013 – Kara Ruh Şövalyesi

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode



Kuro No Shoukanshi Bolum 013 – Kara Ruh Şövalyesi


Çevirmen: RuyaGezer


Bolum 013 – Kara Ruh Şövalyesi

Cashel ile savaşı bitirdikten sonra, Clotho'ya katıldım.

“Clotho iyi görünüyor.” (Kelvin)

Üçlünün sonuncusu olan Gimuru'ya doğru ilerlediğimde, öldüğünü gördüm.

“Bu …… Cashel’in kılıcı değil mi? Hey, Clotho, cesetleri özümse ve bir MP yenileme iksiri oluştur.” (Kelvin)

Tanımladığımda, Cashel’in kılıcının C sınıfı bir silah [Mithril Kılıç] olduğunu farkettim. Özel bir etkisi olmamasına rağmen, kılıcın saldırı gücü yüksek ve oldukça iyiydi, bu yüzden onu sakladım. Sahip olduğum büyülü cübbe ve yeşim asa E sınıfında. On tane alt sınıf görevi tamamladıktan sonra bile hala kaliteli ekipman satın alamıyorum. Bundan dolayı Cashel’in kılıcını almamam için hiçbir sebep yoktu.

Clotho meşgulken, MP'imi Clotho'nun deposundaki iksirlerle yenilemeye zaman ayırdım. Cashel ile mücadelemden ezici bir zafer kazanmama rağmen, sonuçlara bakıldığında, mücadele edecek becerilere dayanan çok fazla enerji harcadım.


Cashel'e söyleyeceklerin varmış. Ve hala güçlü birine karşı savaşmadın?(Merufina)


“Şimdi savaşacağım.” (Kelvin)

Bundan sonra eski kalenin kötü ruhu olan Kara Ruh Şövalyesine, benden daha üst sıralarda yer alan bir canavarla savaşmak zorundaydım.

İsim-Yaş-Irk-Sınıf
Gerard – 138 yaşında – Erkek – Kara Ruh – Şövalye Kaptanı – Kara Şövalye
Seviye
Unvan
: 53
: Vatanseverliğin koruyucusu
HP
MP
: 647/647
: 162/162
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyü saldırısı
Şans
: 478 (+160)
: 490 (+160)
: 163
: 112
: 97
Beceriler:
İsim <Sınıf> Miktar

: Sadakat            [Doğal yetenek]
: Silahşörlük                                 < A >
: Herkül Gücü                              < B >
: Aşılamaz Koruyucu                  < B >
: Ordu Birlikleri Komutası         < B >
: Zihin Gözü                                 < C >
: Karanlık Saldırı Etkileri Yarıya Azaltma

: Toplam Yetenek Puanı: 178

Aslında, bir çok arkadaşım olsun istiyorum!


Hiç de gerginmiş gibi durmuyorsun(Merufina)


Tsukkomi Merufina’yı[1] bir kenara bırakalım, karşımdaki isimli bir canavar. Önceden araştırdığım bilgilere göre; isimlendirilmiş canavarlar zeki, insan dilini konuşabilen bireyler olduğu söyleniyor. Bu yaratıkların akla gelen ilk türü, ejderha türüdür, ama aynı zamanda konuşma olasılığı yüksek olan insansılar da vardır.


Akıllı bir canavarla sözleşme yapmak zor değildir. Sadece onu zayıflatman ve kabul ettirmen gerek.(Merufina)


Kabul edilmem gerekiyor mu? Bu yüzden, savaşı kazansam bile, onu kazandığım anlamına gelmez.


Düşük dereceli canavarları yetiştirmek normaldir, fakat bir patronu astın yapmaya çalışmak biraz zor olacaktır.(Merufina)


Clotho'nun Mavi Slime’dan dönüşmesi ile aynı mı?

Clotho’nun dönüşümü bir istisnaydı…… Sence kabul edilebilecek misin?(Merufina)

“Denemeden bilemeyiz.”

Clotho'ya doğru döndüm.

“Clotho, Siyah Ruh Şövalyesi benim ve aynı zamanda senin de ilk güçlü düşmanın. Pinti olma.” (Kelvin)

Takviye büyüsünü Clotho ve kendi üstüme yaptım. Yüksek seviyeli büyü gücümle, etki biraz daha uzun sürebilir. Clotho'nun arkada beklemesine izin verdim ve büyük kapıyı açtım. Kara Ruh Şövalyesinin kıyafetleri daha öncekilerle aynıydı. Büyük, abanoz siyahı bir kılıç yere saplanmış ve tahtını koruyormuş gibi etkileyici bir duruş sergiliyordu. Bir canavardan çok gerçek bir şövalye gibi duruyordu.

Kara Ruh Şövalyesine bakarken yavaşça taht odasına girdim. Odanın ortasına geldim ve bir ses çıktı.

“Burada işin nedir” (Gerard)

Beklenmedik bir şekilde zekice sesine şaşırdım. Cesaret becerisine sahip olmasaydım yüzüme yansıyabilirdi.

“Oh, konuşabiliyor musun? Endişelendim çünkü odanın ortasına gelene kadar bir şey söylemedin.” (Kelvin)

“Gereksiz bir endişe. Kayıp çocuk, burada ne işin var.” (Gerard)

“Sana boyun eğdirme görevi için… ya da en azından benim yapmam gereken buydu, ama fikrimi değiştirdim. Ben Kelvin, Çağırıcıyım ve seninle bir sözleşme oluşturmak istiyorum.” (Kelvin)


Black Soul Knight bir an için kaskatı kesildi.

“… Şerefsiz, seninle bir sözleşme yapmamı ve seni takip etmemi mi istiyorsun?” (Gerard)

“Evet.” (Kelvin)

“Ku ...” (Gerard)

Ah, bu tehlikeli. Kara Ruh Şövalyesi biraz titremeye başladı. Onu kızdırdım mı?

“Ku, Kukuku …… Gaa; -hahhahhahha.!” (Gerard)

Aniden, Kara Ruh Şövalyesi, önceki görünüşüne ters olarak tamamen değişti ve sanki bir şaka yapmışım gibi kahkaha attı. Doğal olarak, şaşırdım.

“Dur, resmi konuşma benimle. Çocuk, sana çok fazla baskı uygulamama rağmen, sakin kaldın! Ayrıca bir sözleşme oluşturmak istiyorsun, gerçekten çok ilginçsin.” (Gerard)

Bir parmak şaklatmayla, agırbaşlı şövalye imajı kayboldu.