008 - Beyazın Korkusu

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Kuro No Maou Bolum 008 - Beyazın Korkusu




Çevirmen: Shin

 8.Bölüm : Beyazın Korkusu

// Normalde gerçek başlık bu değildi bunu ing çeviriden aldım tam çevirince “ beyazın titremesi ” aslında kanjile bakınca “ Beyazın Savaş korkusu” da olabilirdi” ...

Kahretin ! Çıkış nerede lan ... ...”

Yavaş yavaş anlamaya başlamıştım ama , bu tesis aşırı derecede geniş.

Bunun üstüne , her yer benzer yapıya sahip kaybolmamama imkan yok .

Az önce , beyaz hafif zırh kuşanmış ilk defa gördüğüm grubun kıçını tekmeledim ama , 

Birisini canlı bırakıp çıkışı sormadığım içim şu anda pişmanım .

Fakat yapacak bir şey yoktu , birden kılıçlarını çekip saldırdılar .

Anında hayatlarını almamın sebebi , büyük ihtimalle dikkatsizliğin ölümle sonuçlandığı hareketlilik deneyinden kalma bir alışkanlığım.

Bu arada onların kullandığu çift kenarlı kılıçtan iki adet ödünç aldım.

Benim kılıç sanatları bilgim yok ama , kılıcı kullanmak için başka yollarım var.

Sonra birisini bulursam çıkışın yerini söyleticek tehtit etme itemi olarak kullanılması bu yollardan biri .

Diye düşünerek koridoru koşarak geçerken , Biraz geniş boşluğa çıktım .

Merdivenler ! “

Yukarı çıkan merdivenlerin yukarısında zarif kolonun sağda ve solda dikili durduğunu gördüm

En sonunda bulduğum çıkış yerine mutlu bir şekilde koşucam ama , Birinin merdivenlerden indiğini hissettiğim için adımlarımı durdurdum.

İstehale deneyinde 5 duyumun üstüne 6 ncı içgüdü gibi bir şey kazandım , cidden ... kesinlikle raslantı diyemeyiz.

Bir süre sonra , Kara merdivenlerin yukarısından gelen ayak seslerinden sonra onun görünüşü çıktı .

kız çocuğu ? “

Açıkca maskeli hafıf zırlılardan biri diye düşünmüştüm .

Ortaya çıkan kişinin , yanıyormuş gibi gözleri dışında , saçları da teni de kıyafetleri de benbeyaz olan kız çocuğuydu.

Bu kadar genç olmasına rağmen güzel yüz hatları ve azımsanamayacak kadar beyaz ten , bir an ışık goldemi gibi yapılıp hareket eden kukla olarak düşündüm ama , karşımda bulunan kızdan rahatça hayat enerjisini hissedebiliyorum.

Kukla değilde , gerçek albino denilen şey ha .

Dur ! “

Böyle bir yerle uyumsuz bir güzel ama beyaz elbisesinin gögüsünde haç biçimindeki amblemi gördüğümde maskelilerle ilişkili olduğuna karar verdim.

Dikkatli biçimde ilk önce kendimi sağlama almak için dur dedim.

... ... “

Kız adımlarını durdurdu .

Kiminsin ? “

Şu ana kadar birden savaşmak dışında başka bir şey yapmadığımdan , ne desem diye bir an kararsızlığa düştüğümden , aklıma gelen tek şey kim olduğuydu.

Dedikten sonra , benim tarafımda olmadığından ciddi bir şekilde cevaplamasına imkan yok , düşündüm ama ,

7.Havari Sariel “

Beklediğimin aksine kız cevap verdi.

7.Havari olan kişilerin stasüsü ne kadar yüksek olduğunu bilmiyorum ama kızın adının Sariel olduğunu artık biliyorum

Benim adım Kurono Mao , burdan çıkmak istiyorum ama çıkışın yerini söyleyebilirmisin”

Hayır söyleyemem “

Anlıyorum ---- ---- “

Ma , kolayca söyliyiceğini düşünmemiştim zaten .

Bu Sariel denen kız acaba neyin nesi , gerçekten merak ediyorum ama sorusturacak kadar 
boş zamanım yok hemde buna ilgi duyacak zamanım yok.

Maskelilerden biri olsaydı ayağına falan kırıp zorla söyletirdim ama , Hiçbir kinim olmayan kızın birine zorbalık yapacak halim yok .

Şimdiden insanlık dışı davranmış olsamda , o kadar da gözüm kör olmadı .

