011 - Peri - san'ı Görebiliyorum

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



KnM_Vol3



Kuro No Maou Bolum 011 - Peri - san'ı Görebiliyorum





Çevirmen : Shin

11. Bölüm : Peri – san'ı Görebiliyorum

Vücudumun sallanmasıyla , derin uykuya düşmüş bilincim yavaş yavaş kendine geliyordu.

n ... uun ... 5 dk daha bekle anne – san “

Dediğim şey , şimdi tembellik yapan oğulun asla affetmiyecek annemin yavaş yavaş futonla 
beraber beni tekmeleyip uyanmam için yapacağı şeydi.

Ama uzun bir aradan sonra güzel bir uyku çekiyordum , bu cennetteki durumumun 10 saniye bile sürse sonuna kadar ben -- --

Bashan ( su dökülme sesi )

uuuoo ! Buz gibi !? “

Aniden yüzüme saldıran soğuk su yüzünden , bilincim aniden rüyyadan sıyrılıp zalim gerçeklik dünyasına döndürdü.

Ne kadar uyanmaya dirensemde su dökmek zalimce değilmi anne – sa -- -- “

// yazık lan

Kendime geldiğimde , çok şiddetli annem hiçbir yerde yoktu , zaten burası benim odam bile değil.

Açık mavi gökyüzü , yeşillik fışkıran ağaçlar , çevresinde dağınık olarak bulunan bloklar ve kırmızı elmalar , ayaklarıyla kafamın üstüne çömelip titreyen beyaz beden.

Ne , ne oluyor ... ... “

Ne oluyor , herkezin bu durumda soracağı soruydu.

Hayır bi dk sakinleş , evet , ben pandora kıtasına götürülecek malları taşıyan gemiye sızmıştım.

Sonra , o sızdığım mallar alma benzeri kırmızı meyvelerin koyulduğu tahta kutuların içinde , benim çevremde dağılmış olan bloklar ve meyveler onun kalıntıları olmalı.

Birde bu çevremde dağılmış ormanı hatırlamıyorum ama , ben uyurken , bir şeyler olup tahta kutularla beraber bu ormana gelip , parçalanmışlar .

Genel olarak ne olduğunu bilmiyorum ama , ışınlanma sırasında bir kaza olduğuna benziyor , şimdilik beklenmedik bir durum oluştuğunu hayal edebiliyorum.

Fakat , bu durumla ilgili , kafamda olan şeyle ilgili bir cevap yoktu , gözümün önündeki şey beyaz bir vücuttu.

Gerçekten , bu da ne ... ... “

İlk başta , insan şeklindeki oyuncak zannettim.

Büyük kafa kısa el ve ayak , 3 yada 4 bebek şekline benziyor.

Fakat , garip olan şey bu ( tahminen ) bebeğin vucudu seyrek bir şekilde parlıyor , küçük sırtından iki tane toplamda 4 ışık kanadı vardı.

Işık kanatları yüzünden kötü bir his vermiyor ama , bu bebek anadan doğma cıplaktı.

... ... pe , peri-san mısın “

Evet , onun şeklini gördüğümde , onun dışında başka bir şey düşünemedim “

Ama , Peri – san görebildiğime göre ben çok şanslıymışım.

Yani aniden işkence benzeri deneylele geçen günlerin yüzünden umutsuz derecedeki yorgunluk hissiydi.

// burada o kadar yorulmuşki kafayı yemiş

Hayır hayır , sakinleş , hatırla , burası büyününde canavarlarında var olduğu farklı dünya ,bundan dolayı bir iki tane peri garip değil.

Garip değil ama , ne yüzünden benim karşımda yuvarlanıp titriyor.

Bu şekilde bakınca nadense acınası göründüğünden , sesime oynayıp ne olacağını bekledim.

Ooi , İyimisin ? “

! ? “

Ou , şimdi pikun şeklinde tepki verdi .

Ne oldu , Bir yerin acıyor mu ? “

... ... “

Toplamda 30 saniye süren sessizlik sornası peri – san ürkekçe ellerini arasına gömmdüğü yüzünü bana döndürdü .

Yazıldığı gibi parıldıyan platin sarışın uzun saçları , açık zümrüt yeşili ışığı tutan büyük göz bebeği.

O yuvarlak göz bebeklerinin kenarında gözyaşı akıyordu.

Bu , bu sevimli varlık da ne ... ...

Ben kesinlikle lolikon değilim ama , ilk görüşte kalbimin güm güm attığını inkar edemem.

... ... “

Benim ateşli bakışlarımı üstüne alan Peri – san ürkekçe ayağa kaktı , o şekilde koşarak ağacın arkasına saklandı.

Kötü , kendimi kaptırdığımı fark mı etti ?

... ... un “

Kaçtı ha , diye düşündğm ama , ağacın arkasına saklanıp sadece kafası gözükünce , küçük bir ses yankılandı.

İyi misin ? “

Ha ? “

Çan gibi sesle çıkan kelimelerin anlamını hemen anlıyamadım.

