005 - 49 Numara

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Kuro No Maou Bolum 005 - 49 Numara








Çevirmen: Shin

5. Bölüm : 49 Numara


 Benim ilk defa kara büyü kullandığım hareketlilik deneyinden beri , yine aynı şekilde zaman akıp gidiyor .

 Modifiyelenmiş vücudu taşımama rağmen ölümün eşiğine geldiğim , tek sıra halindeki kuklaları defettiğim “ o gün” den beri hayatımda değişim vardı.

 Tabiki kötü yönde.

 Ama yine de , kısa olmasına rağmen düzensiz uyku zamanım , burada verdikleri yemek olan berbat kusmuk gibi bulamaç , çorba , amaçını anlamadığım gizemli sıvı meddeler gibi en kötü bölümleri değişmedi.

 Sonra , eziyet veren istihale ameliyatı – büyüyü almak en önemli görevim heralde , hareketlilik deneyi* denilen canavar avlama günlük hayatımın ana görevi olmuştu.

// önceki bölümde çeviri hatası yapmışım “hareketlilik deneyine başlıyoruz” muş . Gomen :(

 Şimdiye kadar anladığım bir şey yok ama , benim ilk kez savaştığım “ kukla “ goldemin bir türü .

 Tek kaya ve toprak ile yapılan devler goldem değilmiş anlaşılan , maa , şu ana kadar o tip goldemi de yendim.

 Herneyse , farklı farklı canavarlar ve arasan bulamayacağın canlılarla olan savaş , benim günlük rutinim haline geldi .

 Çeşitli silahlar taşıyan kuklalar yeni adıyla ışık goldemi , goblin sürüsü , tek gözlü dev , kurt adam , iki kafa taşıyan kimera , dinazora benzeyen ejderha , ateş püskürten ejderha gibi gibi ...

// Uçma yazar dışarı çıksa herkezin a**** koyacak sanki :D

 Yenilecek (ısırılmak) duruma bir iki defa gelmeyi bırak , karnımda büyük bir delik açılmasıda uvzularımın koparılması da oldu.

 Yinede , rakibimi yendiğim sürece maskeliler minimum tedaviyi bana yapıp , bir şekilde ölmeden buraya kadar geldim.

 Fakat , gözümün önündeki canavara yapacak bir şeyim olmadan yenildiğim zaman , kurtarılmadan , sadece cesedimin dışarı atılcağını düşünmeden edemiyorum.

 Sonuçta ben sadece 49 numarayım , beni numarayla çağrılıp , insan muamelesi görmeden sadece deney faresi olarak kullanılan kişi , istedikleri sonucu karşılamazsam onlar için yaşamamın bir anlamı yok.

 Öyle olsa bile, benim ölmeye niyetim yok.

 Her gün ölmenin daha iyi olacağı olaylarla karşılaşsam bile , gerçekten ölmek istemiyorum.

 Bir gün kesinlikle buradan çıkıp , önceki huzurlu hayatıma döneceğim --

 Hayal görüyor olabilirim ama , benim bu barışcıl görüntümün daha ne kadar sürdürebilceğimden emin değilim.

 O günden beri bende gerçekleşen başka bir değişim , benim bu şekilde bilincimin açık kalma süresi hızlı bir şekilde düşüşe geçmesiydi.

 Şimdi , gözlerim açık halde bilincimin olmadığı zaman uzun.

 Bu zamanlarda kendinim ne yaptığımı , ne ettiğimi hatırlamıyorum , birşeyler yaptığımı biliyorum ama ne yaptığımı anlayamıyorum.

 Sanki oyun karakterinin yerine geçmişim gibi bendensel hissim yok , onun sayesinde canım yanmıyo , zorlanmıyorum da , rahat bir şey.

 Ama , o durum sanki sonsuza kadar sürecekmiş gibi olmaya başlayınca , artık benliğimi yitiriceğim gibi bir his var içimde .

 Kurono Mao değil sadece 49 numara olarak kalıcağım.

 Benim , uzak olmayan geleceğimin böyle olması gerçeği , korkmadan duramıyorum ...

 “ 49 numara , çık dışarı”

 Duymaya alıştığım maskenin sözleri.

 Hızlıca gözlerimi açıp kapıya doğru yürüdüm.

 Şimdiii , bugün acaba nasıl bir canavarla ölüm kalım savaşına gireceğim ......

