009 – Kötü Ruhların Eski Şatosu

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode




Kuro No Shoukanshi Bolum 009 – Kötü Ruhların Eski Şatosu



Çevirmen:RuyaGezer

Bölüm 9 - Kötü Ruhların Eski Şatosu

Görevi aldıktan sonra Kelvin, loncadan ayrıldı ve yeni silahlar ve zırhlar elde etmek için dükkana gitti.

‘E’ Seviye görevlerinden kenara koyduğu birikimlerinin sonu bu şekilde oldu. Bu şekilde Angie-san'a verdiği sözünü tutmuş oldu.

Odun asasını sattı ve bunun yerine yeni yeşil bir asa aldı. Aynı şeyler eski zırhının da başına geldi, eski ekipmanını büyülü bir cüppe ile değiştirdi.

Yeni asası yeşil büyü ile iyi bir yakınlığa sahipti, bu yüzden ondan sihirli bir destek alacağını düşünüyordu.

“Şuanda [Varlık Algısı] ile üç kişiye dikkat ediyorum. Ama kasabanın içinde harekete geçmediler.” (Kelvin)

Çünkü çok fazla risk var, biliyorsun. Daha çok zindanda bize saldırmaya çalışacaklarını düşünüyorum.” (Merufina)

[Varlık Algısı], çevremdeki canlıların varlığını net olmasa da doğrudan hissetmemi sağlayan bir yetenektir.

Bununla birlikte, bir zamanlar birisini tanımladıysanız ve şeklini hatırlıyorsanız, dikkat ettiğiniz sürece bulundukları yeri takip etmek ve durumlarında olabilecek değişimin farkında olmak mümkün oldu.

Bu yeteneği kazanmak, [Casus] 'a karşı iyi bir önlemdir. Beklenilmeyen bir kazanç sağlıyordu.

Yoldaşlarının daha önce maceracılar barında olduğunun fark etmiştim.

Her şeyden önce, oradaki her maceracının durumunu önceden [Tanımlama] kullanarak kontrol ettim.

Tehlikeli bir kişi olması durumunda zorlanmamak için, hepsinin Durumlarıı ve yüzlerini aklımda tuttum. Gerekirse diye karşı önlemler için planlar yaptım.

Bunların arasında bazı tehlikeli insanlar vardı. O adamlar her gün barda içki içen Gimul ve Raji idi.

Her ikisinin de seviyeleri ve Durumları, diğer maceraperestlerden çok daha üstündü.

Ve belirleyici faktörüm ise, Cashel de olduğu gibi her ikisinin de aynı türden bir ünvanlara sahip olmasıydı.

Gimul’un Hain’i ve Raji’nin Kitlelerin Katil’i.

Çünkü bu ikisi, her gün oturup, kafayı çekiyorlardı. Herhangi tatsız bir şey olsa bile onlara bakıyordum.

Tesadüfen, Cashel bize seslendiğinde, bu ikisinin tepkisi bayağı hızlıydı.(Merufina)

“Ah, özellikle Gimul, çünkü C Sınıfı [Tanımlama] yeteneğine sahip. [Gizem] yeteneğini yükseltmem iyi bir şey oldu.”(Kelvin)

İlk günü görevi bitirdiğimde, o yeteneği elde etmeye az da olsa niyetim vardı.

Eğer biraz daha yavaş olsaydım, şimdi ciddi bir dezavantaja yol açabilirdi.

Bununla birlikte, benden başka [Tanımlama] yeteneğine sahip olan birisini beklemiyordum.

Hiçbir şey söylemeden durması da ayrı bir bilmeceydi.

Böyle bir unvanı olsa bile, o suçüstü yakalanmadığı sürece tutuklamaya çalışmak boşuna olmaz mıydı?

