012 - Peri

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



KnM_Vol3


Kuro No Maou Bolum 012 - Peri







Çevirmen : Shin

12.Bölüm : Peri

Peri denilen şey , bedeni olmayan büyü ile meydana gelmiş canlı.İnanması zor ama , peri denilen canlılar baştan itibaren bilinç ve bilgiyle doğuyorlar.

Hemde , anneden değil kök manayla peri kıraliçesinin kutsaması ile çiçeğin tomurcuk açtığı anda doğuyorlarmış.

Bebekleri leylekler getiriyormuş , lahana tarlasında bulunmuş gibi bir şey.

Gözlerimle doğdukları anı görmesem , birazcık inanılmıyacak fantazik bir canlı.

// Görmüş değil gözlerinle görmeyince inanması zor demeye çalışıyor

Perilerin metaryelleri değişebilir ama , bedenleri bulunmadığı için , hayvanlar gibi yaşamsal faliyetlerini gerçekleştirmelerine gerk yok.

Mana ile oluşmuş canlıların , uyuma , yemek ve cinsel ihtiyaçları yoktur.

Perilerin durumunda , zihinlerini dinlendirmek için uyusalarda , yemek yemelerine gerek yok , boşaltım yapmalarına da gerek yok , hemde etraflarında erkekte bulunmuyor , kısaca ideal bir ünlü gibi canlı.

// kısaca perileri yeyip şişmanlamayan , sıçmayan , etrafında erkek bulundurmayan hayallerindeki idol ( ünlüye ) benzetiyor , bizdeki güzel kızlar sıçmaz prensibi ile aynı :D

Yine , doğanların hepsi kız formunda , ölene dek aynı kalıyorlar.

// Vücutları falan yaşlanmıyo yani

Herhesin dişi olduğu bir tür olduğu halde yok olmamalarının sebebi , üreme ile doğan bir canlı olmadığı için , yaşlı birinin bulunmaması bedenleri bulunmadığı için dış bozulmaya uğramıyorlar.

Bu kızların yaşaması için gereken şey , peri ormanıdaki mananın derin ilişkisi var .Mana ilave edilebilirse periler yaşayabilir.

İnsanlar kadar zekaları bulunsada , duygu olarak arzuları olmadığı için , çatışmalar çıkmadan aynı şekilde medeniyet kurmadan eski zamanlardaki gibi yaşayan bir tür .

Yaşamak için bir şeylere ihtiyaçları bulunmadığından , bu yüzdende yapacak işleri yok kısaca 24 saat boyunca oynayarak ve konuşarak geçiriyorlar. Zaten peri denilen canlı , özgürlüğü , sohbet etmeyi ve oyun oynamayı çok seven bir türmüş.Ve de , insan veya başka ırkları taklit etmeyi seven , küçük coçuk gibi bir varlık.

Onların fizyolojik ihtiyaçları yok ama , sıcacık bir gün sonrası uyumayı , lezetli şeyleri yemeyi sevmeyi , eğlenmek için yapıyorlar.Elmaları mutlulukla taşımalarının sebebi bu.Ve onlar yemek yeme , uyuma , oyun oynama döngüsünde günlerini geçiriyorlar.

Bunları duyunca , kısaca her şey eğlenceli , kendim hemen peri olarak yaşamak istiyorum . 

Periler ağır bir şekilde bencillermiş. Anıden bağırıp kovmalarının sebebi buymuş .

//Bencil derken kendi ırkından olmayanları dışlama

Son olarak yarı insan yarı peri olan Riri bundan etkilenip , peri olarak doğsada , sürgün edilmiş.

“ – – Anlıyorum zor olmuş olmalı , kahretsin , gözlerim doldu “

Ağlama Kurono “

İki elma ( ya benzeyen meyve ama artık elma diyeceğim ) yı çiğnerken , Riri nin hikayesini dinleyince kalbime bir şeyler oturdu.Ben Ririye daha fazla bağlandım ,Riride artık beni adımla çağırıyor , ilişkimiz artık tanımadığımız biri değil.

Evet biz artık arkadaşız ! Öyle olmamız lazım , arkadaşsak güzel olurdu.

Arkadaşlığı şimdi boş verirsek , Ririyle sohbet ediyorum.

Doğduğundan beri her zaman tek başına yaşamak , acı verici olmalı ... “

Bedeni bulunan Riri , perilerde bulunmayan fizyolojik ihtiyaclara sahip , yemek yemezse bir süre sonra ölür , uyumazsa gücünü yeniliyemez .Kısaca yemek yeme ve uyuma gibi insanların yaşamak için yapması gereken şeyler , Riri içinde gerekli.

Hemde böyle bir ormanın içinde tek başınayken .

Sorun yok , evim bile var “

Onun bahsettiği ev , tamda bizim önümüzde bulunan kulübeydi .

Tahminen eskimiş tahtalarla sahip bu kulübeyi , birkaç yıl önce belli bir büyücünün yaptığı söyleniyor.

Büyücü uzun zaman önce dünyadan göçmüş , en yakın köydeki mezarlığa gömülmüş ama , onun yaşadığı bu ev bir kaç yer hariç düzgün kalabilmiş. Ve Riri doğunca , hemen ışık kaynağından kovulup ormanın sığ bölgesinde bulunan bu kulübede yaşamaya başlamış.

