003 - Cehennem

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode





Kuro No Maou Bolum 003 - Cehennem





Çevirmen: Shin

3. Bölüm : Cehennem



Sabah 7 de uyanıp , 8 de evden çıkıp okula giderim . Uyumadan konuşmadan dersi ciddi bir şekilde dinler . Okul sonrası kulüp aktivitelerini yapıp akşam 7 de eve döner saat 12 den önce yatarım .

Böyle sağlıklı , kültürel liseli hayatı ben Kurono Mao sürdürüyorum .

Hayır , “ sürdürüyordum “ demek daha doğru olur .

Ben bir gün kulüp odasında ani bir baş ağrısına yakalanıp bilincimi kaybeddim . Uyandığım zaman ne olduğunu anlamlandıramadığım bir odadaydım .

Orada , benim kafama ignelerin çıktığı korkunç halkayı kafama koydukları zaman hayal edilemez cehennem vari günlerin beni beklediğini anlamıştım.

Benim bu gizemli gizli odada gözlerimi actığımdan itibaren , ne kadar zaman geçtiğini bilmiyorum.

En azından 1 ay geçmesidini düşünüyorum ama kaç gün olduğunu bilmiyorum
Ona rağmen , geçen zamanda anladığım bir kaç şey var.

Birincisi ben önceki ihtiyarın ilk başta hıristiyanlık gibi çapraz sembolü olan bir gurup adına insan deneyleri yaptığı.

Şimdi bile kafamdaki beyaz halka iğneler tarafından benim beynime fiziksel olarak bağlanmış durumda , bununla benim hareketlerimi kontrol ediyor .

İhtiyar veya maskeliler sadece düşünmesiyle beni ölmemin daha iyi olacağı şiddetli ağrıyı verbilirler.

Hemde benim vucudumu tamamen felç edip , bütün hareketlerimi de engellememi sağlabilirler.

Dışardan benim hareketlerimi iletişimle kontrol ediyorlar.

Bunun sayesinde beni bağladıkları için halka haricinde kelepçe gibi şeyler kullanarak bağlamadılar.

İstedikleri zaman acı çektitebildikleri insan deneyi *( kuronodan bahsediyor) için beni bağlamalarına gerek kalmıyo direnmeye kalkarsam , acıyla bastırmaları bile onların tek düşüncesine bağlı.

Vede beni farklı farklı deneylerde kullanmak , zindanda el yapımı kıyafetleri giydirmek gibi nazik bir şey değil.*

Çn : Anlamadım bu paragrafı

Benim vücuduma başımın tepesinden ayak parmaklarımın ucuna kadar herşeyi yeniliyebilirler , bir yerlerdeki gizli örgütten farkları yok.

Her şeyden önce ilk sorun bu vücut deneyleri üstün teknoloji gibi bilim ve teknolojiyle değil “ büyü “ aracılığıyla oluşturulduğudur.

Çn : beynini skym bu mantık ne . Not : ç yanlış çevirmemiştir böyleydi. :D

İlk başta bana uygulanan deney , büyünün itici gücü ve büyü gücüydü.

Çekme” demek daha mı doğru olurdu ? Ayrıntılı şeyleri bilmiyorum ama bu deneyin sonucu şimdi içime ve dışima işleyen büyü dışında isimlendirilemeyecek enerjiyi rahat bir şekilde hissedebilecek duruma geldim .

Böyle düşünürsek yeni bir gücün uyanması gibi şaşalı bir şey olabilir ama bu deney şimdiye kadar olanlaran daha acı vericiydi.

Damarlarımda , erimiş demir akıyormuş gibi bir his var , hemde halkanın bilimcimi zorla yitittirmesini affedemedim .

Acı yüzünden şok geçirmediğimi düşünüyorum ondan sonra da bütün vücudumu basan ateşlenme hissi de geçene kadar , fazla zaman sürdü .

Çn: çevirmenin kafa pırıl pırıl

Bu deneyimlerime bakarsak , ben her şeyden önce sihirli gücü kontrol etmenin anahtarı olan “ büyü “ denilen becerinin varlığını vücudum aracılığıyla anlamamı sağladılar.

Fakat anlamak ve kullanmak farklı bir sorun , ben ne tür büyü kulladığımı bilmiyorum çünkü şimdiye kadar kullanmadım.