“Durumlarına dikkatlice bakılsa, Raji'nin bir dövüş uzmanı olduğu görünüyor, Gimul’un görevi ise keşif ile destek vermek.” (Kelvin)
İsim-Yaş-Irk-Sınıf
Gimul - 19 yaşında - İnsan – Hırsız
Seviye
Unvan
: 27
: Hain
HP
MP
: 92/92
: 36/36
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyülü saldırı
Şans
: 84
: 81
: 132
: 30
: 29
Beceriler:
İsim <Sınıf> Miktar

: Fırlatma                    <  E  >
: Tanımlama               <  C  >
: Gizem Algılama       <  C  >
: Yetenek Puanları: 6


İsim-Yaş-Irk-Sınıf
Raji - 33 yaşında - İnsan – Vahşi Savaşçı
Seviye
Unvan
: 36
: Kitlelerin Katil
HP
MP
: 370/370
: 0/0
Güç
Dayanıklılık
Çeviklik
Büyülü saldırı
Şans
: 230 <+40>
: 169 <+40>
: 37
: 37
: 51
Beceriler:
İsim <Sınıf> Miktar

: Dövüş Sanatları   <  C  >
: Herkül Gücü         <  D  >
: Demir Duvar        <  D  >
: Doğal İyileşme     <  F  >
: Yetenek Puanları: 2
Anlıyorum… Neyse, Eski Kötü Ruhlar Şatosu'na gidelim.

Bu üç kişinin ben harekete geçene kadar hiçbir şey yapmayacağı görünüyor.

Uzun süre beklemekle kazanılacak bir zafer değil bu.


Bu dünyaya geldiğim orman boyunca kuzeye doğru gidip, Eski Kötü Ruhlar Şatosu’na bir patikadan ulaştım.

Bir süre öncesine kadar ‘D’ Seviye olan bu zindan, gerekli becerilere sahip maceracılar için bir etkinlik noktasıydı. Kara Ruh Şövalyesi ortaya çıktığında, gecesinde popülaritesi sona erdi.

Bu nedenle, şu anda bu zindandaki tek kişi benim.

Cashel’in partisi hala orman içinde seyahat ediyor gibi görünüyor.

“Olması gerektiği gibi, ölümsüz özniteliğine sahip tek bir canavar çıkmadı…” (Kelvin)

[Rüzgar] kullanıp uçarken şikayet ediyordum.

Zayıf olduğun bir öznitelik mi, Efendim?(Merufina)

“Bu şeylere bakmak istemiyorum.” (Kelvin)

Bu zindanda zombiler ve ruhlar gibi birçok canavar vardı. Görünümleri çok da hoş değildi.

Esas olarak bir zevk meselesiydi.

Titremek kadar kötü değil ama iğrenç şeyler hep iğrenç kalıyor.

Amaan, ilerledikçe, bu duyguya da alışacağım ve kaybolmaya başlayacak.

Çünkü onları kendim de imha edebiliyorum, dahası Clotho’nun henüz ortaya çıkmadı.

Şu anda beklemede.

Bu arada, birkaç düzine zombiyi yendikten sonra büyük bir kapıya eriştim.

“… Girmeyeceğim” (Kelvin)

Büyük kapının ardında güçlü bir varlık hissettim.

“Cashel’in partisi… şimdi bu zindana girdiler mi? Bütün canavarları temizlediğim yolu izlerlerse, buraya yaklaşık 5 dakikada varacaklar. ”(Kelvin)

Onların stratejisi, Efendim Kara Ruh Şövalyesi ile savaşırken Efendime saldırmak mı? (Merufina)

Yakın çevresini araştırırken, Kelvin düşünüyordu.

Büyük kapının önünde orta büyüklükte bir oda vardı. Onun arkasında, buraya varmak için kullandığı geçiş yolundan başka bir şey yoktu.

“Tamam, ön hazırlıklara başlayalım.” (Kelvin)


 RGN: Gençler Merhabalar, nasılsınız, iyi misiniz? Nasıldı bölüm? “Doyurmadı” diyorsanız doğrudur. Çünkü bölüm oldukça kısa. Elden gelen pek bişi yok. Mangasıyla alakalı sorular geliyor. Cevap olarak yakın zamanda gelecek diyebilirim. Net tarih veremeyişimin sebebi, çevirisini zaten ben yapıyorum. Üstüne ek olarak editlemeyi deneyeceğim. Bakalım; dün, dört gün sonraya felan diyordum ama zannedersem Salı’ya yetişmeyecek. Sonraki iki günde gelir.