O yüzden , kızı görmezden gelip ilerlemeyi seçtim .

Büyü gücüyle işinlanma baabında bacak gücünü güçlendiren , merdivenlere doğru roket çıkışını kullandım .

Sıradan biri ve güçsüz canavarların gözleriyle takip edemiyeceği hız , kız cocuğunun bakış açısından aniden kaybolmuşum gibi görünmesi lazım -----

ugaah !?! “

Ani hızlanmada 3 göz kırpma zaman boşluğu sırasında sol ayağım darbe aldı .

Sol ayağımın kontrolü bir an kesilip , dengesi bozulan ben sert zemine hızlı bir şekilde yapıştım.

Ne oluyor ... “

Baktığımda , benim uyluğuma ( baldır ) beyaz bir kazık derince saplanmıştı.

Burada duracaksın “

Mırıldanma gibi çıkan Sariel in sesini duyduğum anda , sırtımdan soğuk terler aktı .

Şaka olmalı “

Kızdan hangi canavar olursa olsun karşılaştırılamayacak kadar , devasa büyü gücünün püskürdüğünü hissediyorum.

Onun vücudundan yayılan gümüş aura , Gaz halinde olması farketmeksizin , Benim Pile 
Bunkerimden daha fazla yogunluk ve koyuluğa sahipti.

Açığa çıkarılmış 6 . hissim olmasaydı bile aniden anlardım , bu kız gülünç bir şekilde canavar .

İri Saçma ! “

// önceki adını hatırlayamıyorum av tüfeği olabilir ama değiştiriyorum

Saplanan beyaz kazığı çıkardığım anda , Sariel i hedef alarak iri saçma ateşledim.

Bir anda saçılan kara kurşun , savunmasız bir şekilde duran kıza atıldı.

Sariel birazcık bile reaksiyon göstermeden , o şekilde aralıksız mermi yağmurunu vücuduyla karşıladı .

Hassiktir , bariyeri bile kullanmadı “

Kurşun , o kız tarafından üretilen aura ya deyince yok oldu.

O aura ben yada diğer deneklerin kullandığı bariyerden daha güçlü ama , kızın bakış acısından o aura satece büyü gücünün sızıntısı , büyü bile değil .

Benim bile metebolizmamın bir parçası olarak dışarı çıkan büyü gücüm var , ama , siyah renkli büyü gücünü form vererek yaptığım mermiyi karşılamak gibi bir şey yapamaz.

Hiçbir şey yapmadan darbeyi karşılayabildiğine göre , iri saçmaya güvenmenin anlamı yok , sadece büyü gücünün boşa harcanması .

Hmm , o aura nın kaynagı kar beyzı büyü gücü , benim bildiğim büyü gücüyle açıkça farklı .

Kara büyü gücünün kullanılması kara büyüyse , o beyaz büyü oluyor .

// Çok zeki bir karakterimiz var arkadaşlar alkışlıyalım

Doğru söylemek gerekirse böyle tehlikeli bir şeyle savaşmak istemiyorum , fakat , vücudum şimdiden savaşma yönünde hareket etmeye başladı .

Karartma “

Benim iki elimdede az önce çaldığım çift kenarlı kılıçlar duruyor.

Uzun kılıçın basitçe kullanımı , kabzasından sivri ucuna kadar heryerini kara büyü gücüyle sarmaktır.

Bu duruma gördüğüm şekliyle “ karartma “ adını verdim.

Ve de , kararan silahın yıkım gücü sadece bir kat değil , tamamen elim deymeden bile kullanabileceğim duruma geliyor .

Otamatik kılıç sanatı “

Benim ellerimden ayrılan kara kılıçlar havada süzülüp kendiliğinden rakibe hedef aldılar .

Kendi ellerimle silahları bırakarak kılıçları uzaktan kontol ederek savaşmak , bu otamatik kılıç sanatıydı.

// neden böyle gereksiz açıklama yapıyonki aq beni zora sokuyon cümle kurmada zorlanıyom

Hemde , zaten cisim olarak var olup , silah olarak şekil verilen cisimi baz alınarak yapıldığı zaman , Yıkım gücü , büyü gücüyle yapılmış mermiden daha üstte , bu o aurayı geçmesi lazım .

Kes geç !! “

Sesim çıktığı anda , kılıç ok gibi uçtu.

Sariel hareket etmemiş şekilde , ama , onun önünde beyaz büyü gücü hızlı bir şekilde yoğunlaşıyor.

