0017 – Beklenmedik Karşılaşma

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Super Gene – 0017 – Beklenmedik Karşılaşma



 Çevirmen : Kylerxy

Bölüm 0017 – Beklenmedik Karşılaşma –

Neyse ki, Han Sen'in ayakları zırhla kaplıydı ve akrep kuyruğu ona zarar veremezdi.

Han Sen quartz akrebe bastı ve onu ezdi.

''İlkel yaratık quartz akrep öldürüldü. Canavar ruhu kazanılmadı. Sıfırdan ona kadar rastgele ilkel geno puanı kazanmak için quartz akrep eti ye.''

Han Sen ölü akrebi yerden aldı, onu hazır bir torbaya koydu ve sırtındaki çantayla mağaraya doğru yürüdü.

Siyah böcek zırhı korumasıyla, Han Sen yolunda gördüğün tüm quartz akrepleri öldürdü ve bir saat yürüdükten sonra çantasında neredeyse yüz akrep vardı.

''Georgie Porgie, Pudding ve Pie kızları öptü ve onları ağlattı. Çocuklar oyuna geldiğinde, Georgie porgie kaçtı.'' Han Sen bir kreş şarkısı söylerken ölü akrepleri topladı.

Annesi ailesini desteklemek için çalışmak zorundaydı ve Han Yan'a bakan kişi oydu. İşte bu yüzden kreş tekerlemelerinden mırıldanıyordu.

''Jin Bi'' Han Sen bi cümbüşdeyken kendisine verilmiş olan ikinci adı duydu. Sesin geldiği yöne baktı ve şok oldu.

Mağarada yirmili yaşlarında bir kadın dikitlere yaslanmış şaşırmış bir şekilde ona bakıyordu.

''Qin Xuan'' Han Sen haykırdı. Bu kadının burada olmasını beklemeyen Han Sen koşmak için döndü.

Onu arkadan bıçakladığından beri, onun hakkında kabuslar görüyordu.

''Gitme. Seninle Cennetin oğlu arasındaki kin umurumda değil. Ve sorun yaratmak istesem bile bunu yapamayacağım'' Qin Xuan çabucak söyledi.

Han Sen durdu ve ayak bileği şişmiş ve kötü bir şekilde çürümüş olan Qin Xuan'a baktı. Açıkça, bir quartz akrep tarafından sokulmuştu.

Aniden Han Sen'e Qin Xuan Steel Armor Shelter da yıllardır olduğunu ve kutsal geno noktalarını maksimize ile evrimleşmek için çok fazla hazinesi olması gerektiğini söyledi.Bir çok kutsal kanlı canavar ruhlarına ve mutant canavar ruhlarına ihtiyacı vardı.

Ve bu noktada yaralanmıştı ve yarası oldukça ciddi görünüyordu. Akrep zehri tarafından öldürülmeyeceği kadar çok geno puanı vardı ama o savaşma kabiliyetini kaybetmişti yada en azından yaralı bacağını harekete ettiremezdi.

''Onu bıçakladığımdan beri, hemen bana geri vurdu ve o zamandan beri bana acımasızca davranıyordu. Eğer ona şantaj yapabilseydim bu aylarda çektiğim ıstırap için bir miktar tazminat olurdu'' Qin Xuan'a kötü niyetle bakarak Han Sen düşündü.

Onun ne düşündüğünü görebiliyormuş gibi, Qin Xuan mor kelebek şeklinde elinde bir mor hançere dönüşen canavar ruhunu çağırdı.

''Bu hançerin adını biliyor musun?'' Qin Xuan ona bir gülümseme ile sordu.
'Bilmiyorum'' Han Sen hançerin ışıltısını fark etti ama güzelliği için onu çağırmamıştı. En az mutant canavar ruhu olmalı hatta kutsal kanlı canavar ruhu olma ihtimali bile var.

''Bu hançer kötücül kelebeğin canavar ruhudur ve güçlü bir zehir salgılar. Zırhının hançerimi engelleyebileceğine sen karar ver'' Qin Xuan hala gülümsüyordu.

Qin Xuan Han Sen'in kızardığını göremiyordu çünkü yüzü zırhla kapatılmıştı. ''Çok endişeleniyorsun. Seninle yeni tanıştım ve birbirimize herhangi bir duygu beslemiyoruz. Seni neden incitmeye çalışayım?''

Kutsal kanlı zırh kutsal kanlı hançeri engelleyememiş olabilirdi. Han Sen bu fırsatı kullanmayacaktı. Ayrıca Qin Xuan bir kaç tehditten fazlasını yapmadığı için onlar gerçekten düşman değildi. Gerçekten zorbalık edenler Cennetin oğlu ve cetesiydi.

Qin Xuan gülümsedi ve hançerini geri aldı. ''Hareket edemiyorum. Eğer beni güvenle mağaradan çıkarırsan sana cömert bir ödül vereceğim''

''Nasıl buraya yalnız geldin?'' Han Sen sordu direkt götürmeyi kabul etmedi. Qin Xuan'ın yol üzerinde hiç avlanmış quartz akrep izleri olmadan buraya kadar nasıl geldiğini merak ediyordu.
''Aslında, mutant quartz akrep öldürmek istedim, ama düşündüğümden daha kurnazdı. Bana saldırmaya başladı ve ne zaman tütsü yakıp kül etmeye başladığında ,diğer akreplere liderlik etti, böylece mağarayı terk edemedim. Tütsüm bittiğinde ilkel akrepler artık korkmuyordu. Onlarla savaşabilirdim ama mutant bir akrep tarafından sokuldum. Bu yüzden muhtemelen buradan ayrılamam bile''

Qin Xuan Han Sen'e baktı ve söyledi, ''Su Xiaoqiao ile para için değiş tokuş yapmadın mı? Beni dışarı götür ve sana para teklif edeceğim''

''Mutant quartz akrep tarafından mı sokuldun? ''Han Sen ona baktı ve dehşete kapıldı.

''Eğer ilkel quartz akrep soksaydı, senden yardım istemezdim.'' Qin Xuan üstün körü söyledi.

Han Sen quartz akrepleri Qin Xuan'dan uzak tutanını tütsü olduğunu biliyordu aynı yöntemi kullanması gerektiğini düşünüyordu. Ama bilmediği şey yolunun üzerindeki bütün quartz akrepleri öldürdüğüydü. Eğer bunu bilirse, kendisi yürüyerek çıkabilirdi.

''Mutant akrepi öldürmedin mi?'' Han Sen tekrar sordu.

''Evet. Ama bir canavar ruhu almadım. Kimse onun etini yiyemez, çünkü orası full akrep dolu'' Qin Xuan söyledi.

''Seni alacağım ama para için değil mutant canavar ruhu için''

''Çok az gözlüsün'' Qin Xuan ona dik dik baktı.

''Bayan Qin, sizin için bir mutant canavar ruhu hiçbir şey. Hayatınız buna değmez mi?'' Han Sen dedi.

''Tamam o zaman'' Qin Xuan ciddi bir şekilde Han Sen'e baktı.
''Hayret verici. Anlaştık o zaman Miss'' Han Sen mağaranın içine doğru yürüdü.

ÇN: Miss bayan demek güzel durmadı bozmadım bende :)