 Bu daire şeklindeki hol de görmeye alıştığım bir yerdi , ben kendimce arena diye sesleniyorum.

 Zaten işlevi aynı.

 Sonracığıma , bu günkü rakibim

 “ışık goldemi sadece bir tane?”

 Aynı açılış gününün yeniden tekrarlanması gibi , maske takanlardan tek kişi , onun üstünde çelikten zırhı takiben silahsız oluşu.

 “ hayır farklı .... yeni tip falan mı ? ”

 Işık goldemi , kılıç mızrak benzeri bir silahı kullanıyor.

 Büyü kullanan tip şimdiye kadar yoktu ama , karşımda dikilen bundan , rahatça büyü gücünün dalgalandığını hissediyorum.

 Hemde , bu büyü gücünün niteliği çok tanıdık , benimle aynı siyah renkli büyü gücünü taşıyor .

 Öyleyse , aynı kara büyüyü kullanan akranız.

 “ ... ... ”

 Bu sefer maskeliden açıklama yok gibi , bu demek ki , ne zaman başlarsak başlıyalım “ok”*

// Gözünüz biraz ingilizce görsün :DD

 “ geliyorum ”

 Rakibime doğru koşarak saldırmadım , küçük bir mırıldanma , bugün de kendimi teşvik ediyorum .

 İlk önce üstünlük kazan.

 “ Av tüfeği ! “*

// İri saçma av tüfeği oluyo dimi bilen varsa açıklasın :D şimdiden teşekkürler

 Büyü gücünü kolayca sıkıştırıp maddeleştirip mermi haline getirerek , yüksek hızda ateşliyorum.

 Av tüfeği diyorum ama , hafife alınmıyacak yıkıcı gücü olan mermi yapıp ateşliyorum o kadar , gerçekte av tüfeğinin mermisi gibi hareket ediyor.

 Bu yüzden av tüfeği olarak adlandırdım, yakınından bakınca hiçbir şey olmayan yerden birden mermi ateşleniyor gibi gözüküyor ama , asıl buna büyü denir , silah olmasa bile mermiyi ateşliyorsun.

 Birde , büyüde hayal etmek önemli , bu yüzden bu şekilde teknik adını (?)* bağırmak hayal etmek için gereken şey.

// Bunu yazar koymuş

 En çok da , büyüyü kullanan canavarlar büyünün adını bağırdığını bir kez bile görmedim ama.

 Ondan önce , şimdi ateşlediğim (av tüfeği) nin gittiği yön önemli .

 Herneyse , hızlı geniş çaplı bir şekilde saçılması en önemli özelliği olan saldırı büyüsüdür , gücü hakkında pek umutlu olmasamda direk olarak karşılayınca acayip acıtıyor.

 Gobline benzer küçük canavarlarda , bu kadarla kolayca temizleyebiliyorum ama ...

 Rakibime , bir tane bile deymedi.

 “  tahmin ettiğim gibi bariyer kullanıyor “

 Hemde bu şerefsiz benden daha iyi duvar yapıyor.

 Büyü gücüyle düşmanın saldırısını durduran kalkan veya duvar ,bunu kendimce bariyer olarak çağırıyorum. Büyüyü kullanmanın yolu tek değil , canavarların içinden bile bu bariyeri kullananını görünce , büyünün temel benzeri hareketinden biri olduğunu düşünüyorum.

 Tabikide bende kendimin büyü gücümle yaptığım kara bariyeri büyütebilirim ama , karşımda duran bu şerefsiz bir anda yeterince kuvvetli beriyeri mükemmel bir şekilde yaptı.

 “av tüfeği “ de olsa vurtuğu zaman parçacıklardan birisi bile ulaşırsa diye düşündüm ama , çizik bile oluşmamış

 “ ----n “

 Ben sonraki saldırıya geçicem ama , rakibim benden önce harekete geçti .

 Sesizlikle acığa çıkan büyü , kara alevin yanmasıydı.

 “uuoo , bunu bile yapabiliyor mu “

 Benim daha hiç yapmadığım bir saldırı yöntemi.

 Kara bir şekilde parlayan ateşler kısacık bir zamanda benim çevremi kuşatıyor.

 Ancak , karşı taraf kara büyücüyse , bende kara büyücüyüm . Siyah renkli büyü gücüyle aynı şeyleri yapabilirim.

 “ zayıf ”

 Bütün bedenimi saran kara alevler hiçbir yeri atlamadı*.Söylendiğim kadar zayıf değildi , fakat ona rağmen öldürücü bir yanık açacak kadar değildi.