İyimisin cümlesi benim söyliyeceğim bir şey , Peri – san ın benim için endişelenmesi anlamsız.

Düştün “

Düştün ? Ne demek istediğini anlamadım ama , sırtıma baktığımda fark ettim.

Bakmak için kafamı döndürdüğümde arkamda dik bir uçurum vardı.

Düştüğüm yer , bu uçurum mu ?

A “

İkinci kez gözüme çarpan , dağılmış bloklar ve almalar .

Anladığım kadarıyla benim saklandığım alma kutusu , bu baya uzun uçurumun üstünden 
düştü.

// o değilde ne uykuymuş arkadaş s*k*lse uyanmayacak

Sonra benle beraber bu ormana çakıldı.

O zaman beni suyla uyandıran , Peri – san olması lazım.

Acaba , beni kurtarmaya çalışmış olabilirmisin ? “

Kokun (efk) , kafasını eğerek onaylayladı.

Demek öyle , teşekkürler ben iyiyim bir çiziğim bile yok “

O uçurumdan kutuyla beraber düşüp bir çizik bile almayan vücut yenilenmenin ürünü , 
sevimli Peri – san a gereksiz yere endişelendirmediğim için mutluyum.

Şükürler olsun “

Nazikçe gülen Peri – san ı görünce , bu dünyada ilk defa iylik gördüğümü fark ettim.

Anlıyorum benim için endişelenicek kişi , bu dünyadada varmış .

Aa , Gerçekten teşekkür ederim – – “

Minnetimi gösterirken , bir tane daha önemli bir şeyi fark ettim .

Ben , Peri – san la konuşmaya devam edebiliyorum.

Nedense normalmiş gibi kelimeleri söyleye biliyorum , bu mütiş bir şey değil mi ?

Aaa etto , benim söylediklerimi , anlıyorsun dimi ? “

? “

Küçük kuşlar gibi boynunu yana yatırmasına bakarak , birden garip bir şey söylediğime pişmen oldum.

Şimdiye kadarki tepkilerine bakarak , bu Peri – san ın zekası olduğunu kanıtlıyor.

O yüzden , karşımdakini çocuk olarak düşünüp öyle iletişime geçmek doğru olur mu ki .

Maa Çocuklarla sadece akrabaların veletleri dışında deneyimim yok.

Benim adım Kurono Mao , seninki ? “

Yapabildiğim kadar nazik olmaya çalıştım ama , normal bir çocuk benim gaddar yüzüme 
bakıp titreyerek kaçardı.

Fakat , Peri – san Peri – san dır , muhteşem bir şekilde cevapladı.

Ri , Riri “

Riri ? “

Evet “

Yeniden küçük bir onaylama yapınca , utangaçlıktan yüzünün yarısını ağacın arkassına sakladı.

Git gide sevimleşiyor.

Riri , buranın neresi olduğunu biliyormusun ? “

Burası peri ormanı “ Fairy Garden “ (Peri bahçesi) periler yaşıyor “

Perilerin yaşadığı orman ha .

Ririnin beni kurtardığını düşününce , insanlara güçlü düşmanlık beslemiyorlar gibi gözüküyor – –

Aaaa – – !! “

Kimsin ! “

!? “

Ben ve Riri dışında üçüncü bir katılımcının sesi arkamdan yankılandı.

Ne oluyor diye bakınca , havada duran ışık topu görüşüme girdi.

Fark ettiğimde , ağaçlardan da aynı ışık topları çevrende toplandı.

Neden böyle bir yerde insan var ! “

Bağran ışık topuna dikkatlice bakınca 15 cm boyunda insan gibi , Riri ile aynı şekilde kanatları vardı.

Yoksa bu peri mi ? “

Peri olduğum bakınca anlaşılmıyor mu ! “

Anlamama imkan yok , ilk defa görüyorum sonuçta .

Ama itiraz etmek yerine , peri ile konuşup birazcık bile bilgi almak iyi olur.

Ben – – “

Burası biz perilerin yaşadığı orman , insan hızlıca kaybol buradan ! “

Ha !? “

Ben kendimi bile tanıtmadan önce , birden sınır dışı edildim.

Bu da ne periler indanlardan daha arkadaşcıl bir tür değil mi ? Hayır benim kafama göre 
kurguladığım bir şey olabilir.

En azından Riri bana yardım etmeye çalıştı , çekingen ve sevimli tepkiler verdi.

Ne Riri sen de mi buradaydın ? “

Beni görmezen gelerek , peri Riri ye doğru uçtu .

Bu kadar derine gelmen iyi değil “

Im ... ... Özür dilerim “

Ordaki insan zaten girmesi yasak , senin gibi peri kırmasının de buraya gelmesi yasak 
anladın mı ? “

Ben Fairy Garden in perilerinin arasındaki olayları bilmem ama Riri ye farklı davrandıklarını anlayabilirim.