Sonra ortaya çıkan şey ters üçken şeklindeki beyaz kalkandı , tahmin ettiğim gibi bariyerdi.

Tüfek “

Ben full metal jeket mermisini * ateşlediğim anda , az önce uçup giden 2 kılıç Sarielin beriyeriyle çarpıştı.

// bu ne aq sanki önceki bölümlerde vardı

2 kılıçta kolayca sekip farklı yerlere uçtular , bariyere bir çizik bile atamamışlardı.

Fakat , umursama dan tüfeği kulanmaya devam ettim .

Anti materyelden daha yıkım gücü az ama seri olarak eteş etmek işe yarıyor.

Ama , kararmış kılıçlar biile zarar veremediği bariyere , bir iki tüfeğin etkisi olmaz .

Aynı yere kaç kez vurursam vurayım sonuç aynı , şonuçta sıfırı kaçla çarparsak çarpalım sonuç sıfırdır.

Fakat bu benim için yeterliydi.

Tüfeği bariyer sürekli ateş etmek sadece feyk , gizli amacı sekip giden kararan kılıçlarda yatıyor.

Sariel karakan kılıçların karşısında bariyer oluşturdu , bu demekki , savuşturmassa tehikeli olacağını düşündüğü için.

İri saçma yı sadece aurayla savuşturdu ama kılıçı aurayla savuşturamaz.

Farklı yönlere uçan iki kılıcı yeniden hareket ettirdim.

// Sariel - chan dikkat et piçlik yapıcak karakterimiz lan yavşak karakter kıza vurulurmu.

Hedef tabikide, savunmasız şekilde duran Saeiel'in sırtı.

Saplanırsa anında öldürecek kadar güçlü ama , o kızda büyücü , en azından hayatta kalır.

İçimden özür dilerken , kararmış kılıçlar en son hızlarıyla fırladılar

Sariel savuşturmuyor ---- kesin son

-- -- ha ? “

Kılıçkar o küçük sırta saplanıcakken bile , Sariel haraket etmedi .

Fakat , şimdi Sariel nedense iki siyah kılıcı sağ elinin parmaklarıyla yakalamak için hareket etti.

Yoksa , tek eliyle durdurdumu ?

Şimdiye ne kadar zaman geçti ?

.... ....”

Sariel salangiade* gibi ince parmakları arasında cilalı siyah kılıçlar , kaşla göz arasında yanmış küller gibi beyazlayıp , söndüler .

// Asya buz balıkları

u , a ... ... “

Kazanamam

İç güdü , sezgi , reaksiyon hızı , düşünce , hangisi olusa olsun “ kesinlikle kazanamam “ sonucuna vardım.

Ben yanlış seçim yaptım , savaşmaya çalışmamalıydım .

O devasa büyü gücü kapasitesini hissetiğim an , yönümü değiştirip hayatım pahasına kaçmalıydım .

Çünkü doğru değilmi , gerçekte bariyer kullanmasına gerek yoktu , ben ne kadar canım pahasına büyü yapsamda , O kız vucuduyla tek bir çizik bile almadan engelleyebilirdi.

Ben sadece o kızın canı istediği için hayattayım daha fazlası değil.

Benim aklımın içinde , Kararan kılıçlar gibi söndü ama bir anda geri geldi.

... ... “

Sariel bariyeri kaldırdı.

-- Kaç , diye hislerim haykırıyor

-- Kaç , hala zaman var , bilinçim kendini teşvik ediyor .

Vazgeçme , halen , yaşama şansım olmalı.

Herşeyden önce koşmalıyım , o acayip canavardan ne olursa olsun kaçmallı hayatta kalmalıyım yoksa benim için özgür bir yarın yok.

Kara duman -- -- Guaa ! “

Denek gencin kullandığı kara duman emisyon* kullanımı , mükemmel göz yanıltması sonucunu vermek için tasarlanmış büyü.

// Emisyon :Gaz ya da gaz partikül karışımlarının atmosfere verilmesi, yayılması, kirletilmesi

Kara büyü gücünü sipreye basılmış gibi püskürterek , genel olarak heryere etki eden büyü ama , o azıcık açıklığı fırsat bilip , benim sağ omzuma ve karnıma beyaz kazık saplandı.

Ona rağmen , büyünün etkinleşmesi başarılıydı , görüş alanını kapatan kara duman hızlıca havada heryöne yayıldı.

