?'' Han Sen öfkelendi.
''Takımımıza katılmak için herkes bu süreçten geçmeli. Hizmet verdiğimiz insanlar özeldir, bu yüzden her üyemizin geçmişini temiz olduğundan emin olmalıyız. Bende aynı şeylerden geçtim'' Qin Xuan Han Sen'e baktı ve yavaşça ''Blackhawk'a gidip ve benim takımıma katıldığında ailenin ordu tarafından korunacağından emin olabilirsin. Kimse onlara zarar veremez''
Han Sen kararsız görünüyordu ve sessiz kaldı.
''Ayrıca, her Shelter'in de aynı türden bir kadroya sahip olduğunu söyleyebilirim, özel müşteriler için hizmet veriyorlar. Bu iş sizi büyük tehlikelere atmayacak. Ve bu sana anlatabileceğim her şey. Bunun hakkında düşünmelisin''
Cevabı duymamasına rağmen, Qin Xuan sormak zorundaydı ''Ne düşünüyorsun? Benim takımıma katılmak ister misin?''
'''Hala bir seçeneğim var mı?'' Han Sen çarpık bir gülümseme ile söyledi.
''Blackhawk'a katılmaya çalış. Ekibime katıldıktan sonra, bugünkü kararından pişman olmayacaksın.'' Qin Xuan Han Sen'in omzunu okşadı, rahatlattı.
''Oh, eğer bir şeye ihtiyacının olursa bana söyle. Blackhawk giriş sınavına hazırlanman için sana destek olmaya çalışacağım'' Qin Xuan söyledi.
''Sadece bir şeyi bilmek istiyorum. Hipnotize edildiğimde, Blackhawk'la neden ilgilenmediğim dışında başka bir soru sordun mu?'' Han Sen sordu.
''Hayır, ben iyi huylu bir askerim. Ve özel konularınla ilgilenmiyorum'' Qin Xuan kesin bir şekilde söyledi, kalbi bir kedi kazıyormuş gibi atıyordu.
''Gerçekten mi?'' Han Sen hala endişeli görünüyordu.
''Tabi ki. Bir şeye ihtiyacın olursa haberim olsun. Çok fazla maliyeti olmadığı sürece, iki aydan kısa bir sürede sınava hazırlanmana yardımcı olacağım'' Qin Xuan yanında söyledi ve ayrıldı, yüzü yanıyordu.
Qin Xuan ayrıldıktan sonra, Han Sen rahatça uzun bir iç çekti. Şu andan itibaren, Qin Xuan tekrardan ondan şüphelenmeyecekti.
''Bu mükemmel bir fırsat. Qin Xuan bundan sonra bana tamamen güvenecektir, böylece benim kılıfım haline gelebilir. Diğerleri onun yardımı sayesinde daha güçlü ve iyi olduğumu düşünürler ve Jin Bi olduğumdan şüphelenmezler. Sonra, yavaş yavaş kendi kimliğimi kullanarak gerçek yeteneklerimi gösterebilirim ve Jin Bi kılıfından tamamen sıyrılabilirim'' Han Sen kendi kendine düşündü. Bu yüzden Qin Xuan'ın sorusunu kabul etmişti. Ayrıca, ailesi gerçekten de ordunun korumasında olabilirdi.
Han Sen turnuvanın ikinci aşamasına katılmak için Jin Bi sırası olduğundan Gods Sanctuary'ye ışınlandı,