// Şimdi siz okuyucularıma çok önemli bir soru sormak istiyorum bu cümlemi daha iyi yoksa “ Bütün vücudumu kara alevler sarmıştı “ mı daha iyi . İyi Okumalar

 Her şeyden sonra , rakibimi yenersem herşey biter , söndürmeme bile bile gerek kalmadan büyü gücüyle kontrol edilen alevler kendiliğinden kaybolup---

 “ hassiktir ! ? “

 Alevlerin karşısından simsiyah bir kütle uçarak geliyor.

 Aynı siyah rengin yüzünden , fark etmekte geç kaldım yinede bir şekilde kaçınabildim .

 “ tehlikeliydi , demek alevler sadece kamufilajdı “

 Siyak kütlenin gerçek kimliği , bu alevlerin yoğunlaştırıldığı “ ateş topunun “ (Fire ball) kara büyü versiyonuydu.

 Normal olarak vurursa sadece acıyla veya yanmakla bitmeyeceğini , büyünün yoğunluğunu , burnunun ucuna sürtmesiyle uçup gideceğini , Siyah kütleyi görmemle hemen farkına vardım.

// Burda öyle bi anlattıki acayip bekledim siyah kütlenin karakteri alaşşağı etmesini :(

 Fakat , şimdiki beni yenmek için dediğim gibi ısıtma kuvveti yetersiz.

 “ anti madde ! ! “

 Büyü hayel etme , “ av tüfeği “ nden daha fazla yıkıcı gücü olan mermi , işte bu “ anti madde tüfeği “

 İnsana hedef alıp ateş etmemelisin ama yüksek kalibreli bir tüfek.*

// İkide bir okumanızı böldüğüm için üzgünüm ama bunu söylemezsem olmaz yüksek kalibreli tüfek ten önce resmi olan diye iki kelime var ingilizce çevirmen eklememiş bende kafa karıştıracağı için eklemiyorum.

 O tek mermisiyle insanı parçalıyacak yıkım gücünü hayal edip , büyüyle gerçekleştiriyorum .

 Hayal etmeyi ayrıntılı bir şekilde açıklıyacak olursak

 İntraserebral * , askeri otaku arkadaşımın bir ara gösterdiği resimleri hatırlıyorum.

// instraserebral : beynin içinde olan

 Sonra , hayat halkasından* gecen resimlere dayanarak oluşturduğum siyah mermiyi yüksek hızda döndürüp ateş ediyorum .

// kafasına sokulan halkadan bahsediyor

 BANG !

 Barutun yerine sıkıştırılmış büyü gücü patlatarak , siyah namlu alevi ve darbe sesi oluşuyor

 Benim karşı saldırımı öngörüp, rakibim sağlam bir bariyer yapmıştı.

 Ama , bu seferki yıkıcı gücü yüksek olan bir mermi , umduğum gibi benim anti madde tüfeği mermisi bariyere büyük bir göçük olusturdu ama delmek için yeterli gelmedi.

 Hemen göçmüş bariyer yenilenmeye başladı ama ----

 “ Bir atış daha ! “

 Başından beri tek atışla çekileceğini bende düşünmüyordum.

 İkinci kez ateşlediğimde , öncekiyle tamamen aynı yere çekiliyormuş gibi uçtu.

 *Bagin* sesiyle bariyer parçalara ayrıldı.

Bir kez mermiyi karşılayıp göçen yere bir santim bile şaşmadan ikinci mermiyi yerleştirmem sayesinde kırılmamasına imkan yok.

 Bu kadarlık kontrol , ejderin pullarını delmek için vazgevilmez bir skill (beceri) , önceden öğrenmiştim.

 Sonra , belli seviyede anormal bariyeri yapıp , onun parçalara ayrıldığı anda kesinlikle açığı ortaya çıkacak.

 Bariyerin parçalanmasından dolayı rakibim tökezliyor.

 Burada artık bir tane daha anti mataryel ateşlersem sonuç belirlencek ama , bu mesafeden bir tane mermiyi oluşturmak yerine , direk olarak saldırmak daha hızlı olur .

 Vede , hızlı saldırma metodu savama durumunda her şeyden daha önemli , rakibi bir şey yapmadan önce yenmek , işte bu birinci öncelik !