Yemeği ne yapıyorsun ? “

Fındık veya mantar arıyorum , birde köyden ekmek alıp yiyiyorum “

Huh , alış veriş mi yapıyosun !? Para ? “

Bitki toplayıp ilaç yapıyorum “

Bu şekilde köyde satıp para kazanıyon ha ? “

Evet , ara sıra “

Mütiş , Ne kadar övülesi ! “

Bu kadar küçük olduğu halde tek başına geçimini sağlıyor .Okula giderek yemek bulma sıkıntısına düşmeyen günümüzdeki liselilerden biri olan benden karşılaştırılmıyacak kadar sorumlu biri ( sorumlu peri ) .

Ehehe ... ... “

Övülmekten utanıyor mu , Riri kafasını eğerek kıkırdadı.

Sen göğsünü dik tutarak gururlan !

Tek başına yaşıyorsan , bu ormandan çıkıp köyde neden yaşamıyorsun ? “

Olmaz ... Periler peri kıraliçesinin kutsaması olan yerde yaşamazlarsa olmaz “

Bu karar verilmiş bir şeymi değil mi bilmiyorum ama , tam peri olmayan Ririnin bu ormanadan çıkmaya niyeti yok gibi gözüküyor.

Birde özel bir durum olmadıkça , burası onun memleketi sayılır , bundan dolayı ayrılmama isteğinin anlayabiliyorum.

Ama , Canavar temizliği falan , tehlikeli şeyleri o periler yapmanı söylemiyorlar mı ? “

Sorun değil , baya öncedir Riri nin işi . Riri nin yapabileceği başka iş yok “

Riri Işık kaynağından kovulsan bile burayı korumak mı istiyorsun ? “

Hıhı “

Zor değil diye bir şey yok , ona rağmen Riri nin kararlılığı güçlü , Daha fazla ağzımı açtırmayacak kadar.

Anlıyorum o zaman seni durdurmuyacağım , onun yerine senin için ben goblinleri temizerim ! “

// Adammmm

Ee !? Olmaz tehlikeli !? “

Riri de insanların , düşük seviyeli olmasına rağmen canavarların karşısında tehlikeli duruma girebileceğini anlıyor .Ama , üzgünlükle söylüyorum , hayır , mutlulukla demek daha doğru olur , ben zaten sıradan bir insan değilim.

Sorun yok , Ben öyle görünmesemde büyücüyüm ! “

Büyücü ? “

Riri şaşırmış bir şekilde bana baktı.

O kocaman gözlerinde kendi yansımamı gördüm ama ,

Üzgünüm Riri ne olusa farketmez giyecek bir şey varmı ? Birde vücudumu yıkayabileceğim nehirin yerini söyleyebilirsen mutlu olurum “

Benim üstümde deney tesisinde giydiğim basit beyaz kıyafetler ( kilotda giyiyor ) , hemde Sarielle yaprığım ölüm kalım savaşından kalma 8 tane delik bulunuyor , bunun üstüne kaçtığım zaman 3 gün 3 gece boyunca dağın içinde koştuğum için , param parça kirlenmiş bir durumda .

Kıyafetleri bir kenara bırakırsak , kaç gündür banyo yapmadım , koku almıyoru ama kesinlikle kokuyorum ... ...

Ben böyle görünsemde “ gibi bir şey dedim ama , nerden bakarsan bak kötü serseriye benziyorum , farklı olsada büyücü olarak görünmem.

Eeto , nehir o tarafta , kıyafet ... “

Hayır olmasada sorun değil , şimdilik , vücudumu yıkayıp – – Hayır , önce goblin temizliği yapmak daha mı iyi mi olur , kirlencek gibi gözüküyor hem “

Şimdi mi gidiyorsun ? “

Aa , yıkanmayı geldikten sonra yaparım . O yüzden Riri goblinlerin yerleştiği batı mağrasının yolunu gösterir misin “

Hı , hıhı “

Riri sıkıntılı yüz ifadesi yaptı , hala endişeleniyor mu .

Sorun yok dedim ya , bana bırak . Tehlikeli olursa düzgünce kaçarım , ben kaçmakta özgüvenim var “

Ne dersem diyim şeytani deney tesisinden , ucube sınıfı albino kızdan büyük başarıyla kaçtım , goblin kuşatması nedir ki .

Tmm , takip et ! “

Ben hevesimi (?) sakinleştirip , Riri yol göstermeye başladı .

Yoooshi , ilk defa nazik biri ile farklı dünyada karşılaştım , iyi tarafımı göstermeliyim !

Hevesle Riri yi takip ettim .

// Naber editör \ düzenleyici arıyorum var mı türkçesine güvenen ? Deneyimin , yaşın , hiçbirşey fark etmez gelin bi test yaparız hızlıca olur biter eksiklerini görürüz düzeltiriz neyse alta iletişim bilgilerimi bırakıyorum ;) yapmak isteyen varsa gelsin .
Gmail : omeralicaylar5@gmail.com
Tel : 0553... ( başını alırsın :D )
Discord : shin
Gelecek bölüme görüşürüz ...