007 - Özgürlük

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Kuro No Maou Bolum 007 - Özgürlük




 Çevirmen: Shin

7.Bölüm : Özgürlük

Cehennem gibi büyü dünyasına geldiğimden beri , bu kadar derin uyuduğum ilk deneyimimdi.

Hareketlilik deneyinde benimle aynı şekilde deney malzemesi olan genci öldürdüğümden beri , bilincim dönmemiş bir şekilde kayıtsızca deneylerle dolu günlerimi seyrettiğim yaşam tarzımı devam ettiriyordum.

Yani “ Gene aynı denek olan erkek-kızı hayatıma mal olsa bile ... “ diye düşünmedim.

Fakat , bulanık olan bilincimide derin uykunun içinde silinip , ben Kurono Maou denilen bir şahıs olduğumu tamamen unutucağım.

Ona rağmen , artık acı da boğuluyormuş gibi hissetmekte insanları öldürmekte sınırıma geldim , bu şekilde rahatça benliğimin silinmesi , tersine tam istediğim şey olmuştu.

Artık sorun yok , benim arzuladığım yere dönemem , artık ebeveyinlerimin yüzünü bile hatırlayamıyorum beynimde canlandırabildiğim tek şey haç şeklindeki sembolü olan moruk ve beyaz maskeliler vede benim öldürdüğüm canavarlar ve deneklerin görünüşüydü.

O yüzden artık sorun yok , bu şekilde kaybolmak beni rahat ettirecekse eğer daha fazla direnmenin anlamı yok----

Bu şekilde bulanık bilincimin icinde herşeyden vazgeçtiğim andı.

*zuzun---*

Bu kükriyen sesi takiben gökyüzü ve yer yüzü yer değiştiriyormuş gibi bir sallantıyla , benim bilimcim hızcıca kendine geldi.

“ ---- ha !? “

Kendime geldiğimde , her zamanki sert zeminin üstündeydim.

Fakat , bu zamana kadar olmadığı kadar kafam netti , şimdiye kadar beynimi ve bilincimi örten belirsiz şey yok olmuştu.

Yenilenmiş hissetmek , demek böyle hissttiriyormuş.

Bilincim uzun zaman sonra geri döndü , kafam artık daha berrak , bütün vücüdümda kan ve büyü rahat bir şekilde akıyor , güçüm bütün vücudumda yankılanıyor.

“ Burası .... deney odası demek “

Ortadaki kaideden teperaklak zemine düştüm büyük ihtimalle.

Nasıl olayların bu şekilde geliştiğini bilmiyorum ama , diğer iki maskeli benim az önceki durumumla aynı şekilde tepetaklaklardı.

Herhangi bir deney sırasında kaza mı oldu

Benim beyaz maskeliye yardım etme gibi bir niyetim yok.

Nasıl bu durumda olduğumu düşünürken odaya göz attığımda , belli bir şey gözüme takıldı.

Sadece bir kez gördüğüm bir şeydi ama , ne olduğunu anında anladım.

Beyaz , halka ….”

7 iğneyle beni mutlak itaate zorlayan korkunç item.

Yerleştirildiğinden beri çıkarması imkansız olan şey , şu anda gözümün önünde duruyor .

Kendi ellerimle yavaşça kafamı inceledim.

Ne kadar derin incelesemde , parmaklarıma hissettiğim tek şey saç teli ve kafa derisiydi.

Yok … halka , yoklan “

Doğruydu , gözümün önünde bulunan halka , şu ana kadar benim kafama yerleştirilen halkaydı.

Ha , hahahaha --- “

Halka kafamdan çıkarılmış.

Beni kısıtlayan şey artık yok.

Kendime geldiğimde , halka benim ellerimin arasında paramparça oluyordu.

Ahahaha haha ! Ben artık özgürüm !! “

Evet , özgürlüğümü geri kazanırsam , artık uysalca ölmeme gerek olmaz !

Benim bağrışımdan dolayı mıdır bilmem ama , zeminde yatan iki maskeli , duvara ellerini dayayarak ayağa kalkıyorlardı.

Bana yakın olan maskeliye doğru yaklaştım.

Ne , 49 numara “

Şimdi nasıl bir durumda olduğunu biliyor yada bilmiyor , bana bakıp şaşırmış bir şekilde konuştu.

O adla beni çağırmaya kalma “

Sol elimle maskelinin cübbesini yakalayıp havaya kaldırdım.
Guhaa , du , durmalısın … 49 numara … “

Benim adım --- “

 Sağ kolumu yavaşça uzaklaştırdım.

 Fiziksel durumum mükemmel bir şekilde , taşacak kadar kara büyü gücünü ani bir şekilde sağ  koluma topladım.

 “ Kurono Mao !! “

 Rahatsız edici beyaz maskeliye doğru tüm vücüt pile bunker ateşledim.

 Çığlık bile atamadan , başı toz haline gelmiş geriye başsız bir ceset ayakta kalmıştı.

 “ Ne yapıyorsun 49 numara ! “

 Diğer beyaz maskeli arkamdan salıdırıya geçti.

