Ekstra Bölüm – Çanta Kurtu Gobuta

Font Size :
Dark Mode
Reset Mode






Çevirmen: bakakuun
(içinde kalacağına dışarı çıkması daha iyi!!!)
Ekstra Bölüm
.
.
Merhaba, Ben Gobuta!
Şimdi, Rimuru-sama tarafından “Çanta Kurdu Cehennemi” adı altında cezalandırıldım, şekli yuvarlak ve iplikten yapılma. Şu anda tavandan asılmış durumdayım.
Ama bu benim ne canımı acıtıyor ne de zarar veriyor. İpliği gücümle parçalayamasam bile aslında baya rahat içerisi.

İplik genişleyebildiğinden vücudumu oynatabiliyorum. Ancak ne kadar çabalarsam çabalıyım iplik parçalanmıyor sadece ileri geri oynuyor, bunu biraz önce keşfettiğimden artık uğraşmıyorum.
Yani benim gibi birisini geride bırakmak kalp kırıcı biliyor musunuz? Rimuru-sama diğerleriyle akşamları açılan dükkanlara gitti, içim acıyor, bende gitmek istemiştim halbuki…
Ancak şimdi benim için teneffüsü andıracak serbest bir zaman.
Buradan tek başıma kaçamayacağım için partnerim olan Fırtına Kurdunu çağırmayı deneyeceğim.
Ama bu da şu anda yapabileceğim bir şey değil! Lider Riguru bile yapamıyor bunu, yapması kolay bir şey değil. Anlaşılan bu Rimuru-sama tarafından zekice düşünülmüş bir ceza.
Rimuru-sama bence çok cimri azıcık uyudum diye… Ama bu durum Lider Riguru ve Şef Rigurudo için de aynı, aynı neden yüzünden bana karşı sinirliler bu kadarını söyleyebilirim.
Yine de ne rahatsızım ne de acıtıyor, burada boş zamanımı rahatça geçirebilirim.
Ama söylemeliyim Rimuru-sama çok nazik biri. Herkesin onu sevmesinin-tapmasının nedeninin bu olduğunu düşünüyorum.
Yani yarın gelmesini beklemeliyim o zaman kesinlikle beni buradan indirecektir. Bu akşam sabretmeliyim…
İlginç.
Üçüncü gecede geçiyor ama Rimuru-sama ve diğerleri hala gelmediler.
Acaba bir şey mi oldu? Belki başka yerlerde gezerek zaman geçiriyorlardır.
Dürüst olmam gerekirse, karnım acıktı, umarım kısa süre içerisinde gelirler…
Bu tehlikeli bir durum…
Üçüncü günün ardından Rimuru-sama ve diğerleri hala gelmediler.
Onlar için endişelendim. Ama bu başkaları için endişelenecek bir zaman değil.
Şimdi, tam şimdi, bende büyük bir sıkıntı içerisindeydim!
Açlık ne kadar da zahmet verici bir şey ama bundan daha da önemli problemlerde var.
Pi— Gorogorogoro……….
Karnım ağrıyorrrrr…………
Tuvalete gitme (işeme) isteğimi bastırdım ama daha büyük bir şey geldi onun yerine!
Onun (Gobuta’ nın) psikolojik dayanaklığı büyük-küçük darbeler alarak artık sonuna gelmişti.
Dahası!
Asıldığı odanın yerinde bir halı seriliydi.
Oda taştan olsaydı keşke, halının üstüne edersem cüce Kaijin kesinlikle bana kızar…
Rimuru-sama şimdiye kadar Tuvalet ve Banyonun gereksiz olduğunu söyledi sanki umurunda değilmiş gibi, büyük olasılıkla buraya bıraksam da bana kızmaz…
Şu an çok kritik bir duruma dönüştü.
Yani, bir şey yapmalıyım…
Be, Bekle… Tehlike…
Vücudumu tutmak için kıvırdığımda bu hareketler ipliğe aktarıldı onu ileri geri hareket ettirdi.
Bu durumda bir facianın meydana gelmesi sadece bir zaman meselesi.
İpliği kesmek imkânsız, Rimuru-sama ve diğerlerinin gelmesi de olası değil.
Koryaa. Hiçbir şey yapmadan beklemek gerici.
Bir süredir yağlı terlerin akması durmadı, gözlerim bulanıklaşıyor.
Buradan kaçacak bir yol yok yapabileceğim her şeyi yaptım —-
Yok, bir dakika? Düşünürsek…
Tam pes etmişken, cennetten gelen o sesi hatırladım
[Eğer hoşuna gitmiyorsa geriye kalan Fırtına Diş Kurtlarını çağır… çağır… çağır!] (TL: Eko)
Rimuru-sama kesinlikle böyle söylemişti.
Bir daha çağırmayı denedim! İlginçtir ama partnerim hemen geldi!
(Partner iyi ki geldin eğer gelmeseydin çok sıkıntılı bir durum olurdu!!)
Bunu düşünürken daha önce beni hiç takmayan Fırtına Diş kurdunun gelmesi beni şaşırttı.
O da anlamadı.
Ama ölüm kalım meselesi olduğundan üçüncü kere altına kaçırınca kafam yerine geldi.
Zil sesleri artıyor. Bu günün sonunda psikolojik dayanıklılığımın da limiti ucundaydı!
Son anda çağırıda başarılı oldum ve partnerim beni tuvalete götürdü.
Ama bütün o yorgunluk gizli bir şekilde gitti.
Neyse ki Rimuru-sama ve diğerleri birkaç gün sonra geldiler, bu bana kalabilecek bütün izleri yok etmem için gereken zamanı verdi.
Partnerimi çağırmamın başarılı olması Rimuru-sama’ yı şaşırttı, kafamı biraz temizledi bu.
Burada son birkaç günde neler olduğunu söylememe gerek yoktur bu yüzden kafa yormaya da gerek yok.
Bu yüzden bu sırrı mezara götüreceğim.
☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽☾☽


Önceki Bölüm |          | Sonraki Bölüm