004 - Kara Büyü

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Kuro No Maou Bolum 004 - Kara Büyü 






Çevirmen: Shin

4.Bölüm : Kara Büyü

//Çn: Önceki bölüm biraz karışıktı o yüzden açıklama gereği duydum hani 2. bölümün sonunda siyah bir koridordan geçiyorlar ya 3.bölümde siyah koridordan geçtikten sonra olan olayları anlatıyo anlatımda karakterimiz fazla fantezi kurduğu için karışmış... İyi okumalar


 İlk defa yürüdüğüm koridorun sonunda normal olarak ilk defa gördüğüm bir yerdi.

 Burası daire şeklinde bir hol* , şimdiye kadar gördüğüm hapsane , koridor ve deney odası gibi kasvetli bir yer değil tam tersine ferah ve rahatlatıcı bir yerdi.

//Çn: hatırlayamadıysanız hol : otellerde girdikten sonra geniş bir yer olurya orası

 Etrafıma baktığımda , bana rehberlik eden maskeli bir anda kaybolmuştu.

 Herneyse , bugün acaba nasıl bir acı deneyimleyeceğim , bu geniş hol de dans partisi hazırlarlarsa güzel olurdu.

 Cidden , gereksiz şaka düşünmezsem çıldırıcak gibiyim.
 Hayır , tamamen delirmek daha rahat mı olur ?
 Bunu düşünürken , benim girdiğim girişten holün başka girişi açılıp “gaça gaça “(efk) sesini takiben koridorun karşısından birisinin buraya doğru geldiğini farkettim. 

 Gelen kişi , görmeye alıştığım maske takan adamdı.

 Ama kılık kıyafeti şimdiye kadarki gördüklerinden farklıydı. Onun tüm vucudunu kaplayan cübbe değil , solukça parlayan koruyucuydu.

 Zırh , demek daha açıklayıcı olur.

 “Bundan sonra 49 numaranın hareketlilik deneyini bitiriyoruz , 49 numara karşında beliren kuklayı kara büyü kullanarak imha et”

 İlk defa uyguladıkları deneyin adını duyuyorum , demek benim hareketlilik deneyi sonucları başarılıydı.*

 //Çn : burda normalde “ bu kadarla benim hareketlilik deneyinin başarılı geçti “ gibi bir cümle vardı yani karakterimizin bu konuşmayla deneyinin başarılı geçtiğini anlıyo biraz garip bir cümle olcağı için böyle yazdım :D

 O deneylerin amacını , bu kısa diyalogla anladım . Benim büyü kullanabilmem içindi.

 Büyük incelikle istihale* deneyi yapıp. Benim gibi birisine büyü kullandırmaya çalışmak , nasıl bir amaçlaları olduğunu bilmem ama en azından benim rahatça büyüyü kullanmaya başlayan kişiye edişeli boş zaman verecek kadar , bu adamların nazik olmayacağını biliyorum.

//Çn : uğraştırmayın gogleden bak.. şaka şaka istihale “hal değiştirme , kimyasal değişime uğrama” :D

 Karşımda beliren zırhlı adamın , burda açıkladığı gibi kuklayı yenmeliyim , nasıl bir prensiple çalıştığını amlamasamda onların yaptığı mucizevi bir büyüyle insan gibi hareket ediyor olmalı.

 Ve de bu gizemli hareket eden kukla şu anda , buraya geldiği zaman gibi “gaça gaça” (efk) rahatsız edici sesle bana doğru yürüyor.

 Bunun anlamı onu hemen büyüyle parçalamazsam , her iki koluna taktığı çelik kol zırhlarıyla bana geçirecek !!

 “uoo , tehlikeli !!“

 Kukla yumruklarını kaldırarak önden vurmaya geldi.

 Ben ilk okul zamanında çabalayarak yaptığım yaz ödevimi sınıf arkadaşlarım eşşek şakasıyla kırdığı için intikam olarak yüzlerini yümrüklamam deneyimi dışında , kavga deneyimim yoktu.

 Tabikide , dövüş sporları yaptığım yada gizli dövüş yeteneği olan biri değilim sadece iri vücutlu olan acemiyim.

 Ona rağmen taktik kullanmadan atılan yumruktan bir şekilde kaçınabilirim.

 Belliydi fakat , sadece ilk yumuktan kaçınarak darbelerin son bulacağı yoktu , kukla büyük ve çelikten yuruklarını sallamaya devam etti.

 “ka... kahretsin”

 Bu şekilde arkaya doğru kaçınmaya devam edebilim ama , böyle giderse bir kaç saniye içinde beni duvar sayesinde kıstıracak.