Kapkara dumanın nüfuz ettiği yerin içinde , ben geldiğim yerden geri döndüm , içler acısı ama , merdiven çok uzak .

İlk başta bacağıma aldığım yaranın üstüne jel halindeki büyü gücünü gönderip kapattım . 

Şimdilik kanamayı durdurdum , Bu seviyedeki acıyı hazmedemeyecek kadar vücudum yumuşak değil .

Yeniden bacak gücünü harekete geçirip , en azından kızdan uzaklaşmak için koştum.

Anti metaryal “

Yüzümü çevirmeden , kızın şimdiye kadar durduğu yere yüksek kalibreli memiyi üç kez ateşledim .

İşleyemeyeçeğinin farkındayım , birazcık bile olsa yavaşlatır dile düşünüyorum ama , Üç atışı yaptığım an , 5 tane kazık benim sırtımı deldi .

Önlem olarak bariyeri kullanmıştım ama , kazık mükemmel bir şekilde uçup gelmişti .

Guaaaa !? “

Yere yapışıcaktım ama bir şekilde zorlıyarak koridorda koşmaya devam ettim.

Sırtıma saplanan şey bacakğıma , omzuma , karnıma saplanan şeyle karşılaştırınca ince olduğundan , darbeye bir şekilde dayandım.

Sonra , bir kele bile arkama bakmadan delicesine koştum , hislerimle seçtiğim odaya hızlıca girdim.

Haa ... haa ... ”

Şimdilik o kızın görüş mesafesinden çıkabildim mi ?

Varlığını yada ayak sesini duymuyorum.

Tam olarak kaçabildiğimi sanmıyorum ama şu anda yaralarımın ilk yardımını yapmalıyım.

Gu , u , -- tsue ... “

Acıya alıştım , desemde olmayan şey olmaz , sadece sabrım arttı .

Omzumdaki ve karnımdaki kazığı çekip çıkarıp , elimin zor ulaştığı sırtımdaki beş tanesini de çıkardım.

İç organlarım hasar almadığı süreçe sorun yok ... “

Yarayı kapatmak için jel biçimindeki büyü gücünü zaman yeterse etle birleşip tamamen iyleşir .

Dezenfekte falan noldu ? Diye düşündüm ama , tam olarak iyleşeceği için sorun olmaz heralde.

Bu büyünün sayesinde , büyük tip yaralarımı bile iyleşicek duruma geliyor.

Fakat organlar gibi karışık özelliklere sahip şeyler zarar gördüğünde bu yeteneği tam olarak harekete geçiremiyorum , tam olarak iyleştiremiyorum.

Daha önce , Karnımı dinazor benzeri şey ısırıp parçaladığı zaman kendi bağırsaklarımı eksik biçimde iyleştirmiştim sonuç olarak maskeliler iyleştirdi .

Büyü denilen şey ne kadar ileriye gidebilir acaba , diye kendi kendime soruyorum ama doğrulamak için bir becerim yok .

Ondan önce şimdi bundan sonra ne yapcamı düşünmeliyim.

O Sariel denen çok tehlikeli büyücü kızın , bu şekilde kolayca görmezden geliceğini düşünemiyorum .

Benden çok Sarielin 5 duyusunun daha güçlü olduğu kesin , bundsan dolayı , kokuyu takip edebilmesi olası , berbat , 6. hisle “ belli belirsiz “ şekilde bulması da olası değil de diyemeyiz.

Bu yüzden , Saklanma gibi bir sseçneğim yok , risk çok büyük .

-- -- kotsun

Az da olsa ayak sesi duydum.

Kapsama alanındamı , ilk defa gördüğümki gibi yavaşça yürüyor.

Ona rağmen , karşı saldırı yapabileçeğim kadar dikkatsiz değil az önceki saldırıda kanıtladı .

Yavaş yavaş ayak sesinin arttığını düşününce , direk bu odaya doğru geliyor .

Ka , - hretsin , ne yapmalıyım ... ... “

Bu zamana kadarki canavarlar gibi , zorlarsam bir şekilde kazanabilceğim level değil.

Kesin olarak güclü rakibin karşısında , şimdiki benim yağ çekmem düzgün bir düşünce olduğunu söylemesi zor.

Bu şekildeki ben bile , bu odada girdiğimden farklı bir kapı olduğunu fark ettim.

Planım falan hiçbirşeyim yok ama , bu şekilde odanın dışına çıkmaktansa , o kapıdan geçip birazcık bile olsa ilerlemek daha iyi olduğnu düşündüm .