Olaylar hakkında hiçbirşey bilmeyen benim konuşma hakkım olmayabilir ama , bu dünyada ilk defa bana nazik olan Riri üzgün görünürse sessiz kalamam.

Oi , Azarlamasanda olurdu dimi , Riri bana yardım etmek için buraya geldi “

Söylesene sen gerçekte burada ne yapıyorsun . Fairy Garden in derinliklerindeki ışık 
çeşmesine periler dışında kimse yaklaşamaz. Bu yüzden , İnsan olan sen de , Peri kırması 

Riride bu kadar derine gelmesi yasak ! “

Ben insanım tamam ama Riri peri kırması da ne , nerden bakarsan bak peri “

Aptalca şeyler söyleme , nerde böyle büyük peri bulabilirsin . O peri manası ve etli vücuda sahip , yarı insan yarı canavar , insanda peri olan yarım bir şey. Gerizekalı tek bakışta anlaşılır bu “

Demek bu yüzden bakınca anlaşılmıyor mu dedi , O değilde bu dünyadaki türler nasıl ayrılıyor bilmiyorum.

Ama , Hareketlilik deneyinde savaştığım canavarların içinde mana yı hissettiğim ama canlılığını hissetmediğim hayalet ve kötü ruk dışında adrandırılmıcaklar da vardı

Bu daha küçük peri , daha farklı ama , o canavarlar gibi manası dışında bir şey hisstmiyorum.

Büyük ihtimalle peri denilen klan mana ile hayat bulmuş bir canlı.

Hemde , Ririden peri ile aynı manayı hissediyorum ama aynı anda hayat enerjisini de hissediyorum.

Bu perinin dediklerini az da olsa anladım.

Anladıysan hızlıca gitsen iyi olur , görmezden geldiğim için minnnet duysan iyi olur insan “

Ku .... “

Perinin tutumu rahatsız edici ama , ışık çeşmesi denilen yeri karıştırmak gibi bir düşüncem 
yok.

Hemde , bu dünyada yaşayan başka varlıklarla ters düşmeyi olabildiğince aza indirmek istiyorum.

Ben ne kadar öfkeli olursam olayım sakinleşeyim , perinin dediği gibi , uysalca bu ormandan çıkıyım.

Ama , peri kırması denip üzüntülü yüz takınan Riri yi görünce kalbim acıyor.

Ah , evet , batı magrasındaki goblinler yerleşmeye başladı gibi gözüküyor , bu yüzden buradayken temizle Riri “

Tmm , anlaşıldı “

Oi , oi , Ririyi canavar katletmeye mi gönderiyorsunuz !? “

Perinin normalmiş gibi goblin temizliği emri vermesi inanması zor ama , Riri kolayca kabul ettiğine de inanamıyorum.

Kapa çeneni , dışardan biri olmanın üstüne aptal bir insanıilgilendirmeyen bir şey “

Aptal demen gereksizdi ! De tehlikeli değil mi !! “

Canavar temizliği her zamanki şey , Peri kırmasının bile büyü kullanamayan düşük seviyeli canavarlara kaybesine imkan yok “

Öy , öyle mi ? “

Çekingen tavırlı Riri nin , canavarlarla savaştığını hayal edemiyorum.

Hayal edemem ama , görünüşe bakılırsa büyü kullanabiliyor.

Büyü kullanabiliyorsa , Vücudunun büyüklüğü doğrudan gücü etkilemiyor , benimde ejder yendiğim olmuştu .

Anladıysanız ikinizde hızlıca kaybolun , daha ne kadar kalmayı düşünüyorsunuz , güç zoru ile kovdurmayın kendinizi !! “

Yavaş yavaş ışık topu sert bir şekilde titreşmeye başladı , tehtit mi etmeye çalışıyor acaba ?

Anladım anladım , artık gidiyorum o yüzden arkamdan büyü atma “

Böylece ben ve Riri o yerden ayrıldık.

Periler dağılmış elma benzeri meyveyi taşıyarak ormanın derinliklerine gitmelerine Riri nin
özenerek baktığını gördüm.

Ondan yemek mi istiyordun “

Evet “

Sorun yok , bir kaç tane yanıma almıştım “

!? “

Sonra yeriz beraber “

Teşşekkürler !! “

Riri nin içtenlikle gülümsediğini görünce , hiç bir şey demeden kalbimdeki yaralar iyileşti.

// Yazar : 2.arc başlamıştır , Hiroin ( kız karakter ) le karşılaştığı beta gibi başlayıştı ama , cidden bu şekildeki karşılaşmaları atlayamazdım . Gerekli hiroin olan Riri çıplak küçük kız ama , bende kurono da spık değiliz , Sapık olsak bile sapık gibi olan centirmeniz . Doğruyu söylemek gerekirse Riri nin görüntüsü berserkin paketlenmişi , hem zaten çıplakken peri. Burada bir tane bile gizli anlam yok , inanın lütfen gerçeği söylüyorum.

// Yazar abaza çıktı rıza baba !! neyse bu sefer hızlı geldim dimi :D
Gelecek bölümde görüşürüz