 Bağırmasaydı bile , onun varlığını hissetmiştim o yüzden karşılık verirken hiç zorlanmadım.

 Maskeli bana saldırınca cam şırıngasını sol kolumun tek hamlesiyle engelledim.

 “ Tehlikeliydi yavşak “

 O şekilde şırıngasını elinden alıp , sağ elimle altından tutup pozisyonumu aldım.

 // Bıçak tutuyomuş gibi düşünün

 “ Yapm ----”
 Boynuna kadar örten beyaz cübbenin üstünden , ensesini hedef alarak şırıngayı batırdım.

 İyi bir şekilde damara sapladım mı saplamadım mı bilmem ama, Şırşıngada bulunan zehir görünümlü rengi olan sıvıyı enjekte ettim.

 “ Guuuu , oooooo ….”

 Boynunu tutup canı yanmaya başlayan maskeli yeniden yere düştü.

 “ Tüfek “

 Parmağımın ucunda şimdiden yaptığım siyah mermiyi alnına hedef alıp ateş ettim. Kan ve omurilik sıvısı çılgınca yere akmaya başladı , maskeli ölmüştü.
O sıvının nasıl bi etkisi olduğunu bilmediğimden , önlem amaçlıydı , benim gibi garip bir şekilde iyi durumda olursa zorluk çıkarır .

O zaman --- ne oluyor bilmiyorum ama , şans bu “

Zaten halkanın kesin emirleri artık yok .

Onun üstüne , bunların isteklerine göre kaç kez “ vücut modifikasyonu” gerçekleştirmeleri sayesinde , ejderleri öldürecek kadar güç elde ettim .

Hemde , katil olduğum günleri de , bilinçsiz olsamda devam ettiren ben , kin nedeni ile bu beyaz maskelileri öldürürken azıcık bile tereddüt etmiyorum .

Burada iki maskeliyi rahattça öldürdüm , araştımacı seviyesinde delici aletle saldırsada beni bastırmak imkansız olmalı .

Kendi etti kendi buldu , beni bu kadar canavar yapan kendileriydi.

Özgürüm , beni burara bağlayan şey , artık yoktu.

Gidelim ! “

Kendimi yüreklendiren herzamanki repliği bağırıp , kapıyı parçaladım ---

--- okadar son vaftiz sırasında dikkat etmenizi söylemiştim “

Konferans odasında kızgın bir kükreme yankılandı.

Fa , fakat , kısıtlama tedbirleri öngörüldüğü şekilde alındı . Tamamen güçsüz olmalıydı “

Zehir direnci , iyileşme gücü beklenilenden fazlaydı demek … “

Depremin etkisiyle vaftiz tedavisi sırasında gerçekleşen kesinti sebebiyle , bilincini geri kazanmız olmalı “

O zaman güvenlik ekibinin hepsini harekete geçirip hızlıca yakalasanıza !!! “

Bunu diyen rahib di ama , devasa siyah renkli büyü gücünü kullanan 49 numarayı , o kadar fazla adamı olmayan güvenlik ekibinin yakalayamayacağını içten içe biliyordu.

Çok üzgünüm mazesteleri , hızlıca olayı çözeceğiz , hemen tahliyeyi ---”

Sakinleşin rahib – dono , Kardinal olan benim neden korumalardan biri bile eşlik etmeden geldiğimi anlamıyormusun ? “

Ars ın kendisi , 49 numara denilen deney malzemesinin baskılanması imkansız olduğunu , farklı farklı canavarları tek başına katledicek kadar tehlikeli bir gücle etrefı birbirine kattığının farkındaydı.

Fakat bu yüzden , “ o kadarlık “ güce , tedirgin olmadı .

Fa , fakat … “

Büyük rahib Arsın yanındaki Sariele gözlerini çevirdi.

Ars ın nasıl bir planı olduğunu anlamıştı.

Bu bizim sorunumuz , Lord Sariel in olaya el atması – “

Reddetme , Lord Sariel burayı sana bırakabilirmiyim ? “

Hızlıca Sariel küçük başıyla onayladı.

Anlaşılan tehlikeli bir rakip , canlı yakalama ihtiyacı olmamalı “

Birkez daha küçük bir baş sallayıp , parlak yürüyüşüyle konferans odasından ayrıldı.

O zaman bizde gidelimmi , endişelenmene gerek yok 10 dk geçmeden Lord Sariel 49 numara denilen adamın kafasını taşıyarak geri döner “

Yazar Notu :
Kurono , Arzu edilen hapsane molası ! Acaba kaçış başarılı olcakmı ? Yoksa Seriel kafasıyla geri mi dönecek ?

// Burada bırakmak ne kadar eğlenceli :D çıldırın biraz toplu atıyım demiştim atmyom çevirdikten sonra atıyom :D:D:D:D:D
& Sariel kafaylamı dönecek
& Karakterimiz ne yapacak
& Hareeemmmm
& Neyse diğer bölümde görüşürüz :DDD