 Büyü kullan dedi ama kullan diyerek aniden kullanma ihtimalim yok .

 Evet vücudumda büyü gücünün varlığını rahatlıkla idrak edebiliyorum fakat onu harekete geçirmem için birazcık bilincimi odaklamam ...

 “guhh arghh”

 Omzuma kuklanın demir yumrukları vurdu.

 Yumrukların sertliği ve çarpışmanın etkisi ile tek vuruşla kemiklerimin kırılcağını düşündüm ama doğrudan darbe alınca düşündüğüm kadar sert değildi.

 Tabikide acı acıdır fakat belkide benim düşümdüğüm kadar kuklada güç olmayabilir ? Ya da gizemli istihale sonucunda değişim geçiren kahraman gibi bende de dayanıklı mı oldum ?

 Eei , ne olduysa oldu

 “oraa”

 İntikamla şimdiye kadar ki sitresimi kuklaya hediye ettim.

 Kukla kaçınma belirtisi göstermeden , beyaz maskeliye doğru çekiliyormuş gibi benim yumruklarım çarptı.

 Yumruklarımdaki darbenin hissi , vurmanın etkisiyle çıkan donuk sesini takiben kukla arkaya doğru uçtu.

 “na..nasıldı”

 Sağlam geçirilmiş gibi hissettiren bir darbeydi ama birisine vurma deneyimi sıfır olan benim , şimdiki vuruşumun ne kadar hasar verdiğinin sonucunu bilmiyorum.

 Ona rağmen , kuklanın uçacağı kadardı . Bu şekilde yüz üstü düşüş şekilde ayağa kalkıp saldırmazsa....

 “kahretsin , öyle kolayca yenilecek değil”

 Kukla zorluk çekmeden ayağa kalktı.

 Ama , maskeli benim yumruğumu karşılayınca üstünde örümcek ağı gibi bir çatlak olustu.

 O sert görünümlü maskelinin üstüne çatlak açacak kadar güçlü olmasına karşın , kuklanın sağlan kalmasını görünce , imha etmek için büyü kullanmazsam olmaz.

 Kuklayla bu şekilde yumruklaşırsam bile sonu gelmiyeceği belli.

 O zaman bundan sonra daha fazla ciddileşerek büyü yapmaya çalışmam lazım.

 Onlar benim kara büyü denilen şeyi kullanmam gerektiğini söylediler , bunun anlamı başarılı olmam imkansız değil.

 Kara büyü denilen şey nasıl bir şey olduğunu hiç bilmiyorum ama en azından vücudumda hissettiğim büyü gücünü bilincimle harekete geçirmeliyim.

 Bunun için yüklü miktarda odaklanma gerekli o yüzden...

 “ ....guhaa !”

 Ardı kesilmeyen çelik yumrukların sahibi karşısında , rahatlayıp odaklanmam söz konusu değil.

 Bir süre rahatlamayı denesemde , benim yumruklarım ve tekmelerimle uçmasıyla , nasıl olsa yeniden hızlıca kalkıp gelecek olması anormal değil.

 Halen , kaçıncı kez yumruklamama karşın sadece üstüne giydiği zırh yamuldu , kukla hasar almış gibi gözükmüyor .

 Fakat , odaklanmam için darbe almamam gerekiyor , şimdi bu ne saklanacağım yer ne de kaçacağım yer olan holün içinde darbe almadan durabilmem için yapmam gereken..

 “boğuşmak dışında seçeneğim yok ha“

 Rakibimi bastırırsam en azından yumruk yemem.

 Baştan aşşağı acemi düşüncesiyle iyi olup olmıyıcağını bilmiyorum ama bimdiki benim yapmak dışında başka çarem yok.

 İyi ki , bu kukla halen büyük boyuttaki yumrukları dışında başka bir şey yapmıyor , demekki gizli kartları olan deneyimli biri gibi çeşitli gizli kozları olması ihtimali düşük.

 O zaman arka tarafından baskılarsam o durumu tersine çevirebilecek hareketi bulunmadığı için en fazla beni kaba kuvvele uzaklaştırmaya çalışmaktan başka bir şey yapamaz.

 “deyaaa !”

 Hassas tepki hızı düşük kuklanın arkasına geçmek o kadarda zor değildi. Kukla arkasına dönmeden önce sırtına yakuza* tekmesi geçirdim.

//Çn : japonyada mafya gibi topluluklara verilen isim

 O şekilde önüme düşen kukla kalkmadan önce sırtına çıktım.