Ama benim kafamda bulunan kontrol eden halka da büyü bilimiyle yapılmış fakat , halkayla aynı şekilde “bağlama” gibi bir özelliği olduğu kesin değil.

Bu şekilde büyüyü kullanmaya başlamış olan ben bundan sonra da farklı farklı deneylere mağruz kalaçağım belli oldu.

Bu farklı farklı deneyler de nasıl bir amacı olduğunu ve nasıl sonucu olacağını bilmiyorum .

\\ Parlak renklere sahip, çeşitli sıvılar; bana çok zaman enjekte edildi. Bir keresinde; kafam, kanalizasyondan daha kötü olan bir bulanık sıvı içinde boğuldu. Bir uzaylı olmadığım halde, vücudumun içine çeşitli metal parçaları ve mücevherleri kazıdılar.

Çn : burayı anlamadığım için ing den rüyagezer çevirdi konuyu takip etmiyo ama eksik kalsın istemedim.


Vede bu deneylerde şiddetli ağrı veren yan etkileri varsa , baş ağrısı , karın ağrısı , migde bulantısı , yüksek ateş , baş dönmesi gibi etkilerden başlayarak , körlük , felç , halisünasyon görme , kangren , solunum yavaşlaması gibi yaşamsal faliyetleri tehtit eden ölümcül yan etkiler de söz konusu olabilir.

Fakat hangi ölüm belirtileri çıkarsa çıksın muhtemelen ben sağlıklı vücudumu geri kazandım.

Bedenin yıkımı ve yenilenmesi sonsuz bir döngüye düştü , hatta ben birkaç kez ölüp geri hayata dönmüş bile olabilirim.

Yani ne dersem diyim “ büyü “ denilen şey var olduğuna göre hiçbirşey garip olmaz.

Bu deneyde benim vücudum nasıl bir değişim yaşadığını bilemez halde .

Sadece büyüyü hissetme başlayarak , ihtiyar ve maskelilerin konuştukları gizemli dili farkettiğimde japonca olarak duymam , inkar edilemez bir sonuç .

Birde şimdiki durum gibi benim bilincim açık kalma süresi daha da azalması .

Uyuma süresinin arttması dediğim , yarı uykulu halde benim bilincimin kafasına göre vücudumu hareket ettirmesi gibi bir olaydı

Buraya geldiğimden beri benbeyaz oda dışında bir şey görmedim , büyük ihtimalle bu dünyada ışık veren göyüzü vede yemyeşil yeryüzü bulunmuyor olabilir .

Evet evet , ben şu günlerde sonunda buranın doğduğum dünya değil , büyünün başka boyutta hüküm sürdüğü “ isekai “ ( farklı dünya ) olduğunun farkına vardım .

Acaba kaçıncı unutsuzluğa düşüşüm .

Şimdiki ben ailemin yüzünü , okuldaki arkadaşlarımın yüzünü , pusluymuş gibi belli belirsiz dışında hatırlamıyorum.

Her şeye rağmen , ben hiç bir şeyi olmayan kendimin hafızasını taradığımda uzun zaman önceki huzurlu lise hayatım dışında , hatırladığım bu halkanın saplanan iğneleriydi.

Bu gün durumum iyi.

Kafam da vücudum da acımıyor , yanağımdan dökülen yaşları hissedebiliyorum.

Ahh , dönmek istiyorum , evime dön---

49 numara , öne çık ”
Kapıyı açan maskeli beni çağrıyor

49 numara , bu benim buradaki adım

Bunun hangi anlamı ihade ettiğini düşünmeye bile gerek yok .

hızlan “

kalk ---- yaklaş ---- yürü
Baş ağrısı ağırlaşmadan önce hızlıca ayağa kalkıp , ben bu gün de karanlık korudorun karşısına yürüyerek ilerliyorum.

/// Çn : geç kaldığı için özür dilerim malum sınavlar başladı . Şimdi cidden çok garip bir bölümdü kendim anlayarak okuduğum halde benimde kafam karıştı :D tam salak salak varsayımlar yapıyo dediğimde gerçek oldu . Neyse ruya gezene teşekkür ediyorum çeviremediğim bölüme yardım ettiği için . Ha bide gene fazlamı oldu çevirmen notu veya beğenmediniz bir yer varsa yorumlarda belirtin ileriki bölümlerde düzeltiyim.

& Kurono neyin kafasını yaşıyo
& Ne zaman macera başlıçak
& çevirmende bilmiyo merak ediyosanız takipte kalın :D