En çok da , bu kapının arkasında sadece oda varsa kesin olarak yakalanırım .

-- -- Bu ! “

Bugünkü ben kesinlikle şanslıyım , kapıyı açınca böyle düşündüm .

Kapının ardında burayla aynı beyaz bir oda değil , alta giden dönen merdiven vardı.

Gözetleyince , göremeyeceğim kadar derindi .

Nereye gittiğini bilmiyorum ama , şimdi Sariel le arayı biraz daha açmayı düşününce Bu 
derin dönen merdivenlerin çok büyüleyici olduğunu düşündüm .

Ben kararlı bir şekilde ilk adımı atıp , son hızımla aşşağı anmeye başladım.


Sariel aynı hızla koridorda yürüyordu.

Büyücü olarak ezici üstünlüğü olduğu 49 numara -- -- hayır , Kurono Maou denilen [ Şeytan Kıral ] la aynı seslenişi olan ada sahip yabancıya , korkutmak amacıyla böyle yürümüyor .
Kara mana*yı hissetmek için , doğru olarak yerini belirleyebilmek için bu hız uygundu , bu Sarielin durumuydu.

// Büyü gücüne artık mana diyicem ara sıra büyü gücünü de kullanırım

Diğer bir sebebiyse , kız Kurono ya açıkça acıyordu.

Gerçekten öldürmek için saldırsaydı , Kurono yu delen 8 beyaz kazık , zaten kafasının ortasına saplanırdı , tabikide Kurono daha saldıramadan.

Ars “ 10 dk içinde “ dediğinden , daha doğrusu işini bitirmesi en uzun zamanı söylediğini anladı.

Fakat , Kızın görüş alanına giren anında canını alacağı hedefi , açıkça gözden kaybetmişti .

Buranın ötesinde , o kişiyi tamamen sıkıştırdığı telim olmasını bile , Sariel kabul edecekti.

Gerçek duyguları , bu şekilde kendisinden başarılı bir şekilde kaçıp kaçak olmasıydı ama ,

... ... “

Her şeye rağmen Sariel böyle düşünüyordu.

Kurono nun kara büyüsü , kesinlikle ünü kadar level li yoktu.

Farklı farklı deneylerin sonucunda , o bedene davasa kara manayı yerleştirip , fiziksel yetenekleriyle sıradan insanlarla arasında yükselecek kadar , ama büyünün en önemli olan temellin temeli olarak adalandırıla skiller dışınsa başka skille sahip değildi .

Projenin yönelgesi , yüksek temelli yetenekleri olan vücut vapılması birinci öncelik , normal olarak savaşın vede büyünün tekniklerini bundan sonra öğretme planları vardı.

Mana miktarı devasa ama , sürkülasyon ( dögü ) , yoğunlaştırma , emisyon ( dışarı çıkarma ) gibi mana kontrolü hangisi üzerinde olursa olsun kabataslak , Sıkıştırılmış mananın fırlatılmasıyla , tek atışında bile azımsanamayacak kadar mana israf ediyor.

Silahlarla ilgili uzantılarda düzesizliği , kontrolü dengesiz ve varlığını gizlemesinde daha gidecek çok yolu var , görüş alanında olmasabile fark edilmesi kolay.

Sadece , minumum temel yetenek* seviyesine sahip büyücünün yıkım gücüne sahip olması , tahmin edildebileceği gibi vücut güçlendirilmesinin faydası olmalı .

// Sikill değiştiri yom ap böylesi daha iyi gene yerine göre kullanırım

Fakat , Sarieli şaşırtan o vücut yenilenmesinden kazandığı güç değil , ateşleediği büyüyü 
“oluşturma “ şekliydi.

İri saçma “ “ Tüfek “ “ Anti mataryel “ diyerek atılan kara mananın hepsi , güzel düzgün 
konikti ve hızlı bir dönüş ile fırladılar.

Büyüyle hayalederek şekil verilmiş bir şey , büyücülerin büyük kısmı tek atışlık büyülerde , ok , kılıç , cirit , şeklini kullanırlar , Sariel in durumunda da kazık .

Ama , delme gücünü arttırmanın bir noktası , o atılan dönen koni , mükemmel şekli Sariel şimdiye kadar görmemişti.

// Üzgünüm çok zor o yüzden cümlelerim berbatlaşti

Bir kez öğrendiğinde herkez yapabilir , fakat o tasarım nereden doğdu acaba.