 Sonuç olarak benin taktiğim başarılıydı.

 Judo hareketiymiş gibi güzel bir şekilde baskılayamadım ama dikkatle kuklanın üstünden baskılayıp kalkamayacak şekilde yaptım.

 Tahmin ettiğim gibi kukla karşı koyup ayağa kalkmaya çalıştı fakat.

 Benim ve kuklanın gücü neredeyse eşitti , bu şekilde , bir dakika bile olur bu durumda durabilirsem ...

 “gu , u , ooo ......”

 Vücudum da büyü gücü dolaşıyor , sonra , o akıntının hızı artıp yeniden ağırlaşıp artıyor.

 Bir deneyde vücuduma yerleştirilen cismin akan büyü gücüyle etkileşime girdiğini hissediyorum.

 Hissediyorum , bu büyü gücü “gücün kendisi” , bu şekilde dışarı doğru serbest bırakırsam bu kuklayı imha edebilecek kadar gücü taşıyor.

 Farkettiğimde benim bütün vücudumdan terin yerine kara duman gibi bir şey çıkıyor.

 Buna rağmen rahatsızlık hissetmiyorum , çünkü bu , benim büyü gücümün bastırılmadan dışarı çıkmasından dolayı olan şey olduğu için .

 Gigigigi , kuklanın gıcırdadıktan sonra çıkardığı sesle direnme gücü arttı , artık bastırma limitime geldim.

 Fakat , artık bitti

 “ daaaaaa !!”

 Kukla sonunda beni sırtından atcağı zaman , benim sağ kolumda yoğunlaşan büyü gücü serbest kalıyor.

 Sağ elimin yumruğu kuklanın sırtına ulaştığı an , kapkara büyü gücünün akımı matkap gibi o sert zırhı delip bilinmeyen maddelerden yapılmış kuklanın vücudunu da delip geçiyor.

 Büyük ihtimalle kuklanın karnı bulunduğu yer de bu darbenin etkisiyle oyulmuş olması lazım , bu kadar etki vardı.

 “......”

 Artık kukladan bir damla bile güç hissetmiyorum . Ben ayağa kalkamadan o şekilde yerde yatıyorum.

 “ ba..başardım”

 Az önceki büyü müydü acaba

 Pek anlamasamda dolaşan büyü gücü yumruğumu sardı o kadar.

 Her neyse kukla tamamen devre dışı kalmış gözüyor , şimdilik güvendeyim

 ---kashan

 “he ?”

 Sert madenlerle yapılmış zırh oynuyor , kuklanın sürtüş sesi kulaklarıma ulaşıyor.

 Kuklayı ben bu ellerle kesinlikle yendim , halen zeminde yığılı kalmış durumda parmak ucu bile oynamıyor .

 ---kashan , kashan , kashan

 Fakat kesinlikle duyuyorum.

 Ah evet , bunda gizemli bir şey yok.

 Çünkü bu ses kuklanın geldiği kapının olduğu yerden gelen ses.
Anlaması kolay konu , kukla bir tane değil , o kadar.

 “ ...... haha”

 Sonunda kapı açıldı.

 Sonra , hole doğru giren kukla sırası , onların sayısı toplamda 10 taneydi , iyi bir şekilde tek sıra halinde bana doğru geliyorlar.

 Benim yendiğim kuklayla aynı şekildeydiler ama önemli bir fakları vardı .

 Tek sıranın hepsinin bir elinde çift kenarlı kılıç taşıyorlardı.

 “şaka olmalı”

 Şimdiye kadar , farklı farklı deneylerde ve sonradan etkisini gösteren şeylerde , kaç kere ölümü kabüllendim fakat şimdiki kadar deneyimlemedim.

 Yavaşca duruşlarını alan kuklalar .

 Vede hepsi aynı anda yarım adım geride kalmadan aynı zamanlamayla bana doğru saldırıya geçtiler.

 “....siktir”

//Çn:Nasılsınız gençlik hızlı geldim bu sefer ( senin hızını s*k*yim dediğinizi duyuyorum😁) herneyse aksiyona başladık sonunda bakalım ne zaman dışarı çıkcaz . birde artık pazar günleri bir bölüm atıcam daha fazla yaparsam onlarıda atarım.

&karakterimiz kuklalar karşısında ne yapacak ?
&ne zaman dışarıda maceralara atılcak 
&karakterimiz ne zaman harem kuracak
&çevirmende bilmiyo o yüzden pazara görüşürüz ✋😈😇