 “ Pile Bunker ” *

// Nası açıklıyıcam la bunu neyse alta resmini koyarım yada linkini . Kısaca ağır silah



 Benim ilk defa kullandığım büyü , kuklayı sırtan delip gecen darbe , işte bu “ Pile Bunker”

 Büyüde ilk olduğum zaman bile kullanıyordum , bu büyü harekete geçirmek kolay , hemde harekete geçirme hızı en iyisi.

 Rakibin pozisyonunu düzeltmeden önce , onun göğüsüne ön taraftan hedef aldım.

 “ Anti metaryel “ üstüne yüksek yoğunlukta sıkıştırılmış , sağ koluma yüklenen ölümcül kara kazığın* önünde , büyü gücü bulunmayan çelik levhası bir şey değil .

// pile bunkerin mermisi

 Vede , goldem genel olarak direnemez haldeyken yumruğum zırhı delip ardından onun altındaki vücudu deldi.

 O anda , bir süreliğine dondum.

 “ eh ..... “

 Kırmızı kan görüş alanımı boyadı.

 Rakibim ışık goldemi , bu zamana kadar kaç kere dövüştüğüm için anlıyorum , onun vücudunda insanlarda bulunan kırmızı kan gibi bir şey yok.

 Vurduğunda , porseleni kırmakla aynı şekilde parçalanarak kıran beden.

 O zaman , bu kan kimin ?

 “ ... ... “

 Ben bir sıyrık bile almadım , kendi vücudum , kendim en iyi anlarım .

 Fakat , kan hala akmaya devam ediyor.

 Evet , ben pile bunkerle delip geçtiğim , ışık goldeminin göğsüydü.

 “ yo , yoksa ...... “

 İçimde kötü bir his var.

 Sakinleş , öyle olmasına imkan yok , bunun ısık goldemi olmadığını var sayarsak , bu şekil başka bir insana benzeyen canavar olduğu belli .

 Evet , kanının rengi kırmızı olan canavarları bu zamana kadar kaç kez gördüm.

 Benim delip geçtiğim bu da , onların uyesi olmaktan başka bir şey değil.

 “ ... .... “

 Böyle düşünürken , her zamanki gibi o şekilde kendi zindanıma dönseydim iyi olurdu .

 Ama , fark ettiğimde , ben şimdi göğüsünden kan akıp duran kişiye yaklaşıp , yüzünü örten maskeye elimi dayamıştım .

 “ ...... bu olamaz , yalan “

 Maskeyi çıkarınca , ortaya çıkan onun yüzü , benimle aynı kara saçlı , kara gözlü japon genç erkeğiydi .

 “ yalan !! “

 Ben mi öldürdüm ? İnsanı ? Aynı memleketten bir genci ?

 Olamaz , hayır benim öyle bir niyetim yoktu .

 Çünkü bu canavardı , onu öldürmezsem beni öldürecekti , bilmiyordum , rakibimin insan olduğunu bilmiyordum.

 .... fakat , birazcık düşününce tahmin edebileceğim bir şeydi değil mi ?

 Beni 49 numara diye çağardıklarına göre , benimle aynı durumda olan 48 kişi daha olmalı diye .

 Evet doğru , bu genç adam benimle aynı şekilde , bir anda buraya çağrıldı , vücudu yenilenip , sonrasında benimle aynı şekilde kara büyüyü taşımak için “yapıldı”

 “ Üzgünüm “

 Ne kadar acı şeyler yaşasamda , artık gözyaşı dökmeyen gözlerim doldu.

 Gözyaşı dökmeye devam ederken , ben bulunduğum yerde diz çöktüm .

 Ciddiyetle özür kelimeleri ağzımdan çıkarken , bir zaman sonra bilincimi tamamen kaybettim.

 O gün , ben bir kez bile kendime gelemedim.

 Ben artık tamamen deney malzemesi 49 numara olan , “ katil “ Kurono Mao ya dönmeyi reddettim.

// Yazar notu :
Kurono geçen sefer öğrendiği matkap yumruğunu pile bunker denilen harekete değişti. Pile bunker erkeğin vazgeçilmez hateketi değil mi.
Birde “ cinayet “ farklı dünyaya çağırılmış kişinin ana karekterinde yazarında karşı karşıya bırakan büyük sorunlardan biri değil mi.


// Kesinlikle yazar notunu çevirirken küfür etmemişimdir .neyse zaten çok fazla çn notu bırakdım o yüzden burada kesiyorum konuşmamı . Bay bay haftaya görüşürüz :DD