Kendi kendine bulduysa , sadece dahi olarak anılarak bu sorudan kurtulabilir.

Fakat , o büyünün olmadı bir dünyadan çağrıldı “ yabancı “ olarak çağrılan bir tohum .

Büyü kullanamayan onları , kilise insanlar dışında büyülü canavarlarla aynı şekilde kullanıyorlar .

Ama , Yabancılarda yabancıların dünyasındaki bilgi bulunuyor , teknnolojileri bulunmaması ihtimali , hayır , kesinlikle olması lazım.

Sonra , o koni yabancının bildiği bir teknolojinin bir parçasıysa , Kurono delme gücünü bildiği için büyüye uyguladığını çıkartabiliriz.

Sariel bu açıklamanın daha mantıklı olduğunu düşündü , sonra bu doğru olduğu için onun kendilerinden farklı teknolojiye sahip olduğunu da çıkardı.

Bunun , ne kadar değere sahip olduğu farkedince meraklandı , yeniden yakanırsa kaçabilecek hali yok , en kötü durumda hayatını alabilir o yüzden birazcık hayal kırıklığına uğradı.

... ... “

Sariel beklenmedik şekilde durdu.

Gözünün önünde bulunan kapı , Kurono nun buraya geldiğinden şüpesi yok .

Bir an , bu odaya girmelimi girmemelimi , Sariel iklemde kaldı.

Ama , buraya kadar geldiğine göre emin olmak için kontrol etmesi gerektiğini düşündü , tamamen savunmasız bir şekilde kapıyı açtı .

Pusu veya tuzakğa benzer bir şey yok.

Tuzak kuracak kadar zamanı yok diye düşünerek , odanın içinde bulunan girdiği girişten 
farklı bir girişe döndü.

Orayı da açınca Sarielin görüş alanına giren şey Direk aşşağı doğru inen kapkaranlık dönen merdivenlerdi.

Sariel merdivenlerden inme belirtisi göstermeden , dönen merdivenlerin ortasındaki boşluğa göz attı , o görünmeyen yere doğru atladı.

Dozunn !!

Hemde vücudunu güçlendireçek büyü kullanmadan , Sariel o şekilde iniş yaptı.

Kızın kendisinde çapırma etkisi falan yokmuş gibi ayakta duruyor ama ayağının altındaki taş fayans parçalarına ayrılmıştı.

... ... kaçtı “

Onun burada olmadığını tek bakışta anladı.

Çünkü Dönen merdivenlerin bağlandığı bu yerde , yeraltı suyunu direk bölen kuyu 
bulunması , kara mana kalıntıları o kuyuyla bağlanıyordu.

Bu yer , rahiblerin kendilerini arındırmak için kullandıkları yer olup yer alı üssü olan bu deney merkezinden ana giriş dışında dışarı bağlanan tek boşluk.

O kişinin buraya bağlanan yukardaki odaya girmesinin sebebi , büyük ihtimal raslantıydı fakat bunun sayesinde kaçabilmişti.

.... Şükürler olsun “

// Sariel bunu karakterimizin bakış açısından söylüyo “ iyi oldu değilmi “ gibi

Kuyuya bakarak Sariel böyle mırıldandı.

İnsanlar karşısında ağzını açmayan , yüz ifadesini göstermeyen kız için , nadir duygularını söylediği kelimelerdi .

Neden bu kadar Kurono ya acıdı ...

Bu , onun yaşadığı şeyler , eskiden kendisininkine benzediği içindi.

Yazar Notu :
Farklı dünyada ilk defa kız çocuğuyla karşılaştığı düşününce dayak yemekten başka bir şey yapmadı de gozaru , herşekilde kurononun kaçışı başarılı, kesinlikle serbestçe gezdiği farklı dünya.
Kanji bilmeyen Sariel 黒乃(kuro – no ) değil 「クロノ」( Ku - ro – no ) şeklinde ismini anladığı için serinin bağzı bölümlerinde böyle yazıyor. Değişim rahat oluyo dimi

// yazar ..... .... ne uzun bölümdü arkadaş a4 kağıdına 7.5 sayfa tuttu . Neyse geç kaldığım için özür dilerim sevgili arkadaşlarım
& Krono nereye gidecek
& nereden çıkacak
& Sarielle bidaha ne zaman görüşebilecez
& Sariellllllllllll
& Kız yok mu daha
& Neyse diğer bölüme görüşürüzzz
 Bide yarısına kadar kontrol edebildim hatarım varsa özür dilerim